ehm..ik denk Dare van Gorillaz. die werd volgens de socialradiosite net gedraaid tenminstequote:Op zondag 15 januari 2012 13:49 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Welke appelsap nummer is dit met 'eet de kip, haan' ?
die werd voor de appelsap gedraaid volgens mij.....ach, die sites lopen wel vaker niet synchroonquote:Op zondag 15 januari 2012 13:52 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
yep, dank!
Raad dat die site het wel weet, maar de site van 3fm niet. Racoon stond daar als 'now playing'
dat vindt Roel ookquote:
Ze schijnen zalig te lopen, net als Uggs. Ik durf ze geen van beide aan te schaffenquote:
Ramon ookquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk programma.Nespresso lijn bellen. Omdat het kan.
de helft bedenken ze ter plekke volgens mij. prachtigquote:Op zondag 15 januari 2012 14:54 schreef Cee het volgende:
Wat is dit toch een heerlijk programma.Nespresso lijn bellen. Omdat het kan.
quote:Op zondag 15 januari 2012 14:59 schreef 3rdRock het volgende:
puinhoopfm is weer afgelopen en ik ga er weer van tussen. tabee!
Meid toch.quote:Op zondag 15 januari 2012 15:05 schreef alors het volgende:
Je kunt hem ook geen seconde langer aanhouden he, meteen Pnk voor je kiezen.
Ik ben niet de enige dus die vandaag sportief bezig is. Operatie-16-kilo-afvallen is officieel begonnen vandaag met 60 kilometer fietsen op de racefietsquote:Op zondag 15 januari 2012 11:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, ff relaxen na de eerste 3,6 km hardlopen in anderhalf jaar
Ik was nooit heel actief, stevig stuk lopen met de hond was mijn sport (helaas in moeten laten slapen)quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
Ik ben ook totaal niet sportief bezig, al jaren nietIk begin nu een beetje het moment te vrezen dat dat opeens niet meer kan zonder gevolgen voor mijn figuur
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie hebquote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
Sinds ik het traplopen weer wat beter kan doe ik dat thuis overdreven veel![]()
En ik hoorde vanmiddag dat ik ws een hometrainer kan lenen
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie heb
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar bovenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingen
Ik vond het voor m'n ongelukje heerlijk om veel trap te lopen, goed voor de beenspieren
Ik kan dan ook erg goed merken dat ik dat amper kon de laatste maanden...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar boven
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurt![]()
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...quote:
Gelukkig is er geen school meer in mijn levenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...
spreek voor jezelf...quote:
Soms heb ik ook flinke spijt dat ik weer ben begonnenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen school meer in mijn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |