Van die Mr Big Stars. Over mij mogen ze zeggen wat ze willen; ik ben de laatste in Nederland die moet klagen als ie kritiek krijgt.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms heb je wel eens van die Danny Koevermansen, die zijn zo snel op hun pik getrapt, dat een hond met zeven lullen er nog de hik van krijgt.
Sommige users zijn net zo sympathiek als voetbalmakelaars. Als je zo vriendelijk bent op ze te reageren, noemen zij je een troll. De vraag is: voed je de troll, of laat je het gaan (joh)?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:11 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Van die Mr Big Stars. Over mij mogen ze zeggen wat ze willen; ik ben de laatste in Nederland die moet klagen als ie kritiek krijgt.
Inderdaad. Die trolls likken hier hun vingers bij af. Nou kan ik je vertellen dat ik wel eens aan viezere dingen gelikt heb.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sommige users zijn net zo sympathiek als voetbalmakelaars. Als je zo vriendelijk bent op ze te reageren, noemen zij je een troll. De vraag is: voed je de troll, of laat je het gaan (joh)?
Als Yolanthe nou eens al die trolls hier zou verwennen, dan sluit ik niet uit dat zij eens beter gaan posten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Inderdaad. Die trolls likken hier hun vingers bij af. Nou kan ik je vertellen dat ik wel eens aan viezere dingen gelikt heb.
Yolanthe vraagt eerst aan Wes of er kabouterpraat is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Yolanthe nou eens al die trolls hier zou verwennen, dan sluit ik niet uit dat zij eens beter gaan posten.
Shit, ik was alweer vergeten dat Willem er tegenwoordig bij zit.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
jammer dat Boskamp er niet bij is, met Willem zal Gijp toch stiller zijn.
Misschien maar goed. Met Boskamp naast hem is het meteen weer hectisch. Met Willem is dat minder, omdat dat een ongelofelijk saaie kotsmongool is.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
Is de kromme er vandaag bij? Jammerquote:Op maandag 16 januari 2012 16:38 schreef macca728 het volgende:
quote:
was veel leuker geweest als schelvis of boskamp er bij zat idd, nu gijp er weer voor de eerste keer bij is.quote:Op maandag 16 januari 2012 17:00 schreef Smoofie het volgende:
"hoe gaat het willem"?
"wat denk je nou zelf wilfred, altijd van dit soort vragen stellen....zucht"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |