Nee, helpquote:
post je niet meer in datingsiteervaringen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wist ik nou maar hoe ik moest versieren
Kom op Tijn, ik geef mijn burger aan je:quote:
Daar is dit topic voor hequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:11 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wist ik nou maar hoe ik moest versieren
jezusquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op Tijn, ik geef mijn burger aan je:
[ afbeelding ]
Hey, dat is wel een aardig tussendoortje!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh?quote:
iddquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:14 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Hey, dat is wel een aardig tussendoortje!
Mja is nooit tot daten gekomen dus ook geen ervaringen. Vond het toch niet echt mijn ding.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:12 schreef dawg het volgende:
[..]
post je niet meer in datingsiteervaringen?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic al een tijdje niet meer hoor, je bedoelt die andere waar mensen veels te lange posts maken denk ik.quote:
mijn tv komt van de macroquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet geweest, vond dat ding in Delft altijd maar een armoedige bende.
oh. die zijn er hier meer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja is nooit tot daten gekomen dus ook geen ervaringen. Vond het toch niet echt mijn ding.
Heloefquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen?? Hoe moet ik dit voor me zien?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. die zijn er hier meer.
datingsites zijn kut, volgepropt met myspace angels, golddiggers, en onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen.
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
oh. die zijn er hier meer.
datingsites zijn kut, volgepropt met myspace angels, golddiggers, en onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen.
zet een pic van een of andere don juan op je profiel en wacht af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen?? Hoe moet ik dit voor me zien?
Tellen mijn eerdere moves nog mee?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Is goed kom maar op met je moves
Die in Amsterdam is wel lekker, alles onder een dak.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:15 schreef twi het volgende:
[..]
Ben al een tijd niet geweest, vond dat ding in Delft altijd maar een armoedige bende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |