quote:Op zondag 15 januari 2012 20:26 schreef minthy het volgende:
Ik moest net krabben en mijn auto startte nog slechter dan de afgelopen weken, hele straat blauw van de dieseldampen![]()
![]()
Ik gok dat ik morgenochtend een telefoontje ga wagen aan de ANWB
Ook daarom: voorjaarquote:
Dan sta je mooi met je kloten voor het blok.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook daarom: voorjaar![]()
![]()
En sjemig, wat een onderwerp op de radio![]()
Nee echt... Je zal maar de liefde van je leven tegen komen die op een gegeven moment zegt: "Schat, ik moet je wat vertellen..."![]()
Lege kloten, hij in ieder geval...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan sta je mooi met je kloten voor het blok.
Ik kan me voorstellen dat je er best apetijtelijk uit moet zien als je dat werk doet, al had diegene op de radio net het nog niet zo druk geloof ik...quote:Op zondag 15 januari 2012 20:35 schreef CindieY het volgende:
Ook maar eens de radio aangeslingerd. De Viva of de Flair had ook een tijdje een column van een gigolo, die zag er bestuit.
Vind 't ook maar een vreemd idee, betalen voor seks, zowel mannen als vrouwen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je er best apetijtelijk uit moet zien als je dat werk doet, al had diegene op de radio net het nog niet zo druk geloof ik...
Ik doe het gewoon liever gratis.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vind 't ook maar een vreemd idee, betalen voor seks, zowel mannen als vrouwen.
Liever dat ze naar de hoeren gaan dan iemand verkrachten.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daar zijn de meeste prostituees (m/v) het dan weer niet mee eens geloof ik...quote:
Klopt, al kan ik het me voorstellen dat er een markt voor is. Ik raad het sommige cliënten ook wel eens aanquote:Op zondag 15 januari 2012 20:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, maar op ieder potje past een dekseltje uiteindelijk, ook voor scharrels/ONS.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:40 schreef themauster het volgende:
[..]
Liever dat ze naar de hoeren gaan dan iemand verkrachten.
Echt? Met welke reden?quote:Op zondag 15 januari 2012 20:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, al kan ik het me voorstellen dat er een markt voor is. Ik raad het sommige cliënten ook wel eens aan
Frustratie kwijt zien te raken, voornamelijk op seksueel vlak (en daarbij agressieve driften). De ontwikkeling van mijn cliënten ligt op bijna alle gebieden achter op wat normaal wordt gevonden, er zitten jongens bij van 30+ die nooit seks hebben gehad. Met "handwerk" en het kijken naar Hentai (of hoe dat ook mag heten) raak je niet alles kwijt zeg maar, de frustraties blijven opbouwenquote:
tis alleen zo sneu dat niet iedereen zijn of haar dekseltje tegenkomt....quote:Op zondag 15 januari 2012 20:46 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joah, maar op ieder potje past een dekseltje uiteindelijk, ook voor scharrels/ONS.
Je moet er wel in geloven. En er niet naar op zoek zijn, maar wel moeite blijven doen.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tis alleen zo sneu dat niet iedereen zijn of haar dekseltje tegenkomt....
Daar wordt ie vast niet zo vrolijk van.quote:Op zondag 15 januari 2012 20:58 schreef minthy het volgende:
Kwaliteitskeurmerk, ik zie een nieuwe rol voor Rob Geus
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"quote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar wordt ie vast niet zo vrolijk van.
Rubbersquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"
ik zie hem al staan met de witte latex handschoenenquote:Op zondag 15 januari 2012 20:59 schreef minthy het volgende:
[..]
"Ik mis de coderingsstickers en de rubbers zijn ook kapot"
ieuw, dit wordt me te MI-achtig, krijg het niet meer van m'n netvliesquote:Op zondag 15 januari 2012 21:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Rubbers![]()
!
Maar aan de andere kant, kan ie wel veel speedtjeks doen.
"Vind ik erg slordig... Was ik mijn handen, hangt er niet eens een handdoekjesautomaat, alleen een vale, vlekkerige handdoek"quote:Op zondag 15 januari 2012 21:02 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik zie hem al staan met de witte latex handschoenen
MI?quote:Op zondag 15 januari 2012 21:03 schreef minthy het volgende:
[..]
ieuw, dit wordt me te MI-achtig, krijg het niet meer van m'n netvlies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |