abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106806931

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_106806963
Iemand die weet van wie deze remix is? :)

pi_106826847
Wie kan mij vertellen welke dj dit is ? ik kan alleen de clip en de dj wat beschrijven:

Clip :

Zit een conciërge naar een video scherm te kijken van 2 of 1 dame die doucht en in een later stadium neemt hij een hap van een broodje waar dan maden tussen zit als ik het goed heb. Er wordt na een tijd je zingen getest van Turn it up up up up tevens zitten er skaters in de clip als ik het goed heb.

DJ:

blond haar en mist een streepje uit zijn wenkbrauw als ik het goed heb en volgens mij kwam deze persoon uit duitsland

hoop dat jullie misschien iets weten loopt nu al 2 dagen lang het internet af te zoeken
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_106829577
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:06 schreef JoostPayne het volgende:
Wie kan mij vertellen welke dj dit is ? ik kan alleen de clip en de dj wat beschrijven:

DJ:

blond haar en mist een streepje uit zijn wenkbrauw als ik het goed heb en volgens mij kwam deze persoon uit duitsland

hoop dat jullie misschien iets weten loopt nu al 2 dagen lang het internet af te zoeken
Scooter?

"Stories happen only to those who are able to tell them."
pi_106832259
Laat maar, al gevonden :)
Assassin stabs you in your back.
pi_106833192
quote:
Kelly Charles - No good for me.

Ook gesampled door Prodigy.
I feel kinda Locrian today
pi_106833193
quote:
Je bent toch niet serieus he? :')
Want als je dit ook babylonia vind, dan zijn we denk ik over 48 jaar nog bezig..
pi_106833259
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef starla het volgende:

[..]

Yep, dat is m. Je bent geweldig. Dankjewel.
pi_106833301
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:10 schreef starla het volgende:

[..]

Omg.. jij bent blijkbaar goed, fix mijn fipo even voor me :D
  zondag 15 januari 2012 @ 15:14:55 #11
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106833337
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 15:13 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]

Omg.. jij bent blijkbaar goed, fix mijn fipo even voor me :D
:')__________________________!

Vragen om je plaat is zo 2004. Die ID Remix is zeer waarschijnlijk nog niet bekend en soms is het een edit door een dj.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106835997
Ik heb wat hulp nodig bij het vinden van nummers uit de volgende mixtape:

Miss Taylor mix (mixed by Steven Quarré) by MissTaylorNL
(sowieso een aanrader om te luisteren trouwens!)

1)
quote:
Vanaf 0:35 begint een elektronisch deuntje dat me heel bekend voorkomt. Graag zou ik weten waar die vandaan komt. Het gaat door tot ongeveer 4:50

Bingo Players - Mode (Original Mix)
Thanks to Donroyco
2)
quote:
Vanaf 5 minuten speelt het nummer 'Every Teardrop Is A Waterfall' van Coldplay. In deze mixtape is dat nummer naar mijn mening ongelofelijk vet gemixed. De vraag nu; is deze remix 'mixtape eigen', of is dit een bestaande remix? Want als het een bestaande is zou ik graag de titel hebben!

Begin in de mixtape: vanaf 5:21
Stuk waar het mij eigenlijk om draait: vanaf 6:50

Misschien dat het niet eens een remix is, maar dat het een los nummer is met aan de voor en achterkant de tekst van Every Teardrop Is A Waterfall...

Coldplay - Every Teardrop Is A Waterfall (Avicii 'Tour' Mix)
Beide stukjes heb ik al geprobeerd te identificeren met Shazam/Soundhound, maar zonder succes. Je kan het uiteraard nog proberen :)

Alvast bedankt!

[ Bericht 9% gewijzigd door Stinus op 15-01-2012 17:06:01 ]
Rise and rise again, until lambs become lions...
  zondag 15 januari 2012 @ 17:01:23 #13
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106836745
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:40 schreef Stinus het volgende:
Ik heb wat hulp nodig bij het vinden van nummers uit de volgende mixtape:

Miss Taylor mix (mixed by Steven Quarré) by MissTaylorNL
(sowieso een aanrader om te luisteren trouwens!)

1)

[..]

2)

[..]

Beide stukjes heb ik al geprobeerd te identificeren met Shazam/Soundhound, maar zonder succes. Je kan het uiteraard nog proberen :)

Alvast bedankt!
1. Bingo Players - Mode

Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_106836853
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:01 schreef donroyco het volgende:

[..]

1. Bingo Players - Mode

Als we jou hier toch niet hadden... :)
  zondag 15 januari 2012 @ 17:06:36 #15
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106836924
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:04 schreef Stinus het volgende:

[..]

Als we jou hier toch niet hadden... :)
..dan?
pi_106837635
quote:
7s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:06 schreef donroyco het volgende:

[..]

..dan?
Wist ik nu nog steeds niet welk nummer het was
  zondag 15 januari 2012 @ 17:30:47 #17
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_106837694
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:28 schreef Stinus het volgende:

[..]

Wist ik nu nog steeds niet welk nummer het was
:P
pi_106851980
Ik ben op zoek naar een nieuw NL hiphop nummer..commerciële track, klinkt een beetje als Jiggy dje, maar kan hem zo niet vinden. Wat delen tekst:
Je kan me vinden in de club, op tv (?)., in het .....geen flikker aan de hand

Het is weinig, maar hoop dat iemand kan helpen. Hoorde hem op 3fm..thanks!
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106852030
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 22:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuw NL hiphop nummer..commerciële track, klinkt een beetje als Jiggy dje, maar kan hem zo niet vinden. Wat delen tekst:
Je kan me vinden in de club, op tv (?)......geen flikker aan de hand
Kraantje Pappie - Waar is Kraan

Hij is getekend bij Noah's Ark, van Djiggy, dus je zat in de buurt!
pi_106852142
Eindbaas, thanks!

Noah's ark dus, daarom kwam ik bij Jiggy. Dank :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106854876
Vjenne12345
Op dinsdag 10 januari 2012 20:53 schreef nikki-me het volgende:

[..]

Ik weet niet of je m al hebt maar het is: Do luv 2 luv u. Van Ilse Delange
-----------------------------------------------
Had hem nog niet, maar ook deze klopt niet he.
-------------------------------------------------
Jawel dat is m wel dat was het serious request lied van 2011 en dan moet je het liedje maar opzetten en dan doorspoelen naar het eind!! Dan hoor je het! :)
pi_106921121
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 13:03 schreef bhm het volgende:

[..]

Scooter?

[ afbeelding ]
nee dat is hem niet ... toch bedankt de zoek tocht gaat verder
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
pi_106921600
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 18:48 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

nee dat is hem niet ... toch bedankt de zoek tocht gaat verder

Deze misschien?
pi_106921702
quote:
Ja dat is hem thank you :D Super bedankt
pi_106921810
Graag gedaan, was een leuke trip down memory lane, al die Special D-clips terugkijken om de juiste te vinden. :P
pi_106923971
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 19:57 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi allen

Ik ben op zoek naar een nummer wat ze de laatste tijd zo nu en dan op de radio draaien. De enige zin die ik heb onthouden is "heaven is a place on earth", maar het is absoluut niet het alom bekende "heaven is a place on earth" nummer... ;)

Wie weet welk nummer ik bedoel? :)
pi_106924104
quote:
Wow :o

Uhh ja, dat was hem inderdaad. Wel supersnel zeg... :P

Thanks!
pi_106946992
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een wat ouder nummer, het nummer komt uit 2005 of uit 2006.
Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb zelf op youtube gezocht, maar ik heb niks kunnen vinden.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Hulde voor degene die weet welk nummer ik bedoel!!
pi_106952894
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 13:17 schreef Spiener het volgende:
Dag mensen,

Het jaartal staat namelijk in de titel, dit kan ook omdat het een 2005/2006 remix is maar dat weet ik niet zeker.
Over het nummer, ik weet dat er een stukje in gebruikt wordt van een zangeres uit de jaren '70. Ik meen me te herinneren dat iemand op dit forum ooit het originele wilde hebben, maar dit is zeker al een jaar geleden, als het niet meer is.
Ze heeft een vrij hoge stem, althans het stuk wat gebruikt wordt in het nummer wat ik zoek. En het gaat een beetje van doeeeee wa diiiii doeee wa di da di di, hahaha veel meer kan er helaas niet van maken.
Het nummer zelf is house/elektro/dance/trance ik ben echt heel slecht in het onderscheiden van deze genres, en volgens mij was het een redelijk bekende DJ die dit nummer gemaakt heeft.
Ik heb het nummer zelf wel eens afgespeeld op youtube, en het enige wat ik me nog kan herinneren is dat de video een paarse achtergrond had, ik weet niet of dit ook maar enigszins nuttige informatie is, maar aangezien ik bijzonder weinig weet van het nummer helpen alle beetjes denk ik zo.

Lsstig.... is het deze ??
  woensdag 18 januari 2012 @ 16:02:19 #31
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_106953316
@Spiener

Ik gok ook maar wat, klopt ook niet met alles in de beschrijving, maarja..
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:24:56 #32
311941 Anamorph
Beidehant heh...
pi_106956410
Een tijdje geleden heb ik op youtube een clip gezien van een heel goed nummer. Ik ben alleen kwijt van wie het is en wat de titel is...maar ik weet nog wel waar de clip over ging.

De clip ging over een jongen die in de auto stapte en een hele lange reis ging maken. Je ziet dat ie door verschillende landschappen (koud met sneeuw en warm met zon) reist. Uiteindelijk blijkt hij onderweg te zijn met een Urn om de as uit te strooien van iemand.

Weet iemand wie/wat ik bedoel??
Ik zeg niks...ik doe niks.
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:01:30 #33
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_106974561
quote:
Dag mensen,

Gokje!
Veel ouder, maar het album heet iets van 96-06 ofzo:

Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107000139
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
PSV
pi_107001374
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 19:10 schreef tuupkedebest het volgende:
er zit een liedje onder deze reclame maar ik zoek al heeeeeelll lang naar de naam van dat liedje maar ik ga ervan uit dat wel iemand de titel weet als je het geluid ietsje harder zet hoor je het duidelijk!
pi_107015906
quote:
Dag mensen,

Zit een sample van Kate Bush in (o.a. jaren '70 en vrij hoge stem). Plus een jaartal (08) in de titel.
pi_107016352
Ik zoek ook nog iets.

Een nummer dat rond 2005 (zou ook best 2004 of 2006 kunnen zijn) een kort tijdje regelmatig op TMF langskwam, en waarvan vooral de clip me is bijgebleven. De muziek zelf is R&B-achtig vermoed ik, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik weet wel dat er in de clip héél veel schaarsgeklede vrouwen zaten. In mijn herinnering zaten er twee (maar mss slechts eentje) negroïde mannen in, waarvan de ene in het begin door een poort loopt, en ergens op een plek komt (buiten) die helemaal vol is met schaarsgeklede vrouwen. Er gebeurde volgens mij verder weinig noemenswaardigs in de clip.

Het meeste uit die periode ken ik wel, en volgens mij is dit een of ander vergeten nummer, dat nauwelijks een hit is geweest (wellicht niet eens de top 40 gehaald), maar het kwam een tijdje op TMF langs, en tja, zo'n clip blijft je op die leeftijd (ik was 14 ofzo) natuurlijk bij, :P

Edit: gevonden!

[ Bericht 1% gewijzigd door BlueChicagoMoon op 20-01-2012 01:15:08 ]
pi_107019903
Wat was het dan?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 20 januari 2012 @ 09:57:20 #39
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107020637
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 10:02:00 #40
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107020715
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:57 schreef heloef het volgende:
http://www.videobb.com/watch_video.php?v=v969Ze2He8xd

Ik ben op zoek naar het nummer dat in de achtergrond speelt vanaf 4:15
pi_107021858
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:02:23 #42
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022074
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 10:52 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een vreselijk 'het ligt op het puntje van m'n tong'-moment. Ik zoek de titel van een nummer 1 hit, van ongeveer 5-8 jaar geleden. Een heel blij disco-achtig popdeuntje, de clip erbij was een jaren '80 computerspel en veel beter kan ik het niet uitleggen. Dat het een nummer 1 uit de top 40 is weet ik wel zeker.

Met dat van de 80's computerspel kan ik vrij weinig :o

Of het moet wel een tv-programma zijn:

pi_107022177
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

vrijdag 20 januari 2012 @ 11:07:27 #44
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022206
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:06 schreef Stofje het volgende:
Nee, zit er niet tussen. Wat irritant! :D. Ik heb het nodig voor een cd-recensie. Ik vind de single van desbetreffend album veel gelijkenissen hebben met het nummer wat ik bedoel. En ik zie nu pas dat dit nummer óók een dergelijke clip heeft... Gelijkenissen!

vrijdag 20 januari 2012 @ 11:11:22 #46
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107022295
quote:
10s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:09 schreef Stofje het volgende:

[..]

Jij bent mijn held van deze dag!!!
Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
pi_107022395
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:11 schreef donroyco het volgende:

[..]

Haha. :D

FYI: Het nummer kwam niet verder dan #18 in de Mega Top 100 -O-
;(. Ik ben http://nl.wikipedia.org/w(...)e_Nederlandse_Top_40 helemaal doorgegaan om 'm te vinden. Gek, in m'n herinnering was het een enorme hit :').
pi_107022813
OK, dit wordt een mega longshot, maar toch even proberen.

Hier komt mijn uiterst minimale omschrijving :')

Ik ben op zoek naar een nummer dance/technoachtig waar 300 x POW in gegild wordt.

:')

Sorry :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:52:07 #49
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107023556
quote:
Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  vrijdag 20 januari 2012 @ 11:53:41 #50
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107023609
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Had ik het toch goed dat het Vampire Weekend was. :')

Bedankt!
Ook gebruikt in een HP-reclame.
pi_107025320
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 11:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
OK, dit wordt een mega longshot, maar toch even proberen.

Hier komt mijn uiterst minimale omschrijving :')

Ik ben op zoek naar een nummer dance/technoachtig waar 300 x POW in gegild wordt.

Sorry :')
Doet me denken aan:

Neil LOVES Carrots!
pi_107026579
Hallo

Gisteren zat ik 21:30 in de auto en draaide Billy The Klit op SlamFM.
Wat was zijn laatste nummer die je rond die tijd hoorde? :@
Kan je die ergens opzoeken? Volgens mij was het een remix van een Kraantje Pappie nummer.
pi_107026677
quote:
Bedankt voor het meedenken!

Helaas, geen schot in de roos :N

Dit is ook meer Bow. Dit was echt een duidelijk Pow!

En ook alleen maar Pow! Geloof ik. De hele tijd :'). Ik was nogal dronken. :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_107026679
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 09:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat was het dan?
Zal deze wel zijn geweest.

pi_107029748
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:37 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zal deze wel zijn geweest.

Jep. :P
  vrijdag 20 januari 2012 @ 18:29:00 #56
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
pi_107037251
http://www.videoweed.es/file/3a84acb8256a1

Het nummer bij 11:10, weet iemand hoe dit nummer heet? Ik ben echt heeeel dankbaar als iemand het weet!

Bij voorbaat dank ;D
  zaterdag 21 januari 2012 @ 00:21:22 #57
330855 ejiraM
for the greater good
pi_107054797
Van wie is dat liedje van de Vacance select reclame? Het weer op RTL 4 wordt daar altijd daardoor mogelijk gemaakt..

Het is zo'n extreem soft liedje, en de tekst is iets van "Feeling all lazy, my head's in a daze and I'm drifting".
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_107055460
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 18:29 schreef Djahani het volgende:
http://www.videoweed.es/file/3a84acb8256a1

Het nummer bij 11:10, weet iemand hoe dit nummer heet? Ik ben echt heeeel dankbaar als iemand het weet!

Bij voorbaat dank ;D
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 21 januari 2012 @ 02:23:45 #59
260175 Djahani
Dont do drugs, without me
  zaterdag 21 januari 2012 @ 10:04:08 #60
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_107060125
Iemand die de nieuwe reclame van Chevrolet al gehoord heeft op de radio? Er zit een jazzy/soul - achtige tune in, stem lijkt op Isaac Hayes.

Maar wie is het?
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
pi_107085086
HELP! Hoe heet dit nummer?

zondag 22 januari 2012 @ 00:45:44 #62
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_107085346
Zou handig zijn als de mensen die vragen hebben over reclames ook even een linkje opzoeken van die reclame.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_107091244
Thnx BlueChicagoMoon!!!

Dit was het nummer wat ik bedoelde, zat er een paar jaar naast dus haha.
Maar ik kan in ieder geval weer rustig slapen
Excuses voor de late reactie, maar m'n internet lag er een paar dagen uit!

Off topic: Ik krijg het maar niet voor elkaar om een post te quoten. Rechtsboven zie ik het icoontje staan 'quote deze post', maar deze afbeelding is bij mij grijs, en als ik er op klik gebeurt er niets. Kan iemand me vertellen hoe ik dit in het vervolg moet doen? Bij voorbaat dank!
pi_107091941
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:45 schreef twiFight het volgende:
Zou handig zijn als de mensen die vragen hebben over reclames ook even een linkje opzoeken van die reclame.
Dit dus.
I feel kinda Locrian today
  zondag 22 januari 2012 @ 13:16:23 #65
345445 Sdre
optimist tot in de kist
pi_107093425
Een carnavalsnummer/medley met allemaal melodieën die worden ge la la la laad la la la la, iemand een idee ?
  zondag 22 januari 2012 @ 13:24:42 #66
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_107093677
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 13:16 schreef Sdre het volgende:
Een carnavalsnummer/medley met allemaal melodieën die worden ge la la la laad la la la la, iemand een idee ?
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
pi_107094041
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 12:06 schreef Spiener het volgende:
Thnx BlueChicagoMoon!!!
Graag gedaan. :)
pi_107106041
Een liedje van 5 jaar geleden ofzo en in de clip gaat een man dansen in het midden van een dansvloer met mensen eromheen en daarna komt er een vrouw bij die met hem gaat dansen.

Ik dacht dat het deze was maar het is blijkbaar een ander lied.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2012 @ 18:09:41 #69
862 Arcee
Look closer
pi_107106138
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_107106265
Nee het is echt salsadans achtig.
Zelfde soort muziek als die clip die ik al had gepost,
pi_107106725
quote:
14s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:12 schreef MouzurX het volgende:
Nee het is echt salsadans achtig.
Zelfde soort muziek als die clip die ik al had gepost,
De clip die je gepost hebt is toch niet salsa-achtig? :?
pi_107106760
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:23 schreef BlueChicagoMoon het volgende:

[..]

De clip die je gepost hebt is toch niet salsa-achtig? :?
Hoe ze dansen wel, in de clip van het liedje dat ik bedoel. Muziek zelf niet.
pi_107115666
van wie is die Mariah Careyachtige stem in Bromance?
pi_107115802
""Seek Bromance" is a song by Swedish house producer and DJ Tim Berg. It was released on 17 October 2010 in the Netherlands, and on 24 October in the United Kingdom, where it charted at number 13. The song is a vocal version of Berg's instrumental track "Bromance", with the addition of vocals from the track "Love You Seek" by Italian DJ Samuele Sartini featuring English singer Amanda Wilson."
wiki
pi_107115918
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:25 schreef MouzurX het volgende:
""Seek Bromance" is a song by Swedish house producer and DJ Tim Berg. It was released on 17 October 2010 in the Netherlands, and on 24 October in the United Kingdom, where it charted at number 13. The song is a vocal version of Berg's instrumental track "Bromance", with the addition of vocals from the track "Love You Seek" by Italian DJ Samuele Sartini featuring English singer Amanda Wilson."
wiki
ik neem aan Amanda Wilson dus?
pi_107116091
Ja.
pi_107116148
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef MouzurX het volgende:
Ja.
Thanks ;)
mooie stem heeft ze.. O+
pi_107121900
Ik ben op zoek naar een hipster nummer. Dat wil zeggen in de categorie gotye/edward sharpe and the magnificent zeros/radical face(nikon reclame). Het nummer is iig net zo pakkend.

Het is recent, en wordt gezongen door een of meerdere gasten. Typisch is dat het erg opbouwend is; het zwelt naar het einde toe erg aan. Het is uptempo maar geen dance, meer singer/zongwriter.

ik probeerde de tekst te onthouden, helaas is dat niet letterlijk gelukt. wel weet ik dat de inhoud overeenkwam met dat nummer van Christina Aguilera 'beautiful' : als je maar jezelf blijft komt alles goed, iedereen is lief/mooi en iedereen ziet wel eens wat moois in je.

de beschrijving is niet optimaal, maar het is een pakkend, melodieus en recent nummer; dus misschien dat iemand een suggestie heeft?

Top40/tip40 doorspitten heeft vooraslnog geen effect...
pi_107130854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 13:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hallo

Gisteren zat ik 21:30 in de auto en draaide Billy The Klit op SlamFM.
Wat was zijn laatste nummer die je rond die tijd hoorde? :@
Kan je die ergens opzoeken? Volgens mij was het een remix van een Kraantje Pappie nummer.
niemand?
pi_107136441
quote:
10s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Thanks ;)
mooie stem heeft ze.. O+
Dan vind je dit nummer ook vast ok (Ik althans wel O+)

pi_107136477
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 10:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

niemand?
Billy The Klit - SlamFM 15minutes mix FREE by Billy The Klit vind je een tracklist :).
pi_107136778
quote:
Gas op die lollie - Sam O Neall Remix, thanks _O_
pi_107155319
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Iemand enig idee? Eeuwige dank. :)
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
  maandag 23 januari 2012 @ 21:29:10 #84
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107155694
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:23 schreef Gellarboy het volgende:
Vroeger had je van die verzamel CD's, volgens mij heette ze Trance nogwat (maar volgens mij is 't niet wat we vandaag de dag onder Trance verstaan). Op de covers stonden super futuristische zwart wit foto's van vrouwen in latex outfits. Op een van die verzamel CD's stond een versie van Cuba (origineel van de Gibson Brothers).

Bedoel je niet Trance In Motion?
pi_107155901
of die Now this is trance serie?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_107157260

Weet iemand hoe het nummer heet dat hier op 1:37 begint?
pi_107158273
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 23 januari 2012 @ 22:13:35 #88
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_107158543
quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:09 schreef Tamashii het volgende:
Verdumme,

Ik zoek een liedje van een reclame van SBS6 van The Good wife. Het enige wat ik hoorde was: happiness!! LALA happiness!

Die?
pi_107159975
quote:
Nope, die is echt totaal anders. :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  maandag 23 januari 2012 @ 22:38:34 #90
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_107160087
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:

Check even de soundtrack op imdb, daar staat ie tussen.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:53:56 #91
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_107160931
quote:

Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_107161907
Ik had 'm zelf nét gevonden, maar toch bedankt! Lekker nummertje zo voor het slapen gaan;)
pi_107163490
quote:
Verdumme,

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_107163690
quote:

Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_107168561
quote:

Techno Trance?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_107168586
quote:

Bedoel je misschien deze cd's?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 08:52:06 #97
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_107168919
quote:

?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_107182410
http://omroep.vara.nl/media/85437

dit stuk is uit dwdd met de jakhalzen
ik zoek het piano-nummer dat hier op 02:22 begint
het is een bekend stuk volgens mij, maar ik heb geen idee hoe het heet, kan iemand helpen?
pi_107188595
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:37 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
HELP! Hoe heet dit nummer?

Niemand?
pi_107190408
quote:
Verdumme,

Je bedoelt net5 ipv sbs6 ;)

ik help je even, want het is makkelijker het nummer te horen als je wilt dat het gezocht wordt
http://www.net5.nl/progra(...)wife-promo-seizoen-3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')