quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we mannen onder de 1.80 ook pony noemen.
je zei stokmaatquote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef Lot88 het volgende:
[..]
een pony is een kleinere versie van een paard met een stokmaat tot ongeveer 1,58.. Er zijn een aantal uitzonderingen waaronder miniatuur paardjes.. Een pony = geen kind een paard = geen ouder geworden pony..
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Arme Sinji.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Ik was gewoon de langste op de dansvloer gisteren. Dat overkomt me in Nederland nooit.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Brofist, bro.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:46 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Wel over vrouwen, daar denken we min of meer hetzelfde over
Nog groterquote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 keer pony gereden. Echt zo'n minibeestje. Ik ging er tegelijkertijd met m'n 2 nichtjes opzitten en dat beest zakte door zn poten benen
als er iets niet moeilijk is....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er 3 in mijn klas zitten zo'n groepje.
Twee rijden er paard, de derde doet het alleen niet omdat ze het niet kan.
Voor jou wel, ze is bijna net zo lang als ik.quote:
Voor Nederlandse begrippen wel.quote:
Fysieke redenen...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iets niet moeilijk is....
Jij bent toch ook niet zo groot?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor jou wel, ze is bijna net zo lang als ik.
Dus ik moet jou ook pony noemen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef El_Matador het volgende:
Ik was gewoon de langste op de dansvloer gisteren. Dat overkomt me in Nederland nooit.
Ze is langer dan ik.quote:
Je moet wel een beetje evenwicht hebben.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als er iets niet moeilijk is....
1,83quote:
Die nichtjes waren walvissen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:48 schreef Sinosappel het volgende:
Ik heb 1 keer pony gereden. Echt zo'n minibeestje. Ik ging er tegelijkertijd met m'n 2 nichtjes opzitten en dat beest zakte door zn poten benen
zelfs zonder benen rijden mensen paad...quote:
Je moet niks. En zelfs als je het zou doen, who cares?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |