Dit dus. Aankondigingen van sappig nieuws laat je maar achterwege als je het hier niet post.quote:Op maandag 16 januari 2012 23:39 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Als je geen commentaar wilt, stuur dan iemand een pm ipv op een openbaar forum
En dan is het weer zo lang wachten tot je maandag eindelijk weer aan de slag mag.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja, het weekend komt nu al zo dichtbij
Geen kwijtschelding voor jouquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben er bijna kwa DUO. 3 maanden voor de 15 jaar, dan is het afbetaald.
Hij heeft nog 3 dagen weekend ook, dus het is nog langer wachten voor hem.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan is het weer zo lang wachten tot je maandag eindelijk weer aan de slag mag.
In de staat waarin ik gisteren verkeerde? Ik had nog net genoeg puf om om de vijf minuten m'n glas te heffen.quote:
Na drie Trippels was ik vanmorgen niet eens m'n bed uitgekomen denk ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:03 schreef stbabylon het volgende:
Tukker, merk goed, type verkeerd. Pak dan een 9, Radieuse of Triple.
je bent er bijnaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:08 schreef stbabylon het volgende:
Nee, de eikels. Maar ik denk dat ik het al eerder doe. Moet nog 1100e.
de horrorquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij heeft nog 3 dagen weekend ook, dus het is nog langer wachten voor hem.
Ik wel, maar gebaseerd op mijn salaris van jaren terug, toen ik fl1700 bruto in de maand verdiende. Dat ik nu 3700e bruto pak, hebben ze niet door in Groningen (iig niet bij de afbetaalafdeling, andere afdeling heeft mijn uurtarief gezienquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
je bent er bijna
Ik ben blij dat ik in ieder geval niet naar draagkracht hoef af te lossen.
Wellicht zijn er verhalen dat ze misschien al dood was. Conspericytheories. Anders kan ik me niet voorstellen dat dat artikel serieus is.quote:
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijtquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik wel, maar gebaseerd op mijn salaris van jaren terug, toen ik fl1700 bruto in de maand verdiende. Dat ik nu 3700e bruto pak, hebben ze niet door in Groningen (iig niet bij de afbetaalafdeling, andere afdeling heeft mijn uurtarief gezien).
Ik betaal gewoon in 15 jaar af.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijt![]()
Kon gelukkig kiezen wat ik wou
Sjonge, jonge... dat is niet wat me dwars zit. Gewoon standaard een negatieve opmerking van Spezza. De rest boeit me niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 07:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dit dus. Aankondigingen van sappig nieuws laat je maar achterwege als je het hier niet post.
Betaal nu al 13 jaar 48 euro of zo. Heerlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol, ja als je nu op draagkracht moet betalen dan ben je vet meer kwijt![]()
Kon gelukkig kiezen wat ik wou
Maakt me niet uit. Ik ben het grondig met hem eens. Als je iets wil delen met iedereen, zet je het hier neer. Als je dat niet wil, PM je het. Het topic een beetje lekker maken en dan niet uitleggen is gewoon kut.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Sjonge, jonge... dat is niet wat me dwars zit. Gewoon standaard een negatieve opmerking van Spezza. De rest boeit me niet.
8,6 jaar... wou dat ik dat had. Heb nog niet uitgerekend hoeveel jaar ik erover doe trouwens. Heb alleen m'n bedrag verhoogd omdat de rente omlaag is gegaan. Geen zin om meer geld weg te gooien.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 08:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maximaal 8.6 jaar het minimale bedrag
Nee! Je begrijpt me niet. Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen. Ik zeg nergens dat ik het niet uit wil leggen. Of zit je me nu op de kast te jagen...?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Ik ben het grondig met hem eens. Als je iets wil delen met iedereen, zet je het hier neer. Als je dat niet wil, PM je het. Het topic een beetje lekker maken en dan niet uitleggen is gewoon kut.
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:37 schreef MNR het volgende:
8,6 jaar... wou dat ik dat had. Heb nog niet uitgerekend hoeveel jaar ik erover doe trouwens. Heb alleen m'n bedrag verhoogd omdat de rente omlaag is gegaan. Geen zin om meer geld weg te gooien.
Ja, klopt. Maar reken voor de gein maar eens uit wat je "weggooit" aan rentegeld...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..
nu wel minder....quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je bedrag verhoogd omdat de rente omlaag gaat.. maar geen geld willen weggooien? Maar dat doe je sowieso als je leent..
Ja, nou helemaal niet meer neequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef rival het volgende:
[..]
en het enige dat ons misschien iets zou kunnen boeien dat deel je niet
Nou, leg uit dan!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee! Je begrijpt me niet. Dat is helemaal niet wat ik wil zeggen. Ik zeg nergens dat ik het niet uit wil leggen. Of zit je me nu op de kast te jagen...?
Valt best mee. De rente is 2,37% of zo. Er zijn voldoende spaarrekeningen waar je meer krijgt. Als je nu studeert, en je hebt de lening niet nodig, moet je die toch nemen en dan op een spaarrekening zetten met 4~5% rentequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk, maar toch. Lenen betekend rente.. betekend weggegooid geld.
Vriendin van me loopt volgens mij alleen rente af te lossen. Schiet ook niet op.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ik idd wel meer over gehoord destijds. Het kan natuurlijk wel wat opleveren mits je de juiste keuzes (rentes) pakt.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Valt best mee. De rente is 2,37% of zo. Er zijn voldoende spaarrekeningen waar je meer krijgt. Als je nu studeert, en je hebt de lening niet nodig, moet je die toch nemen en dan op een spaarrekening zetten met 4~5% rente
Bij deze ookquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
*hoort de stem van Sir David Attenborough erbij*
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.quote:
Maar ben je wel gegaan? Of ook helemaal niet geweest.. en wie heb je meegenomen.. of hoe was het contact op t feest dan.. etc etc!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.
Maar daar kwam ik dus gister pas achter...![]()
Hij's wel leuk hoor babs...Had helemaal geen idee dat hij in mij geinteresseerd was, praat met zoveel mannen, maar hij heeft wel enorm lekkere armen... en... nou ja, hij ziet er ook lekker uit
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Als een kerel vraagt of je met hem meegaat op zaterdagavond naar een feestje - wat echt helemaal mijn stijl is en hij vroeg ook nog of ik dat leuk vond - moet ik niet zeggen: "nou okay, ik zal even kijken of ik iemand mee kan nemen", terwijl ik totaal niet door had dat hij mij vroeg en daar enkel alleen met mij naartoe wilde gaan.
Maar daar kwam ik dus gister pas achter...![]()
Hij's wel leuk hoor babs...Had helemaal geen idee dat hij in mij geinteresseerd was, praat met zoveel mannen, maar hij heeft wel enorm lekkere armen... en... nou ja, hij ziet er ook lekker uit
Nee, ik ben niet gegaan, want ik had nog meer informatie verkeerd begrepen...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ben je wel gegaan? Of ook helemaal niet geweest.. en wie heb je meegenomen.. of hoe was het contact op t feest dan.. etc etc!
Lekkere armen is ook belangrijkquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.
Zeker als ze er sterk uit zien..quote:
Daar heb je verdomd veel aan... rrrrrrr. Lekker lichtbruin en breed. Mmmmquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Enorm lekkere armen... heb je daar nou weer aan? Het gaat erom dat hij een lekkere swansch heeft en hem kan gebruiken.
Jup. Toevallig daar 2 gestationeerd. Niets bijzonders.quote:
maar nu wel minder..... dus goede actie van haar... niks op aan te merken...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je het geld nodig hebt dan kan je het zeker dan doenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
maar nu wel minder..... dus goede actie van haar... niks op aan te merken...
Jeeeequote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
swansch = lulquote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Daar heb je verdomd veel aan... rrrrrrr. Lekker lichtbruin en breed. MmmmHij lijkt qua looks op Barbusse. Weet ik veel of hij lekker swanscht? (wat een woord!
). En gebruiken daar heb ik WA voor
Op 3fm net?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:57 schreef stbabylon het volgende:
Luister nu naar de nieuwe van Train: Drive By. My God, ik had niet verwacht ooit een liedje van hun tof te vinden
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
swansch = lul
gebruiken van de swansch = neuken
En jij gebruikt daar WA voor?
Je punt blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:53 schreef rival het volgende:
[..]
Neh, ik ga met hem bieren.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?
quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Gebruik jij Willem-Alexander daar niet voor dan?
Puur doordat Giel het er over had ben ik even na gaan kijken of ze dat echt warenquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die was wel oke ja.. had ze niet herkend
spotify kent hem niet eensquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mee eens, absoluut. Maar deze klinkt best lekker:
Nee. Ik heb niet zo heel veel met losstaande avontuurtjes. In WA staan toevallig 2 contacten in die via dat medium contact zoeken. That's it.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
swansch = lul
gebruiken van de swansch = neuken
En jij gebruikt daar WA voor?
Daar kan je van alles op invullen.quote:
Die is best leuk jaquote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mee eens, absoluut. Maar deze klinkt best lekker:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |