Gewoon wegzappen als die kwal in beeld komt. Aanwezigheid van Van der Gijp is een verlies voor de show jongens.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik maak me nergens druk om? Jij vind het niet leuk en ik wel. Ik trek straks gewoon broekje uit en ga anderhalf uur zitten genieten, terwijl jij niet kijkt of juist wel kijkt en denkt hoeveel het programma leuker zou kunnen zijn.
Ik verkies mijn optie.
En dan weer terugzappen als Rene klaar is met praten? Ah, nee man. Ik zou je bij wijze van spreken echt een koek voor je eikel geven dan, hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon wegzappen als die kwal in beeld komt. Aanwezigheid van Van der Gijp is een verlies voor de show jongens.
Voor jou is het een nederlaag.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon wegzappen als die kwal in beeld komt. Aanwezigheid van Van der Gijp is een verlies voor de show jongens.
Ik huur Jan Boskamp inquote:Op maandag 16 januari 2012 15:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En dan weer terugzappen als Rene klaar is met praten? Ah, nee man. Ik zou je bij wijze van spreken echt een koek voor je eikel geven dan, hoor.
Doodsverwensing = TR gemacht. En dan zo'n basisschool-grapje in het Engels er achter aan plakken.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet boos worden hé als we je hard uitlachen als jij een hartaanval krijgt. Please act your age alsjeblieft zeg
Dit klinkt als vader/opapraat. act your agequote:Op maandag 16 januari 2012 15:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wil jij niet zo'n hondsbrutale toon tegen me aanslaan?
Jij gaat je ook doodlachen als Gijp een of andere aanval krijgt. Dus hartaanval kan ook. Als je hem haat moet je hem dat recht in de ogen zeggen en niet stoer gaan doen op een forumquote:Op maandag 16 januari 2012 15:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doodsverwensing = TR gemacht. En dan zo'n basisschool-grapje in het Engels er achter aan plakken.
Nee jij komt er straks wel op het mbo.
Vergeet jij het woord ALS?quote:Niet boos worden hé als we je hard uitlachen als jij een hartaanval krijgt
2e TR gemacht.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij gaat je ook doodlachen als Gijp een of andere aanval krijgt. Dus hartaanval kan ook. Als je hem haat moet je hem dat recht in de ogen zeggen en niet stoer gaan doen op een forum
Ga vooral lekker een ban aansmeren. Dan krijg jij ook een banquote:Op maandag 16 januari 2012 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e TR gemacht.
Ik wacht met smart tot je straks weer een ban krijgt
Op Madrid?!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:40 schreef Stokstaart het volgende:
Boskamp is dan weer wel de moeite. Maar qua voetbaltechnische inbreng heb je nog meer aan Barabara Barend dan aan Van der Gijp.
Met zijn nodeloze gegeil op Real Madrid.
Lijf van Ronaldo, he.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij geilt alleen op Ozil. voor de rest niemand
Nee, als iemand jouw debiele vriendje Van der Gijp niet erkent als een icoon moet je niet gaan lopen bashen en kinderachtig doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op. Het is niet hatelijk bedoeld hoor. Maar je gaat ook de verkeerde kant op.
Haast geen enkele Bn'er zit op fok. maar jij wenst hem ook dood dus dat is ook een TR voor jou.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee, als iemand jouw debiele vriendje Van der Gijp niet erkent als een icoon moet je niet gaan lopen bashen en kinderachtig doen.
Jij hebt dan een andere mening erover. Ik respecteer die dan wel. Maar kom niet met vormen van doodsmensingenquote:Nogmaals: vroeger keken er misschien 200.000 mensen minder, maar waren de shows een stuk beter.
Niet doen.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
2e TR gemacht.
Ik wacht met smart tot je straks weer een ban krijgt
Waar wens ik van Der Gijp dood?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haast geen enkele Bn'er zit op fok. maar jij wenst hem ook dood dus dat is ook een TR voor jou.
[..]
Jij hebt dan een andere mening erover. Ik respecteer die dan wel. Maar kom niet met vormen van doodsmensingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |