abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106864562
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijk :P

Maar bad plaatsen, uitlijnen, isoleren en kitten hebben we zelf gedaan (kitten zelfs helemaal door mrs. stbabylon).
Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk. 8-) Maar rival heeft een mannetje voor me!

Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
pi_106864616
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:31 schreef L-E het volgende:

[..]

Kitten kan ik, dat doe je ook als je een taart maakt namelijk. 8-) Maar rival heeft een mannetje voor me!

Ik kan alleen een bad laten plaatsen als ik het toilet verhuis, ik zal eens kijken hoeveel duurder een bad is tov een douchecabine. Ik vind een bad wel fijner.
:D !

Ik kan redelijk wat zelf, maar een complete badkamer verbouwen vertrouw ik mezelf toch niet echt toe denk ik :P
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_106864628
Gisteren was ik naar

Beter dan verwacht :Y
pi_106864655
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]

Ik vind Robert Downey Jr leuk. :)
pi_106864708
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:34 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik vind Robert Downey Jr leuk. :)
IS die ook. Het heeft ook weinig met Sherlock te maken maar het is een prettige actiefilm
pi_106864724
quote:

[..]

Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.
pi_106864757
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Godtje het volgende:
Gisteren was ik naar
[ afbeelding ]

Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_106864763
quote:

het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...
pi_106864773
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:37 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik denk dat zo'n beetje van het dubbele moet uitgaan. Ook qua ruimte. Maar wij vonden het het waard. Gebruik verschild per persoon. Als je normaal binnen 10 minuten klaar bent met douchen, is een bad duurder. Sta je een half uur of meer onder de douche, is een bad veel goedkoper.
Het dubbele ja? Flink verschil.

Ik wil met name een bad omdat ik vrij hevige rugpijnen heb, een bad biedt wel verlichting dan. En met een Peuter Kleuter is een bad zeker goedkoper ja.
pi_106864824
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef rival het volgende:

[..]

het bad zelf is niet perse duur, je hebt al een bad voor minder dan 200 euro...
Wat maakt het dan duur, het plaatsen?
pi_106864838
quote:
10s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:D !

Ik kan redelijk wat zelf, maar een complete badkamer verbouwen vertrouw ik mezelf toch niet echt toe denk ik :P
De waterleiding/afvoer waar we niet meer bij kunnen hebben we laten doen door die vriend van mijn ouders. Toen we er achter kwamen dat een net weggehaalde muur toch wel een dragende was, hebben we de constructie laten maken door een bevriende aannemer (zwart betaald). En het keukenblad laten we op maat zagen en kitten door een bekende van mijn ouders*. De rest doen we allemaal zelf (met hulp van vaders). Muren slopen, kasten bouwen, wanden bouwen, tegelen, kitten, behangen, schilderen*, muren afwerken, plafond afwerken, plinten plaatsen*, laminaat leggen*, random sloopwerk, elektra, standaard natte en gaswerk waar we na afloop ook nog bij kunnen, vloer stutten. Ik denk dat ik zo alles heb gehad :)

Met * moet nog gebeuren, rest is al gedaan :)
pi_106864846
quote:
14s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Die was prima te doen ja. Ik vond Moriarty ook een erg leuke villian.
Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horen
pi_106864850
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:40 schreef L-E het volgende:

[..]

Gebruik.

Maar alleen als je een zuinige doucher bent.
pi_106864865
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:40 schreef L-E het volgende:

[..]

het verbruik vooral.... en ik weet ook niet of dat bad van 200 euro wel lekker ligt oid... maar het viel mij op van het weekend bij de hornbach.. dat een bad op zich eigenlijk niet eens zo duur is...
pi_106864893
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn. :)
pi_106864896
quote:
99s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gebruik.

Maar alleen als je een zuinige doucher bent.
had ik eerder moeten weten.....
pi_106864979
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het was die of The Iron Lady maar daar krijg ik toch iets te veel slechte verhalen over te horen
Iron Lady is alleen bezienswaardig vanwege Meryl Streep begreep ik...
pi_106864997
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef L-E het volgende:
Maar je kan toch ook in je bad douchen? Ik denk dat ik goedkoper douche dan badder, voor Kleuter geldt dat andersom. De optie hebben zou prettig zijn. :)
Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.
  maandag 16 januari 2012 @ 11:46:49 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106865005
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:42 schreef rival het volgende:

[..]

had ik eerder moeten weten.....
Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?
pi_106865019
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet alle baden hebben natuurlijk een douchekop erboven hangen.
Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel! :7
pi_106865059
En dit he, oioioioio :9 O+

pi_106865074
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat om het aantal liters dat je verbruikt tijdens het douchen/badderen.. lijkt me dat je dat toch wel wist?
ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....

gewoon nooit over nagedacht .....
pi_106865076
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:47 schreef L-E het volgende:

[..]

Maar ik mag het zelf bedenken Barb, want het is mijn badkamer dus die van mij wel! :7
Ik zou zeggen, laat je fantasie de vrije loop!
pi_106865080
quote:
17s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:48 schreef Barbusse het volgende:
En dit he, oioioioio :9 O+

[ afbeelding ]
Mooi ruim opgezet, maar ik vind dat zandkleurtje foeilelijk.
  maandag 16 januari 2012 @ 11:50:32 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_106865106
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 11:49 schreef rival het volgende:

[..]

ik ging er vanuit dat je voor het vullen van een bad altijd meer water gebruikte dan voor een douchebeurt... ook al douche ik dan een half uur....

gewoon nooit over nagedacht .....
Je staat er versteld van hoeveel water er in een minuutje door je kraan komt tijdens het douchen dan :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')