SPOILER: Openen op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze OP is hier te vinden. Degene die de laatste post in het topic heeft geplaatst (de LaPo dus) opent het volgende deel!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
tot zo spammerquote:
Je had niet verwacht dat het drukker dan normaal zou zijn op deze zaterdagavond?quote:Op zondag 15 januari 2012 01:25 schreef 3rdRock het volgende:
hadden jullie niet ff kunnen zeggen dat jullie hier de halve nacht gingen ouwehoeren? ik moest veel te veel teruglezen!
heeft ze nog iets raars gedaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 05:07 schreef Paul het volgende:
Ik kwam Fleur Wallenburg tegen met het uitgaan, maar durfde niets te zeggen
hij zit al ruim een jaar op 6-10 op zondag.quote:Op zondag 15 januari 2012 07:04 schreef Againzender het volgende:
is dit uur nou definitief door Frank overgenomen?
ah, ik sta pas sinds een paar weken zo vroeg op op zondagquote:Op zondag 15 januari 2012 07:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij zit al ruim een jaar op 6-10 op zondag.
ik vind het nog niet eens zo heel slecht voor een carnavalsnummerquote:Op zondag 15 januari 2012 05:53 schreef hole1988 het volgende:
![]()
en hij luistert 3fm (iets met TROS en bye bye man bye bye)
Tijd om het lounge uurtje nieuw leven in te blazen.quote:Op zondag 15 januari 2012 07:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hij zit al ruim een jaar op 6-10 op zondag.
Barend?quote:Op zondag 15 januari 2012 11:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb bij deze DJ het idee dat ie zichzelf van tevoren heeft opgenomen en vervolgens 2x zo snel afspeelt.
was dat niet met de zwoele stem van Katja Schuurman in een ver verledenquote:Op zondag 15 januari 2012 10:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijd om het lounge uurtje nieuw leven in te blazen.
Ik kan er nog niet aan wennen. Hij heeft een rare stem en praat alsof hij een hele lange zin aan het zeggen is met nog wat dingen er tussen door en pieuw pieuw rammediebambam. Zo dus.quote:
twitter:rudymackay twitterde op zondag 15-01-2012 om 12:18:45Niet dat ik direct kritiek op God wil leveren ofzo maar kom op..je kont moeten afvegen is toch wel een minpuntje in de menselijke schepping. reageer retweet
ik vind het lijken op alle Skyradionummersquote:Op zondag 15 januari 2012 12:26 schreef alors het volgende:
Magahit.. Zap... doet me trouwens denken aan Have You Ever Really Loved A Woman van Bryan Adams...
gaat ie daar niet stuk van? van dat gooien?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:33 schreef Cee het volgende:
Ik gooi m'n broodrooster altijd op stand 6.
Thanx dan stel ik mijn poging om weer in te schakelen nog maar een keer uit.... Kom op Timur je kunt echt beter qua muziekquote:Op zondag 15 januari 2012 12:38 schreef Cee het volgende:
Oh oh nee eh ehhh niet di i ihhht nu uh uhmme eh ehhrrr.
quote:
tisser mis met een zacht g? niet dat de mijne heel zacht is, maar toch....quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef alors het volgende:
jezus, komt mijn kat hierbinnen met een fucking wesp, STERF eens kutbeest, het is winterik haat die beesten ze moeten ALTIJD mij hebben....
Waarom heb je dan een kat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef alors het volgende:
jezus, komt mijn kat hierbinnen met een fucking wesp, STERF eens kutbeest, het is winterik haat die beesten ze moeten ALTIJD mij hebben....
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:51 schreef Cee het volgende:
Ria van de kassa, godverdomme die trek ik ook een poot uit.
ja idd het tweede uur kan eigenlijk niet slechterquote:Op zondag 15 januari 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
jajoh timur, draai ff gavin de graw.
de muziek is wel eesn beter geweest...
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef alors het volgende:
wtf 75 euro in de Oosterpoort, holy fuck wat een monogol![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gek de febo is er nog wel...
oh god, heeft die rukker van een ramon weer op zijn doorverkoopsite zitten glurenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.
Wehehe ik wou zeggen, volgens mij kijk Timur op tickets4u of een andere afzetterssitequote:Op zondag 15 januari 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.
hier bijv: http://protickets.nl/conc(...)r-0a0CFUaDDgodcUk9mgquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Cee het volgende:
Het is uitverkocht dus in principe heeft hij gelijk, voor 89 euro kan je vast bij een of andere pauper een kaartje overkopen.
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Cee het volgende:
Het is uitverkocht dus in principe heeft hij gelijk, voor 89 euro kan je vast bij een of andere pauper een kaartje overkopen.
Beter toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenDat is zooo ver weg
Andersom is het dan weer niet ver
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenDat is zooo ver weg
Andersom is het dan weer niet ver
Met het OV is het niet te doen(4 uur). Auto is twee uurtjes en nog wel redelijk te doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!) gewend zijn dat er vaak geen andere keuze is. Als er een festival of concert is o.i.d. Dus die stap is makkelijker gemaakt. Zelf vind ik Groningen/Friesland echt een tyfus-eind waar ik echt 3x na zou denken voordat ik besluit daar naartoe te gaan voor een optreden o.i.d. Is voor mij net zo ver rijden als Frankrijk.
dus dat wij ooit verkering krijgen zit er niet in?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!) gewend zijn dat er vaak geen andere keuze is. Als er een festival of concert is o.i.d. Dus die stap is makkelijker gemaakt. Zelf vind ik Groningen/Friesland echt een tyfus-eind waar ik echt 3x na zou denken voordat ik besluit daar naartoe te gaan voor een optreden o.i.d. Is voor mij net zo ver rijden als Frankrijk.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus dat wij ooit verkering krijgen zit er niet in?
nee, dat ik het ff weet. hoef ik geen energie in een valentijnsgedicht te stekenquote:
hee wolfmansquote:
Is dat het enige?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat ik het ff weet. hoef ik geen energie in een valentijnsgedicht te steken
Door de polder in Friesland- Amsterdam maar een uur. Amsterdam-Rotterdam met een beetje pech ook wel volgens mij, maar de mentale afstand is veel groter.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ja maar dan ben je wel in Tilburg! Bam!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Door de polder in Friesland- Amsterdam maar een uur. Amsterdam-Rotterdam met een beetje pech ook wel volgens mij, maar de mentale afstand is veel groter.
Ik ken ook wel Groningers die niet moeilijk doen over een concert in Tilburg.. dat is vanuit Groningen volgens mij echt een kuteind rijden
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tja, je vindt het hoge Noorden te ver weg, terwijl ik voor mijn grote liefde stad en land zou afreizen. nou ja, dan ga ik vanavond maar weer eenzaam in mijn bedje liggen huilen.quote:
Ik mis je beide armenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Alweer een fijn kindervers van onze kleuterrapper Gers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis je beide armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe niet zo slappe-hap man, ga je daar toch heen?!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je vindt het hoge Noorden te ver weg, terwijl ik voor mijn grote liefde stad en land zou afreizen. nou ja, dan ga ik vanavond maar weer eenzaam in mijn bedje liggen huilen.
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....quote:Op zondag 15 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe niet zo slappe-hap man, ga je daar toch heen?!
Als Cee het goed vindt natuurlijk, zou wel erg raar zijn als je maar zo opduikelt...
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik gokte Tilburg, of Eindhoven, maar goed, met een dagkaart kom je vast een heel endquote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek de taalfouten!And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]wehehehe, dan had ik haar dus nooit gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
word? word.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef alors het volgende:
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beller![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef alors het volgende:
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Gewoon muziekje aan en lekker pittenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
3 tot 3.5u treinen....valt best mee eigenlijk. dat heb ik anderhalf jaar lang zo'n beetje ieder weekend gedaan.
Straks weer 4u in de trein. Beat thatquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
3 tot 3.5u treinen....valt best mee eigenlijk. dat heb ik anderhalf jaar lang zo'n beetje ieder weekend gedaan.
Ik vertik het om nog te vallen voor iemand die verder weg woont dan een kilometer of 50quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
restecpquote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Straks weer 4u in de trein. Beat that
ik lees een boekje en luister muziekjes in de trein. heerlijkquote:
Waar komen jullie toch vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef Cee het volgende:
Dus die epilepsierappert was bijna MH geworden. Wauw, door 't oog van de naald.
Krantje Papiermaché!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Waar komen jullie toch vandaan?
wij komen uit de waterkraantje pappie!
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!
Ik voelde mijn mondhoeken opkrullenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!
You'll never walk alone Yo Yo!quote:
dat beschouw ik als een compliment van zo'n grote zuurpruim als jijquote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik voelde mijn mondhoeken opkrullen
ehm..ik denk Dare van Gorillaz. die werd volgens de socialradiosite net gedraaid tenminstequote:Op zondag 15 januari 2012 13:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Welke appelsap nummer is dit met 'eet de kip, haan' ?
die werd voor de appelsap gedraaid volgens mij.....ach, die sites lopen wel vaker niet synchroonquote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
yep, dank!
Raad dat die site het wel weet, maar de site van 3fm niet. Racoon stond daar als 'now playing'
dat vindt Roel ookquote:
Ze schijnen zalig te lopen, net als Uggs. Ik durf ze geen van beide aan te schaffenquote:
Ramon ookquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk programma.Nespresso lijn bellen. Omdat het kan.
de helft bedenken ze ter plekke volgens mij. prachtigquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk programma.Nespresso lijn bellen. Omdat het kan.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
puinhoopfm is weer afgelopen en ik ga er weer van tussen. tabee!
Meid toch.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef alors het volgende:
Je kunt hem ook geen seconde langer aanhouden he, meteen Pnk voor je kiezen.
Ik ben niet de enige dus die vandaag sportief bezig is. Operatie-16-kilo-afvallen is officieel begonnen vandaag met 60 kilometer fietsen op de racefietsquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff relaxen na de eerste 3,6 km hardlopen in anderhalf jaar
Ik was nooit heel actief, stevig stuk lopen met de hond was mijn sport (helaas in moeten laten slapen)quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
Ik ben ook totaal niet sportief bezig, al jaren nietIk begin nu een beetje het moment te vrezen dat dat opeens niet meer kan zonder gevolgen voor mijn figuur
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie hebquote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
Sinds ik het traplopen weer wat beter kan doe ik dat thuis overdreven veel![]()
En ik hoorde vanmiddag dat ik ws een hometrainer kan lenen
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie heb
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar bovenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingen
Ik vond het voor m'n ongelukje heerlijk om veel trap te lopen, goed voor de beenspieren
Ik kan dan ook erg goed merken dat ik dat amper kon de laatste maanden...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar boven
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurt![]()
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...quote:
Gelukkig is er geen school meer in mijn levenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...
spreek voor jezelf...quote:
Soms heb ik ook flinke spijt dat ik weer ben begonnenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen school meer in mijn leven
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms heb ik ook flinke spijt dat ik weer ben begonnen
Als je er een mooie baan aan overhoud dan is het die 6,5 jaar wel waard of niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenIk moet vanavond eigenlijk ook nog een klein weekjournaaltje tikken.
Ja, tuurlijk wel! Maar 't was gemakkelijker geweest om 1. direct de juiste studie te kiezen en 2. bepaalde issues niet je studie te laten beïnvloedenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je er een mooie baan aan overhoud dan is het die 6,5 jaar wel waard of niet?
Ik nog maar 1,5 jaar, daarvoor 2 heerlijke jaren pauze gehad, daarvoor 3 jaar mbo...quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenIk moet vanavond eigenlijk ook nog een klein weekjournaaltje tikken.
Daarom, mijn neef heeft 12 jaar gestudeerd, dus 6,5 jaar is dan niksquote:Op zondag 15 januari 2012 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel! Maar 't was gemakkelijker geweest om 1. direct de juiste studie te kiezen en 2. bepaalde issues niet je studie te laten beïnvloedenAch, da's natuurlijk ook achterafgelul.
Of het was een extreem trage studentquote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom, mijn neef heeft 12 jaar gestudeerd, dus 6,5 jaar is dan niks
3 studies geloof ik, waarvan de laatste op een privéschool of zo. Hij is in Augustus afgestudeerd op zijn 30e.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Of het was een extreem trage student
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef themauster het volgende:
[..]
3 studies geloof ik, waarvan de laatste op een privéschool of zo. Hij is in Augustus afgestudeerd op zijn 30e.
Zoiets noem je toch een Gigolo?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
o ze hebben het over mannenhoeren op 3FM
quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Ik moest net krabben en mijn auto startte nog slechter dan de afgelopen weken, hele straat blauw van de dieseldampen![]()
![]()
Ik gok dat ik morgenochtend een telefoontje ga wagen aan de ANWB
Ook daarom: voorjaarquote:
Dan sta je mooi met je kloten voor het blok.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daarom: voorjaar![]()
![]()
En sjemig, wat een onderwerp op de radio![]()
Nee echt... Je zal maar de liefde van je leven tegen komen die op een gegeven moment zegt: "Schat, ik moet je wat vertellen..."![]()
Lege kloten, hij in ieder geval...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan sta je mooi met je kloten voor het blok.
Ik kan me voorstellen dat je er best apetijtelijk uit moet zien als je dat werk doet, al had diegene op de radio net het nog niet zo druk geloof ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens de radio aangeslingerd. De Viva of de Flair had ook een tijdje een column van een gigolo, die zag er bestuit.
Vind 't ook maar een vreemd idee, betalen voor seks, zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er best apetijtelijk uit moet zien als je dat werk doet, al had diegene op de radio net het nog niet zo druk geloof ik...
Ik doe het gewoon liever gratis.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind 't ook maar een vreemd idee, betalen voor seks, zowel mannen als vrouwen.
Liever dat ze naar de hoeren gaan dan iemand verkrachten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste prostituees (m/v) het dan weer niet mee eens geloof ik...quote:
Klopt, al kan ik het me voorstellen dat er een markt voor is. Ik raad het sommige cliënten ook wel eens aanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, maar op ieder potje past een dekseltje uiteindelijk, ook voor scharrels/ONS.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Liever dat ze naar de hoeren gaan dan iemand verkrachten.
Echt? Met welke reden?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik het me voorstellen dat er een markt voor is. Ik raad het sommige cliënten ook wel eens aan
Frustratie kwijt zien te raken, voornamelijk op seksueel vlak (en daarbij agressieve driften). De ontwikkeling van mijn cliënten ligt op bijna alle gebieden achter op wat normaal wordt gevonden, er zitten jongens bij van 30+ die nooit seks hebben gehad. Met "handwerk" en het kijken naar Hentai (of hoe dat ook mag heten) raak je niet alles kwijt zeg maar, de frustraties blijven opbouwenquote:
tis alleen zo sneu dat niet iedereen zijn of haar dekseltje tegenkomt....quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, maar op ieder potje past een dekseltje uiteindelijk, ook voor scharrels/ONS.
Je moet er wel in geloven. En er niet naar op zoek zijn, maar wel moeite blijven doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen zo sneu dat niet iedereen zijn of haar dekseltje tegenkomt....
Daar wordt ie vast niet zo vrolijk van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
Kwaliteitskeurmerk, ik zie een nieuwe rol voor Rob Geus
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"quote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar wordt ie vast niet zo vrolijk van.
Rubbersquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"
ik zie hem al staan met de witte latex handschoenenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"
ieuw, dit wordt me te MI-achtig, krijg het niet meer van m'n netvliesquote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rubbers![]()
!
Maar aan de andere kant, kan ie wel veel speedtjeks doen.
"Vind ik erg slordig... Was ik mijn handen, hangt er niet eens een handdoekjesautomaat, alleen een vale, vlekkerige handdoek"quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie hem al staan met de witte latex handschoenen
MI?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
ieuw, dit wordt me te MI-achtig, krijg het niet meer van m'n netvlies
Nog niet klaar dan?! Pfff... Nooit langer dan een paar minuten hierquote:
3 dagen buffer. Erg uitzonderlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 21:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog niet klaar dan?! Pfff... Nooit langer dan een paar minuten hier
Dus...quote:
TMI iddquote:Op zondag 15 januari 2012 21:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus...
Soms hoor je meer dan je hoeft te weten
Morgenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef minthy het volgende:
Sia helpt me even herinneren dat ik overmorgen een tentamium heb...
quote:Op zondag 15 januari 2012 21:22 schreef minthy het volgende:
Sia helpt me even herinneren dat ik overmorgen een tentamium heb...
Succes! Ik sla deze periode een rondje overquote:
Dat is dan weer het voordeel van deeltijdonderwijs, al moet bij mij alles in een dag...quote:
Thanks!quote:Op zondag 15 januari 2012 21:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Succes! Ik sla deze periode een rondje over
Succes beiden!quote:
Nope, moet les gevenquote:Op zondag 15 januari 2012 21:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Thanks!
Je wilt zeker niet mijn toets overnemen?
En ik was al blij met mijn 6 dagen vrij vanaf donderdag...quote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Tis maar twee dagen, vrijdag nog SLB-eindgesprek en dan vakantie tot de 30e
Mazzelaar, ik ben niet eerder vrij dan 28 aprilquote:Op zondag 15 januari 2012 21:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Thnx![]()
Tis maar twee dagen, vrijdag nog SLB-eindgesprek en dan vakantie tot de 30e
Bij mij komt het door een samenloop van omstandigheden, niet ingepland voor mijn werk en hertentamenweek voor school waarin ik niets hoefquote:Op zondag 15 januari 2012 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom heeft iedereen eind januari vakantie? Dat wil ik ook! Dat is DÉ perfecte tijd om te skiën...
En, beviel het??quote:Op zondag 15 januari 2012 21:55 schreef CindieY het volgende:
Dit gaat de eerste keer zijn dat ik deze plaat van Spinvis in z'n geheel hoor
Hey!quote:
Ik verveel me dus kom ik hier weer eens langsquote:
Joah, jawel, alhoewel ik toch op 't einde weer afgeleid werdquote:
Nou, gezellig!!quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik verveel me dus kom ik hier weer eens langs.
Ik vind deze erg goed te pruimen, al blijft het voor mij wat vage muziek...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, jawel, alhoewel ik toch op 't einde weer afgeleid werd
I knowquote:Op zondag 15 januari 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, gezellig!!
Zal alleen wel rustig worden hier, de EO is weer begonnen met uitzenden, niet de meest drukke avond
Lurkerquote:Op zondag 15 januari 2012 22:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
I knowHoud het hier wel een beetje bij
.
Maar ik ga zo toch slapen. Om 6 uur weer *BIEP*BIEP* *BIEP*BIEP*
Nou ja in die "vrije" tijd wil ik bij de dokter een afspraak proberen te maken, minder leuk, maar ook mijn vriendinnetje op school ophalen, wel leukquote:Op zondag 15 januari 2012 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Lurker![]()
Jij liever dan ik... Scheelt wel dat je lekker op tijd vrij hebt, ik moet tot 22u morgen
Onder werktijd naar je huisarts bellen, opgelostquote:Op zondag 15 januari 2012 22:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nou ja in die "vrije" tijd wil ik bij de dokter een afspraak proberen te maken, minder leuk, maar ook mijn vriendinnetje op school ophalen, wel leuk.
Lekker meeposten, ik trek me hier soms suf aan dat dode paardquote:
helemaal nietsquote:Op zondag 15 januari 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat is er leuk aan lurken in een sc?
Maar wel om te lurken?quote:Op zondag 15 januari 2012 22:34 schreef DaMook het volgende:
[..]
helemaal niets, maar heb gewoon de tijd niet om te reageren
.
Ik rij er na werktijd langsquote:Op zondag 15 januari 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder werktijd naar je huisarts bellen, opgelost
[..]
Lekker meeposten, ik trek me hier soms suf aan dat dode paard
Wil ik morgen ook gaan doen, maar dan naar de auto-arts (lees: garage). Dimlicht is sinds gistermiddag aan de bijrijderskant kapot, en is met de auto's van tegenwoordig bijna onmogelijk zelf te vervangen...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder werktijd naar je huisarts bellen, opgelost
Nou ja lurken is een groot woordquote:
haha ja is wel zo, halve auto uit elkaar halen om lampje te verwisselenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wil ik morgen ook gaan doen, maar dan naar de auto-arts (lees: garage). Dimlicht is sinds gistermiddag aan de bijrijderskant kapot, en is met de auto's van tegenwoordig bijna onmogelijk zelf te vervangen...
Kwestie van even een halfuurtje langer doorwerken om de verloren tijd in te halen, simpel.
Ik heb al een wat ouder bakkie, maar ook daarbij is het erg lastig de lampen aan de voorkant te vervangen.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wil ik morgen ook gaan doen, maar dan naar de auto-arts (lees: garage). Dimlicht is sinds gistermiddag aan de bijrijderskant kapot, en is met de auto's van tegenwoordig bijna onmogelijk zelf te vervangen...
Kwestie van even een halfuurtje langer doorwerken om de verloren tijd in te halen, simpel.
Ben d'r nog nooit geweest, is m'n eerste auto en heb deze nu 1,5 jaar en bijna 40.000km gereden, maar nogal laks met onderhoud...quote:Op zondag 15 januari 2012 22:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb al een wat ouder bakkie, maar ook daarbij is het erg lastig de lampen aan de voorkant te vervangen.
Daarbij heb ik errug leuk uitzicht bij de garage, ik ga graag
quote:Op zondag 15 januari 2012 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben d'r nog nooit geweest, is m'n eerste auto en heb deze nu 1,5 jaar en bijna 40.000km gereden, maar nogal laks met onderhoud...![]()
Binnenkort wel hoog tijd voor, APK komt eraan sowieso.
Scheelt dat het een Honda is, die gaan niet zo snel kapot.
Mja, rij 500km per week (5x op en naar naar Hilversum), dus veel snelweg en constante snelheid. Slijt 't allemaal niet zo snel van.quote:Op zondag 15 januari 2012 22:40 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het idd hoog tijd om eens te gaan
Mijn audi heeft al 3 jaar geen onderhoud gehadquote:Op zondag 15 januari 2012 22:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben d'r nog nooit geweest, is m'n eerste auto en heb deze nu 1,5 jaar en bijna 40.000km gereden, maar nogal laks met onderhoud...![]()
Binnenkort wel hoog tijd voor, APK komt eraan sowieso.
Scheelt dat het een Honda is, die gaan niet zo snel kapot.
Ik rij ongeveer evenveel (soms meer), ververs 2 keer per jaar de olie, een keer per jaar een accu en laat vaak alle vloeistoffen even nakijken (kan ik ook zelf, maar ik ben luiquote:Op zondag 15 januari 2012 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, rij 500km per week (5x op en naar naar Hilversum), dus veel snelweg en constante snelheid. Slijt 't allemaal niet zo snel van.
Ik heb een hele tijd 800km per week gereden, ik had het idee in mijn auto te levenquote:Op zondag 15 januari 2012 22:52 schreef DaMook het volgende:
hehe ik rij 3km heen en 3km terug per dag.
Nou ja en sinds afgelopen jaar ook zo nu en dan op en neer naar ehv en boxtel.
Mijn auto ziet er wel uit alsof ik erin leefquote:Op zondag 15 januari 2012 22:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd 800km per week gereden, ik had het idee in mijn auto te leven
Die van mij ziet er ook wel zo uit, combi van laksheid en even wat minder kunnen door mijn kniequote:Op zondag 15 januari 2012 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn auto ziet er wel uit alsof ik erin leef. Maar reed eerst echt heeeeeel weinig. Sinds halverwege vorig jaar rijd ik iig regelmatig naar de vliegclub op ehv airport en mijn vriendin ophalen in boxtel
.
Mwah beetje olie en beetje koelvloeistof en hij doet het weer een tijdjequote:Op zondag 15 januari 2012 22:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij ziet er ook wel zo uit, combi van laksheid en even wat minder kunnen door mijn knie![]()
Motorisch is hij ook wat afgeleefd, alle grote onderdelen zijn zo'n beetje vervangen in de afgelopen jaren... En morgenvroeg mag ik de anwb bellen, omdat hij waarschijnlijk niet wil starten
Truste!!quote:Op zondag 15 januari 2012 23:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mwah beetje olie en beetje koelvloeistof en hij doet het weer een tijdje. Maar de binnenkant is soms net een kliko
.
Ik ga slapenTruste lieverds
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |