daar zijn serieus corsetten voor uitgevondenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Erg florissant zou het er niet uit zien nee.
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je kunt toch nooit genoeg keuze hebben?
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.
als ik het niet allemaal zou kunnen zou ik niet zeggen dat ik kon paardrijden natuurlijkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Stapvoets, draven of ook galop?
Vergeleken met Duitse supermarktenquote:
Daar heb ik geen last vanquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, tot ik in een Albert Heijn XL voor het schap met toetjes stond.
Only in Americaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Wacht maar tot je in een AH 3XL staat
Nee jou geef ik hapjesquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!
Alsof je daar zoveel keuze hebt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aquinoquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:55 schreef Lot88 het volgende:
[..]
jij mag mij iedere dag pesten met een botherham met paardenworst! Ik zal als die van mij de febo in gaat een stukje voor je bewaren!
Niet mijn ervaring?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitse supermarktenis het de Garden of Eden.
Echt gemeenquote:
whooaaa die zijn zo tofquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vergeleken met Duitse supermarktenis het de Garden of Eden.
Precies andersom is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Alsof je daar zoveel keuze hebt.
Je moet eens in een grotere supermarkt in Duitsland voor het vak de afdeling met toetjes gaan staan.
Ik had gister een toetje met kaneelquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef rhubarbje het volgende:
toetjes vind ik sowieso echt lastig
ik heb altijd wel 'zin in iets' wat ik dan compleet niet kan definiėren
is het chocolade? hmmm nee geen zin in
iets wat meer fris dan? iets met yoghurt? hmm nee ook niet
oke zoet... vla of zo? he bah
ik geef het altijd maar gewoon op
Dat is waar. Als ik chips wil kan ik in Duitsland kiezen uit naturel, bolognese, paprika en kaas. Drie verschillende merken en that's it.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom is mijn ervaring.
Chips, zelfde idee.
Het is werkelijk niet normaal, hoe goed en goed gesorteerd Nederlandse supermarkten zijn. Dat besef je pas in het buitenland.
kaneel is wel altijd goed jaquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:58 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik had gister een toetje met kaneel
In Duitsland drank halen is dan wel beterquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is waar. Als ik chips wil kan ik in Duitsland kiezen uit naturel, bolognese, paprika en kaas. Drie verschillende merken en that's it.
Ik vind het al knap genoeg dat ik zo dicht in de buurt zat. En dat is een hele geruststelling.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:59 schreef Lot88 het volgende:
[..]
zonder de o maar hij staat bij een handellaar als grasmaaier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |