Eens maar blijkbaar bestaan ze, toch E_M ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die een vrouw afwijzen omdat ze een pony heeft!
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ag wat lief! Gelukkig ben ik erg blij met mijn pony. En zonder pony melde zich geen echte man. Misschien met pony wel? Ik hoef maar een juist dekseltje
E_M serieus nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eens maar blijkbaar bestaan ze, toch E_M ?
Nee maar het klinkt zo leuk <3quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?
Je kan gerust zijn; jou wijs ik zelfs zonder pony af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Zijn we dat eigenlijk niet allemaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan gerust zijn; jou wijs ik zelfs zonder pony af.
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
Dus nu maar eens wachten tot mijn haar weer langer word.
Zucht, duurt zo lang
Word ik tenminste nog ergens door geraaktquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word ik tenminste nog ergens door geraakt
Zeker geluksvogelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word ik tenminste nog ergens door geraakt
Ehm, nou nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn we dat eigenlijk niet allemaal?
Ben jij een potje dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.
hoelang moet het zijn voor beginnende dreads? en anders:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
Dus nu maar eens wachten tot mijn haar weer langer word.
Zucht, duurt zo lang
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]koop jij hem voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Lekker wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoelang moet het zijn voor beginnende dreads? en anders:
[ afbeelding ]
dunno moet je aan murdera vragen hij heeft al dreadsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen die een man afwijzen omdat ie nog maagd is!
Leuke kleurtjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]Ik ken iemand die die echt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.ik hou het wel bij mijn baardmuts
![]()
Lekker ding heurquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ik zie alleen een zuurstok.
Ach vaker afgewezen worden dan mij kan haast nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...
Oh wacht ik val in herhaling.
Ik zou der raken.quote:
Gatver..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zuurstok zou ik best willen likkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ik zie alleen een zuurstok.
Ik ben een deksels dekseltje.quote:
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...
Oh wacht ik val in herhaling.
en hoe denk jij over ponys?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Gatver..
Sowieso dreads![]()
Vrouwen met haar dat lekker ruikt
agos stiekem zit er ergens diep onder jouw macho gedrag een vent met gevoel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een deksels dekseltje.
Potten snap ik wel. Vrouwen zijn nu eenmaal de mooiste en meest interessante schepsels op aarde.
Met katten op een goeie 2e plaats.
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zuurstok zou ik best willen likken
Kattenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potten snap ik wel. Vrouwen zijn nu eenmaal de mooiste en meest interessante schepsels op aarde.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.
De juiste vrouw weet dat los te maken ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
agos stiekem zit er ergens diep onder jouw macho gedrag een vent met gevoel?
Mensen die kankerdom zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Gatver..
Sowieso dreads![]()
Vrouwen met haar dat lekker ruikt
Dat valt best meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.
Prima. Zo lang ze lekker ruikenquote:
Mensen die met dodelijke ziektes scheldenquote:
Sterk antwoord.quote:
Neuh. Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Ook van die manwijven dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juiste vrouw weet dat los te maken ja.
Er zijn nou eenmaal niet zoveel juiste vrouwen.
Nee hoor, het gaat om kennis, om feiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterk antwoord.![]()
![]()
Het gaat om smaak, droeftoeter.
Jij likt alles Tijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zuurstok zou ik best willen likken
Hehe. Nee, ik ben niet op zoek. Ik zie wel wat er langskomt en dan knijp ik erin of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Het dier?quote:
Nee. Net als dreadlocks trouwens.quote:
Andere naam voor hetzelfde beestje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Mensen die huilen om krachttermen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die met dodelijke ziektes schelden
Het is niet bedoeld als een grap hoor.quote:
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.quote:
mijn UI is zelfs een ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Nee hoorquote:
Net als een pony en een paardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere naam voor hetzelfde beestje.
Soms kan de waarheid ook hilarisch zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als een grap hoor.
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.
Paarden zijn wel.
Slim dat je je weer in de SC-versie van dit topic komt melden dan. Heren! Heren!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn UI is zelfs een ponydan ben ik vast een megamaagd
Dat klopt. Dat is een vooroordeel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.
Dat zijn geen vrouwen.quote:
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.quote:
agos *knijpt in wangetjes* koetjikoetjiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Nee, ik ben niet op zoek. Ik zie wel wat er langskomt en dan knijp ik erin of niet.
Dat zijn van die mensen die denken dat je dat niet kan wassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is een vooroordeel.
Nu heb je het over een veulen en een paardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.
Ik zat op paardrijden maar ik was denk ik geen typisch paardenmeisje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had vroeger altijd zo'n hekel aan van die paardenmeisjes
Dan at ik expres om ze te stangen heel opzichtig mijn boterham met paardenworst voor hun neus op
Met jouw 1.65?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
agos *knijpt in wangetjes* koetjikoetji
echte romanticus!
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Dan at ik expres om ze te stangen heel opzichtig mijn boterham met paardenworst voor hun neus op
My kinda girlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Denken dat Lott 1.65 isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw 1.65?
De juiste vrouw verdient de juiste romantiek.
Ik heb geen verstand paarden blijkt wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu heb je het over een veulen en een paard
Een pony is geen veulen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.
De derde is walvis?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.
Twee rijden er paard, de derde doet het alleen niet omdat ze het niet kan.
Dan halen ze dreads door de war met hairextentions.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die denken dat je dat niet kan wassen.
Alsof je dan opeens niet onder de douche kan staan, hoe kan je zo denken.
Het paardenmeisje bij mij op school werd ineens een gothic, verhuisde naar Arnhem om daar met een kickbokser samen te gaan wonen en aan de speed verslaafd te raken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:
1.80 goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw 1.65?
De juiste vrouw verdient de juiste romantiek.
Wel over vrouwen, daar denken we min of meer hetzelfde overquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand paarden blijkt wel.
Een reuzin in ons midden.quote:
Eigenlijk moeten we mannen onder de 1.80 ook pony noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..
Myra is nog groter.quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we mannen onder de 1.80 ook pony noemen.
je zei stokmaatquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Arme Sinji.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was gewoon de langste op de dansvloer gisteren. Dat overkomt me in Nederland nooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Brofist, bro.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wel over vrouwen, daar denken we min of meer hetzelfde over
Nog groterquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 keer pony gereden. Echt zo'n minibeestje. Ik ging er tegelijkertijd met m'n 2 nichtjes opzitten en dat beest zakte door zn poten benen
als er iets niet moeilijk is....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.
Twee rijden er paard, de derde doet het alleen niet omdat ze het niet kan.
Voor jou wel, ze is bijna net zo lang als ik.quote:
Voor Nederlandse begrippen wel.quote:
Fysieke redenen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iets niet moeilijk is....
Jij bent toch ook niet zo groot?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou wel, ze is bijna net zo lang als ik.
Dus ik moet jou ook pony noemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik was gewoon de langste op de dansvloer gisteren. Dat overkomt me in Nederland nooit.
Ze is langer dan ik.quote:
Je moet wel een beetje evenwicht hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iets niet moeilijk is....
1,83quote:
Die nichtjes waren walvissen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 keer pony gereden. Echt zo'n minibeestje. Ik ging er tegelijkertijd met m'n 2 nichtjes opzitten en dat beest zakte door zn poten benen
zelfs zonder benen rijden mensen paad...quote:
Je moet niks. En zelfs als je het zou doen, who cares?quote:
Haar gewicht ze is te zwaar of zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs zonder benen rijden mensen paad...
zonder armen moet ook kunnen
dus ik kan niet zo veel verzinnen? geen reet! dan kun je er niet op zitten
Je hebt genoeg keus in mannen.quote:
oh nou dat heb ik juist echt niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje evenwicht hebben.
Ohquote:
Ja dat zei ik ook altijd vroeger maar dan gingen die paardenmeisjes weer jankenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohmaar goed pony's hebben poten en geen benen. Mensen hebben benen en dieren hebben poten
IKquote:
Je mag een keer komen rijden hoor.. Tussen rijden en er op zitten zit nogal een verschil namelijk. Er op zitten is een kwestie van een been links andere been rechts houden..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dat heb ik juist echt niet!
ik kan niet eens een sok aan doen terwijl ik sta (op 1 been zo)
maar toch gaat paardrijden best redelijk
zelfs dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar gewicht ze is te zwaar of zoiets.
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook altijd vroeger maar dan gingen die paardenmeisjes weer janken
Je kunt toch nooit genoeg keuze hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt genoeg keus in mannen.
Wat is je BMI?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs dat lijkt me sterk
ik ben mega dik en kan (en mag? heb nog nooit gehoord dat er een limiet is of zo... ja ik ga niet op een mini paard maar dat is gewoon logisch) ook paardrijden
die beesten zijn oer sterk hoor
Dat dacht ik dus ook, maar zij zei dat het niet verstandig was haar postuur of zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs dat lijkt me sterk
ik ben mega dik en kan (en mag? heb nog nooit gehoord dat er een limiet is of zo... ja ik ga niet op een mini paard maar dat is gewoon logisch) ook paardrijden
die beesten zijn oer sterk hoor
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je mag een keer komen rijden hoor.. Tussen rijden en er op zitten zit nogal een verschil namelijk. Er op zitten is een kwestie van een been links andere been rechts houden..
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?
Nee die zoentjes hoefde ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?
privequote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die zoentjes hoefde ik niet
lijkt me allemaal gewoon een smoesjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar zij zei dat het niet verstandig was haar postuur of zoiets.
Stapvoets, draven of ook galop?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dat heb ik juist echt niet!
ik kan niet eens een sok aan doen terwijl ik sta (op 1 been zo)
maar toch gaat paardrijden best redelijk
Erg florissant zou het er niet uit zien nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me allemaal gewoon een smoesje
misschien durft ze niet omdat het er vreemd uit ziet als je vet blubbert of zo
weet ik veel
daar zijn serieus corsetten voor uitgevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Erg florissant zou het er niet uit zien nee.
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je kunt toch nooit genoeg keuze hebben?
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.
als ik het niet allemaal zou kunnen zou ik niet zeggen dat ik kon paardrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stapvoets, draven of ook galop?
Vergeleken met Duitse supermarktenquote:
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.
Only in Americaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in een AH 3XL staat
Nee jou geef ik hapjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!
Alsof je daar zoveel keuze hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aquinoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!
Niet mijn ervaring?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitse supermarktenis het de Garden of Eden.
Echt gemeenquote:
whooaaa die zijn zo tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitse supermarktenis het de Garden of Eden.
Precies andersom is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Alsof je daar zoveel keuze hebt.
Je moet eens in een grotere supermarkt in Duitsland voor het vak de afdeling met toetjes gaan staan.
Ik had gister een toetje met kaneelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
toetjes vind ik sowieso echt lastig
ik heb altijd wel 'zin in iets' wat ik dan compleet niet kan definiëren
is het chocolade? hmmm nee geen zin in
iets wat meer fris dan? iets met yoghurt? hmm nee ook niet
oke zoet... vla of zo? he bah
ik geef het altijd maar gewoon op
Dat is waar. Als ik chips wil kan ik in Duitsland kiezen uit naturel, bolognese, paprika en kaas. Drie verschillende merken en that's it.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom is mijn ervaring.
Chips, zelfde idee.
Het is werkelijk niet normaal, hoe goed en goed gesorteerd Nederlandse supermarkten zijn. Dat besef je pas in het buitenland.
kaneel is wel altijd goed jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik had gister een toetje met kaneel
In Duitsland drank halen is dan wel beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik chips wil kan ik in Duitsland kiezen uit naturel, bolognese, paprika en kaas. Drie verschillende merken en that's it.
Ik vind het al knap genoeg dat ik zo dicht in de buurt zat. En dat is een hele geruststelling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zonder de o maar hij staat bij een handellaar als grasmaaier
zure apfelkornquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Duitsland drank halen is dan wel beter
whehehquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het al knap genoeg dat ik zo dicht in de buurt zat. En dat is een hele geruststelling.
Vaag, zo ervaar ik het dus totaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chips, zelfde idee.
Het is werkelijk niet normaal, hoe goed en goed gesorteerd Nederlandse supermarkten zijn. Dat besef je pas in het buitenland.
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.quote:
dtf?quote:
Jij als nymfo hebt toch altijd het zelfde toetje? en chips heb jij toch ook niet nodig ik zie jou niet lang met een meisje/vrouw op een bank zitten zonder dat je dr bovenop springtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chips, zelfde idee.
Ik kom in de supermarkt om mijn boodschappen te halen. Hoe die toko eruit ziet boeit mij niets eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.
lidl heeft wel lekker appel-cranberry sapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.
Volgens Google:quote:
quote:
ooooowquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
- dutch taekwondo federation
- directe toegankelijke fysiotherapie
1 en 3 zouden nog hetzelfde kunnen zijn.
Ik ben sowieso niet zo van de toetjes, en al helemaal niet net na het eten. Al is een goeie tiramisu of een wafel met arequipe niet te versmaden. Oh en Crepes & Waffles.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij als nymfo hebt toch altijd het zelfde toetje? en chips heb jij toch ook niet nodig ik zie jou niet lang met een meisje/vrouw op een bank zitten zonder dat je dr bovenop springt
1 klinkt het bestequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
hehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
Vast niet zo laag als die van mijquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:04 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Whatever, ik heb een lager bmi dan jij
In de Eifel is het iets beter, maar nog steeds niets vergeleken met Nederlandse supermarkten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vaag, zo ervaar ik het dus totaal niet.
Hoewel de Albert Heijn wel netjes is op zich. Ik ga best vaak naar de Bas omdat die hier om de hoek is en dat is een erg trieste winkel. Je kan je kont niet keren, 9 van de 10 keer hebben ze niet wat je wil en vervolgens mag je een eeuwigheid in de rij gaan staan.
Als ik dan in de AH kom dan is dat ook een enorme opluchting.
Maar ik heb wel supermarkten met een ruimer assortiment meegemaakt in het buitenland..
In Duitsland wel vaak in het Eiffel gebied en het zwarte woud. Geen idee hoe het hier net over de grens is bijv.
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:05 schreef twi het volgende:
[..]
Jij houdt wel van open deuren, is 't niet?
ow ben je er zo een...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de toetjes, en al helemaal niet net na het eten. Al is een goeie tiramisu of een wafel met arequipe niet te versmaden. Oh en Crepes & Waffles.![]()
Zit zelfs in 020 zag ik.
Ik zorg liever dat ze op mij springt.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo van de toetjes, en al helemaal niet net na het eten. Al is een goeie tiramisu of een wafel met arequipe niet te versmaden. Oh en Crepes & Waffles.![]()
Zit zelfs in 020 zag ik.
Ik zorg liever dat ze op mij springt.
tijn denkt dat alles seksueel getint isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
En je dacht dat dat een seksueel getint grapje was, zeker?
Jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
En je dacht dat dat een seksueel getint grapje was, zeker?
Jawohl, vanwaar dequote:
Wat voor een?quote:
Gelukkig niet meerquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vast niet zo laag als die van mij
dat gelul van jou altijd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jawohl, vanwaar de?
Groeten van kloon by the way.
Vanmiddag krijg ik mijn huis.
Dan win ik 63 kg en 181 cmquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:08 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Gelukkig niet meer
Hij was wel lagerIk woog ooit 58kg bij 1m89.. weeg nu 72kg.
Ik ben geen dikzakje.quote:
Jep, die. 110 vierkante metertjes. Vloog met 80 kilo bagage hierheen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:08 schreef dawg het volgende:
[..]
dat gelul van jou altijd.
doe maar terug. welk? die van de picas toen?
nice, felicidades.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, die. 110 vierkante metertjes. Vloog met 80 kilo bagage hierheen.
Geen tijd om te gaan sporten?quote:
Eet je wel genoeg jongen?quote:
Wacht maar tot je in de Makro staat.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in een AH 3XL staat
Tijd wel geen zin. Maar goed ik fiets 17 km per dag naar mijn werkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:10 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Geen tijd om te gaan sporten?
Daar kom ik altijd van aan. Sinds een half jaartje sport ik weer, ben zo 6kg aangekomen.
Nee, helpquote:
post je niet meer in datingsiteervaringen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wist ik nou maar hoe ik moest versieren
Kom op Tijn, ik geef mijn burger aan je:quote:
Daar is dit topic voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wist ik nou maar hoe ik moest versieren
jezusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op Tijn, ik geef mijn burger aan je:
[ afbeelding ]
Hey, dat is wel een aardig tussendoortje!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh?quote:
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hey, dat is wel een aardig tussendoortje!
Mja is nooit tot daten gekomen dus ook geen ervaringen. Vond het toch niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
post je niet meer in datingsiteervaringen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic al een tijdje niet meer hoor, je bedoelt die andere waar mensen veels te lange posts maken denk ik.quote:
mijn tv komt van de macroquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet geweest, vond dat ding in Delft altijd maar een armoedige bende.
oh. die zijn er hier meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja is nooit tot daten gekomen dus ook geen ervaringen. Vond het toch niet echt mijn ding.
Heloefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen?? Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. die zijn er hier meer.
datingsites zijn kut, volgepropt met myspace angels, golddiggers, en onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen.
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. die zijn er hier meer.
datingsites zijn kut, volgepropt met myspace angels, golddiggers, en onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen.
zet een pic van een of andere don juan op je profiel en wacht af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen?? Hoe moet ik dit voor me zien?
Tellen mijn eerdere moves nog mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is goed kom maar op met je moves
Die in Amsterdam is wel lekker, alles onder een dak.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet geweest, vond dat ding in Delft altijd maar een armoedige bende.
Huh? Als vrouwzijnde een foto van een Don Juan op mn profiel zetten???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
zet een pic van een of andere don juan op je profiel en wacht af.
jij wordt niet gedumpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...
misschien word ik nog ooit gedumpt en kan ik ook mee doen
En dat trekt "lekkere mannen" aan voor die onzekere trutten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Euhh ik kan me niks herinneren van jouw eerdere moves?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tellen mijn eerdere moves nog mee?
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh? Als vrouwzijnde een foto van een Don Juan op mn profiel zetten???
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tellen mijn eerdere moves nog mee?
als vliegen op...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat trekt "lekkere mannen" aan voor die onzekere trutten?
Het is gewoon een vaag verhaal, niemand hier snapt het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.
Registreren, berichten versturen en zelfs daten kan nog steeds. Zelfs zoenen, seks en trouwen, al is dat wat minder geaccepteerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...
misschien word ik nog ooit gedumpt en kan ik ook mee doen
hmmm misschien moet ik dan een open relatie voor stellen hahaquote:
Sinos heeft een IQ van 145 en ik van 135, dus het ligt aan jou, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.
Bedoelt hij nou dat mannen niet het alleenrecht hebben op dat soort gedrag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Bedoelt hij nou onzekere trutten die een vent zoeken die veel te knap voor ze is?
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaag verhaal, niemand hier snapt het.
Vrouwen vallen niet zozeer op uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Bedoelt hij nou onzekere trutten die een vent zoeken die veel te knap voor ze is?
vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinos heeft een IQ van 145 en ik van 135, dus het ligt aan jou, vrees ik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet zozeer op uiterlijk.
Oh ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen goede moves danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Euhh ik kan me niks herinneren van jouw eerdere moves?
Is het allemaal niet gelukt op die sites?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
Onder de drugs? Man, het is 11:20 en ik heb nog geen koffie op. De enige drugs die ik hier neem zijn tabak en alcohol, brotha.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.
nee joh dat is toch niet eerlijk voor de mensen die serieus liefde zoeken daarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Registreren, berichten versturen en zelfs daten kan nog steeds. Zelfs zoenen, seks en trouwen, al is dat wat minder geaccepteerd.
Hij lijkt mij wel maar dan zonder drugsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.
Ja. Uiterlijk is voor vrouwen veel minder van belang dan voor mannen.quote:
Yeah right.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Omdat je nooit duidelijk bentquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
nog nooit op zo'n site gezeten. niks voor mij.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Is het allemaal niet gelukt op die sites?
Minder ja, veel minder echt niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja. Uiterlijk is voor vrouwen veel minder van belang dan voor mannen.
Het leven is oneerlijk?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is toch niet eerlijk voor de mensen die serieus liefde zoeken daar
'oh wat lief dat je mailt! ik wil best met je uit eten maar ik moet wel even kijken wanneer mijn vriend niet thuis is want anders moet hij voor zich zelf koken en dat vind ie altijd zo vervelend aan mijn dates'
Ach, waarschijnlijk zijn er nog genoeg gasten daar die dat allemaal prima vindenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee joh dat is toch niet eerlijk voor de mensen die serieus liefde zoeken daar
'oh wat lief dat je mailt! ik wil best met je uit eten maar ik moet wel even kijken wanneer mijn vriend niet thuis is want anders moet hij voor zich zelf koken en dat vind ie altijd zo vervelend aan mijn dates'
ooh nee dat vind ik heel gemeen en zou ik nooit doenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het leven is oneerlijk?
Een beetje spelen met die mannen die "serieus liefde zoeken" (dan zit je er verkeerd volgens mij) is toch lachen?
het zal wel aan mij liggen dan, misschien praat ik wel een paar niveautjes hoger dan de gemiddelde fokker.quote:
ja maar dat kun je van te voren niet wetenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, waarschijnlijk zijn er nog genoeg gasten daar die dat allemaal prima vinden
Vrouwen zoeken een man om tegen op te kijken. Uiterlijk is daarin zwaar ondergeschikt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Minder ja, veel minder echt niet.
Ze hebben ook gewoon twee ogen.
Nee, hoor het is duidelijk te volgen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen dan, misschien praat ik wel een paar niveautjes hoger dan de gemiddelde fokker.
+1, daarom woont ie nu in spanje, dan kan ie miss wel iets hosselenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
Soms zou ik bijna denken dat El_Matador geen act opvoert
Maar gewoon echt een verrotte persoonlijkheid heeft
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
colombia. dat ligt niet in spanje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1, daarom woont ie nu in spanje, dan kan ie miss wel iets hosselen
Iemand die spuuglelijk is valt niet tegen op te kijken, je moet er nog wel een beetje fatsoenlijk uitzien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen zoeken een man om tegen op te kijken. Uiterlijk is daarin zwaar ondergeschikt.
Een compliment uit jouw mond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef Sinosappel het volgende:
Je bent juist dom bezig als je op een manier praat die mensen op geen enkele manier kunnen begrijpen, doe maar niet zo wijs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:24 schreef dawg het volgende:
[..]
het zal wel aan mij liggen dan, misschien praat ik wel een paar niveautjes hoger dan de gemiddelde fokker.
anyway: zet als man een foto van een of andere cliche knappe kerel op je profiel op de datingsite, en wacht dan maar eens af wat voor reacties je krijgt en van wie.
of maak als vrouw een profiel aan en doe je voor als man. kan ook.
Uitersten heb je overal.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Iemand die spuuglelijk is valt niet tegen op te kijken, je moet er nog wel een beetje fatsoenlijk uitzien.
Van die frigide feminist kan ik het begrijpen, van jou?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:25 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
+1, daarom woont ie nu in spanje, dan kan ie miss wel iets hosselen
Heb je ron jeremy vroeger wel eens bekeken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitersten heb je overal.
Ron Jeremy wel es goed bekeken?
geen ideequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je bent juist dom bezig als je op een manier praat die mensen op geen enkele manier kunnen begrijpen, doe maar niet zo wijs.
En waarom zou je dat in godsnaam doen?
Die speelt in pornofilms, daardoor is hij bekend, als je eenmaal bekend bent in Amerika is neuken net zo makkelijk als ademen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uitersten heb je overal.
Ron Jeremy wel es goed bekeken?
I troll with the flow man.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van die frigide feminist kan ik het begrijpen, van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |