quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef alors het volgende:
jezus, komt mijn kat hierbinnen met een fucking wesp, STERF eens kutbeest, het is winterik haat die beesten ze moeten ALTIJD mij hebben....
Waarom heb je dan een kat?quote:Op zondag 15 januari 2012 12:48 schreef alors het volgende:
jezus, komt mijn kat hierbinnen met een fucking wesp, STERF eens kutbeest, het is winterik haat die beesten ze moeten ALTIJD mij hebben....
quote:Op zondag 15 januari 2012 12:51 schreef Cee het volgende:
Ria van de kassa, godverdomme die trek ik ook een poot uit.
ja idd het tweede uur kan eigenlijk niet slechterquote:Op zondag 15 januari 2012 12:56 schreef 3rdRock het volgende:
jajoh timur, draai ff gavin de graw.
de muziek is wel eesn beter geweest...
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:59 schreef alors het volgende:
wtf 75 euro in de Oosterpoort, holy fuck wat een monogol![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gek de febo is er nog wel...
oh god, heeft die rukker van een ramon weer op zijn doorverkoopsite zitten glurenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.
Wehehe ik wou zeggen, volgens mij kijk Timur op tickets4u of een andere afzetterssitequote:Op zondag 15 januari 2012 13:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Op de site van de Melkweg staat gewoon 35 Euro.
hier bijv: http://protickets.nl/conc(...)r-0a0CFUaDDgodcUk9mgquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Cee het volgende:
Het is uitverkocht dus in principe heeft hij gelijk, voor 89 euro kan je vast bij een of andere pauper een kaartje overkopen.
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenquote:Op zondag 15 januari 2012 13:01 schreef Cee het volgende:
Het is uitverkocht dus in principe heeft hij gelijk, voor 89 euro kan je vast bij een of andere pauper een kaartje overkopen.
Beter toch?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenDat is zooo ver weg
Andersom is het dan weer niet ver
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!quote:Op zondag 15 januari 2012 13:04 schreef alors het volgende:
[..]
Zo tragisch ja. Oosterpoort was eerst niet uitverkocht, maar ik zie nu dat dat ook uitverkocht is. Randstedelingen willen nooit naar Grunn komenDat is zooo ver weg
Andersom is het dan weer niet ver
Met het OV is het niet te doen(4 uur). Auto is twee uurtjes en nog wel redelijk te doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!) gewend zijn dat er vaak geen andere keuze is. Als er een festival of concert is o.i.d. Dus die stap is makkelijker gemaakt. Zelf vind ik Groningen/Friesland echt een tyfus-eind waar ik echt 3x na zou denken voordat ik besluit daar naartoe te gaan voor een optreden o.i.d. Is voor mij net zo ver rijden als Frankrijk.
dus dat wij ooit verkering krijgen zit er niet in?quote:Op zondag 15 januari 2012 13:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Valt me ook op dat veel mensen uit 't 'hoge noorden' niet zo moeilijk doen over het reizen naar de Randstad of verder. Waarschijnlijk omdat ze/jullie (effe alles over 1 kam scheren he!) gewend zijn dat er vaak geen andere keuze is. Als er een festival of concert is o.i.d. Dus die stap is makkelijker gemaakt. Zelf vind ik Groningen/Friesland echt een tyfus-eind waar ik echt 3x na zou denken voordat ik besluit daar naartoe te gaan voor een optreden o.i.d. Is voor mij net zo ver rijden als Frankrijk.
quote:Op zondag 15 januari 2012 13:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dus dat wij ooit verkering krijgen zit er niet in?
nee, dat ik het ff weet. hoef ik geen energie in een valentijnsgedicht te stekenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |