Dat weet jij zelf beter dan ikquote:Op maandag 16 januari 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wil ik weten wat er door jouw kop heen kan
Dat afspoelen doe je in 2 minuten max.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet na het badderen altijd nog wel even afspoelen, dus dan maakt het ook weinig meer uit.
Niet als je denkt.. oeeh das lekker.. nog even wat langerquote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat afspoelen doe je in 2 minuten max.
zo doe ik het. Niet meest ideale manier van douchen, maar het werkt.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn.
quote:Op maandag 16 januari 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet als je denkt.. oeeh das lekker.. nog even wat langer
Och, ik vind het wel meevallen. Ook geen lelijk douchegordijn bij ons door de manier van plaatsingquote:Op maandag 16 januari 2012 12:19 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
zo doe ik het. Niet meest ideale manier van douchen, maar het werkt.
En kleuter hier zit doorgaans al gauw drie kwartier in bad.
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het was een tillende muur meer dan dat het een dragende muur was. Ook bijzonder
Dat is dan ook de enige reden dan ik er nog uit kan komen. Anders zou ik dagen blijven liggen.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
dan wel omdat het water te koud is geworden
hoge instap, gladde ondergrond/vies anti-slipmatje, en ik heb wel zo'n lelijk douchegordijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, ik vind het wel meevallen. Ook geen lelijk douchegordijn bij ons door de manier van plaatsing
(het bad staat aan de twee lange kanten en 1 korte kant tegen de muur)
Er was een balk onder de vloer afgebroken, die hield andere balkjes omhoog, die waren in de muur vast gezet met mortel. De muur behoorde dus op de grote balk te leunen, die was er niet meer, maar de vloer bleef wel op hoogte, omdat de muur hem omhoog hieldquote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.
Hoge instap kan kut zijn, maar goed, ik ben nog jong en flexibel, gaat prima. Dat het glad is, is wel vervelend, maar dat is gewoon oppassenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
hoge instap, gladde ondergrond/vies anti-slipmatje, en ik heb wel zo'n lelijk douchegordijn.
niet zoals een dragende muur normaal gesproken wordt uitgevoerd, maar de term blijft hetzelfdequote:Op maandag 16 januari 2012 12:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er was een balk onder de vloer afgebroken, die hield andere balkjes omhoog, die waren in de muur vast gezet met mortel. De muur behoorde dus op de grote balk te leunen, die was er niet meer, maar de vloer bleef wel op hoogte, omdat de muur hem omhoog hield
Nou, dat lijkt me toch best wel wat uitmaken.quote:Op maandag 16 januari 2012 12:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of het nou de vloer erboven of eronder op z'n plek houdt maakt niet uit, het is beide een dragende wand.
Oh dat zal best, maar ik vind een tillende muur ook tof klinkenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zoals een dragende muur normaal gesproken wordt uitgevoerd, maar de term blijft hetzelfde
één jaar (meen ik), een wereld van verschilquote:Op maandag 16 januari 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoge instap kan kut zijn, maar goed, ik ben nog jong en flexibel, gaat prima. Dat het glad is, is wel vervelend, maar dat is gewoon oppassen
Jij bent ook nog jong en flexibelquote:Op maandag 16 januari 2012 12:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
één jaar (meen ik), een wereld van verschil
Een afspraak maken is zo gedaan!quote:Op maandag 16 januari 2012 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet m'n wenkbrauwen eigenlijk ook eens laten bijwerken
maar niet versletenquote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong en flexibel
Missb, die is oud!
Heuj!quote:Op maandag 16 januari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent ook nog jong en flexibel
Missb, die is oud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |