De oplossing is nabijquote:
quote:
Ziehier de reactie van de optimist to in de kist!quote:
Blue Monday hè?quote:Op maandag 16 januari 2012 14:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ziehier de reactie van de optimist to in de kist!
Meer zuipen. Opgelost!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Meh, moet echt wat aan m'n kluizenaarsneiging doen, schiet niet op zo.
Ik kom zo thuis in een huis wat heerlijk naar kattenpies stinkt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.
De frisheid spat er vanaf als ik thuis kom.
Katten opetenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kom zo thuis in een huis wat heerlijk naar kattenpies stinkt.![]()
Die nieuwe cavia kan er ook wat van zeg, Jezus.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag zo weer de halve stad doorfietsen met een zieke kat in een mandje.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die nieuwe cavia kan er ook wat van zeg, Jezus.
Je weet wel dat er nu twee collega's van je betaald worden om te FOK!ken?!quote:
vraag cl om als taxi te fungeren!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Mag zo weer de halve stad doorfietsen met een zieke kat in een mandje.
moet er niet aan denkenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Oeh, goeie deal.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vraag cl om als taxi te fungeren!
Betaal in natura!
Ze kan immers inparkeren zegt ze!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
vraag cl om als taxi te fungeren!
Betaal in natura!
Ze kunnen mij niet genoeg geld geven om heel FOK! over mij heen te laten zeiken.quote:Op maandag 16 januari 2012 14:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet wel dat er nu twee collega's van je betaald worden om te FOK!ken?!![]()
Volgens mij had jij meer ervaring.
Lekker verfrissend.quote:
Kekke bontmutsen van maken, tis immers koud!quote:
Vanavond direct door naar de bouwmarkten voor bovenplintenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Lekker verfrissend.Weer lekker de hele avond boenen om die geur er een klein beetje uit te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |