abonnement Unibet Coolblue
pi_106806931

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_106806963
Iemand die weet van wie deze remix is? :)

De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_106826847
Wie kan mij vertellen welke dj dit is ? ik kan alleen de clip en de dj wat beschrijven:

Clip :

Zit een conciërge naar een video scherm te kijken van 2 of 1 dame die doucht en in een later stadium neemt hij een hap van een broodje waar dan maden tussen zit als ik het goed heb. Er wordt na een tijd je zingen getest van Turn it up up up up tevens zitten er skaters in de clip als ik het goed heb.

DJ:

blond haar en mist een streepje uit zijn wenkbrauw als ik het goed heb en volgens mij kwam deze persoon uit duitsland

hoop dat jullie misschien iets weten loopt nu al 2 dagen lang het internet af te zoeken
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_106829577
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:06 schreef JoostPayne het volgende:
Wie kan mij vertellen welke dj dit is ? ik kan alleen de clip en de dj wat beschrijven:

DJ:

blond haar en mist een streepje uit zijn wenkbrauw als ik het goed heb en volgens mij kwam deze persoon uit duitsland

hoop dat jullie misschien iets weten loopt nu al 2 dagen lang het internet af te zoeken
Scooter?

"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_106832259
Laat maar, al gevonden :)
Assassin stabs you in your back.
pi_106833192
quote:
Kelly Charles - No good for me.

Ook gesampled door Prodigy.
I feel kinda Locrian today
pi_106833193
quote:
Je bent toch niet serieus he? :')
Want als je dit ook babylonia vind, dan zijn we denk ik over 48 jaar nog bezig..
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_106833259
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef starla het volgende:

[..]

Kelly Charles - No good for me.

Ook gesampled door Prodigy.
Yep, dat is m. Je bent geweldig. Dankjewel.
pi_106833301
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef starla het volgende:

[..]

Kelly Charles - No good for me.

Ook gesampled door Prodigy.
Omg.. jij bent blijkbaar goed, fix mijn fipo even voor me :D
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:14:55 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106833337
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Omg.. jij bent blijkbaar goed, fix mijn fipo even voor me :D
:')__________________________!

Vragen om je plaat is zo 2004. Die ID Remix is zeer waarschijnlijk nog niet bekend en soms is het een edit door een dj.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106835997
Ik heb wat hulp nodig bij het vinden van nummers uit de volgende mixtape:

Miss Taylor mix (mixed by Steven Quarré) by MissTaylorNL
(sowieso een aanrader om te luisteren trouwens!)

1)
quote:
Vanaf 0:35 begint een elektronisch deuntje dat me heel bekend voorkomt. Graag zou ik weten waar die vandaan komt. Het gaat door tot ongeveer 4:50

Bingo Players - Mode (Original Mix)
Thanks to Donroyco
2)
quote:
Vanaf 5 minuten speelt het nummer 'Every Teardrop Is A Waterfall' van Coldplay. In deze mixtape is dat nummer naar mijn mening ongelofelijk vet gemixed. De vraag nu; is deze remix 'mixtape eigen', of is dit een bestaande remix? Want als het een bestaande is zou ik graag de titel hebben!

Begin in de mixtape: vanaf 5:21
Stuk waar het mij eigenlijk om draait: vanaf 6:50

Misschien dat het niet eens een remix is, maar dat het een los nummer is met aan de voor en achterkant de tekst van Every Teardrop Is A Waterfall...


Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Avicii 'Tour' Mix)
Beide stukjes heb ik al geprobeerd te identificeren met Shazam/Soundhound, maar zonder succes. Je kan het uiteraard nog proberen :)

Alvast bedankt!

[ Bericht 9% gewijzigd door Stinus op 15-01-2012 17:06:01 ]
Rise and rise again, until lambs become lions...
  zondag 15 januari 2012 @ 17:01:23 #13
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106836745
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Stinus het volgende:
Ik heb wat hulp nodig bij het vinden van nummers uit de volgende mixtape:

Miss Taylor mix (mixed by Steven Quarré) by MissTaylorNL
(sowieso een aanrader om te luisteren trouwens!)

1)

[..]

2)

[..]

Beide stukjes heb ik al geprobeerd te identificeren met Shazam/Soundhound, maar zonder succes. Je kan het uiteraard nog proberen :)

Alvast bedankt!
1. Bingo Players - Mode

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106836853
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

1. Bingo Players - Mode

Als we jou hier toch niet hadden... :)
Rise and rise again, until lambs become lions...
  zondag 15 januari 2012 @ 17:06:36 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106836924
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Stinus het volgende:

[..]

Als we jou hier toch niet hadden... :)
..dan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106837635
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

..dan?
Wist ik nu nog steeds niet welk nummer het was
Rise and rise again, until lambs become lions...
  zondag 15 januari 2012 @ 17:30:47 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106837694
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Stinus het volgende:

[..]

Wist ik nu nog steeds niet welk nummer het was
:P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106851980
Ik ben op zoek naar een nieuw NL hiphop nummer..commerciële track, klinkt een beetje als Jiggy dje, maar kan hem zo niet vinden. Wat delen tekst:
Je kan me vinden in de club, op tv (?)., in het .....geen flikker aan de hand


Het is weinig, maar hoop dat iemand kan helpen. Hoorde hem op 3fm..thanks!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106852030
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw NL hiphop nummer..commerciële track, klinkt een beetje als Jiggy dje, maar kan hem zo niet vinden. Wat delen tekst:
Je kan me vinden in de club, op tv (?)......geen flikker aan de hand
Kraantje Pappie - Waar is Kraan


Hij is getekend bij Noah's Ark, van Djiggy, dus je zat in de buurt!
pi_106852142
Eindbaas, thanks!

Noah's ark dus, daarom kwam ik bij Jiggy. Dank :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106854876
Vjenne12345
Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef nikki-me het volgende:

[..]

Ik weet niet of je m al hebt maar het is: Do luv 2 luv u. Van Ilse Delange
-----------------------------------------------
Had hem nog niet, maar ook deze klopt niet he.
-------------------------------------------------
Jawel dat is m wel dat was het serious request lied van 2011 en dan moet je het liedje maar opzetten en dan doorspoelen naar het eind!! Dan hoor je het! :)
pi_106921121
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef bhm het volgende:

[..]

Scooter?

[ afbeelding ]
nee dat is hem niet ... toch bedankt de zoek tocht gaat verder
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_106921600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

nee dat is hem niet ... toch bedankt de zoek tocht gaat verder

Deze misschien?
pi_106921702
quote:
Ja dat is hem thank you :D Super bedankt
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_106921810
Graag gedaan, was een leuke trip down memory lane, al die Special D-clips terugkijken om de juiste te vinden. :P
pi_106923971
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924104
quote:
Wow :o

Uhh ja, dat was hem inderdaad. Wel supersnel zeg... :P

Thanks!
pi_106946992
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
pi_106952894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
Lsstig.... is het deze ??
pi_106953316
@Spiener

Ik gok ook maar wat, klopt ook niet met alles in de beschrijving, maarja..
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:24:56 #32
311941 Anamorph
Beidehant heh...
pi_106956410
Een tijdje geleden heb ik op youtube een clip gezien van een heel goed nummer. Ik ben alleen kwijt van wie het is en wat de titel is...maar ik weet nog wel waar de clip over ging.

De clip ging over een jongen die in de auto stapte en een hele lange reis ging maken. Je ziet dat ie door verschillende landschappen (koud met sneeuw en warm met zon) reist. Uiteindelijk blijkt hij onderweg te zijn met een Urn om de as uit te strooien van iemand.

Weet iemand wie/wat ik bedoel??
Ik zeg niks...ik doe niks.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:01:30 #33
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_106974561
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
Gokje!
Veel ouder, maar het album heet iets van 96-06 ofzo:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107000139
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
PSV
pi_107001374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef tuupkedebest het volgende:
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
pi_107015906
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!

Zit een sample van Kate Bush in (o.a. jaren '70 en vrij hoge stem). Plus een jaartal (08) in de titel.
pi_107016352
Ik zoek ook nog iets.

Een nummer dat rond 2005 (zou ook best 2004 of 2006 kunnen zijn) een kort tijdje regelmatig op TMF langskwam, en waarvan vooral de clip me is bijgebleven. De muziek zelf is R&B-achtig vermoed ik, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat er in de clip héél veel schaarsgeklede vrouwen zaten. In mijn herinnering zaten er twee (maar mss slechts eentje) negroïde mannen in, waarvan de ene in het begin door een poort loopt, en ergens op een plek komt (buiten) die helemaal vol is met schaarsgeklede vrouwen. Er gebeurde volgens mij verder weinig noemenswaardigs in de clip.

Het meeste uit die periode ken ik wel, en volgens mij is dit een of ander vergeten nummer, dat nauwelijks een hit is geweest (wellicht niet eens de top 40 gehaald), maar het kwam een tijdje op TMF langs, en tja, zo'n clip blijft je op die leeftijd (ik was 14 ofzo) natuurlijk bij, :P

Edit: gevonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door BlueChicagoMoon op 20-01-2012 01:15:08 ]
pi_107019903
Wat was het dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:20 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107020637
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:02:00 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107020715
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107021858
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:02:23 #42
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022074
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.



Met dat van de 80's computerspel kan ik vrij weinig :o

Of het moet wel een tv-programma zijn:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107022177
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:27 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022206
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:06 schreef Stofje het volgende:
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:22 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022295
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Stofje het volgende:

[..]

Jij bent mijn held van deze dag!!!
Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107022395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
;(. Ik ben http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nederlandse_Top_40 helemaal doorgegaan om 'm te vinden. Gek, in m'n herinnering was het een enorme hit :').
pi_107022813
OK, dit wordt een mega longshot, maar toch even proberen.

Hier komt mijn uiterst minimale omschrijving :')

Ik ben op zoek naar een nummer dance/technoachtig waar 300 x POW in gegild wordt.

:')

Sorry :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:52:07 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107023556
quote:
Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:41 #50
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107023609
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
Ook gebruikt in een HP-reclame.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107025320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
OK, dit wordt een mega longshot, maar toch even proberen.

Hier komt mijn uiterst minimale omschrijving :')

Ik ben op zoek naar een nummer dance/technoachtig waar 300 x POW in gegild wordt.

:')

Sorry :')
Doet me denken aan:


Neil LOVES Carrots!
pi_107026579
Hallo

Gisteren zat ik 21:30 in de auto en draaide Billy The Klit op SlamFM.
Wat was zijn laatste nummer die je rond die tijd hoorde? :@
Kan je die ergens opzoeken? Volgens mij was het een remix van een Kraantje Pappie nummer.
pi_107026677
quote:
Bedankt voor het meedenken!

Helaas, geen schot in de roos :N

Dit is ook meer Bow. Dit was echt een duidelijk Pow!

En ook alleen maar Pow! Geloof ik. De hele tijd :'). Ik was nogal dronken. :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107026679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was het dan?
Zal deze wel zijn geweest.

pi_107029748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zal deze wel zijn geweest.

Jep. :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:29:00 #56
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_107037251
http://www.videoweed.es/file/3a84acb8256a1

Het nummer bij 11:10, weet iemand hoe dit nummer heet? Ik ben echt heeeel dankbaar als iemand het weet!

Bij voorbaat dank ;D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:21:22 #57
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107054797
Van wie is dat liedje van de Vacance select reclame? Het weer op RTL 4 wordt daar altijd daardoor mogelijk gemaakt..

Het is zo'n extreem soft liedje, en de tekst is iets van "Feeling all lazy, my head's in a daze and I'm drifting".
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_107055460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef Djahani het volgende:
http://www.videoweed.es/file/3a84acb8256a1

Het nummer bij 11:10, weet iemand hoe dit nummer heet? Ik ben echt heeeel dankbaar als iemand het weet!

Bij voorbaat dank ;D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:23:45 #59
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:04:08 #60
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_107060125
Iemand die de nieuwe reclame van Chevrolet al gehoord heeft op de radio? Er zit een jazzy/soul - achtige tune in, stem lijkt op Isaac Hayes.

Maar wie is het?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_107085086
HELP! Hoe heet dit nummer?

  zondag 22 januari 2012 @ 00:45:44 #62
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_107085346
Zou handig zijn als de mensen die vragen hebben over reclames ook even een linkje opzoeken van die reclame.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_107091244
Thnx BlueChicagoMoon!!!

Dit was het nummer wat ik bedoelde, zat er een paar jaar naast dus haha.
Maar ik kan in ieder geval weer rustig slapen
Excuses voor de late reactie, maar m'n internet lag er een paar dagen uit!

Off topic: Ik krijg het maar niet voor elkaar om een post te quoten. Rechtsboven zie ik het icoontje staan 'quote deze post', maar deze afbeelding is bij mij grijs, en als ik er op klik gebeurt er niets. Kan iemand me vertellen hoe ik dit in het vervolg moet doen? Bij voorbaat dank!
pi_107091941
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef twiFight het volgende:
Zou handig zijn als de mensen die vragen hebben over reclames ook even een linkje opzoeken van die reclame.
Dit dus.
I feel kinda Locrian today
  zondag 22 januari 2012 @ 13:16:23 #65
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_107093425
Een carnavalsnummer/medley met allemaal melodieën die worden ge la la la laad la la la la, iemand een idee ?
  zondag 22 januari 2012 @ 13:24:42 #66
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_107093677
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:16 schreef Sdre het volgende:
Een carnavalsnummer/medley met allemaal melodieën die worden ge la la la laad la la la la, iemand een idee ?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_107094041
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:06 schreef Spiener het volgende:
Thnx BlueChicagoMoon!!!
Graag gedaan. :)
pi_107106041
Een liedje van 5 jaar geleden ofzo en in de clip gaat een man dansen in het midden van een dansvloer met mensen eromheen en daarna komt er een vrouw bij die met hem gaat dansen.

Ik dacht dat het deze was maar het is blijkbaar een ander lied.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2012 @ 18:09:41 #69
862 Arcee
Look closer
pi_107106265
Nee het is echt salsadans achtig.
Zelfde soort muziek als die clip die ik al had gepost,
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_107106725
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef MouzurX het volgende:
Nee het is echt salsadans achtig.
Zelfde soort muziek als die clip die ik al had gepost,
De clip die je gepost hebt is toch niet salsa-achtig? :?
pi_107106760
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

De clip die je gepost hebt is toch niet salsa-achtig? :?
Hoe ze dansen wel, in de clip van het liedje dat ik bedoel. Muziek zelf niet.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_107115666
van wie is die Mariah Careyachtige stem in Bromance?
pi_107115802
""Seek Bromance" is a song by Swedish house producer and DJ Tim Berg. It was released on 17 October 2010 in the Netherlands, and on 24 October in the United Kingdom, where it charted at number 13. The song is a vocal version of Berg's instrumental track "Bromance", with the addition of vocals from the track "Love You Seek" by Italian DJ Samuele Sartini featuring English singer Amanda Wilson."
wiki
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_107115918
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:25 schreef MouzurX het volgende:
""Seek Bromance" is a song by Swedish house producer and DJ Tim Berg. It was released on 17 October 2010 in the Netherlands, and on 24 October in the United Kingdom, where it charted at number 13. The song is a vocal version of Berg's instrumental track "Bromance", with the addition of vocals from the track "Love You Seek" by Italian DJ Samuele Sartini featuring English singer Amanda Wilson."
wiki
ik neem aan Amanda Wilson dus?
pi_107116091
Ja.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_107116148
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Ja.
Thanks ;)
mooie stem heeft ze.. O+
pi_107121900
Ik ben op zoek naar een hipster nummer. Dat wil zeggen in de categorie gotye/edward sharpe and the magnificent zeros/radical face(nikon reclame). Het nummer is iig net zo pakkend.

Het is recent, en wordt gezongen door een of meerdere gasten. Typisch is dat het erg opbouwend is; het zwelt naar het einde toe erg aan. Het is uptempo maar geen dance, meer singer/zongwriter.

ik probeerde de tekst te onthouden, helaas is dat niet letterlijk gelukt. wel weet ik dat de inhoud overeenkwam met dat nummer van Christina Aguilera 'beautiful' : als je maar jezelf blijft komt alles goed, iedereen is lief/mooi en iedereen ziet wel eens wat moois in je.

de beschrijving is niet optimaal, maar het is een pakkend, melodieus en recent nummer; dus misschien dat iemand een suggestie heeft?

Top40/tip40 doorspitten heeft vooraslnog geen effect...
pi_107130854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo

Gisteren zat ik 21:30 in de auto en draaide Billy The Klit op SlamFM.
Wat was zijn laatste nummer die je rond die tijd hoorde? :@
Kan je die ergens opzoeken? Volgens mij was het een remix van een Kraantje Pappie nummer.
niemand?
pi_107136441
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Thanks ;)
mooie stem heeft ze.. O+
Dan vind je dit nummer ook vast ok (Ik althans wel O+)

pi_107136477
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

niemand?
Billy The Klit - SlamFM 15minutes mix FREE by Billy The Klit vind je een tracklist :).
pi_107136778
quote:
Gas op die lollie - Sam O Neall Remix, thanks _O_
pi_107155319
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  maandag 23 januari 2012 @ 21:29:10 #84
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107155694
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)
Bedoel je niet Trance In Motion?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107155901
of die Now this is trance serie?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107157260

Weet iemand hoe het nummer heet dat hier op 1:37 begint?
pi_107158273
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

:')
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 23 januari 2012 @ 22:13:35 #88
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107158543
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Tamashii het volgende:
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

:')

Die?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107159975
quote:
Nope, die is echt totaal anders. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 23 januari 2012 @ 22:38:34 #90
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_107160087
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:

Weet iemand hoe het nummer heet dat hier op 1:37 begint?
Check even de soundtrack op imdb, daar staat ie tussen.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:53:56 #91
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_107160931
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:

Weet iemand hoe het nummer heet dat hier op 1:37 begint?
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_107161907
Ik had 'm zelf nét gevonden, maar toch bedankt! Lekker nummertje zo voor het slapen gaan;)
pi_107163490
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Tamashii het volgende:
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

:')
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_107163690
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:

Weet iemand hoe het nummer heet dat hier op 1:37 begint?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107168561
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)
Techno Trance?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_107168586
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)
Bedoel je misschien deze cd's?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:52:06 #97
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_107168919
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)

?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107182410
http://omroep.vara.nl/media/85437

dit stuk is uit dwdd met de jakhalzen
ik zoek het piano-nummer dat hier op 02:22 begint
het is een bekend stuk volgens mij, maar ik heb geen idee hoe het heet, kan iemand helpen?
pi_107188595
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:37 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
HELP! Hoe heet dit nummer?

Niemand?
pi_107190408
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Tamashii het volgende:
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

:')
Je bedoelt net5 ipv sbs6 ;)

ik help je even, want het is makkelijker het nummer te horen als je wilt dat het gezocht wordt
http://www.net5.nl/progra(...)wife-promo-seizoen-3
pi_107193261
Hallo!

Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Na het lezen van dit artikel

http://www.omroepbrabant.(...)Gewoon+betalen!.aspx

Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_107193381
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!

Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Na het lezen van dit artikel

http://www.omroepbrabant.(...)Gewoon+betalen!.aspx

Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.

Hier in ieder geval een stukje in de Pownews uitzending:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_107193440
Ik zoek een nederlands hoempahoempa muziekje met als terugkomende zin: Ze noemen mij de cocktailman!

Krijg m maar niet gevonden, en t blijft een leutig plaatje! (Op t werk draaien ze m zo af en toe)

Alvast bedankt :)
pi_107195278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!

Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Na het lezen van dit artikel

http://www.omroepbrabant.(...)Gewoon+betalen!.aspx

Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.

http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20120120-22.mp3 vanaf ongeveer 98 minuten.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_107198837
Hoorde zojuist bij 'de week van Filemon' (begin over Kamasutra onderwerp) een nr en hoorde t ook tijdens t stappen zaterdag.
Het is 'n dance achtignr waarin iets wordt gezongen van ' I I follow, i i follow you'
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:17:24 #106
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_107198882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:16 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde zojuist bij 'de week van Filemon' (begin over Kamasutra onderwerp) een nr en hoorde t ook tijdens t stappen zaterdag.
Het is 'n dance achtignr waarin iets wordt gezongen van ' I I follow, i i follow you'

?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 22:45:35 #108
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_107200425
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 22:24 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Thx!
Welkom!
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107201041
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!

Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Na het lezen van dit artikel

http://www.omroepbrabant.(...)Gewoon+betalen!.aspx

Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.

niet een klein stukje, niet pas vanaf 98ste minuut maar meteen
Gewoon betalen - Braboneger by jeroenkidv
pi_107207055
Gezocht:
Een kort nummer dat vrij veel gedraaid wordt op 3FM, alleen de aan/afkondiging gaat nooit goed, dus ik weet nog niks qua artiest en titel.

Wat je hoort is een vintage jaren '50 gitaar waarmee staccato wordt gespeeld, en drum en een zwaar overgemoduleerde stem.

Het enige dat ik kan verstaan valt tussen refrein en couplet: "yeaheahea!" of zoiets.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  woensdag 25 januari 2012 @ 06:59:18 #111
365565 Dennis-1977
Geen nieuws is geen leven
pi_107207103
Ergens eind jaren 80/begin jaren 90 was er een rap/hip hop liedje waarvan ik de artiest niet weet en de titel engelijk ook niet ik dacht dat de titel iets van looking in the fast lane was.

Wie weet wat ik bedoel?
  ESF Reporter woensdag 25 januari 2012 @ 07:16:53 #112
87554 Cee
Welluk?
pi_107207178
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Gezocht:
Een kort nummer dat vrij veel gedraaid wordt op 3FM, alleen de aan/afkondiging gaat nooit goed, dus ik weet nog niks qua artiest en titel.

Wat je hoort is een vintage jaren '50 gitaar waarmee staccato wordt gespeeld, en drum en een zwaar overgemoduleerde stem.

Het enige dat ik kan verstaan valt tussen refrein en couplet: "yeaheahea!" of zoiets.
Ik denk dat je deze bedoelt. :)
  woensdag 25 januari 2012 @ 07:39:08 #113
46794 Berkery
Fat bastard
pi_107207303
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 06:59 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ergens eind jaren 80/begin jaren 90 was er een rap/hip hop liedje waarvan ik de artiest niet weet en de titel engelijk ook niet ik dacht dat de titel iets van looking in the fast lane was.

Wie weet wat ik bedoel?
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_107207442
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 07:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoelt. :)
Bijna. Ook zo'n grijsgedraaid nummer bij 3fm, maar wat ik zocht is veel meer minimalistisch. Ook meer recent.

De drum gaat ook ongeveer zo:

(dum)-----(dum)-----(dum)-------------(dum)(dum).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_107217686
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 06:59 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ergens eind jaren 80/begin jaren 90 was er een rap/hip hop liedje waarvan ik de artiest niet weet en de titel engelijk ook niet ik dacht dat de titel iets van looking in the fast lane was.

Wie weet wat ik bedoel?
Deze?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  woensdag 25 januari 2012 @ 15:13:57 #116
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_107219006
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 07:57 schreef Ridocar het volgende:
Bijna. Ook zo'n grijsgedraaid nummer bij 3fm, maar wat ik zocht is veel meer minimalistisch. Ook meer recent.

De drum gaat ook ongeveer zo:

(dum)-----(dum)-----(dum)-------------(dum)(dum).
Helemaal niet recent, maar je beschrijving lijkt erg op Song 2.

pi_107246484
http://3voor12.vpro.nl/lu(...)rogram.12400272.html Wie weet het eerste nummer in deze set? Alvast bedankt!

Gevonden: Connan Mockasin - Faking Jazz Together (Michael Mayer Remix) by Boiz

[ Bericht 28% gewijzigd door Radioheader op 26-01-2012 11:58:19 (gevonden) ]
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 26 januari 2012 @ 14:43:59 #118
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_107258412
Ik heb een jaar of wat geleden een remix gehoord met de tekst uit dit nr "clouds across the moon" van The RAH Band.
Maar ik kan die gekke remix nergens meer vinden. ;(
Is een dance remix geweest....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_107266622
quote:
ik weet niet hoor, maar Dennis-77 vraagt naar een nummer uit eind '80- begin '90. Die Willy is op dit moment 21 jaar jong. Zou knap zijn als hij er voor zijn geboorte/rond zijn geboorte zo uitzag en zo kon zingen ;)
pi_107267793
quote:
7s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef broer het volgende:

[..]

Helemaal niet recent, maar je beschrijving lijkt erg op Song 2.

Sorry, maar dat is 'm ook niet
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_107268339
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef kvd het volgende:

[..]

ik weet niet hoor, maar Dennis-77 vraagt naar een nummer uit eind '80- begin '90. Die Willy is op dit moment 21 jaar jong. Zou knap zijn als hij er voor zijn geboorte/rond zijn geboorte zo uitzag en zo kon zingen ;)
Daar heb ik ff overheen gelezen :+ , maar hoe vaak word hier wel om een nummer gevraagd uit 'periode x' terwijl het uiteindelijk járen later is uitgebracht?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_107273761
Ah, mijn Arrow Classic liep achter dus kon niet checken welk nummer het was.

Tekst was iets van: Jole gonna like it, rock the castle?


Zelf al gevonden :P
  donderdag 26 januari 2012 @ 21:55:45 #123
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_107276011
quote:
11s.gif Op woensdag 25 januari 2012 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Gezocht:
Een kort nummer dat vrij veel gedraaid wordt op 3FM, alleen de aan/afkondiging gaat nooit goed, dus ik weet nog niks qua artiest en titel.

Wat je hoort is een vintage jaren '50 gitaar waarmee staccato wordt gespeeld, en drum en een zwaar overgemoduleerde stem.

Het enige dat ik kan verstaan valt tussen refrein en couplet: "yeaheahea!" of zoiets.
Wanneer die weer een keer gedraaid wordt, moet je onthouden hoelaat dat was. Dat kun je terugvinden op hun site ;)
All she wants and needs is just a little taste..
pi_107276278
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Daar heb ik ff overheen gelezen :+ , maar hoe vaak word hier wel om een nummer gevraagd uit 'periode x' terwijl het uiteindelijk járen later is uitgebracht?
euhm....vaak....net zoals een toch net iets andere tekst als dat je in gedachten hebt
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:19:35 #125
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_107277253
quote:
14s.gif Op donderdag 26 januari 2012 19:34 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Daar heb ik ff overheen gelezen :+ , maar hoe vaak word hier wel om een nummer gevraagd uit 'periode x' terwijl het uiteindelijk járen later is uitgebracht?
Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track... :)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_107277629
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track... :)
ChatGirl quotte Dennis-77, dus neem aan dat het daarvoor was bedoeld en niet voor Ridocar
  donderdag 26 januari 2012 @ 22:29:13 #127
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107277761
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef kvd het volgende:

[..]

ChatGirl quotte Dennis-77, dus neem aan dat het daarvoor was bedoeld en niet voor Ridocar
:')
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107277768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden een remix gehoord met de tekst uit dit nr "clouds across the moon" van The RAH Band.
Maar ik kan die gekke remix nergens meer vinden. ;(
Is een dance remix geweest....
een van de rimixes die hier is genoemd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Clouds_Across_the_Moon
pi_107277862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track... :)
Dit dus. Ik heb de verkeerder gequote.

Maar goed, verder ontopic maar weer!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  ESF Reporter donderdag 26 januari 2012 @ 22:46:47 #130
87554 Cee
Welluk?
pi_107278485
Ridocar, ik probeer het nog een keertje. Het is niet echt een kort nummer maar voldoet volgens mij wel wat aan jouw omschrijvingen.

pi_107284530
quote:
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:

[..]

Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track... :)
Verwarring alom, maar dit is 'm!

Dank u.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_107305976
Ik zoek het achtergronddeuntje van onderstaande Youtube link. Is uit Effe Ekdom op 3FM. Het deuntje is goed te horen vanaf 20 sec. Kan ik iemand me helpen, ik wordt gek!
pi_107306084
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef TacoMan het volgende:
Ik zoek het achtergronddeuntje van onderstaande Youtube link. Is uit Effe Ekdom op 3FM. Het deuntje is goed te horen vanaf 20 sec. Kan ik iemand me helpen, ik wordt gek!
Linkie?
pi_107308356
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef TacoMan het volgende:
Ik zoek het achtergronddeuntje van onderstaande Youtube link. Is uit Effe Ekdom op 3FM. Het deuntje is goed te horen vanaf 20 sec. Kan ik iemand me helpen, ik wordt gek!
Wele youtubelink?
Neil LOVES Carrots!
pi_107314583
ik zoek het liedje op 2.19 tot 2.48 in het volgende filmpje

http://www.whitelinefirm.nl/node/203607

iemand enig idee?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:14:00 #136
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_107314684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zoek het liedje op 2.19 tot 2.48 in het volgende filmpje

http://www.whitelinefirm.nl/node/203607

iemand enig idee?
Metal gecombineerd met dat franstalige bedoel je? Ow, en daarna wat reggaeachtigs ... maar ik denk toch dat franstalige. Metal is dus Korn met Faggot.



[ Bericht 7% gewijzigd door Scuidward op 27-01-2012 23:22:55 ]
pi_107315586
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zoek het liedje op 2.19 tot 2.48 in het volgende filmpje

http://www.whitelinefirm.nl/node/203607

iemand enig idee?
Het zijn drie verschillende liedjes. 8)7

Of wil je ze alledrie weten?

Die ska (geen reggae zoals mijn voorganger schrijft), is trouwens:

pi_107315704
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zoek het liedje op 2.19 tot 2.48 in het volgende filmpje

http://www.whitelinefirm.nl/node/203607

iemand enig idee?
En het Franse liedje:

pi_107319561
Ik zoek een track die denk ik uit jaren '80 kwam.

De chorus was iets met
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'She knew how to go!'

Zoiets... best bekende track gezongen om en om door een man en vrouw.
pi_107320801
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 02:18 schreef EngineerA het volgende:
Ik zoek een track die denk ik uit jaren '80 kwam.

De chorus was iets met
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'She knew how to go!'

Zoiets... best bekende track gezongen om en om door een man en vrouw.

*O* *O* *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_107325743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:46 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

En het Franse liedje:

Was idd op zoek naar het franstalige liedje.
Thanksss!! _O_ _O_
pi_107326011
Sorry ik vergat de Youtube link te kopieren.


Het deuntje begint zo rond de 15 sec. Het is de achtergrondmuziek. Iemand enig idee hoe het heet/
  zaterdag 28 januari 2012 @ 15:53:09 #143
242879 Onnoman
The On And Only
pi_107330103
wat voor een soort dans wordt in deze clip uitgevoerd?

iemand?
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  Boks-Chick zaterdag 28 januari 2012 @ 16:55:31 #144
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107331614
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
wat voor een soort dans wordt in deze clip uitgevoerd?

iemand?
volgens mij gewoon linedance. Kijk maar eens goed, ze gooien met lasso's en halen binnen, en de stapjes zijn ook typisch daarvoor :P
lolwut
  ESF Reporter zaterdag 28 januari 2012 @ 18:54:45 #145
87554 Cee
Welluk?
pi_107335087
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 13:17 schreef TacoMan het volgende:
Sorry ik vergat de Youtube link te kopieren.


Het deuntje begint zo rond de 15 sec. Het is de achtergrondmuziek. Iemand enig idee hoe het heet/
Gerard Ekdom 'kennende', zou het me niet verbazen als het iets van James Last is. Ik zal eens gaan speuren...
pi_107340334
Weet iemand welk liedje dit is?
pi_107352344
hoe heet die nederlandse zangeres ookweer, kort haar, wat ouder, volgens mij nld jazzy / rock achting ofzo, lesbisch. kan er niet opkomen :(
  zondag 29 januari 2012 @ 10:11:45 #148
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_107352400
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe heet die nederlandse zangeres ookweer, kort haar, wat ouder, volgens mij nld jazzy / rock achting ofzo, lesbisch. kan er niet opkomen :(
Frédérique Spigt?
pi_107352440
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 10:11 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Frédérique Spigt?
u bent geweldig. kusje :* ^O^
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 29 januari 2012 @ 10:16:08 #150
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_107352463
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef kvd het volgende:

[..]

een van de rimixes die hier is genoemd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Clouds_Across_the_Moon
Nope.
Die had ik al gevonden. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_107359313
weet iemand hoe deze heet?


B roll CWC 2011 door Aaron Hadlow
Jij altijd met je patat en appelmoes. Zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie!
pi_107369679
Ik hoorde laatst een nummer waar een ringtone van een telefoon in verwerkt was. Het was een beetje dance achtig. Klinkt als een vage beschrijving dit. maar de ringtone zat een beetje aan het begin van het nummer.
AJAX AMSTERDAM!
pi_107376931
Ik zoek een nummer wat laatst op fok werd gepost.

Het was een orkest en dan op een gegeven moment kwam er een rapper overheen. Het was een vrij bekende rapper ook.

Oja belangrijk detail: het nummer duurde precies 10 minuten lang.


Okay, Google heeft me uit de brand geholpen:



[ Bericht 57% gewijzigd door Sapstengel op 29-01-2012 21:39:45 ]
pi_107391969
Ik hoor op een van m'n favoriete stationnetjes regelmatig de volgende jingle, met een heel leuk achtergrondmuziekje erachter, maar ik heb geen idee wat het is.

Wie weet het wel?

Gezien het format van de zender, zou het iets van eind jaren 80 of begin jaren 90 kunnen zijn.


Edit: Ik had de vraag vervolgens ook elders gesteld, en het bleek dit te zijn:



[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 31-01-2012 03:30:23 ]
pi_107403006
Herkent iemand het muziekje bij deze klok? Ik denk zelf aan iets van Eric Clapton, maar weet het absoluut niet zeker.
  maandag 30 januari 2012 @ 15:36:03 #156
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107403193
Ik zoek een house/trance nummer wat de laatste tijd nogal eens vaak op MTV wordt gedraaid.

De clip is in Tomorrowland en de artiest heeft een bril, speelt ook op de piano in de clip en hij draagt een colbert met daaronder een overhemd.

Thanks in advance :)
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107403858
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik zoek een house/trance nummer wat de laatste tijd nogal eens vaak op MTV wordt gedraaid.

De clip is in Tomorrowland en de artiest heeft een bril, speelt ook op de piano in de clip en hij draagt een colbert met daaronder een overhemd.

Thanks in advance :)
pi_107404298
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer waar een ringtone van een telefoon in verwerkt was. Het was een beetje dance achtig. Klinkt als een vage beschrijving dit. maar de ringtone zat een beetje aan het begin van het nummer.
Misschien deze, de ringtone zit niet aan het begin, maar zit er wel degelijk in:
Eet smakelijk en slaap lekker!
  maandag 30 januari 2012 @ 16:10:35 #159
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_107404465
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_107405528

Het liedje dat begint vanaf 0:40 ongeveer, dat gezang..
  maandag 30 januari 2012 @ 16:42:39 #161
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_107405731
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef Atemno het volgende:

Het liedje dat begint vanaf 0:40 ongeveer, dat gezang..
pi_107405990
@Scuidward: Ja, hardstikke bedankt! =)
pi_107406221
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer waar een ringtone van een telefoon in verwerkt was. Het was een beetje dance achtig. Klinkt als een vage beschrijving dit. maar de ringtone zat een beetje aan het begin van het nummer.
Onderstaand nummer voldoet voortreffelijk aan je beschrijving:


(Is overigens een projectje van één van de leden van The KLF)
pi_107409453
Wie weet de titel van dit nummer uit de film Suicide Circle (Jisatsu Sakuru)
De overige nummers uit de film zijn wel terug te vinden maar de "Main Theme" kan ik nergens vinden

En weet iemand ook de titel van het nummer op 3:04 (wanneer ze allemaal springen)



[ Bericht 7% gewijzigd door hh84 op 30-01-2012 18:35:02 ]
OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
pi_107411244
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef bonzai-bart het volgende:

[..]

Misschien deze, de ringtone zit niet aan het begin, maar zit er wel degelijk in:
Ja dat is hem. Met drank op klonk hij een stuk leuker :P thx
AJAX AMSTERDAM!
pi_107433996
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef OentOent het volgende:
Herkent iemand het muziekje bij deze klok? Ik denk zelf aan iets van Eric Clapton, maar weet het absoluut niet zeker.
Denk eerder aan Harry Sacksioni. Dit is zijn sound en hij bracht in de jaren 70 platen uit.
pi_107451211
Ik zoek dance-achtig nummer met "You're the sweetest" mede als tekst. Ik denk dat het redelijk nieuw nummer is.
pi_107457663
Op 0:25 start er een muziekje dat wel heel erg bekend moet zijn. Ik herken het uit iets van een Disneyfilm of de Efteling of zo. Maar het is een bekend stuk.
Iemand een idee welk?

0:25 dus

http://mag.ma/reddit/915643
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:33:55 #169
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_107460709
Welk nummer gebruikt Comedy Central bij de leader voor That 70's Show The Graham Norton Show? Het is een vrij nieuw nummer, heeft iets weg van de intro van Calvin Harris - Feel So Close.

[ Bericht 12% gewijzigd door InTrePidIvity op 31-01-2012 23:02:24 ]
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:35:37 #170
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107460788
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk nummer gebruikt Comedy Central bij de leader voor That 70's Show? Het is een vrij nieuw nummer, heeft iets weg van de intro van Calvin Harris - Feel So Close.
Linkje?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:52:01 #171
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107461481
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef Faazz het volgende:
Op 0:25 start er een muziekje dat wel heel erg bekend moet zijn. Ik herken het uit iets van een Disneyfilm of de Efteling of zo. Maar het is een bekend stuk.
Iemand een idee welk?

0:25 dus

http://mag.ma/reddit/915643
Is dat niet het stukje waar belle in het kasteel van het beest de roos ontdekt?

My mama didn't raise no fool
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:02:07 #172
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_107461942
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:35 schreef donroyco het volgende:

[..]

Linkje?
Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.

Ik weet haast wel zeker dat jij het nummer kent, heb je geen suggesties op basis van dit (eerste minuut)?

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:07:43 #173
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_107462211
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.

Ik weet haast wel zeker dat jij het nummer kent, heb je geen suggesties op basis van dit (eerste minuut)?


Is dit niet de leader?
My mama didn't raise no fool
pi_107462447
quote:
Jaaaaaa! Onwijs bedankt. :D
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:15:38 #175
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107462608
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.

Ik weet haast wel zeker dat jij het nummer kent, heb je geen suggesties op basis van dit (eerste minuut)?

Gok:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 1 februari 2012 @ 09:55:23 #176
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_107470038
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:07 schreef La_Vita het volgende:

[..]


Is dit niet de leader?
Nee, ik bedoel de leader die Comedy Central inzet als reclame voor de komende uitzending. Dus korte fragmenten uit die uitzending met een muziekje eronder.

quote:
Die is het niet. En passant meld ik graag dat ik dat een ontzettend kutnummer vind :P
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_107471760
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Is dat niet het stukje waar belle in het kasteel van het beest de roos ontdekt?

Bedankt, lijkt heel erg, maar is hem niet.
Dit is hem wel:


Vanaf 8:30
pi_107477837
Ok, nu niet iedereen bang worden van mijn eng goede geheugen, maar deze vreette toen ook aan me.
En gisteren hoorde ik 'm toevallig voorbij komen (denk ik, uitzending is al niet meer beschikbaar :P)
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef elkravo het volgende:
uit welk lied komt de gitaar-riff die wordt gebruikt in zo: Raymann

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114760 vanaf 18 seconden
Volgens mij kwam het uit 'Divine Emotions' van Narada (Michael Walden)
pi_107478800
Hier ook een vraagje,al zoekende naar een maffe houseplaat die ik een paar jaar geleden in een liveset van dj Dimitri hoorde.

Deze stond op de site van Q-dance en was opgenomen tijdens Defqon 1 in 2007, maar is allang weer verwijderd (en alleen deel 2 is nog te vinden).

Dit was een techno/tech-housetrack met daarin een mannenstem die constant "Brad Pitch.. pitch pitch pitch pitch Brad Pitch" zei op het ritme van het nummer.

Ik heb in elk geval gezocht op Brad Pitch (wat wel een dj en producernaam is, maar degene die daar achter zit heeft dat nummer niet gemaakt), Brad Pitt, Brett Pitch, Bread Pitch, Bred Pitch, Brad Pittch , Brad Bitch (plus nog wat combinaties) en zelfs op "fight club", maar de betreffende track niet kunnen vinden :')

Iemand hier die 'm heel toevallig wel weet?
Neil LOVES Carrots!
pi_107483090
Dag fokkers.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108082

Zoek het nummer op 25.30 en op 26.18 (zelfde nummer)
Het is spaanstalig denk ik.

:W
  woensdag 1 februari 2012 @ 17:42:56 #181
274613 isaacd2000
altijd lastig
pi_107485481
Weet iemand welk nummer er onder dit filmpje staat?


Thanks :)
Technisch goed, tactisch zwak
pi_107485693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 16:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dag fokkers.

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108082

Zoek het nummer op 25.30 en op 26.18 (zelfde nummer)
Het is spaanstalig denk ik.

:W
pi_107487375
quote:
Helemaaal top! _O_ _O_
pi_107504621
Ik ben op zoek naar het achtergrondnummer wat je hoort vanaf 46:24:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1af8298c-5290-37b7-a4f0-491e0ffb7413

Help.. ik heb het zelf maar weet gewoon niet meer wat en van wie :').
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_107514736
Ik hoorde net een tof Dubstep nummer, maar kan het echt nergens meer terugvinden ;(
Het gaat ongeveer zo:

THRGHUUU WOB WOB WOB WOB WOOOB WUUBB WOOOOB HIUU HIU HIUUU HIUU HIUUUUU WOB WOB WOB WOOB HAIII THRUUUHGH WOOB WOB WOB WOB WOB duhdudhduhdudhuhudhu WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH BWOOOBWOOB WOOOO dhuuhuhudhudhudhhu WAAAAHHHHHHH WOBWUBWOBWUBWOB BEWWWWWWWWWWWWW DEEEEEEWWWWWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOWWBBWOOOWB EWWWWWWWWWWWWW BEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW EEEE BWOOOOOOOB BOOOOB BUHDEEE BOOPPP DEE BEEEE BYYYOOOOOY YOOOOY BWWWWWWWOUUUB (KICK) WIHH (SNARE) WOOB (KICK) NEUH IH (SNARE) BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAAAAHHHH..."
BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAA-AA-A-A-AAHHHH..."
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
BEEEEEEWWWWW
EEEWWWEEEEEEEEEEEE
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
  donderdag 2 februari 2012 @ 13:39:47 #186
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107514797
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Wootism het volgende:
Ik hoorde net een tof Dubstep nummer, maar kan het echt nergens meer terugvinden ;(
Het gaat ongeveer zo:

THRGHUUU WOB WOB WOB WOB WOOOB WUUBB WOOOOB HIUU HIU HIUUU HIUU HIUUUUU WOB WOB WOB WOOB HAIII THRUUUHGH WOOB WOB WOB WOB WOB duhdudhduhdudhuhudhu WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH BWOOOBWOOB WOOOO dhuuhuhudhudhudhhu WAAAAHHHHHHH WOBWUBWOBWUBWOB BEWWWWWWWWWWWWW DEEEEEEWWWWWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOWWBBWOOOWB EWWWWWWWWWWWWW BEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW EEEE BWOOOOOOOB BOOOOB BUHDEEE BOOPPP DEE BEEEE BYYYOOOOOY YOOOOY BWWWWWWWOUUUB (KICK) WIHH (SNARE) WOOB (KICK) NEUH IH (SNARE) BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAAAAHHHH..."
BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAA-AA-A-A-AAHHHH..."
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
BEEEEEEWWWWW
EEEWWWEEEEEEEEEEEE
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107514838
quote:
Wauw, dat is snel!
Is inderdaad het nummer dat ik bedoelde, thanks! ^O^
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_107520005
quote:
2s.gif Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrondnummer wat je hoort vanaf 46:24:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1af8298c-5290-37b7-a4f0-491e0ffb7413

Help.. ik heb het zelf maar weet gewoon niet meer wat en van wie :').
Niemand? Heb de melodie de hele dag in mn hoofd zitten. :').
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_107520365
Is dat niet Cherry Blossom Girl van Air?
pi_107520807
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat niet Cherry Blossom Girl van Air?
Yup, mooi nummer nog steeds <3

[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_107522089
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat niet Cherry Blossom Girl van Air?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
Dat is em *O* *O*.

Enorm bedankt, ik werd helemaal gek van mezelf :@.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_107524451
ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip een beetje ken.
het is een beetje een Amerikaans college rap nummer waarin de band leden verkleed als bejaarde over straat gaan.
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:46:38 #193
286575 Roces18
Chef de party
pi_107525491
Ik zoek een nummertje maar mijn lange termijn geheugen werkte op dat moment niet even mee en een pen was nergens te vinden :'( Ik hoorde het nummer een week geleden, heb het nog nooit eerder gehoord dus kan best nieuw zijn.

Het werd gezongen door een vrouw, een beetje met een stem als Lilly Allen (kan haar best zijn) het klonk ook een beetje als Five O clock in the morning alleen dan zonder die rapper :') .

En het enige woord dat ik nog weet is : Lonely 8)7

Een heel rustig , relaxt nummer was het...... O+
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_107527479
Toen ik vanochtend wakker werd, zag ik twee clips op MTV. Jammer genoeg heb ik mijn ogen niet lang genoeg open kunnen houden om de title en naam van de zanger te kunnen zien. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het refrein van een van de nummers ging ongeveer zo; "Tell me what you want, eh eh oh tell me what you want" En nog een stukje; "oehoehoehoe, we've got nothing to lose."

Het andere nummer weet ik geen tekst meer van maar een deel van de clip nog wel. Die gaat over wees kinderen of iets met magische krachten die dan een deur inblazen. Hun ogen lichten dan op als ze die krachten gebruiken.

Alvast bedankt voor degene die mij helpen.
pi_107527908
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Toen ik vanochtend wakker werd, zag ik twee clips op MTV. Jammer genoeg heb ik mijn ogen niet lang genoeg open kunnen houden om de title en naam van de zanger te kunnen zien. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Het refrein van een van de nummers ging ongeveer zo; "Tell me what you want, eh eh oh tell me what you want" En nog een stukje; "oehoehoehoe, we've got nothing to lose."

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_107528030
quote:
Die zocht ik inderdaad. Heldin. _O_
pi_107528808
Aha, die ander heb ik nu ook gevonden. Hier ging het om;

  donderdag 2 februari 2012 @ 20:08:30 #198
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_107529483
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef nidstar het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip een beetje ken.
het is een beetje een Amerikaans college rap nummer waarin de band leden verkleed als bejaarde over straat gaan.
Deze heel misschien?

  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:13:24 #199
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_107547987
Howdy!

Weet iemand hoe het nummer heet vanaf..3:32 t/m 3:45..?

Thanks!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Boks-Chick vrijdag 3 februari 2012 @ 10:19:05 #200
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107548119
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Howdy!

Weet iemand hoe het nummer heet vanaf..3:32 t/m 3:45..?

Thanks!
als je een linkje oid erbij doet mogelijk wel :D
lolwut
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:21:33 #201
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_107548170
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:19 schreef BrandX het volgende:

[..]

als je een linkje oid erbij doet mogelijk wel :D
LMFAO. Het is nog vroeg he..Zelfde vraag dus! vanaf 3:32 t/m 3:45 :')

I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Boks-Chick vrijdag 3 februari 2012 @ 10:29:54 #202
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107548399
quote:
17s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:21 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

LMFAO. Het is nog vroeg he..Zelfde vraag dus! vanaf 3:32 t/m 3:45 :')


verder is die clip van jou een walgelijk nummer trouwens :')
lolwut
  vrijdag 3 februari 2012 @ 10:35:52 #203
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_107548556
quote:
19s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef BrandX het volgende:

[..]


verder is die clip van jou een walgelijk nummer trouwens :')
Yay, dank :) En ja, dat klopt aardig :') Maar de 1e clip, die moest ik even zien ;_; *bedenkt nog meer excuusjes* Maarja, het is of dit, of Russische meuk!
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_107553919
Ik zoek een nummer dat ik hoop dat iemand met deze beschrijving herkent. Het deed mij denken aan een mix tussen Shantel en de Freestylers. Het was een relatief rustig, maar goed dansbaar drum&bass nummer dat vol zat met getrompetter. Er zat ook een mannenstem in die het op een gegeven moment had over iets van "Let it into your brain" en nog een hoop meer, maar dat kon ik niet allemaal onthouden ;). Er was niet echt iets van een zang-refrein had ik het idee.
pi_107555505
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Ik zoek een nummertje maar mijn lange termijn geheugen werkte op dat moment niet even mee en een pen was nergens te vinden :'( Ik hoorde het nummer een week geleden, heb het nog nooit eerder gehoord dus kan best nieuw zijn.

Het werd gezongen door een vrouw, een beetje met een stem als Lilly Allen (kan haar best zijn) het klonk ook een beetje als Five O clock in the morning alleen dan zonder die rapper :') .

En het enige woord dat ik nog weet is : Lonely 8)7

Een heel rustig , relaxt nummer was het...... O+
Volgens mij hoor ik dat nummer nu op Radio 2, dus ik zal eens opletten bij de afkondiging. :P

Edit: is het deze:

?
pi_107557155
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 14:55:58 #207
286575 Roces18
Chef de party
pi_107558353
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 13:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

Volgens mij hoor ik dat nummer nu op Radio 2, dus ik zal eens opletten bij de afkondiging. :P

Edit: is het deze:

?
Helaas niet, alhoewel dit ook een goed nummer is :P . Er kwam echt het woord "Lonely" in voor maar ik heb echt geen flauw idee verder ;( Ik ga eens kijken in de UK Top 40 waar ik hem hoorde... edit: niks gevonden ....

[ Bericht 0% gewijzigd door Roces18 op 03-02-2012 15:07:22 ]
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_107559201
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 14:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

Helaas niet, alhoewel dit ook een goed nummer is :P . Er kwam echt het woord "Lonely" in voor maar ik heb echt geen flauw idee verder ;( Ik ga eens kijken in de UK Top 40 waar ik hem hoorde... edit: niks gevonden ....
Misschien bedoel je iets van Kate Nash? Die wordt nog welleens vergeleken met Lilly Allen.
Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_107559960
Ieder die vaak genoeg op internet zit kent m, de trololo guy.

Dit is uiteraard een parodie: het geluid is een bewerking van de parodist. Het valt mij echter op dat op het internet niet het beeldmateriaal met de oorspronkelijke muziek te vinden is (de niet-parodie versie).

Ik ben toch echt benieuwd hoe het oorspronkelijke I am very glad, because I'm finally returning back home, oftewel Я очень рад, ведь я, наконец, возвращаюсь домой, is gegaan.

Wat ik wel heb gevonden is het volgende:
Zelfde kleding, zelfde locatie, maar ander beeldmateriaal.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:45:05 #210
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107560082
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:41 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ieder die vaak genoeg op internet zit kent m, de trololo guy.

Dit is uiteraard een parodie: het geluid is een bewerking van de parodist. Het valt mij echter op dat op het internet niet het beeldmateriaal met de oorspronkelijke muziek te vinden is (de niet-parodie versie).

Ik ben toch echt benieuwd hoe het oorspronkelijke I am very glad, because I'm finally returning back home, oftewel Я очень рад, ведь я, наконец, возвращаюсь домой, is gegaan.

Wat ik wel heb gevonden is het volgende:
Zelfde kleding, zelfde locatie, maar ander beeldmateriaal.
http://knowyourmeme.com/memes/trololo-russian-rickroll
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107560424
quote:
Ik ben op zoek naar het beeldmateriaal met het oorspronkelijke geluid op de achtergrond. De niet-parodieversie dus.
  vrijdag 3 februari 2012 @ 15:55:53 #212
286575 Roces18
Chef de party
pi_107560468
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 15:19 schreef daftme het volgende:

[..]

Misschien bedoel je iets van Kate Nash? Die wordt nog welleens vergeleken met Lilly Allen.
De stem kon je vergelijken met Lilly Allen en Sia etc... ik weet niet meer of ze een brits accent had..
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 3 februari 2012 @ 17:03:32 #213
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_107562727
Heb weer eens een liedje in mijn kop waar ik de titel niet van kan vinden. Is eigenlijk niet mijn muziek maar wil gewoon de titel weten :(

Is een vrouw en het liedje is nog niet zo oud, lyrics gaan ongeveer zo;

I don`t need your lie, i don`t need your sympathy, cause we know where we going so far
I don`t want to say goodbye en dan nog eens heel lang owowowowowowo.

Google vind niks wat ik zoek :'(
pi_107563867
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:03 schreef penny-wise het volgende:
I don`t need your lie
Hierdoor moest ik aan dit nummertje denken. Op z'n tijd fijn om haar weer eens te horen :)

  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:32:57 #215
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_107567241
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 17:44 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Hierdoor moest ik aan dit nummertje denken. Op z'n tijd fijn om haar weer eens te horen :)

Thanks mate :+
pi_107596005
In een reclame van 101tv zie je Gerard Ekdom en een andere dj playbacken. Eerst zingen ze, I SO HAPPY, SO HAPPY*iets in die gedache*, en daarna komt de theme song van The Muppet Show.

Mijn vraag: Wek liedje zingen ze met dat happy gedoe? :x Hoop dat iemand het snapt!
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:22:54 #217
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107596231
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:15 schreef Atemno het volgende:
In een reclame van 101tv zie je Gerard Ekdom en een andere dj playbacken. Eerst zingen ze, I SO HAPPY, SO HAPPY*iets in die gedache*, en daarna komt de theme song van The Muppet Show.

Mijn vraag: Wek liedje zingen ze met dat happy gedoe? :x Hoop dat iemand het snapt!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107597971
@donroyco: haha bedankt dat is hem inderdaad! Ik zat maar te zoeken op happy etc, maar kwam er maar niet op. =)
pi_107599993
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een house/dance-liedje. Ik heb het gister op een feest gehoord, en het was ook te horen in een recente voetbalreclame van veronica.

Het liedje is kenmerkend door een soort toonladder die vaak herhaalt wordt. Er zit geen zang in.

Ik hoop dat iemand weet welk liedje dit is :)
pi_107604087
Ik ben op zoek naar een nummer van een jaar of 5/6 geleden volgens mij.

Het was een cover van dit nummer:

Het was vrij bekend, had ook in de top 40 gestaan volgens mij.

Ik kom een heleboel covers tegen maar niet de gene waar ik naar op zoek ben.
pi_107604255
Deze versie met een aantal remixen die ook regelmatig op de radio werden gedraaid kwam in 2006 uit:

http://www.discogs.com/So(...)-Love/release/617859
Neil LOVES Carrots!
pi_107604809
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:33 schreef Gitank2 het volgende:
Deze versie met een aantal remixen die ook regelmatig op de radio werden gedraaid kwam in 2006 uit:

http://www.discogs.com/So(...)-Love/release/617859
Jup, bedankt, het was die 2e.
pi_107604925
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Nobyl het volgende:
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een house/dance-liedje. Ik heb het gister op een feest gehoord, en het was ook te horen in een recente voetbalreclame van veronica.

Het liedje is kenmerkend door een soort toonladder die vaak herhaalt wordt. Er zit geen zang in.

Ik hoop dat iemand weet welk liedje dit is :)
De beschrijving is een beetje vaag. Deze misschien?


pi_107605254
quote:
Nee, geen van de twee. Het is waarschijnlijk en redelijk recent liedje en was te horen in een reclame van de bekerwedstrijden op Veronica een paar weekjes geleden. Het liedje is house-achtig en heeft een soort hoge toonladder, die omhoog, ietsjes omlaag en dan weer omhoog gaat. Ik kan nergens de reclame terugvinden helaas.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:11:58 #225
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107605619
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:01 schreef Nobyl het volgende:

[..]

Nee, geen van de twee. Het is waarschijnlijk en redelijk recent liedje en was te horen in een reclame van de bekerwedstrijden op Veronica een paar weekjes geleden. Het liedje is house-achtig en heeft een soort hoge toonladder, die omhoog, ietsjes omlaag en dan weer omhoog gaat. Ik kan nergens de reclame terugvinden helaas.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107605770
quote:
Nee, het spijt me :S
pi_107614449
Nederlands rap nummer. Was een rapgroepje (stuk of 5/6), tijd van The Box volgens mij.
Enkele quotes uit het nummer wat ik zoek:
"Zelfs vrouwen en kinderen verbouwen die shit" "het is die (..) zet het gebouw in de fik" (deze stukjes werden gerapt door een weirdo met een pet).

Google brengt mij met deze quotes helaas nergens.

edit: net even de wiki voor Nederlandse rap gecheckt en het is DAC - Springstof :s)

Deze dus:


:D
  zondag 5 februari 2012 @ 00:05:19 #228
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107614640
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:16 schreef Nobyl het volgende:

[..]

Nee, het spijt me :S
:{ Niet meer informatie? Nummers die je er op vindt lijkt?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 februari 2012 @ 00:17:35 #229
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_107615118
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, het wordt veel gedraaid op stap, in de kroeg en op feestavonden.
Het erge is dat de lyrics me áltijd weer ontschieten, anders had google waarschijnlijk al uitkomst geboden. :')

Het nummer is vrolijk, erg catchy en up-tempo (geen palingsound!), het enige dat ik me nu herinner is dat het woord "dans"/"dansen" er heel vaak in voorkomt.
"Dans met mij" .. "Als ik met je dans".

Het is niet veel, maar is er iemand die hier toch iets mee kan?
  zondag 5 februari 2012 @ 00:40:39 #230
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107615943
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 00:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik zoek een Nederlandstalig nummer, het wordt veel gedraaid op stap, in de kroeg en op feestavonden.
Het erge is dat de lyrics me áltijd weer ontschieten, anders had google waarschijnlijk al uitkomst geboden. :')

Het nummer is vrolijk, erg catchy en up-tempo (geen palingsound!), het enige dat ik me nu herinner is dat het woord "dans"/"dansen" er heel vaak in voorkomt.
"Dans met mij" .. "Als ik met je dans".

Het is niet veel, maar is er iemand die hier toch iets mee kan?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107618695
Repost:

Ik zoek een nummer, het is een dance nummer.
Het enige kleine stukje dat ik weet is 'Do you believe, you believe!'.
Dat stukje komt er constant tussen door. Het is een vrouw die het zingt.
Volgens mij is het een nieuw nummer.

Groeten Brian!
"Death is nothing to us, since when we are, death has not come, and when death has come, we are not."
  zondag 5 februari 2012 @ 11:54:03 #232
111260 Charmian
a little joy
pi_107622496
Ben op zoek naar een nummer uit (ik denk) de jaren 70. Stukje tekst van het refrein gaat ongeveer zo (geen idee wat voor taal het is): aberingtingting aberingtingting ??? mas ke tua. Volgens mij is het afrikaans want ik kan me nog een afrokapsel en donkere huidskleur herinneren van de gast die het zong :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_107624204
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 11:54 schreef Charmian het volgende:
Ben op zoek naar een nummer uit (ik denk) de jaren 70. Stukje tekst van het refrein gaat ongeveer zo (geen idee wat voor taal het is): aberingtingting aberingtingting ??? mas ke tua. Volgens mij is het afrikaans want ik kan me nog een afrokapsel en donkere huidskleur herinneren van de gast die het zong :D
  zondag 5 februari 2012 @ 13:15:02 #234
111260 Charmian
a little joy
pi_107625318
quote:
Nee Noobie die is het niet, dat dacht ik zelf ook even en toen ging het clipje kijken en toen -O-
Het is meer wat volksmuziekachtig (eigenlijk is het een verschrikkelijk nummer en moet uit m'n systeem) en toch een klein hitje geweest bij Toppop.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 5 februari 2012 @ 13:17:26 #235
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107625428
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee Noobie die is het niet, dat dacht ik zelf ook even en toen ging het clipje kijken en toen -O-
Het is meer wat volksmuziekachtig (eigenlijk is het een verschrikkelijk nummer en moet uit m'n systeem) en toch een klein hitje geweest bij Toppop.
Ik weet welk nummer je bedoelt, het ligt op het puntje van mijn tong.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 februari 2012 @ 13:18:56 #236
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107625495
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:15 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee Noobie die is het niet, dat dacht ik zelf ook even en toen ging het clipje kijken en toen -O-
Het is meer wat volksmuziekachtig (eigenlijk is het een verschrikkelijk nummer en moet uit m'n systeem) en toch een klein hitje geweest bij Toppop.
Deze dus:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 februari 2012 @ 13:22:59 #237
111260 Charmian
a little joy
pi_107625666
quote:
Nee, ook niet. Dit is duidelijk spaans. Het begon ook zoiets als 'amejaam mejaam...'
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_107626621
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:22 schreef Charmian het volgende:

[..]

Nee, ook niet. Dit is duidelijk spaans. Het begon ook zoiets als 'amejaam mejaam...'
Dat lijkt meer op het begin van Biko van Peter Gabriel :P
edit: ohnee, da's toch ff anders :)
pi_107626703
Ach. natuurlijk..dikke nr 1 hit zelfs
  zondag 5 februari 2012 @ 13:51:01 #240
111260 Charmian
a little joy
pi_107626883
quote:
7s.gif Op zondag 5 februari 2012 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ach. natuurlijk..dikke nr 1 hit zelfs
Did you ever know that your my hero *O* _O_ ....no shit ook nog een nummer 1 hit en niet slechts een hitje :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  zondag 5 februari 2012 @ 18:44:12 #241
346879 Mary-Louise
Take a leap of faith.
pi_107640207
Ik ben op zoek naar het nummer wat Ziggo gebruikt in het nieuwe hbo-commercial. Ik kan deze zelf nergens terugvinden op het net, dus heb helaas geen link. Mocht er iemand zijn wie enig idee heeft(als je de reclame hebt gezien op TV), dan verneem ik dit graag :)
  zondag 5 februari 2012 @ 19:07:24 #242
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107641045
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 18:44 schreef Mary-Louise het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat Ziggo gebruikt in het nieuwe hbo-commercial. Ik kan deze zelf nergens terugvinden op het net, dus heb helaas geen link. Mocht er iemand zijn wie enig idee heeft(als je de reclame hebt gezien op TV), dan verneem ik dit graag :)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zondag 5 februari 2012 @ 19:15:39 #243
346879 Mary-Louise
Take a leap of faith.
pi_107641357
quote:
Hihi geinig dit,

Ik hoorde hem net op de TV vanuit de keuken. Snel me telefoon gepakt en geshazamd. Kom ik terug om hier te melden dat ik hem heb, heb jij al gereageerd. Toppie, dank je wel, zeer gewaardeerd :)
  zondag 5 februari 2012 @ 19:23:00 #244
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107641659
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 19:15 schreef Mary-Louise het volgende:

[..]

Hihi geinig dit,

Ik hoorde hem net op de TV vanuit de keuken. Snel me telefoon gepakt en geshazamd. Kom ik terug om hier te melden dat ik hem heb, heb jij al gereageerd. Toppie, dank je wel, zeer gewaardeerd :)
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107673199
Weet iemand misschien welk album ze hier opzetten?

http://nos.nl/op3/video/336859-vinyl-vergane-glorie-welnee.html
  maandag 6 februari 2012 @ 16:02:59 #246
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
  maandag 6 februari 2012 @ 21:44:01 #247
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_107693370
Ik ben me rot aan het zoeken naar een nummer dat ik soms/veel op de Belgische radio hoor maar ik heb geen idee van de titel en eigenlijk ook niet van de tekst.

Zover ik weet is het een Belgische artiest met overduidelijke gitaren in het nummer. Het is redelijk tempo en ik zou de stijl rock&roll noemen.

Het enige echte aanknooppunt dat ik heb is dat ik bij de intro altijd moet denken aan de eerste paar seconde (gitaarstukje) van Not Fair van Lily Allen.

Hopelijk kan iemand iets met deze matige beschrijving :')
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  ESF Reporter maandag 6 februari 2012 @ 21:46:05 #248
87554 Cee
Welluk?
pi_107693489
Zou het misschien iets van Triggerfinger kunnen zijn, Barcaconia? Of is het wel Nederlandstalig? Voorbeeldje van Triggerfinger:

pi_107693680
Wie weet welk nummer dit is; rond 14:50?

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1238048

Alvast bedankt!
  maandag 6 februari 2012 @ 21:55:37 #250
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_107694099
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:46 schreef Cee het volgende:
Zou het misschien iets van Triggerfinger kunnen zijn, Barcaconia? Of is het wel Nederlandstalig? Voorbeeldje van Triggerfinger:

De stijl van dat filmpje lijkt er wel op, ik heb even wat nummers geluisterd en wat gelezen op wikipedia maar het lijkt niet te juiste band te zijn. Het nummer wordt zo nu en dan toch op de radio gedraaid dus het moet een iets bekender nummer zijn, en al hun nummers die ooit in hitlijsten gestaan hebben zijn het iig niet.. Ik kijk nog even verder.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  maandag 6 februari 2012 @ 22:20:36 #251
147650 based
my very own drum!
pi_107695486
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 21:44 schreef Barcaconia het volgende:
Ik ben me rot aan het zoeken naar een nummer dat ik soms/veel op de Belgische radio hoor maar ik heb geen idee van de titel en eigenlijk ook niet van de tekst.

Zover ik weet is het een Belgische artiest met overduidelijke gitaren in het nummer. Het is redelijk tempo en ik zou de stijl rock&roll noemen.

Het enige echte aanknooppunt dat ik heb is dat ik bij de intro altijd moet denken aan de eerste paar seconde (gitaarstukje) van Not Fair van Lily Allen.

Hopelijk kan iemand iets met deze matige beschrijving :')
iets van deus misschien? dit is hun nieuwste album, misschien heb je daar iets aan
http://en.wikipedia.org/wiki/Keep_You_Close
I believe in a long, prolonged, derangement of the senses in order to obtain the unknown
  maandag 6 februari 2012 @ 22:34:49 #252
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_107696173
Het is ook niet van deus, ik kan tenminste niets van hun vinden dat ook maar in de buurt komt qua stijl. Ik ben me rot aan het googelen maar nog niets.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_107700473
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 17:21 schreef Nobyl het volgende:
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een house/dance-liedje. Ik heb het gister op een feest gehoord, en het was ook te horen in een recente voetbalreclame van veronica.

Het liedje is kenmerkend door een soort toonladder die vaak herhaalt wordt. Er zit geen zang in.

Ik hoop dat iemand weet welk liedje dit is :)
Ik gok deze:

pi_107745184
Ik zoek een latin-jazz nummer wat vaak gedraaid wordt op salsa feesten. Het intro begint met dwarsfluit, en daarna volgt een melodielijn door tenoorsax en trompet, die ook later in het nummer nog een solo hebben. In het nummer zit ook een gesproken sample met ongeveer de text: "this ain't exactly a bossa nova". Wie kan mij helpen aan de titel/artiest?
pi_107754526
Ik zoek een discotheek-achtig nummer wat gaat van tududududu en een vrouwenstem die wat zingt. Kan hem maar niet vinden in andere topics.
De Republiek
pi_107754888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik zoek een discotheek-achtig nummer wat gaat van tududududu en een vrouwenstem die wat zingt. Kan hem maar niet vinden in andere topics.
Tudududu jaaaaa. Goede omschrijving.
Toch doe ik een poging, want dit is zeker tudududu, disco en een vrouwenstem

Football. Glorious football. Dont care what it looks like.
pi_107755215
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:32 schreef daftme het volgende:

[..]

Tudududu jaaaaa. Goede omschrijving.
Toch doe ik een poging, want dit is zeker tudududu, disco en een vrouwenstem

Ik kan hem niet goed omschrijven, wordt veel in discotheken gedraaid en heeft een heldere vrouwenstem. En heeft tududududu als ritme. :)
De Republiek
pi_107755436
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:40 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Ik kan hem niet goed omschrijven, wordt veel in discotheken gedraaid en heeft een heldere vrouwenstem. En heeft tududududu als ritme. :)

Weet je de melodie nog goed? Zo los ik dit namelijk op. Het filmpje heette oorspronkelijk "hoe heet dit liedje ook alweer." Dat heb ik vervolgens in een voorganger van dit topic gepost.
pi_107757560

Wie weet hoe het nummer aan het begin van dit filmpje heet?

Alvast bedankt!
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:43:11 #260
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107757673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:39 schreef Lagrinta het volgende:

Wie weet hoe het nummer aan het begin van dit filmpje heet?

Alvast bedankt!
pi_107757710
Thanks voor de snelle reactie.
pi_107757735
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:39 schreef Lagrinta het volgende:

Wie weet hoe het nummer aan het begin van dit filmpje heet?

Alvast bedankt!
goeie smaak trouwens, Lagrinta
pi_107757770

Hoe heet het liedje wat Herbert fluit?
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:50:47 #264
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107757945
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:46 schreef JohannesKozijn het volgende:

Hoe heet het liedje wat Herbert fluit?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:52:22 #265
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107757991
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:44 schreef Lagrinta het volgende:
Thanks voor de snelle reactie.
Ik verwacht eerder deze versie:

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107758063
quote:
Je bent geweldig. Dankjewel
  woensdag 8 februari 2012 @ 17:55:16 #267
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107758109
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:54 schreef JohannesKozijn het volgende:

[..]

Je bent geweldig. Dankjewel
Geen dank.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107760090
quote:
9s.gif Op woensdag 8 februari 2012 17:52 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik verwacht eerder deze versie:

Ik ben van de generatie dat ik altijd achterdochtig ben. En veel originelen ken ik ook. Pitbull en dat soort artiesten moet je sowieso wantrouwen natuurlijk. En ik heb deze versie eerder nog niet gehoord en das maar beter om ook.
  woensdag 8 februari 2012 @ 19:24:22 #269
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107761327
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 18:54 schreef Lagrinta het volgende:

[..]

Ik ben van de generatie dat ik altijd achterdochtig ben. En veel originelen ken ik ook. Pitbull en dat soort artiesten moet je sowieso wantrouwen natuurlijk. En ik heb deze versie eerder nog niet gehoord en das maar beter om ook.
Ik ook hoor, maar in het filmpje is een opgefokte bass te horen. Pitbull = :r
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107761983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:22 schreef stroopdoosch het volgende:
Ik zoek een discotheek-achtig nummer wat gaat van tududududu en een vrouwenstem die wat zingt. Kan hem maar niet vinden in andere topics.
pi_107769113
quote:
7s.gif Op woensdag 8 februari 2012 19:24 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ik ook hoor, maar in het filmpje is een opgefokte bass te horen. Pitbull = :r
Ah zo. Ja dat filmpje is ook smakeloos, maar ik kwam daar toevallig op en toen hoorde ik dat goede nummer weer. 90s, heerlijk!
pi_107799184
quote:
:N Het had volgens mij ook nog een piano erin, soort dance/house muziek ofzo.
De Republiek
pi_107800031
Heb deze vraag al eerder geplaatst maar daarop kwam geen reactie.
Wie weet de titel van dit nummer uit de film Suicide Circle (Jisatsu Sakuru)
De overige nummers uit de film zijn wel terug te vinden op IMDb maar het nummer waar de film mee begint kan ik nergens vinden.

En weet iemand ook de titel van het nummer op 3:04?

OS: Win7 Ultimate x64, Mobo: ASRock X79 Extreme6, Processor: Intel Core i7 4820K 3.7GHz,
GFX: EVGA GeForce GTX 770 2.0GB GDDR5, Mem: Corsair Vengeance 32GB (4x8GB) - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800,
HDD: Samsung 970 EVO 1TB
  donderdag 9 februari 2012 @ 19:38:52 #274
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_107801279
Ik zat laatst een aflevering van The Closer te kijken (s7e12) en daar kwam een bekend deuntje in voor. Heb het aan een maat van me laten horen die zei meteen, dat is dit nr:

Dat klopt :P
Maar dit is het nummer van de super nintendo en tijdens de aflevering hoor je een "schone" versie.
Nu ben ik de OST's van Home Alone deel 1 en 2 doorgegaan waar veel nummers op staan die er op lijken, maar ben dit nummer niet tegengekomen.
En zit nu dus zonder ideeën.
Weet iemand waar ik dit nummer kan vinden?
pi_107809441
Ik zoek een nummer uit volgens mij 2000-2004. Het was een nummer waarin het refrein echt een lalalala lalalalala lalalala laaaaa het was een videoclip met volleybal in een zomerse stemming en het kwam vroeger echt vaak op TMF. Weet iemand over welk nummer ik het heb?
- Met zuidelijke groet -
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:15:20 #276
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107809636
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:11 schreef De-Hamster het volgende:
Ik zoek een nummer uit volgens mij 2000-2004. Het was een nummer waarin het refrein echt een lalalala lalalalala lalalala laaaaa het was een videoclip met volleybal in een zomerse stemming en het kwam vroeger echt vaak op TMF. Weet iemand over welk nummer ik het heb?
pi_107809902
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 18:40 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

:N Het had volgens mij ook nog een piano erin, soort dance/house muziek ofzo.

Past wel precies bij je beschrijving, denk alleen niet dat dit em is :P
Of evt een remix dan :P
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:20:22 #278
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107809937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 19:38 schreef Dark_Prince het volgende:
Ik zat laatst een aflevering van The Closer te kijken (s7e12) en daar kwam een bekend deuntje in voor. Heb het aan een maat van me laten horen die zei meteen, dat is dit nr:

Dat klopt :P
Maar dit is het nummer van de super nintendo en tijdens de aflevering hoor je een "schone" versie.
Nu ben ik de OST's van Home Alone deel 1 en 2 doorgegaan waar veel nummers op staan die er op lijken, maar ben dit nummer niet tegengekomen.
En zit nu dus zonder ideeën.
Weet iemand waar ik dit nummer kan vinden?
pi_107809970
quote:
Hartstikke bedankt dat is hem, die heb je snel gevonden.
- Met zuidelijke groet -
pi_107810089
ik hoorde vanmiddag op slam fm een justin bieber-achtig stemmetje zingen "i wanna see your legs in the air" of iets in die richting en dan een stukje raptekst van een rapper en dan weer dat stemmetje een tijdje zingen.
zegt dit iemand iets?

het had namelijk wel een goede beat :P
niet meer
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:27:37 #281
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107810330
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:23 schreef welkominspace het volgende:
ik hoorde vanmiddag op slam fm een justin bieber-achtig stemmetje zingen "i wanna see your legs in the air" of iets in die richting en dan een stukje raptekst van een rapper en dan weer dat stemmetje een tijdje zingen.
zegt dit iemand iets?

het had namelijk wel een goede beat :P
Ditte?
pi_107810621
quote:
die ja :Y
in de auto klonk ie beter trouwens :o

maar wat lijkt al die muziek op elkaar zeg :')
ik dacht echt dat dit justin bieber was ofzo, vond het al zo'n pittige tekst voor hem _O-
niet meer
  donderdag 9 februari 2012 @ 22:36:24 #283
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_107810766
Ik zoek een nummer van de cd"s van La pacha heb net 2010 en 2011 helemaal afgezocht op youtube maar zat er niet tussen dus nu ga ik naar 2009. Het is volgens mij best een bekend nummer en het is net iets anders als die standaard nummer die toch wel heel erg op elkaar lijken.

Iemand suggesties?
Of post het beste nummer wat jij kent dat kan mij wss ook helpen!
pi_107811542
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:19 schreef tjoptjop het volgende:

[..]


Past wel precies bij je beschrijving, denk alleen niet dat dit em is :P
Of evt een remix dan :P
Nee, het is echt uitgaansmuziek. Dit is hem niet. ;)
De Republiek
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:00:41 #285
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_107811780
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef pirlo444 het volgende:
Ik zoek een nummer van de cd"s van La pacha heb net 2010 en 2011 helemaal afgezocht op youtube maar zat er niet tussen dus nu ga ik naar 2009. Het is volgens mij best een bekend nummer en het is net iets anders als die standaard nummer die toch wel heel erg op elkaar lijken.

Iemand suggesties?
Of post het beste nummer wat jij kent dat kan mij wss ook helpen!
Klote op 2009 staat hij ook al niet :@
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:03:07 #286
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_107811897

Op 1 zon CD staat hij achter dit nummer volgens mij is dat aan elkaar gemixt
pi_107811918
Beschrijf op z'n minst dan hoe het nummer gaat :')
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:07:25 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107812078
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:55 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Nee, het is echt uitgaansmuziek. Dit is hem niet. ;)
Lykke Li - I follow rivers (magician remix)?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107812375
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef tjoptjop het volgende:
Beschrijf op z'n minst dan hoe het nummer gaat :')
Hoe dan, ik weet alleen dat het nummer tudududududu gaat, de melodie dan en dat er een vrouw in zingt. :')
De Republiek
pi_107812867
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef pirlo444 het volgende:
Ik zoek een nummer van de cd"s van La pacha heb net 2010 en 2011 helemaal afgezocht op youtube maar zat er niet tussen dus nu ga ik naar 2009. Het is volgens mij best een bekend nummer en het is net iets anders als die standaard nummer die toch wel heel erg op elkaar lijken.

Iemand suggesties?
Of post het beste nummer wat jij kent dat kan mij wss ook helpen!
Ik keek even bij 2008: één pot nat.

Bij 2007:




Maar ik denk dat je beter zelf kunt zoeken, want het kunnen er zoveel zijn die aan je beschrijving voldoen..

[ Bericht 5% gewijzigd door Gitank2 op 09-02-2012 23:44:30 ]
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 9 februari 2012 @ 23:34:58 #291
203039 pirlo444
adelante chicos!!!!!!!!!!!!!!!
pi_107813169
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:03 schreef tjoptjop het volgende:
Beschrijf op z'n minst dan hoe het nummer gaat :')
Ja dat kan echt niet is zo lastig :P anders had ik het wel gedaan ik weet het ook niet meer precies als ik hoor wel uiteraard....
pi_107814238
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Hoe dan, ik weet alleen dat het nummer tudududududu gaat, de melodie dan en dat er een vrouw in zingt. :')
Mijn tip is nogsteeds: Maak een Youtube-filmpje van jezelf waarin je de melodie zingt en post dat hier vervolgens, zoals ik heb gedaan:


Omschrijven helpt niet. Tonen nazingen wel; heeft mij 2 x geholpen hier op Fok!
pi_107814499
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Hoe dan, ik weet alleen dat het nummer tudududududu gaat, de melodie dan en dat er een vrouw in zingt. :')
Sorry was niet voor jou bedoeld, maar de posts boven me. Die kwam niet verder dan:

quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 22:36 schreef pirlo444 het volgende:
Ik zoek een nummer van de cd"s van La pacha heb net 2010 en 2011 helemaal afgezocht op youtube maar zat er niet tussen dus nu ga ik naar 2009. Het is volgens mij best een bekend nummer en het is net iets anders als die standaard nummer die toch wel heel erg op elkaar lijken.

Iemand suggesties?
Of post het beste nummer wat jij kent dat kan mij wss ook helpen!
:')
  vrijdag 10 februari 2012 @ 08:40:09 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107817326
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 23:14 schreef stroopdoosch het volgende:

[..]

Hoe dan, ik weet alleen dat het nummer tudududududu gaat, de melodie dan en dat er een vrouw in zingt. :')
Nogmaals:
Is het niet?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107829545
quote:
Nee, het gaat meer de richting van hardstyle/dance op.
De Republiek
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:34:05 #297
107531 Dark_Prince
Xbox360 Tag: xDarkPrince
pi_107831545
quote:
Tnx man _O_
Wist je dit of heb je moeten zoeken?
zo ja, waar heb je op gezocht? :P
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:40:05 #298
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_107831720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:34 schreef Dark_Prince het volgende:

[..]

Tnx man _O_
Wist je dit of heb je moeten zoeken?
zo ja, waar heb je op gezocht? :P
Ik dacht dat het uit het Zwanenmeer van Tchaikovsky kwam. Dus maar ff op die naam snel gezocht :P
pi_107843916
Ik zoek een zeer bekend nummer, het is een Frans liedje. Gaat over vrouw en liefde. Gezongen door een man. Volgens mij ook wel beetje studentikoos nummer.

"Cmon sa cmon sa.. " als je het zo uit spreekt.. misschien snappen jullie het dan? :p

Misschien iemand die een idee heeft?
  vrijdag 10 februari 2012 @ 21:47:53 #300
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107844044
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:45 schreef Maryn. het volgende:
Ik zoek een zeer bekend nummer, het is een Frans liedje. Gaat over vrouw en liefde. Gezongen door een man. Volgens mij ook wel beetje studentikoos nummer.

"Cmon sa cmon sa.. " als je het zo uit spreekt.. misschien snappen jullie het dan? :p

Misschien iemand die een idee heeft?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_107845971
quote:
Nee.. helaas dat is m niet.

Gaat meer zo:

Cmon sa - klap- cmon sa - klap- Cmon sa..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')