Asterix toch?quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
helemaal niemand die reageerde (een paar uur terug) op mijn vrijgeleide A38
Invullen is voor mij zinloos, wordt toch afgekeurd.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:06 schreef Cue_ het volgende:
helemaal niemand die reageerde (een paar uur terug) op mijn vrijgeleide A38
In Twente noemen we dat sierlijsten.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vanavond direct door naar de bouwmarkten voor bovenplinten
Hoe exotisch kan een hoek zijn?quote:Op maandag 16 januari 2012 16:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wil ook graag sierlijsten maar ik heb allemaal vreemde hoeken in m'n huis waardoor het onbegonnen werk is en zo.Een hoekje van 45 graden zagen kan ik nog wel... maar een exotische hoek... nee dat wordt hem niet.
ooit...quote:Op maandag 16 januari 2012 16:08 schreef L-E het volgende:
Ik heb al drie jaar meer dan 20 meter aan sierlijsten op zolder liggen. Daar zouden we eens iets mee moeten doen, misschien.
Alles wat niet 90 graden is.quote:
laat zien dat je een vent bent en ga aan de slag, op het blote oog!quote:Op maandag 16 januari 2012 16:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Alles wat niet 90 graden is.Ik heb dan ook geen verstelbare verstekzaag. Alleen zo'n houten pauperding...
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:23 schreef rival het volgende:
[..]
laat zien dat je een vent bent en ga aan de slag, op het blote oog!
Volgens de reclame is er tegenwoordig een kitspuit met welke dat makkelijk te doen isquote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.
Zelfs ik kan kitten.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En dan alle hoeken die hebben gefaald netjes proberen te kitten. Met de kitspijt ben ik geen Da Vinci hoor.
Huur een mannetje in.quote:Op maandag 16 januari 2012 16:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kitten an sich is niet moeilijk nee. Netjes kitten wel.
* Spezza19 overhandigt mes.....quote:Op maandag 16 januari 2012 16:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
NEVER!I'd rather cut off my own balls...
Gewoon hier posten. Kunnen we allemaal lachenquote:Op maandag 16 januari 2012 23:11 schreef MNR het volgende:
Cue_ , Cue_, Cue.... als ik je spreek, remind me to tell you about the sport guy. Ik heb iets heel lomps gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |