Ik was me eerst onder de massage douchekop, Daarna draai ik de knop en ga ik chillen onder de regendouchequote:Op maandag 16 januari 2012 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Ik vond de regendouche echt waardeloos! Wij hebben m laatst weer vervangen door een heerlijke massage douchekop
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Twee schuine kanten, sterrenhemelplafond, randje voor het biertje
Vuige hedonist!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een batsrandje!quote:
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lampquote:Op maandag 16 januari 2012 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
heb je kerstverlichting aan je plafond? of gaatjes lopen boren?
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingenquote:Op maandag 16 januari 2012 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Heb je net je badkamer gedaan/laten doen, of was het al zo?
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zelf helemaal nieuwe gemaakt. En op de plek waar de badkamer zat muren gesloopt en een keuken gebouwd. En zo nog wat dingen
Te weinig gezopen.quote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef Godtje het volgende:
Fuck wat een dag.
Waarom ben ik nog steeds brak!
beeldmateriaal?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
100 gaatjes, glasvezel er door heen, apparaat met draaiende schijf voor de lamp
quote:
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaanquote:Op maandag 16 januari 2012 11:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Pff, als ik toch eens zo handig was, respect!
Pics van die badkamer?quote:Op maandag 16 januari 2012 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel met hulp hoor. Mijn vader heeft een boel gedaan
We hebben zo'n beetje het hele huis aangepakt. Beginnen deze week met de kozijnen te verven, dan het plafond en de muur. Vervolgens de vloer leggen en we zijn klaar. Project van dan ~4 maanden.
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto makenquote:
Vriend van mijn ouders heeft de aansluiting en afvoer gedaan. Was ooit loodgieter (en ging met pensioen met een directiefunctie bij een groot bedrijf), dat is wel makkelijkquote:Op maandag 16 januari 2012 11:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Pics van die badkamer?
Ik heb geen écht handige mensen om me heen. Voor kleine klusjes wel, maar zoiets groots als een badkamer wil ik laten doen door iemand met verstand van zaken. Ik twijfel of ik een bad laat plaatsen of niet.
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..quote:Op maandag 16 januari 2012 11:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet van bij mij thuis als ik zo snel kijk (van de badkamer af dan). Zal binnenkort eens een foto maken
Oe, goed ideequote:Op maandag 16 januari 2012 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
of nog beter een filmpje... aangezien je die draaiende schijf hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |