Men heeft er patent op (PVV'ers zijn zelf de grootste jankerds) om alles als "belediging" te zien.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:26 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Onfatsoenlijk vind ik het zeker niet. Het is meer dan onfatsoenlijk. Ik vind het beledigend, maar daar hebben sommige PVV'ers wel een handje van. Als je zoiets in dagelijks leven zegt, dan kun je er vergif op innemen dat dit natuurlijk niet wordt geaccepteerd.
Ik moest er ook smakelijk om lachen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Men heeft er patent op (PVV'ers zijn zelf de grootste jankerds) om alles als "belediging" te zien.
Ik vond het wel een grappige quote. Halalvlees van varkens, hoe kom je erop.
ach gut.... wat zielig toch weer.... ze discrimineren jou toch altijd.... en Turken die mogen alles..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 16:16 schreef El_Matador het volgende:
Wat een gezeik om een op zijn hoogst onfatsoenlijke opmerking zeg.
Ben bovendien wel benieuwd naar het waarom. Die Turk zal ook wel iets gezegd hebben over Bosman. Maar dat mag want Turken zijn nu eenmaal het Herrenvolk.
dat is jouw wansmaak dus..quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moest er ook smakelijk om lachen.
Want 1 PvdATurk staat model voor 90 miljoen Turken?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
dat is jouw wansmaak dus..
het is minachtend en beledigend.... het is een uiting van turkenhaat..
Jij haat Koerden en anderen ook toch ?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want 1 PvdATurk staat model voor 90 miljoen Turken?
Veel Turken zijn trouwens zelf dikke haters van Koerden en anderen.
Hoe kom je erbij, trol?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Jij haat Koerden en anderen ook toch ?
Oh gelukkig. Het 'hullie doen het ook'-argumgument. Ik maakte me al zorgen....quote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Want 1 PvdATurk staat model voor 90 miljoen Turken?
Veel Turken zijn trouwens zelf dikke haters van Koerden en anderen.
http://www.volkskrant.nl/(...)r-minder-trouw.dhtmlquote:Natuurlijk, het zijn peilingen. En, zoals elke politicus zal bezweren; die tellen niet. Het zijn maar dagkoersen; er is maar één peiling die wel telt, en die is op verkiezingsdag. Maar toch, trends zijn er wel degelijk in te ontwaren.
Wat blijkt; de PVV maakt een moeilijke periode door. De partij lijkt er moeite mee te hebben de kiezers vast te houden. Dat is de PVV niet gewend. Als je de historie van de peiling van Maurice de Hond erop naslaat, dan staat de partij op het laagste punt sinds de start van het kabinet-Rutte.
Logische verklaringen lijken de verslechterende economie en de extra bezuinigingen die eraan komen. Met name de SP, de partij die zich het felst tegen de ingrepen van het kabinet keer, stijgt namelijk.
Overlopen
Opvallend is wel dat 'slechts' 65 procent van de mensen die bij de vorige verkiezingen op de PVV stemde, aangeeft dat nu zeker weer te zullen gaan doen. Daarmee is dat percentage het laagste sinds De Hond dit vraagstuk is gaan meten, meldt hij op zijn site. Een derde geeft dus aan op een andere partij te zullen gaan stemmen, of het niet meer te weten. (Vooral de SP profiteert hiervan volgens De Hond, 8 procent loopt over naar de partij van Roemer)
Maar ook de perikelen rondom de hoofddoek van Beatrix hebben de PVV geen goed gedaan. Bleven de PVV-stemmers bij eerdere controversiële acties van Wilders vierkant achter de partijleider staan, bij de kwestie-Oman lijkt hij zich te hebben verkeken op de Oranje-gezinde houding van zijn achterban.
Beatrix
Uit de cijfers van De Hond blijkt dat 48 procent van de PVV-stemmers het eens was met het standpunt van Wilders dat de koningin geen hoofddoek had moeten dragen bij het moskeebezoek. Maar 50 procent vond het goed zoals de koningin zich had gekleed. En van deze mensen geeft de helft aan volgende keer niet meer op de PVV te zullen stemmen.
Ook vond 49 procent van de PVV-kiezers het goed hoe Beatrix op de commotie had gereageerd, slechts 42 procent was het niet met haar reactie eens.
SP
De SP zet inmiddels de stijgende lijn voort. Nieuwe kiezers lijken van alle kanten te komen. Een belangrijke donor is evenwel de PvdA: 27 procent van de PvdA-stemmers geeft aan de volgende keer voor Roemer cum suis te zullen kiezen.
Dat zal nog niet meevallen. Het "rondschreeuwen" is prima bruikbaar om te laten weten dat de PVV ergens tegen is om op die manier mensen achter zich te krijgen.quote:Op zondag 15 januari 2012 11:22 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben benieuwd wat Wilders gaat rondschreeuwen om de peilingen weer omhoog te krijgen.
Als je dit zo zegt he, van die interne mail, dan weet ik al dat jij nooit ver zult komen. Niet in een carrierre. Je hebt werkelijk geen idee hoe mensen professioneel met elkaar om gaan. Want dat is politiek, een professie, niet een praatje in de kroeg. In geen een bedrijf zul je zo'n mail kunnen versturen zonder consequenties, dus ook bij de PVV niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:32 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik moest er ook smakelijk om lachen.
We moeten ook niet vergeten dat het om een interne mail ging. Ja, het zegt veel over die man, maar erger vind ik dat hij zichzelf had ingehuurd als assistent. Dit is natuurlijk wel leuker, en daarom vaker in het nieuws.
Dit dus. Ook tegen je collega's houd je dergelijke zaken voor je.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als je dit zo zegt he, van die interne mail, dan weet ik al dat jij nooit ver zult komen. Niet in een carrierre. Je hebt werkelijk geen idee hoe mensen professioneel met elkaar om gaan. Want dat is politiek, een professie, niet een praatje in de kroeg. In geen een bedrijf zul je zo'n mail kunnen versturen zonder consequenties, dus ook bij de PVV niet.
Mwah ik denk niet dat al die PVV stemmers nu echt fout zijn. Zitten ook veel gewoon veel wat dommige mensen bij.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:31 schreef Disana het volgende:
Ik weet niet of de SP blij moet zijn met die 10% die van de PVV overloopt.
Klopt. Ik heb bijvoorbeeld een oom die ernstig pro-PVV is. Hij beschouwt zichzelf als een rechtse stemmer en heeft de schurft aan de PvdA. Goed, toen ik hem onlangs sprak ben ik serieus met hem in gesprek gegaan waarbij meerdere politieke thema's de revue passeerden. Conclusie: de beste man is zo fucking links dat ik in vergelijk zelfs rechts lijk.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat al die PVV stemmers nu echt fout zijn. Zitten ook veel gewoon veel wat dommige mensen bij.
Niet perse dom, er zitten ook gewoon veel teleurgestelde mensen tussen, mensen die D66 zelfs aan zou kunnen spreken.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Mwah ik denk niet dat al die PVV stemmers nu echt fout zijn. Zitten ook veel gewoon veel wat dommige mensen bij.
Ook dat nog jaquote:Op zondag 15 januari 2012 13:46 schreef JoaC het volgende:
[..]
Niet perse dom, er zitten ook gewoon veel teleurgestelde mensen tussen, mensen die D66 zelfs aan zou kunnen spreken.
Ongetwijfeld, maar het is de vraag of de SP daar dan wel blij mee moet zijn. Ik zou trouwens wel eens willen weten waarom al die mensen weglopen; hopelijk is het omdat ze erachter zijn dat de PVV geen fatsoenlijke partij is.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want de PVV moest het bij de verkiezingen veel van dat soort mensen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:35 schreef remlof het volgende:
Ik denk dat juist die mensen die nu switchen tussen PVV en SP gewoon thuisblijven als er weer verkiezingen komen
Daarom, dus ik denk dat de volgende verkiezingsuitslag gewoon de VVD, PvdA en CDA als grootste partijen laat zien.quote:Op zondag 15 januari 2012 14:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want de PVV moest het bij de verkiezingen veel van dat soort mensen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |