Ik was me eerst onder de massage douchekop, Daarna draai ik de knop en ga ik chillen onder de regendouchequote:Op maandag 16 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond de regendouche echt waardeloos! Wij hebben m laatst weer vervangen door een heerlijke massage douchekop
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee schuine kanten, sterrenhemelplafond, randje voor het biertje
Vuige hedonist!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een batsrandje!quote:
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lampquote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingen
Te weinig gezopen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
Fuck wat een dag.
Waarom ben ik nog steeds brak!
beeldmateriaal?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lamp
quote:
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!
Pics van die badkamer?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaan
We hebben zo'n beetje het hele huis aangepakt. Beginnen deze week met de kozijnen te verven, dan het plafond en de muur. Vervolgens de vloer leggen en we zijn klaar. Project van dan ~4 maanden.
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto makenquote:
Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Pics van die badkamer?
Ik heb geen écht handige mensen om me heen. Voor kleine klusjes wel, maar zoiets groots als een badkamer wil ik laten doen door iemand met verstand van zaken. Ik twijfel of ik een bad laat plaatsen of niet.
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto maken
Oe, goed ideequote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijk
Maar bad plaatsen, uitlijnen, isoleren en kitten hebben we zelf gedaan (kitten zelfs helemaal door mrs. stbabylon).
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.Maar rival heeft een mannetje voor me!
Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
Ik vind Robert Downey Jr leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]
Beter dan verwacht
Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.Maar rival heeft een mannetje voor me!
Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]
Beter dan verwacht
het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
Het dubbele ja? Flink verschil.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.
Wat maakt het dan duur, het plaatsen?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...
De waterleiding/afvoer waar we niet meer bij kunnen hebben we laten doen door die vriend van mijn ouders. Toen we er achter kwamen dat een net weggehaalde muur toch wel een dragende was, hebben we de constructie laten maken door een bevriende aannemer (zwart betaald). En het keukenblad laten we op maat zagen en kitten door een bekende van mijn ouders*. De rest doen we allemaal zelf (met hulp van vaders). Muren slopen, kasten bouwen, wanden bouwen, tegelen, kitten, behangen, schilderen*, muren afwerken, plafond afwerken, plinten plaatsen*, laminaat leggen*, random sloopwerk, elektra, standaard natte en gaswerk waar we na afloop ook nog bij kunnen, vloer stutten. Ik denk dat ik zo alles heb gehadquote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Ik kan redelijk wat zelf, maar een complete badkamer verbouwen vertrouw ik mezelf toch niet echt toe denk ik
Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.
het verbruik vooral.... en ik weet ook niet of dat bad van 200 euro wel lekker ligt oid... maar het viel mij op van het weekend bij de hornbach.. dat een bad op zich eigenlijk niet eens zo duur is...quote:
had ik eerder moeten weten.....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gebruik.
Maar alleen als je een zuinige doucher bent.
Iron Lady is alleen bezienswaardig vanwege Meryl Streep begreep ik...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horen
Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn.
Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?quote:
Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?
Ik zou zeggen, laat je fantasie de vrije loop!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel!
Je staat er versteld van hoeveel water er in een minuutje door je kraan komt tijdens het douchen danquote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....
gewoon nooit over nagedacht .....
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....
gewoon nooit over nagedacht .....
Dit beter?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi ruim opgezet, maar ik vind dat zandkleurtje foeilelijk.
Whud?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter qua kleur, maar ik zou door het raam vallen hoor.
over hoeveel liters hebben we het nu?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je staat er versteld van hoeveel water er in een minuutje door je kraan komt tijdens het douchen dan
quote:
Ik ben gek op Streepquote:Op maandag 16 januari 2012 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iron Lady is alleen bezienswaardig vanwege Meryl Streep begreep ik...
Briljante actrice, dat zeker. Maar alleen een briljante actrice maakt geen briljante film.quote:
even de eerste link die ik vindquote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef rival het volgende:
over hoeveel liters hebben we het nu?(met een half uurtje douchen)
quote:Het waterverbruik bij een 5 minuten durende douche is gemiddeld 55 liter. Het gemiddelde waterverbruik bij een bad is 110 liter.
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft maar over een zeepje uit te glijden en je ligt buiten, brrrr.
De vorige was misschien wat overdreven, want zie overl staan dat er rond de 50 liter per keer wordt verbruiktquote:Op maandag 16 januari 2012 11:55 schreef rival het volgende:
over hoeveel liters hebben we het nu?(met een half uurtje douchen)
Daarom ben ik dus niet gegaanquote:Op maandag 16 januari 2012 11:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Briljante actrice, dat zeker. Maar alleen een briljante actrice maakt geen briljante film.
Maar goed, ga er maar vanuit dat als je een half uur of langer douched, je meer water gebruikt dan in een badquote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vorige was misschien wat overdreven, want zie overl staan dat er rond de 50 liter per keer wordt verbruikt
liter per minuut: 10 (gemiddeld bij standaard douchekop)
bron:http://www.praktischduurzaam.nl/waterbesparing-in-de-douche/
Maar kan dus meer als je een douchekop hebt waar veel water doorheen kan![]()
Yup, dat sowiesoquote:Op maandag 16 januari 2012 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, ga er maar vanuit dat als je een half uur of langer douched, je meer water gebruikt dan in een bad
Klinkt goed.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen we er achter kwamen dat een net weggehaalde muur toch wel een dragende was, hebben we de constructie laten maken door een bevriende aannemer (zwart betaald).
Ik moet na het badderen altijd nog wel even afspoelen, dus dan maakt het ook weinig meer uit.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
ik sta er sowieso minstens 15 minuten onder... ik ben met een bad nog goedkoper uit zeg
Nou Poe.... wat er dan door die kop van mij gaatquote:Op maandag 16 januari 2012 12:01 schreef Cue_ het volgende:
Maar kan dus meer als je een douchekop hebt waar veel water doorheen kan![]()
Wil ik weten wat er door jouw kop heen kanquote:Op maandag 16 januari 2012 12:08 schreef rival het volgende:
[..]
Nou Poe.... wat er dan door die kop van mij gaat
Dat weet jij zelf beter dan ikquote:Op maandag 16 januari 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er door jouw kop heen kan
Dat afspoelen doe je in 2 minuten max.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet na het badderen altijd nog wel even afspoelen, dus dan maakt het ook weinig meer uit.
Niet als je denkt.. oeeh das lekker.. nog even wat langerquote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat afspoelen doe je in 2 minuten max.
zo doe ik het. Niet meest ideale manier van douchen, maar het werkt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als je denkt.. oeeh das lekker.. nog even wat langer
Och, ik vind het wel meevallen. Ook geen lelijk douchegordijn bij ons door de manier van plaatsingquote:Op maandag 16 januari 2012 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo doe ik het. Niet meest ideale manier van douchen, maar het werkt.
En kleuter hier zit doorgaans al gauw drie kwartier in bad.
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was een tillende muur meer dan dat het een dragende muur was. Ook bijzonder
Dat is dan ook de enige reden dan ik er nog uit kan komen. Anders zou ik dagen blijven liggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
dan wel omdat het water te koud is geworden
hoge instap, gladde ondergrond/vies anti-slipmatje, en ik heb wel zo'n lelijk douchegordijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik vind het wel meevallen. Ook geen lelijk douchegordijn bij ons door de manier van plaatsing
(het bad staat aan de twee lange kanten en 1 korte kant tegen de muur)
Er was een balk onder de vloer afgebroken, die hield andere balkjes omhoog, die waren in de muur vast gezet met mortel. De muur behoorde dus op de grote balk te leunen, die was er niet meer, maar de vloer bleef wel op hoogte, omdat de muur hem omhoog hieldquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.
Hoge instap kan kut zijn, maar goed, ik ben nog jong en flexibel, gaat prima. Dat het glad is, is wel vervelend, maar dat is gewoon oppassenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoge instap, gladde ondergrond/vies anti-slipmatje, en ik heb wel zo'n lelijk douchegordijn.
niet zoals een dragende muur normaal gesproken wordt uitgevoerd, maar de term blijft hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was een balk onder de vloer afgebroken, die hield andere balkjes omhoog, die waren in de muur vast gezet met mortel. De muur behoorde dus op de grote balk te leunen, die was er niet meer, maar de vloer bleef wel op hoogte, omdat de muur hem omhoog hield
Nou, dat lijkt me toch best wel wat uitmaken.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.
Oh dat zal best, maar ik vind een tillende muur ook tof klinkenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zoals een dragende muur normaal gesproken wordt uitgevoerd, maar de term blijft hetzelfde
één jaar (meen ik), een wereld van verschilquote:Op maandag 16 januari 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoge instap kan kut zijn, maar goed, ik ben nog jong en flexibel, gaat prima. Dat het glad is, is wel vervelend, maar dat is gewoon oppassen
Jij bent ook nog jong en flexibelquote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
één jaar (meen ik), een wereld van verschil
Een afspraak maken is zo gedaan!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m'n wenkbrauwen eigenlijk ook eens laten bijwerken
maar niet versletenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong en flexibel
Missb, die is oud!
Heuj!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong en flexibel
Missb, die is oud!
zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze naaien de boel weer goed strak erna hoor.
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warmquote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Met een bad zou ik veels te vaak het water moeten vernieuwen. Is het niet omdat het smerig is geworden van je dagelijkse schoonmaakacties.. dan wel omdat het water te koud is geworden
jij hebt niet eens een badquote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warm
Likequote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, niemand aangereden. Het wordt nog eens wat.
Jij hebt niet eens een badquote:
ietsje lager aubquote:
Hehe, prima reden om auto te rijdenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Alleen de navigatie bleef niet hangen, die mieterde er bij de eerste drempel al af![]()
Heb cavia uit de opvang gehaald.
De stop er half in, waardoor er dus ook voortdurend water wegspoelt, bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warm
laat mij ook even ongestoord stompzinnig reageren, wil je?quote:
Moppersmurf.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat mij ook even ongestoord stompzinnig reageren, wil je?
Hee komaan, laat je gaan!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je dat even van te voren aangeeftquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, schriftelijk, in drievoud mbv het juiste, niet bestaande, formulier zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat even van te voren aangeeft
Het vrijgeleide A38quote:Op maandag 16 januari 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, schriftelijk, in drievoud mbv het juiste, niet bestaande, formulier zeker
Dit beter?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
Wat moet ik nou weer met adds over huwelijks- en relatiebegeleiding? Dat is toch veuls te laat!!
...
Ok, Joe, snap out of it...
beats scheidingsrouwquote:Op maandag 16 januari 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit beter?Scores of Amazing Russian Singles. Secure Seal of Approval. Live Chat.
AnastasiaDates.com
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
De stop er half in, waardoor er dus ook voortdurend water wegspoelt, bedoel je?
scherpquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
Bovendien: 't kan niet laag genoeg, de vloer moet ook nog geboend.
Huur maar een schoonmaker inquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
Bovendien: 't kan niet laag genoeg, de vloer moet ook nog geboend.
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.quote:
Woensdag weer hequote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.
De frisheid spat er vanaf als ik thuis kom.
Yepquote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woensdag weer heownee, vrijdags ofzo bij jou ?
ik morgen
Dat heb ik ook wel eens als ik zelf heb schoon gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat kost zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep
1 van de betere investeringen van afgelopen jaar
Zeker weten!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
1 van de betere investeringen van afgelopen jaar
Rebound-batsen ftw!quote:
je kan ook een kijkje nemen op buurtlink.nl ... daar werd dat vorige keer ook aangeboden.. kan je iemand uit de buurt zoeken...quote:
ik vond het geen groot succes. Maar mss had ik ook gewoon de verkeerdequote:
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vond het geen groot succes. Maar mss had ik ook gewoon de verkeerde
Lijkt me redelijk belangrijk jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doen
is ook pas achteraf dat ik het als rebound zie, nam het toen wel serieus (hihi, ik zei ...etc).quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doen
Ga bij L-E de badkamer verbouwenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
Meh, moet echt wat aan m'n kluizenaarsneiging doen, schiet niet op zo.
De oplossing is nabijquote:
quote:
Ziehier de reactie van de optimist to in de kist!quote:
Blue Monday hè?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziehier de reactie van de optimist to in de kist!
Meer zuipen. Opgelost!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Meh, moet echt wat aan m'n kluizenaarsneiging doen, schiet niet op zo.
Ik kom zo thuis in een huis wat heerlijk naar kattenpies stinkt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Katten opetenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom zo thuis in een huis wat heerlijk naar kattenpies stinkt.![]()
Die nieuwe cavia kan er ook wat van zeg, Jezus.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag zo weer de halve stad doorfietsen met een zieke kat in een mandje.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe cavia kan er ook wat van zeg, Jezus.
Je weet wel dat er nu twee collega's van je betaald worden om te FOK!ken?!quote:
vraag cl om als taxi te fungeren!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag zo weer de halve stad doorfietsen met een zieke kat in een mandje.
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, goeie deal.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vraag cl om als taxi te fungeren!
Betaal in natura!
Ze kan immers inparkeren zegt ze!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vraag cl om als taxi te fungeren!
Betaal in natura!
Ze kunnen mij niet genoeg geld geven om heel FOK! over mij heen te laten zeiken.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wel dat er nu twee collega's van je betaald worden om te FOK!ken?!![]()
Volgens mij had jij meer ervaring.
Lekker verfrissend.quote:
Kekke bontmutsen van maken, tis immers koud!quote:
Vanavond direct door naar de bouwmarkten voor bovenplintenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker verfrissend.Weer lekker de hele avond boenen om die geur er een klein beetje uit te krijgen.
Asterix toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
helemaal niemand die reageerde (een paar uur terug) op mijn vrijgeleide A38
Invullen is voor mij zinloos, wordt toch afgekeurd.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
helemaal niemand die reageerde (een paar uur terug) op mijn vrijgeleide A38
In Twente noemen we dat sierlijsten.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond direct door naar de bouwmarkten voor bovenplinten
Hoe exotisch kan een hoek zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil ook graag sierlijsten maar ik heb allemaal vreemde hoeken in m'n huis waardoor het onbegonnen werk is en zo.Een hoekje van 45 graden zagen kan ik nog wel... maar een exotische hoek... nee dat wordt hem niet.
ooit...quote:Op maandag 16 januari 2012 16:08 schreef L-E het volgende:
Ik heb al drie jaar meer dan 20 meter aan sierlijsten op zolder liggen. Daar zouden we eens iets mee moeten doen, misschien.
Alles wat niet 90 graden is.quote:
laat zien dat je een vent bent en ga aan de slag, op het blote oog!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles wat niet 90 graden is.Ik heb dan ook geen verstelbare verstekzaag. Alleen zo'n houten pauperding...
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
laat zien dat je een vent bent en ga aan de slag, op het blote oog!
Volgens de reclame is er tegenwoordig een kitspuit met welke dat makkelijk te doen isquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.
Zelfs ik kan kitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.
Huur een mannetje in.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kitten an sich is niet moeilijk nee. Netjes kitten wel.
* Spezza19 overhandigt mes.....quote:Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
NEVER!I'd rather cut off my own balls...
Gewoon hier posten. Kunnen we allemaal lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:11 schreef MNR het volgende:
Cue_ , Cue_, Cue.... als ik je spreek, remind me to tell you about the sport guy. Ik heb iets heel lomps gedaan
Ik heb niet gevraagd om jouw commentaar.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon hier posten. Kunnen we allemaal lachen
Als je geen commentaar wilt, stuur dan iemand een pm ipv op een openbaar forumquote:Op maandag 16 januari 2012 23:31 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb niet gevraagd om jouw commentaar.
Dit dus. Aankondigingen van sappig nieuws laat je maar achterwege als je het hier niet post.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je geen commentaar wilt, stuur dan iemand een pm ipv op een openbaar forum
En dan is het weer zo lang wachten tot je maandag eindelijk weer aan de slag mag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, het weekend komt nu al zo dichtbij
Geen kwijtschelding voor jouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben er bijna kwa DUO. 3 maanden voor de 15 jaar, dan is het afbetaald.
Hij heeft nog 3 dagen weekend ook, dus het is nog langer wachten voor hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan is het weer zo lang wachten tot je maandag eindelijk weer aan de slag mag.
In de staat waarin ik gisteren verkeerde? Ik had nog net genoeg puf om om de vijf minuten m'n glas te heffen.quote:
Na drie Trippels was ik vanmorgen niet eens m'n bed uitgekomen denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Tukker, merk goed, type verkeerd. Pak dan een 9, Radieuse of Triple.
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Nee, de eikels. Maar ik denk dat ik het al eerder doe. Moet nog 1100e.
de horrorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3 dagen weekend ook, dus het is nog langer wachten voor hem.
Ik wel, maar gebaseerd op mijn salaris van jaren terug, toen ik fl1700 bruto in de maand verdiende. Dat ik nu 3700e bruto pak, hebben ze niet door in Groningen (iig niet bij de afbetaalafdeling, andere afdeling heeft mijn uurtarief gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent er bijna
Ik ben blij dat ik in ieder geval niet naar draagkracht hoef af te lossen.
Wellicht zijn er verhalen dat ze misschien al dood was. Conspericytheories. Anders kan ik me niet voorstellen dat dat artikel serieus is.quote:
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik wel, maar gebaseerd op mijn salaris van jaren terug, toen ik fl1700 bruto in de maand verdiende. Dat ik nu 3700e bruto pak, hebben ze niet door in Groningen (iig niet bij de afbetaalafdeling, andere afdeling heeft mijn uurtarief gezien).
Ik betaal gewoon in 15 jaar af.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijt![]()
Kon gelukkig kiezen wat ik wou
Sjonge, jonge... dat is niet wat me dwars zit. Gewoon standaard een negatieve opmerking van Spezza. De rest boeit me niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit dus. Aankondigingen van sappig nieuws laat je maar achterwege als je het hier niet post.
Betaal nu al 13 jaar 48 euro of zo. Heerlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijt![]()
Kon gelukkig kiezen wat ik wou
Maakt me niet uit. Ik ben het grondig met hem eens. Als je iets wil delen met iedereen, zet je het hier neer. Als je dat niet wil, PM je het. Het topic een beetje lekker maken en dan niet uitleggen is gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Sjonge, jonge... dat is niet wat me dwars zit. Gewoon standaard een negatieve opmerking van Spezza. De rest boeit me niet.
8,6 jaar... wou dat ik dat had. Heb nog niet uitgerekend hoeveel jaar ik erover doe trouwens. Heb alleen m'n bedrag verhoogd omdat de rente omlaag is gegaan. Geen zin om meer geld weg te gooien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maximaal 8.6 jaar het minimale bedrag
Nee! Je begrijpt me niet. Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen. Ik zeg nergens dat ik het niet uit wil leggen. Of zit je me nu op de kast te jagen...?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik ben het grondig met hem eens. Als je iets wil delen met iedereen, zet je het hier neer. Als je dat niet wil, PM je het. Het topic een beetje lekker maken en dan niet uitleggen is gewoon kut.
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:37 schreef MNR het volgende:
8,6 jaar... wou dat ik dat had. Heb nog niet uitgerekend hoeveel jaar ik erover doe trouwens. Heb alleen m'n bedrag verhoogd omdat de rente omlaag is gegaan. Geen zin om meer geld weg te gooien.
Ja, klopt. Maar reken voor de gein maar eens uit wat je "weggooit" aan rentegeld...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..
nu wel minder....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..
Ja, nou helemaal niet meer neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat ons misschien iets zou kunnen boeien dat deel je niet
Nou, leg uit dan!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee! Je begrijpt me niet. Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen. Ik zeg nergens dat ik het niet uit wil leggen. Of zit je me nu op de kast te jagen...?
Valt best mee. De rente is 2,37% of zo. Er zijn voldoende spaarrekeningen waar je meer krijgt. Als je nu studeert, en je hebt de lening niet nodig, moet je die toch nemen en dan op een spaarrekening zetten met 4~5% rentequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar toch. Lenen betekend rente.. betekend weggegooid geld.
Vriendin van me loopt volgens mij alleen rente af te lossen. Schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik idd wel meer over gehoord destijds. Het kan natuurlijk wel wat opleveren mits je de juiste keuzes (rentes) pakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt best mee. De rente is 2,37% of zo. Er zijn voldoende spaarrekeningen waar je meer krijgt. Als je nu studeert, en je hebt de lening niet nodig, moet je die toch nemen en dan op een spaarrekening zetten met 4~5% rente
Bij deze ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
*hoort de stem van Sir David Attenborough erbij*
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.quote:
Maar ben je wel gegaan? Of ook helemaal niet geweest.. en wie heb je meegenomen.. of hoe was het contact op t feest dan.. etc etc!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.
Maar daar kwam ik dus gister pas achter...![]()
Hij's wel leuk hoor babs...Had helemaal geen idee dat hij in mij geinteresseerd was, praat met zoveel mannen, maar hij heeft wel enorm lekkere armen... en... nou ja, hij ziet er ook lekker uit
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.
Maar daar kwam ik dus gister pas achter...![]()
Hij's wel leuk hoor babs...Had helemaal geen idee dat hij in mij geinteresseerd was, praat met zoveel mannen, maar hij heeft wel enorm lekkere armen... en... nou ja, hij ziet er ook lekker uit
Nee, ik ben niet gegaan, want ik had nog meer informatie verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ben je wel gegaan? Of ook helemaal niet geweest.. en wie heb je meegenomen.. of hoe was het contact op t feest dan.. etc etc!
Lekkere armen is ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.
Zeker als ze er sterk uit zien..quote:
Daar heb je verdomd veel aan... rrrrrrr. Lekker lichtbruin en breed. Mmmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.
Jup. Toevallig daar 2 gestationeerd. Niets bijzonders.quote:
maar nu wel minder..... dus goede actie van haar... niks op aan te merken...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het geld nodig hebt dan kan je het zeker dan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
maar nu wel minder..... dus goede actie van haar... niks op aan te merken...
Jeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
swansch = lulquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar heb je verdomd veel aan... rrrrrrr. Lekker lichtbruin en breed. MmmmHij lijkt qua looks op Barbusse. Weet ik veel of hij lekker swanscht? (wat een woord!
). En gebruiken daar heb ik WA voor
Op 3fm net?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Luister nu naar de nieuwe van Train: Drive By. My God, ik had niet verwacht ooit een liedje van hun tof te vinden
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
swansch = lul
gebruiken van de swansch = neuken
En jij gebruikt daar WA voor?
Je punt blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Neh, ik ga met hem bieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?
Puur doordat Giel het er over had ben ik even na gaan kijken of ze dat echt warenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was wel oke ja.. had ze niet herkend
spotify kent hem niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mee eens, absoluut. Maar deze klinkt best lekker:
Nee. Ik heb niet zo heel veel met losstaande avontuurtjes. In WA staan toevallig 2 contacten in die via dat medium contact zoeken. That's it.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
swansch = lul
gebruiken van de swansch = neuken
En jij gebruikt daar WA voor?
Daar kan je van alles op invullen.quote:
Die is best leuk jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mee eens, absoluut. Maar deze klinkt best lekker:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |