De knop 'uitloggen' bevindt zich rechtsboven in beeld. Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dit topic kom ik dagelijks zelfingenomen wijsneuzen zoals deze tegen. Zoals hele userstammen zich in de maling laten nemen door grote onzinvertellers, dat vind ik nou verbijsterend. 70% van de users leest zijn posts niet eens. Die noemen hem een slaper, zo'n sukkel.
Ik zeg, BAN!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
De knop 'uitloggen' bevindt zich rechtsboven in beeld. Ik zeg: DOEN!
quote:
Ik neem hier alvast een voorschot opquote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, er zijn wat bekende ajax usertjes die ik kom uitlachen, hard
Lijkt me op zich wel een leuke aanvulling op het format. Ik bedoel de tijd is er wel met 1,5 uur uitzending. Waarom niet een kwartiertje laten zien hoe mooi een bepaalde aanval in de Spaanse of Engelse competitie was of hoe knullig ze bij de Graafschap staan te verdedigen?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, een combinatie is toch goed. Ik hoef ook niet continu gemauwel over 'looplijnen' en 'tussen de linies' te horen. Ik vind het wel prima zo, wat over het voetbal zelf, wat over de randzaken en een flinke dosis humor. Is toch heerlijk man, programmaatje.
Zelfs als imitator faal je heimelijk. Kan ook bijna niet anders als je slechts over beperkt boerenverstand beschikt.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In dit topic kom ik dagelijks zelfingenomen wijsneuzen zoals deze tegen. Zoals hele userstammen zich in de maling laten nemen door grote onzinvertellers, dat vind ik nou verbijsterend. 70% van de users leest zijn posts niet eens. Die noemen hem een slaper, zo'n sukkel.
Nee, juist niet! Ik wil gewoon kroegpraat. Johan die tussendoor even lekker over de politiek praat, en Gijpie wat ie nu weer bij de PO heeft gezien enzo. Gewoon slap gezever over verschillende onderwerpen waarvan 90% voetbal.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel een leuke aanvulling op het format. Ik bedoel de tijd is er wel met 1,5 uur uitzending. Waarom niet een kwartiertje laten zien hoe mooi een bepaalde aanval in de Spaanse of Engelse competitie was of hoe knullig ze bij de Graafschap staan te verdedigen?
Eredivisiequote:Op maandag 16 januari 2012 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel een leuke aanvulling op het format. Ik bedoel de tijd is er wel met 1,5 uur uitzending.
Doen ze toch meestal? rondje buitenlandsquote:Waarom niet een kwartiertje laten zien hoe mooi een bepaalde aanval in de Spaanse of Engelse competitie was of
Wat verwacht je dan dat een degradatiekandidaat doet?quote:hoe knullig ze bij de Graafschap staan te verdedigen?
Sjek en Johan aan een tafel lijkt me interessant.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, juist niet! Ik wil gewoon kroegpraat. Johan die tussendoor even lekker over de politiek praat, en Gijpie wat ie nu weer bij de PO heeft gezien enzo. Gewoon slap gezever over verschillende onderwerpen waarvan 90% voetbal.
Dat mag jij vinden, ik ventileer ook slechts mijn mening.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zelfs als imitator faal je heimelijk. Kan ook bijna niet anders als je slechts over beperkt boerenverstand beschikt.
Sjek en Wilfried, ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sjek en Johan aan een tafel lijkt me interessant.
Mensen die op hun eigen uitgekauwde grapjes lachen zijn geen aanwinst voor VI. Jammer dat Derksen zich tegenwoordig ook als een laffe proleet laat misbruiken voor stupide gedoe nu hij merkt dat hij daar veel meer succes mee heeft. Kennelijk zijn de kijkcijfers en het geld toch belangrijker dan zijn eigen morele principes.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Mwa, een combinatie is toch goed. Ik hoef ook niet continu gemauwel over 'looplijnen' en 'tussen de linies' te horen. Ik vind het wel prima zo, wat over het voetbal zelf, wat over de randzaken en een flinke dosis humor. Is toch heerlijk man, programmaatje.
uitgekauwde? dan heb jij vast 10 keer dezelfde uitzending gekekenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die op hun eigen uitgekauwde grapjes lachen zijn geen aanwinst voor VI. Jammer dat Derksen zich tegenwoordig ook als een laffe proleet laat misbruiken voor stupide gedoe nu hij merkt dat hij daar veel meer succes mee heeft. Kennelijk zijn de kijkcijfers en het geld toch belangrijker dan zijn eigen morele principes.
quote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mensen die op hun eigen uitgekauwde grapjes lachen zijn geen aanwinst voor VI. Jammer dat Derksen zich tegenwoordig ook als een laffe proleet laat misbruiken voor stupide gedoe nu hij merkt dat hij daar veel meer succes mee heeft. Kennelijk zijn de kijkcijfers en het geld toch belangrijker dan zijn eigen morele principes.
Die Manolevjes + bulderlach heb ik na anderhalf seizoen echt wel gezien hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
uitgekauwde? dan heb jij vast 10 keer dezelfde uitzending gekeken
Man, Iedereen kan daar om lachen om die harde faalacties die beter bij hem moetenquote:Op maandag 16 januari 2012 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die Manolevjes + bulderlach heb ik na anderhalf seizoen echt wel gezien hoor.
Dan mag je dat ook zeggen over de anderen die graag VI kijken domme bulderhaasquote:Maar ik begrijp dat als jij net twaalf bent geworden je intellectuele vermogens ook nog niet volledig ontwikkeld zijn.
Niet iedereen kan lachen om de domme grapjes van Gijp nerdje. Het zou pas echt mooie tv worden als hij live op tv een of andere aanval zou krijgen en afgevoerd zou moeten worden.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Man, Iedereen kan daar om lachen om die harde faalacties die beter bij hem moeten
[..]
Dan mag je dat ook zeggen over de anderen die graag VI kijken domme bulderhaas
Ben je klaar met je machogebrabbel?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet iedereen kan lachen om de domme grapjes van Gijp nerdje. Het zou pas echt mooie tv worden als hij live op tv een of andere aanval zou krijgen en afgevoerd zou moeten worden.
Pot, ketel.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]mensen die zo over een programma praten waar herhaaldelijk word gezegd: dat is het succes van dit programma, het gaat nergens over.
Zelfs als de mensen van het programma zelf zeggen dat het een 0 format, kroegpraat, nietszeggend programma is komen er mensen die een analyse gaan doen. Echt niemand geeft een neuk, heb ik zo het vermoeden pik.
Niet boos worden hé als we je hard uitlachen als jij een hartaanval krijgt. Please act your age alsjeblieft zegquote:Op maandag 16 januari 2012 15:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Niet iedereen kan lachen om de domme grapjes van Gijp nerdje. Het zou pas echt mooie tv worden als hij live op tv een of andere aanval zou krijgen en afgevoerd zou moeten worden.
Wil jij niet zo'n hondsbrutale toon tegen me aanslaan?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben je klaar met je machogebrabbel?
Ik maak me nergens druk om? Jij vind het niet leuk en ik wel. Ik trek straks gewoon broekje uit en ga anderhalf uur zitten genieten, terwijl jij niet kijkt of juist wel kijkt en denkt hoeveel het programma leuker zou kunnen zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pot, ketel.
Had je geen belangrijkere zaken om je druk over te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |