Neuh, er zijn wat bekende ajax usertjes die ik kom uitlachen, hardquote:Op maandag 16 januari 2012 01:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan als bezemwagen mag fungeren voor al die mensen die volledig uit hun plaat gaan. Belooft nu alweer legendarisch te worden met het aantal actieve users dat hoger dan ooit is.
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, er zijn wat bekende ajax usertjes die ik kom uitlachen, hard
De toon is gezetquote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom niet.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben ervoor dat ajax supporters een ander icoontje krijgen zodat ze makkelijk zijn te herkennen. voorstel:
[ afbeelding ]
ow ow ow ow ik mag jequote:Op maandag 16 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom niet.
In de Arena maken ze dat onderscheid ook al. De mensen met een lichamelijke handicap achter de goal, die met een geestelijke op de tribunes.
Hij blijft ook gewoon mooi he.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom niet.
In de Arena maken ze dat onderscheid ook al. De mensen met een lichamelijke handicap achter de goal, die met een geestelijke op de tribunes.
Copyright van Gert hoor.Maar hij blijft idd leukquote:
Oh boy, en dit gaat zo de komende wekenquote:Op maandag 16 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom niet.
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom niet.
Zijn vooral de feyenoordersquote:Op maandag 16 januari 2012 01:22 schreef yvonne het volgende:
En nu gaan we slapen, dromen over huilende usertjes
quote:Op maandag 16 januari 2012 06:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Echte bazen hebben een abo
Jawel.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De vraag uit de OP is nog steeds niet beantwoord.
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 13:08 schreef Danny het volgende:
[..]
ANP, Novum, Onderhoud en apparatuur, Verzekeringen, Loon, Loonbelasting, Administratie, Verzendkosten, Reiskosten etc.
Ik ontvang je graag.quote:Op maandag 16 januari 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Na die reclame overload wel ja.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:35 schreef ewapattas het volgende:
Inkomsten zijn vele malen groter dan de kosten. Geen zorgen
Paultje krijgt eindelijk zijn aandacht.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Na die reclame overload wel ja.
[ afbeelding ]
kut paultje! commerciehoer:D
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |