Huh? Als vrouwzijnde een foto van een Don Juan op mn profiel zetten???quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
zet een pic van een of andere don juan op je profiel en wacht af.
jij wordt niet gedumpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...
misschien word ik nog ooit gedumpt en kan ik ook mee doen
En dat trekt "lekkere mannen" aan voor die onzekere trutten?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Euhh ik kan me niks herinneren van jouw eerdere moves?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tellen mijn eerdere moves nog mee?
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh? Als vrouwzijnde een foto van een Don Juan op mn profiel zetten???
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tellen mijn eerdere moves nog mee?
als vliegen op...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef dawg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat trekt "lekkere mannen" aan voor die onzekere trutten?
Het is gewoon een vaag verhaal, niemand hier snapt het.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.
Registreren, berichten versturen en zelfs daten kan nog steeds. Zelfs zoenen, seks en trouwen, al is dat wat minder geaccepteerd.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik vind het wel jammer dat ik die hele rage heb gemist...
misschien word ik nog ooit gedumpt en kan ik ook mee doen
hmmm misschien moet ik dan een open relatie voor stellen hahaquote:
Sinos heeft een IQ van 145 en ik van 135, dus het ligt aan jou, vrees ik.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef dawg het volgende:
[..]
best vermoeiend dat je bij jou altijd alles zo uit moet spellen.
Bedoelt hij nou dat mannen niet het alleenrecht hebben op dat soort gedrag?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Bedoelt hij nou onzekere trutten die een vent zoeken die veel te knap voor ze is?
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Het is gewoon een vaag verhaal, niemand hier snapt het.
Vrouwen vallen niet zozeer op uiterlijk.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef heloef het volgende:
Bedoelt hij nou onzekere trutten die een vent zoeken die veel te knap voor ze is?
vast.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinos heeft een IQ van 145 en ik van 135, dus het ligt aan jou, vrees ik.
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet zozeer op uiterlijk.
Oh ja?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen vallen niet zozeer op uiterlijk.
Geen goede moves danquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Euhh ik kan me niks herinneren van jouw eerdere moves?
Is het allemaal niet gelukt op die sites?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:17 schreef dawg het volgende:
datingsites zijn kut, volgepropt met myspace angels, golddiggers, en onzekere trutten die willen compenseren met mannelijke modellen.
Onder de drugs? Man, het is 11:20 en ik heb nog geen koffie op. De enige drugs die ik hier neem zijn tabak en alcohol, brotha.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.
nee joh dat is toch niet eerlijk voor de mensen die serieus liefde zoeken daarquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Registreren, berichten versturen en zelfs daten kan nog steeds. Zelfs zoenen, seks en trouwen, al is dat wat minder geaccepteerd.
Hij lijkt mij wel maar dan zonder drugsquote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:21 schreef dawg het volgende:
[..]
mata zit onder de drugs dus dat is te begrijpen. bij jou is het niet de eerste keer dat je iets wat gezegd wordt niet begrijpt.
Ja. Uiterlijk is voor vrouwen veel minder van belang dan voor mannen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |