Ik was nooit heel actief, stevig stuk lopen met de hond was mijn sport (helaas in moeten laten slapen)quote:Op zondag 15 januari 2012 16:28 schreef alors het volgende:
Ik ben ook totaal niet sportief bezig, al jaren nietIk begin nu een beetje het moment te vrezen dat dat opeens niet meer kan zonder gevolgen voor mijn figuur
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie hebquote:Op zondag 15 januari 2012 16:41 schreef minthy het volgende:
Sinds ik het traplopen weer wat beter kan doe ik dat thuis overdreven veel![]()
En ik hoorde vanmiddag dat ik ws een hometrainer kan lenen
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingenquote:Op zondag 15 januari 2012 16:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop soms wel eens van T0 naar T5 trap, merk meteen dat ik niet een goede conditie heb
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar bovenquote:Op zondag 15 januari 2012 17:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe vaker je dat doet hoe beter je het volhoudt! A heeft maar twee verdiepingen
Ik vond het voor m'n ongelukje heerlijk om veel trap te lopen, goed voor de beenspieren
Ik kan dan ook erg goed merken dat ik dat amper kon de laatste maanden...quote:Op zondag 15 januari 2012 17:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
De billen worden er ook appetijtelijker van. Trap lopen is vervelend, vooral naar boven
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurtquote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 19:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Pas maar op liefje, straks ben jij per ongeluk nog aan de beurt![]()
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...quote:
Gelukkig is er geen school meer in mijn levenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Eens, zo maar eens aan de slag voor school...
spreek voor jezelf...quote:
Soms heb ik ook flinke spijt dat ik weer ben begonnenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen school meer in mijn leven
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenquote:Op zondag 15 januari 2012 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Soms heb ik ook flinke spijt dat ik weer ben begonnen
Als je er een mooie baan aan overhoud dan is het die 6,5 jaar wel waard of niet?quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenIk moet vanavond eigenlijk ook nog een klein weekjournaaltje tikken.
Ja, tuurlijk wel! Maar 't was gemakkelijker geweest om 1. direct de juiste studie te kiezen en 2. bepaalde issues niet je studie te laten beïnvloedenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je er een mooie baan aan overhoud dan is het die 6,5 jaar wel waard of niet?
Ik nog maar 1,5 jaar, daarvoor 2 heerlijke jaren pauze gehad, daarvoor 3 jaar mbo...quote:Op zondag 15 januari 2012 19:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb er straks ook 6.5 jaar hbo opzittenIk moet vanavond eigenlijk ook nog een klein weekjournaaltje tikken.
Daarom, mijn neef heeft 12 jaar gestudeerd, dus 6,5 jaar is dan niksquote:Op zondag 15 januari 2012 20:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk wel! Maar 't was gemakkelijker geweest om 1. direct de juiste studie te kiezen en 2. bepaalde issues niet je studie te laten beïnvloedenAch, da's natuurlijk ook achterafgelul.
Of het was een extreem trage studentquote:Op zondag 15 januari 2012 20:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom, mijn neef heeft 12 jaar gestudeerd, dus 6,5 jaar is dan niks
3 studies geloof ik, waarvan de laatste op een privéschool of zo. Hij is in Augustus afgestudeerd op zijn 30e.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Of het was een extreem trage student
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:10 schreef themauster het volgende:
[..]
3 studies geloof ik, waarvan de laatste op een privéschool of zo. Hij is in Augustus afgestudeerd op zijn 30e.
Zoiets noem je toch een Gigolo?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:24 schreef Evertjan het volgende:
o ze hebben het over mannenhoeren op 3FM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |