Haar gewicht ze is te zwaar of zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs zonder benen rijden mensen paad...
zonder armen moet ook kunnen
dus ik kan niet zo veel verzinnen? geen reet! dan kun je er niet op zitten
Je hebt genoeg keus in mannen.quote:
oh nou dat heb ik juist echt niet!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje evenwicht hebben.
Ohquote:
Ja dat zei ik ook altijd vroeger maar dan gingen die paardenmeisjes weer jankenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ohmaar goed pony's hebben poten en geen benen. Mensen hebben benen en dieren hebben poten
IKquote:
Je mag een keer komen rijden hoor.. Tussen rijden en er op zitten zit nogal een verschil namelijk. Er op zitten is een kwestie van een been links andere been rechts houden..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dat heb ik juist echt niet!
ik kan niet eens een sok aan doen terwijl ik sta (op 1 been zo)
maar toch gaat paardrijden best redelijk
zelfs dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Haar gewicht ze is te zwaar of zoiets.
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook altijd vroeger maar dan gingen die paardenmeisjes weer janken
Je kunt toch nooit genoeg keuze hebben?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt genoeg keus in mannen.
Wat is je BMI?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs dat lijkt me sterk
ik ben mega dik en kan (en mag? heb nog nooit gehoord dat er een limiet is of zo... ja ik ga niet op een mini paard maar dat is gewoon logisch) ook paardrijden
die beesten zijn oer sterk hoor
Dat dacht ik dus ook, maar zij zei dat het niet verstandig was haar postuur of zoiets.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zelfs dat lijkt me sterk
ik ben mega dik en kan (en mag? heb nog nooit gehoord dat er een limiet is of zo... ja ik ga niet op een mini paard maar dat is gewoon logisch) ook paardrijden
die beesten zijn oer sterk hoor
ja daar heb je wel gelijk inquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:51 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Je mag een keer komen rijden hoor.. Tussen rijden en er op zitten zit nogal een verschil namelijk. Er op zitten is een kwestie van een been links andere been rechts houden..
Niks mis meequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?
Nee die zoentjes hoefde ik nietquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij deed vroeger aan meisjes plagen zoentjes vragen?
privequote:
Wat dan wel?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee die zoentjes hoefde ik niet
lijkt me allemaal gewoon een smoesjequote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar zij zei dat het niet verstandig was haar postuur of zoiets.
Stapvoets, draven of ook galop?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nou dat heb ik juist echt niet!
ik kan niet eens een sok aan doen terwijl ik sta (op 1 been zo)
maar toch gaat paardrijden best redelijk
Erg florissant zou het er niet uit zien nee.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
lijkt me allemaal gewoon een smoesje
misschien durft ze niet omdat het er vreemd uit ziet als je vet blubbert of zo
weet ik veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |