Hier in ieder geval een stukje in de Pownews uitzending:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Na het lezen van dit artikel
http://www.omroepbrabant.(...)Gewoon+betalen!.aspx
Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.
http://audio.omroep.nl/ra(...)maak/20120120-22.mp3 vanaf ongeveer 98 minuten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!
Ik ben op zoek naar de carnavalshit van de Braboneger, genaamd ´Gewoon betalen´.
Kwam ik erachter dat het nummer reeds is uitgebracht, maar ik kan het nergens vinden, ook niet in de radio uitzending van Rob Stenders van 20 januari jl.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:16 schreef Exterminator het volgende:
Hoorde zojuist bij 'de week van Filemon' (begin over Kamasutra onderwerp) een nr en hoorde t ook tijdens t stappen zaterdag.
Het is 'n dance achtignr waarin iets wordt gezongen van ' I I follow, i i follow you'
niet een klein stukje, niet pas vanaf 98ste minuut maar meteenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:35 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Hallo!
Ik denk dat je deze bedoelt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Gezocht:
Een kort nummer dat vrij veel gedraaid wordt op 3FM, alleen de aan/afkondiging gaat nooit goed, dus ik weet nog niks qua artiest en titel.
Wat je hoort is een vintage jaren '50 gitaar waarmee staccato wordt gespeeld, en drum en een zwaar overgemoduleerde stem.
Het enige dat ik kan verstaan valt tussen refrein en couplet: "yeaheahea!" of zoiets.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:59 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ergens eind jaren 80/begin jaren 90 was er een rap/hip hop liedje waarvan ik de artiest niet weet en de titel engelijk ook niet ik dacht dat de titel iets van looking in the fast lane was.
Wie weet wat ik bedoel?
Bijna. Ook zo'n grijsgedraaid nummer bij 3fm, maar wat ik zocht is veel meer minimalistisch. Ook meer recent.quote:
Deze?quote:Op woensdag 25 januari 2012 06:59 schreef Dennis-1977 het volgende:
Ergens eind jaren 80/begin jaren 90 was er een rap/hip hop liedje waarvan ik de artiest niet weet en de titel engelijk ook niet ik dacht dat de titel iets van looking in the fast lane was.
Wie weet wat ik bedoel?
Helemaal niet recent, maar je beschrijving lijkt erg op Song 2.quote:Op woensdag 25 januari 2012 07:57 schreef Ridocar het volgende:
Bijna. Ook zo'n grijsgedraaid nummer bij 3fm, maar wat ik zocht is veel meer minimalistisch. Ook meer recent.
De drum gaat ook ongeveer zo:
(dum)-----(dum)-----(dum)-------------(dum)(dum).
ik weet niet hoor, maar Dennis-77 vraagt naar een nummer uit eind '80- begin '90. Die Willy is op dit moment 21 jaar jong. Zou knap zijn als hij er voor zijn geboorte/rond zijn geboorte zo uitzag en zo kon zingenquote:
Sorry, maar dat is 'm ook nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:13 schreef broer het volgende:
[..]
Helemaal niet recent, maar je beschrijving lijkt erg op Song 2.
Daar heb ik ff overheen gelezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef kvd het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar Dennis-77 vraagt naar een nummer uit eind '80- begin '90. Die Willy is op dit moment 21 jaar jong. Zou knap zijn als hij er voor zijn geboorte/rond zijn geboorte zo uitzag en zo kon zingen
Wanneer die weer een keer gedraaid wordt, moet je onthouden hoelaat dat was. Dat kun je terugvinden op hun sitequote:Op woensdag 25 januari 2012 06:47 schreef Ridocar het volgende:
Gezocht:
Een kort nummer dat vrij veel gedraaid wordt op 3FM, alleen de aan/afkondiging gaat nooit goed, dus ik weet nog niks qua artiest en titel.
Wat je hoort is een vintage jaren '50 gitaar waarmee staccato wordt gespeeld, en drum en een zwaar overgemoduleerde stem.
Het enige dat ik kan verstaan valt tussen refrein en couplet: "yeaheahea!" of zoiets.
euhm....vaak....net zoals een toch net iets andere tekst als dat je in gedachten hebtquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik ff overheen gelezen, maar hoe vaak word hier wel om een nummer gevraagd uit 'periode x' terwijl het uiteindelijk járen later is uitgebracht?
Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track...quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik ff overheen gelezen, maar hoe vaak word hier wel om een nummer gevraagd uit 'periode x' terwijl het uiteindelijk járen later is uitgebracht?
ChatGirl quotte Dennis-77, dus neem aan dat het daarvoor was bedoeld en niet voor Ridocarquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track...
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:26 schreef kvd het volgende:
[..]
ChatGirl quotte Dennis-77, dus neem aan dat het daarvoor was bedoeld en niet voor Ridocar
een van de rimixes die hier is genoemd?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
Ik heb een jaar of wat geleden een remix gehoord met de tekst uit dit nr "clouds across the moon" van The RAH Band.
Maar ik kan die gekke remix nergens meer vinden.
Is een dance remix geweest....
Dit dus. Ik heb de verkeerder gequote.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tip voor Ridocar was? Dat zou nl ook nog kunnen (Of die andere van Willy Moon, beide staccato gitaar/drum). Die vroeg een recente 3fm hit, Dennis om een jaren 90 hiphop track...
quote:
Verwarring alom, maar dit is 'm!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef kaassouffle het volgende:
[..]
Linkie?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef TacoMan het volgende:
Ik zoek het achtergronddeuntje van onderstaande Youtube link. Is uit Effe Ekdom op 3FM. Het deuntje is goed te horen vanaf 20 sec. Kan ik iemand me helpen, ik wordt gek!
Wele youtubelink?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:02 schreef TacoMan het volgende:
Ik zoek het achtergronddeuntje van onderstaande Youtube link. Is uit Effe Ekdom op 3FM. Het deuntje is goed te horen vanaf 20 sec. Kan ik iemand me helpen, ik wordt gek!
Metal gecombineerd met dat franstalige bedoel je? Ow, en daarna wat reggaeachtigs ... maar ik denk toch dat franstalige. Metal is dus Korn met Faggot.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
ik zoek het liedje op 2.19 tot 2.48 in het volgende filmpje
http://www.whitelinefirm.nl/node/203607
iemand enig idee?
Het zijn drie verschillende liedjes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
iemand enig idee?
En het Franse liedje:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Pizzapuntje het volgende:
iemand enig idee?
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:18 schreef EngineerA het volgende:
Ik zoek een track die denk ik uit jaren '80 kwam.
De chorus was iets met
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'Mom mia, she's never restore
'I want my mom'
'I want my mom'
'I want my mom'
En dan een vrouw: 'She knew how to go!'
Zoiets... best bekende track gezongen om en om door een man en vrouw.
Was idd op zoek naar het franstalige liedje.quote:
volgens mij gewoon linedance. Kijk maar eens goed, ze gooien met lasso's en halen binnen, en de stapjes zijn ook typisch daarvoorquote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:53 schreef Onnoman het volgende:
wat voor een soort dans wordt in deze clip uitgevoerd?
iemand?
Gerard Ekdom 'kennende', zou het me niet verbazen als het iets van James Last is. Ik zal eens gaan speuren...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:17 schreef TacoMan het volgende:
Sorry ik vergat de Youtube link te kopieren.
Het deuntje begint zo rond de 15 sec. Het is de achtergrondmuziek. Iemand enig idee hoe het heet/
Frédérique Spigt?quote:Op zondag 29 januari 2012 10:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hoe heet die nederlandse zangeres ookweer, kort haar, wat ouder, volgens mij nld jazzy / rock achting ofzo, lesbisch. kan er niet opkomen
Nope.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:29 schreef kvd het volgende:
[..]
een van de rimixes die hier is genoemd?
http://en.wikipedia.org/wiki/Clouds_Across_the_Moon
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik zoek een house/trance nummer wat de laatste tijd nogal eens vaak op MTV wordt gedraaid.
De clip is in Tomorrowland en de artiest heeft een bril, speelt ook op de piano in de clip en hij draagt een colbert met daaronder een overhemd.
Thanks in advance
Misschien deze, de ringtone zit niet aan het begin, maar zit er wel degelijk in:quote:Op zondag 29 januari 2012 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer waar een ringtone van een telefoon in verwerkt was. Het was een beetje dance achtig. Klinkt als een vage beschrijving dit. maar de ringtone zat een beetje aan het begin van het nummer.
Thanksquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef Atemno het volgende:
Het liedje dat begint vanaf 0:40 ongeveer, dat gezang..
Onderstaand nummer voldoet voortreffelijk aan je beschrijving:quote:Op zondag 29 januari 2012 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
Ik hoorde laatst een nummer waar een ringtone van een telefoon in verwerkt was. Het was een beetje dance achtig. Klinkt als een vage beschrijving dit. maar de ringtone zat een beetje aan het begin van het nummer.
Ja dat is hem. Met drank op klonk hij een stuk leukerquote:Op maandag 30 januari 2012 16:05 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
Misschien deze, de ringtone zit niet aan het begin, maar zit er wel degelijk in:
Denk eerder aan Harry Sacksioni. Dit is zijn sound en hij bracht in de jaren 70 platen uit.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:31 schreef OentOent het volgende:
Herkent iemand het muziekje bij deze klok? Ik denk zelf aan iets van Eric Clapton, maar weet het absoluut niet zeker.
Linkje?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:33 schreef InTrePidIvity het volgende:
Welk nummer gebruikt Comedy Central bij de leader voor That 70's Show? Het is een vrij nieuw nummer, heeft iets weg van de intro van Calvin Harris - Feel So Close.
Is dat niet het stukje waar belle in het kasteel van het beest de roos ontdekt?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:33 schreef Faazz het volgende:
Op 0:25 start er een muziekje dat wel heel erg bekend moet zijn. Ik herken het uit iets van een Disneyfilm of de Efteling of zo. Maar het is een bekend stuk.
Iemand een idee welk?
0:25 dus
http://mag.ma/reddit/915643
Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.
Ik weet haast wel zeker dat jij het nummer kent, heb je geen suggesties op basis van dit (eerste minuut)?
Jaaaaaa! Onwijs bedankt.quote:
Gok:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:02 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, die heb ik helaas niet. Het is de leader voor de Graham Norton Show, overigens.
Ik weet haast wel zeker dat jij het nummer kent, heb je geen suggesties op basis van dit (eerste minuut)?
Nee, ik bedoel de leader die Comedy Central inzet als reclame voor de komende uitzending. Dus korte fragmenten uit die uitzending met een muziekje eronder.quote:
Die is het niet. En passant meld ik graag dat ik dat een ontzettend kutnummer vindquote:
Bedankt, lijkt heel erg, maar is hem niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:52 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Is dat niet het stukje waar belle in het kasteel van het beest de roos ontdekt?
Volgens mij kwam het uit 'Divine Emotions' van Narada (Michael Walden)quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef elkravo het volgende:
uit welk lied komt de gitaar-riff die wordt gebruikt in zo: Raymann
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1114760 vanaf 18 seconden
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:39 schreef Pizzapuntje het volgende:
Dag fokkers.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1108082
Zoek het nummer op 25.30 en op 26.18 (zelfde nummer)
Het is spaanstalig denk ik.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:38 schreef Wootism het volgende:
Ik hoorde net een tof Dubstep nummer, maar kan het echt nergens meer terugvinden![]()
Het gaat ongeveer zo:
THRGHUUU WOB WOB WOB WOB WOOOB WUUBB WOOOOB HIUU HIU HIUUU HIUU HIUUUUU WOB WOB WOB WOOB HAIII THRUUUHGH WOOB WOB WOB WOB WOB duhdudhduhdudhuhudhu WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH BWOOOBWOOB WOOOO dhuuhuhudhudhudhhu WAAAAHHHHHHH WOBWUBWOBWUBWOB BEWWWWWWWWWWWWW DEEEEEEWWWWWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOWWBBWOOOWB EWWWWWWWWWWWWW BEWWWWWWWWWWWWWWWWWWW EEEE BWOOOOOOOB BOOOOB BUHDEEE BOOPPP DEE BEEEE BYYYOOOOOY YOOOOY BWWWWWWWOUUUB (KICK) WIHH (SNARE) WOOB (KICK) NEUH IH (SNARE) BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAAAAHHHH..."
BEEEEEEEEWW DDEEWWWWW WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHH duhduhduhduhduhduhduhduhduhduh WAAAAHH duhduhduhduhduhduh WAA-AA-A-A-AAHHHH..."
boop buhdee boop bee bee beeee
BEEEEEEEEEWWW EEEEEEEWWWW
BEEEEEEWWWWW
EEEWWWEEEEEEEEEEEE
Wauw, dat is snel!quote:
Niemand? Heb de melodie de hele dag in mn hoofd zitten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:44 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar het achtergrondnummer wat je hoort vanaf 46:24:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/1af8298c-5290-37b7-a4f0-491e0ffb7413
Help.. ik heb het zelf maar weet gewoon niet meer wat en van wie.
Yup, mooi nummer nog steeds <3quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat niet Cherry Blossom Girl van Air?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat niet Cherry Blossom Girl van Air?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:31 schreef Dimens het volgende:
Toen ik vanochtend wakker werd, zag ik twee clips op MTV. Jammer genoeg heb ik mijn ogen niet lang genoeg open kunnen houden om de title en naam van de zanger te kunnen zien. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Het refrein van een van de nummers ging ongeveer zo; "Tell me what you want, eh eh oh tell me what you want" En nog een stukje; "oehoehoehoe, we've got nothing to lose."
Die zocht ik inderdaad. Heldin.quote:
Deze heel misschien?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:16 schreef nidstar het volgende:
ik zoek een nummer waarvan ik alleen de clip een beetje ken.
het is een beetje een Amerikaans college rap nummer waarin de band leden verkleed als bejaarde over straat gaan.
als je een linkje oid erbij doet mogelijk welquote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Howdy!
Weet iemand hoe het nummer heet vanaf..3:32 t/m 3:45..?
Thanks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |