Eens maar blijkbaar bestaan ze, toch E_M ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Mannen die een vrouw afwijzen omdat ze een pony heeft!
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:28 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ag wat lief! Gelukkig ben ik erg blij met mijn pony. En zonder pony melde zich geen echte man. Misschien met pony wel? Ik hoef maar een juist dekseltje
E_M serieus nemenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Eens maar blijkbaar bestaan ze, toch E_M ?
Nee maar het klinkt zo leuk <3quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?
Je kan gerust zijn; jou wijs ik zelfs zonder pony af.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Zijn we dat eigenlijk niet allemaal?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een juist dekseltje? Je bent op zoek naar de ware?
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je kan gerust zijn; jou wijs ik zelfs zonder pony af.
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
Dus nu maar eens wachten tot mijn haar weer langer word.
Zucht, duurt zo lang
Word ik tenminste nog ergens door geraaktquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word ik tenminste nog ergens door geraakt
Zeker geluksvogelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Word ik tenminste nog ergens door geraakt
Ehm, nou nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zijn we dat eigenlijk niet allemaal?
Ben jij een potje dan?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:33 schreef twi het volgende:
[..]
Zijn er geen hoedjes te koop waar al dreads aan vastgemaakt zitten? Scheelt een hoop werk.
hoelang moet het zijn voor beginnende dreads? en anders:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:31 schreef stefanhaan het volgende:
Dus nu maar eens wachten tot mijn haar weer langer word.
Zucht, duurt zo lang
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]koop jij hem voor me?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Lekker wijfquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hoelang moet het zijn voor beginnende dreads? en anders:
[ afbeelding ]
dunno moet je aan murdera vragen hij heeft al dreadsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vrouwen die een man afwijzen omdat ie nog maagd is!
Leuke kleurtjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef twi het volgende:
[..]Ik ken iemand die die echt heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Past wel bij je.ik hou het wel bij mijn baardmuts
![]()
Lekker ding heurquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ik zie alleen een zuurstok.
Ach vaker afgewezen worden dan mij kan haast nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...
Oh wacht ik val in herhaling.
Ik zou der raken.quote:
Gatver..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:35 schreef Lot88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zuurstok zou ik best willen likkenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zie het niet. Ik zie alleen een zuurstok.
Ik ben een deksels dekseltje.quote:
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje met een pony.
[..]
Ik ben twee keer gevallen op een meisje die...
Oh wacht ik val in herhaling.
en hoe denk jij over ponys?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Gatver..
Sowieso dreads![]()
Vrouwen met haar dat lekker ruikt
agos stiekem zit er ergens diep onder jouw macho gedrag een vent met gevoel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben een deksels dekseltje.
Potten snap ik wel. Vrouwen zijn nu eenmaal de mooiste en meest interessante schepsels op aarde.
Met katten op een goeie 2e plaats.
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zuurstok zou ik best willen likken
Kattenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Potten snap ik wel. Vrouwen zijn nu eenmaal de mooiste en meest interessante schepsels op aarde.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.
De juiste vrouw weet dat los te maken ja.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Lot88 het volgende:
[..]
agos stiekem zit er ergens diep onder jouw macho gedrag een vent met gevoel?
Mensen die kankerdom zijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef Breach het volgende:
[..]
Gatver..
Sowieso dreads![]()
Vrouwen met haar dat lekker ruikt
Dat valt best meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Alsof ik een snoepkraam aan het neuken ben.
Prima. Zo lang ze lekker ruikenquote:
Mensen die met dodelijke ziektes scheldenquote:
Sterk antwoord.quote:
Neuh. Helemaal niet zelfs.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Ook van die manwijven dan?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De juiste vrouw weet dat los te maken ja.
Er zijn nou eenmaal niet zoveel juiste vrouwen.
Nee hoor, het gaat om kennis, om feiten.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sterk antwoord.![]()
![]()
Het gaat om smaak, droeftoeter.
Jij likt alles Tijn.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zuurstok zou ik best willen likken
Hehe. Nee, ik ben niet op zoek. Ik zie wel wat er langskomt en dan knijp ik erin of niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Het dier?quote:
Nee. Net als dreadlocks trouwens.quote:
Andere naam voor hetzelfde beestje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef Lot88 het volgende:
[..]
O jij bent niet opzoek naar ''de ware'' maar naar ''de juiste vrouw''
Mensen die huilen om krachttermen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mensen die met dodelijke ziektes schelden
Het is niet bedoeld als een grap hoor.quote:
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.quote:
mijn UI is zelfs een ponyquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
De hamvraag is nu, is er een verband tussen het pony hebben en het maagd zijn?
Nee hoorquote:
Net als een pony en een paardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Andere naam voor hetzelfde beestje.
Soms kan de waarheid ook hilarisch zijnquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is niet bedoeld als een grap hoor.
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van. De meeste mannen met dreads zouden er zonder veel leuker uitzien.
Paarden zijn wel.
Slim dat je je weer in de SC-versie van dit topic komt melden dan. Heren! Heren!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn UI is zelfs een ponydan ben ik vast een megamaagd
Dat klopt. Dat is een vooroordeel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is anders dan zeggen dat ze stinken.
Dat zijn geen vrouwen.quote:
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.quote:
agos *knijpt in wangetjes* koetjikoetjiquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Nee, ik ben niet op zoek. Ik zie wel wat er langskomt en dan knijp ik erin of niet.
Dat zijn van die mensen die denken dat je dat niet kan wassen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat is een vooroordeel.
Nu heb je het over een veulen en een paardquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.
Ik zat op paardrijden maar ik was denk ik geen typisch paardenmeisje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Ik had vroeger altijd zo'n hekel aan van die paardenmeisjes
Dan at ik expres om ze te stangen heel opzichtig mijn boterham met paardenworst voor hun neus op
Met jouw 1.65?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Lot88 het volgende:
[..]
agos *knijpt in wangetjes* koetjikoetji
echte romanticus!
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Dan at ik expres om ze te stangen heel opzichtig mijn boterham met paardenworst voor hun neus op
My kinda girlquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
Denken dat Lott 1.65 isquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw 1.65?
De juiste vrouw verdient de juiste romantiek.
Ik heb geen verstand paarden blijkt wel.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Nu heb je het over een veulen en een paard
Een pony is geen veulen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee pony is wat anders dan een paard. Een kind is ook iets anders dan een volwassene.
De derde is walvis?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.
Twee rijden er paard, de derde doet het alleen niet omdat ze het niet kan.
Dan halen ze dreads door de war met hairextentions.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die denken dat je dat niet kan wassen.
Alsof je dan opeens niet onder de douche kan staan, hoe kan je zo denken.
Het paardenmeisje bij mij op school werd ineens een gothic, verhuisde naar Arnhem om daar met een kickbokser samen te gaan wonen en aan de speed verslaafd te raken.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef Sinosappel het volgende:
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:44 schreef heloef het volgende:
[..]
quote:
Ik wou het niet zeggen.quote:
1.80 goed?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw 1.65?
De juiste vrouw verdient de juiste romantiek.
Wel over vrouwen, daar denken we min of meer hetzelfde overquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand paarden blijkt wel.
Een reuzin in ons midden.quote:
Eigenlijk moeten we mannen onder de 1.80 ook pony noemen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..
Myra is nog groter.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |