In Duitsland drank halen is dan wel beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik chips wil kan ik in Duitsland kiezen uit naturel, bolognese, paprika en kaas. Drie verschillende merken en that's it.
Ik vind het al knap genoeg dat ik zo dicht in de buurt zat. En dat is een hele geruststelling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zonder de o maar hij staat bij een handellaar als grasmaaier
zure apfelkornquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
In Duitsland drank halen is dan wel beter
whehehquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:01 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind het al knap genoeg dat ik zo dicht in de buurt zat. En dat is een hele geruststelling.
Vaag, zo ervaar ik het dus totaal niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom is mijn ervaring.
Chips, zelfde idee.
Het is werkelijk niet normaal, hoe goed en goed gesorteerd Nederlandse supermarkten zijn. Dat besef je pas in het buitenland.
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.quote:
dtf?quote:
Jij als nymfo hebt toch altijd het zelfde toetje? en chips heb jij toch ook niet nodig ik zie jou niet lang met een meisje/vrouw op een bank zitten zonder dat je dr bovenop springtquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom is mijn ervaring.
Chips, zelfde idee.
Het is werkelijk niet normaal, hoe goed en goed gesorteerd Nederlandse supermarkten zijn. Dat besef je pas in het buitenland.
Ik kom in de supermarkt om mijn boodschappen te halen. Hoe die toko eruit ziet boeit mij niets eigenlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.
lidl heeft wel lekker appel-cranberry sapquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Omdat ze daar allemaal bij de Lidl winkelen. Een mortuarium is sfeervoller. Noem me een zeikerd, maar ik betaal graag wat meer als de winkel er goed, netjes en goed geassorteerd uit ziet.
Volgens Google:quote:
quote:
ooooowquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
- dutch taekwondo federation
- directe toegankelijke fysiotherapie
1 en 3 zouden nog hetzelfde kunnen zijn.
Ik ben sowieso niet zo van de toetjes, en al helemaal niet net na het eten. Al is een goeie tiramisu of een wafel met arequipe niet te versmaden. Oh en Crepes & Waffles.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:02 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Jij als nymfo hebt toch altijd het zelfde toetje? en chips heb jij toch ook niet nodig ik zie jou niet lang met een meisje/vrouw op een bank zitten zonder dat je dr bovenop springt
1 klinkt het bestequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
hehequote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:03 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens Google:
- down to fuck
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |