zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op maandag 16 januari 2012 13:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze naaien de boel weer goed strak erna hoor.
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warmquote:Op maandag 16 januari 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Met een bad zou ik veels te vaak het water moeten vernieuwen. Is het niet omdat het smerig is geworden van je dagelijkse schoonmaakacties.. dan wel omdat het water te koud is geworden
jij hebt niet eens een badquote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warm
Likequote:Op maandag 16 januari 2012 13:17 schreef CherryLips het volgende:
Zo, niemand aangereden. Het wordt nog eens wat.
Jij hebt niet eens een badquote:
ietsje lager aubquote:
Hehe, prima reden om auto te rijdenquote:Op maandag 16 januari 2012 13:22 schreef CherryLips het volgende:
Alleen de navigatie bleef niet hangen, die mieterde er bij de eerste drempel al af![]()
Heb cavia uit de opvang gehaald.
De stop er half in, waardoor er dus ook voortdurend water wegspoelt, bedoel je?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe de stop er maar half in.. en laat zachtjes heet water stromen..... zo blijft ie altijd warm
laat mij ook even ongestoord stompzinnig reageren, wil je?quote:
Moppersmurf.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
laat mij ook even ongestoord stompzinnig reageren, wil je?
Hee komaan, laat je gaan!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als je dat even van te voren aangeeftquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, schriftelijk, in drievoud mbv het juiste, niet bestaande, formulier zekerquote:Op maandag 16 januari 2012 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat even van te voren aangeeft
Het vrijgeleide A38quote:Op maandag 16 januari 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jaja, schriftelijk, in drievoud mbv het juiste, niet bestaande, formulier zeker
Dit beter?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:45 schreef JoeBravo het volgende:
Wat moet ik nou weer met adds over huwelijks- en relatiebegeleiding? Dat is toch veuls te laat!!
...
Ok, Joe, snap out of it...
beats scheidingsrouwquote:Op maandag 16 januari 2012 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit beter?Scores of Amazing Russian Singles. Secure Seal of Approval. Live Chat.
AnastasiaDates.com
Ja!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
De stop er half in, waardoor er dus ook voortdurend water wegspoelt, bedoel je?
scherpquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
Bovendien: 't kan niet laag genoeg, de vloer moet ook nog geboend.
Huur maar een schoonmaker inquote:Op maandag 16 januari 2012 13:37 schreef JoeBravo het volgende:
Bovendien: 't kan niet laag genoeg, de vloer moet ook nog geboend.
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.quote:
Woensdag weer hequote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.
De frisheid spat er vanaf als ik thuis kom.
Yepquote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Woensdag weer heownee, vrijdags ofzo bij jou ?
ik morgen
Dat heb ik ook wel eens als ik zelf heb schoon gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2012 13:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zo heerlijk om in een schoon huis thuis te komen.
De frisheid spat er vanaf als ik thuis kom.
Wat kost zoiets?quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Yep
1 van de betere investeringen van afgelopen jaar
Zeker weten!quote:Op maandag 16 januari 2012 13:57 schreef Godtje het volgende:
1 van de betere investeringen van afgelopen jaar
Rebound-batsen ftw!quote:
je kan ook een kijkje nemen op buurtlink.nl ... daar werd dat vorige keer ook aangeboden.. kan je iemand uit de buurt zoeken...quote:
ik vond het geen groot succes. Maar mss had ik ook gewoon de verkeerdequote:
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vond het geen groot succes. Maar mss had ik ook gewoon de verkeerde
Lijkt me redelijk belangrijk jaquote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doen
is ook pas achteraf dat ik het als rebound zie, nam het toen wel serieus (hihi, ik zei ...etc).quote:Op maandag 16 januari 2012 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
je moet het er wel op willen, niet alleen vanwege de rebound doen
Ga bij L-E de badkamer verbouwenquote:Op maandag 16 januari 2012 14:22 schreef JoeBravo het volgende:
Meh, moet echt wat aan m'n kluizenaarsneiging doen, schiet niet op zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |