Is dat het enige?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat ik het ff weet. hoef ik geen energie in een valentijnsgedicht te steken
Door de polder in Friesland- Amsterdam maar een uur. Amsterdam-Rotterdam met een beetje pech ook wel volgens mij, maar de mentale afstand is veel groter.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!) gewend zijn dat er vaak geen andere keuze is. Als er een festival of concert is o.i.d. Dus die stap is makkelijker gemaakt. Zelf vind ik Groningen/Friesland echt een tyfus-eind waar ik echt 3x na zou denken voordat ik besluit daar naartoe te gaan voor een optreden o.i.d. Is voor mij net zo ver rijden als Frankrijk.
SSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Ja maar dan ben je wel in Tilburg! Bam!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:12 schreef alors het volgende:
[..]
Door de polder in Friesland- Amsterdam maar een uur. Amsterdam-Rotterdam met een beetje pech ook wel volgens mij, maar de mentale afstand is veel groter.
Ik ken ook wel Groningers die niet moeilijk doen over een concert in Tilburg.. dat is vanuit Groningen volgens mij echt een kuteind rijden
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
tja, je vindt het hoge Noorden te ver weg, terwijl ik voor mijn grote liefde stad en land zou afreizen. nou ja, dan ga ik vanavond maar weer eenzaam in mijn bedje liggen huilen.quote:
Ik mis je beide armenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Alweer een fijn kindervers van onze kleuterrapper Gers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:17 schreef alors het volgende:
[..]
Ik mis je beide armenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe niet zo slappe-hap man, ga je daar toch heen?!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, je vindt het hoge Noorden te ver weg, terwijl ik voor mijn grote liefde stad en land zou afreizen. nou ja, dan ga ik vanavond maar weer eenzaam in mijn bedje liggen huilen.
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....quote:Op zondag 15 januari 2012 13:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe niet zo slappe-hap man, ga je daar toch heen?!
Als Cee het goed vindt natuurlijk, zou wel erg raar zijn als je maar zo opduikelt...
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik gokte Tilburg, of Eindhoven, maar goed, met een dagkaart kom je vast een heel endquote:Op zondag 15 januari 2012 13:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probleem is dat ik geen idee heb waar Cee woont......en om nou in de hele randstad bij willekeurige huizen aan te gaan bellen is ook zowat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoek de taalfouten!And if you think that I've been loosing my way
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]wehehehe, dan had ik haar dus nooit gevonden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
word? word.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef alors het volgende:
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die beller![]()
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:21 schreef alors het volgende:
Spring maar achterop bij mij, achterop mijn fiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Gewoon muziekje aan en lekker pittenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
3 tot 3.5u treinen....valt best mee eigenlijk. dat heb ik anderhalf jaar lang zo'n beetje ieder weekend gedaan.
Straks weer 4u in de trein. Beat thatquote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
3 tot 3.5u treinen....valt best mee eigenlijk. dat heb ik anderhalf jaar lang zo'n beetje ieder weekend gedaan.
Ik vertik het om nog te vallen voor iemand die verder weg woont dan een kilometer of 50quote:Op zondag 15 januari 2012 13:22 schreef 3rdRock het volgende:
restecpquote:Op zondag 15 januari 2012 13:23 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Straks weer 4u in de trein. Beat that
ik lees een boekje en luister muziekjes in de trein. heerlijkquote:
Waar komen jullie toch vandaan?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef Cee het volgende:
Dus die epilepsierappert was bijna MH geworden. Wauw, door 't oog van de naald.
Krantje Papiermaché!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Waar komen jullie toch vandaan?
wij komen uit de waterkraantje pappie!
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!quote:
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!
Ik voelde mijn mondhoeken opkrullenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind dat Lee Towers en Kraantje Pappie een duet moeten opnemen!
You'll never walk alone Yo Yo!quote:
dat beschouw ik als een compliment van zo'n grote zuurpruim als jijquote:Op zondag 15 januari 2012 13:28 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik voelde mijn mondhoeken opkrullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |