Ik was me eerst onder de massage douchekop, Daarna draai ik de knop en ga ik chillen onder de regendouchequote:Op maandag 16 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond de regendouche echt waardeloos! Wij hebben m laatst weer vervangen door een heerlijke massage douchekop
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee schuine kanten, sterrenhemelplafond, randje voor het biertje
Vuige hedonist!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een batsrandje!quote:
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lampquote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingen
Te weinig gezopen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
Fuck wat een dag.
Waarom ben ik nog steeds brak!
beeldmateriaal?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lamp
quote:
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!
Pics van die badkamer?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaan
We hebben zo'n beetje het hele huis aangepakt. Beginnen deze week met de kozijnen te verven, dan het plafond en de muur. Vervolgens de vloer leggen en we zijn klaar. Project van dan ~4 maanden.
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto makenquote:
Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Pics van die badkamer?
Ik heb geen écht handige mensen om me heen. Voor kleine klusjes wel, maar zoiets groots als een badkamer wil ik laten doen door iemand met verstand van zaken. Ik twijfel of ik een bad laat plaatsen of niet.
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto maken
Oe, goed ideequote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijk
Maar bad plaatsen, uitlijnen, isoleren en kitten hebben we zelf gedaan (kitten zelfs helemaal door mrs. stbabylon).
quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.Maar rival heeft een mannetje voor me!
Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
Ik vind Robert Downey Jr leuk.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]
Beter dan verwacht
Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk.Maar rival heeft een mannetje voor me!
Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]
Beter dan verwacht
het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:
Het dubbele ja? Flink verschil.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.
Wat maakt het dan duur, het plaatsen?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...
De waterleiding/afvoer waar we niet meer bij kunnen hebben we laten doen door die vriend van mijn ouders. Toen we er achter kwamen dat een net weggehaalde muur toch wel een dragende was, hebben we de constructie laten maken door een bevriende aannemer (zwart betaald). En het keukenblad laten we op maat zagen en kitten door een bekende van mijn ouders*. De rest doen we allemaal zelf (met hulp van vaders). Muren slopen, kasten bouwen, wanden bouwen, tegelen, kitten, behangen, schilderen*, muren afwerken, plafond afwerken, plinten plaatsen*, laminaat leggen*, random sloopwerk, elektra, standaard natte en gaswerk waar we na afloop ook nog bij kunnen, vloer stutten. Ik denk dat ik zo alles heb gehadquote:Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]!
Ik kan redelijk wat zelf, maar een complete badkamer verbouwen vertrouw ik mezelf toch niet echt toe denk ik
Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.
het verbruik vooral.... en ik weet ook niet of dat bad van 200 euro wel lekker ligt oid... maar het viel mij op van het weekend bij de hornbach.. dat een bad op zich eigenlijk niet eens zo duur is...quote:
had ik eerder moeten weten.....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gebruik.
Maar alleen als je een zuinige doucher bent.
Iron Lady is alleen bezienswaardig vanwege Meryl Streep begreep ik...quote:Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horen
Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn.
Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?quote:
Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....quote:Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?
Ik zou zeggen, laat je fantasie de vrije loop!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel!
Je staat er versteld van hoeveel water er in een minuutje door je kraan komt tijdens het douchen danquote:Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....
gewoon nooit over nagedacht .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |