abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106719368
2012

28 januari: IslaBonita (meisje)
29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 13-01-2012 22:56:37 ]
pi_106719407
Als er nog toevoegingen voor de OP zijn, roept u maar.

Dit is Soempie's topic *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:29:32 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106720762
Kyara, van harte, jij sterke vrouw! Supermooie naam. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt, een beetje slaap kunt pakken maar dat je vooral enorm kunt genieten van je kleine man.
pi_106721367
Mijn datum blijft trouwens staan, de mevrouw had erg goed gemeten vorige keer.

Ik heb in 1 dag allemaal kwaaltjes die ik hier lees, willen jullie dat gewoon lekker bij je houden?
pi_106722345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:51 schreef octopussy het volgende:

Dit is Soempie's topic *O*
O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:23:44 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106722450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

O+
rommelt het al?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106722528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

rommelt het al?
Nee, niks. :N
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106723386
Dus als dit mijn topic is, dan moeten we heel traag posten. :+

Of even doorspammen naar deel 900.
pi_106725776
900 is ook een mooi nummer om jouw topic te worden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106727123
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.

:D :')

En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje. :P
pi_106727146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.

Ik kon een grinnik niet onderdrukken :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106727237
Er staat ook: Snuif wat frisse lucht op! Het verhoogt de weerstand en levert volop energie! Beweging in open lucht is trouwens niet alleen vandaag belangrijk.

Dus nu ben ik in verwarring... :P
pi_106727292
Maar zo zie je maar weer, met die dingen kun je altijd alle kanten op, klopt altijd. :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:55:21 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106727771
Whehehe die horoscoop! Ik denk niet dat ze bedoeld zijn voor steenbokjes-in-de-buik ;).

Trage dag hier in het topic trouwens! Maar ik heb ook geen interessante nieuwtjes helaas...
pi_106728146
Kyara en Argento, hij is er!! *O* Van harte gefeliciteerd met Midas... heftige bevalling, hopelijk kan het grote genieten nu gaan beginnen!
pi_106728582
Hah horoscopen :9..

Vandaag naar de fysio geweest, ze heeft alles even los gemasseerd,
Maandag er weer naar toe. Kan goed met dr praten over zw.schap enz :) das wel fijn. Vanm ook nog naar de kapper geweest *O* wat ik al een tijdje uitstel :@
En vanaaf naar n vriendin :) gezellig.

Enn de gordijntjes voor de babykamer zijn binnen O+
dinsdag komt de commode, box en kinderwagen+luiertas O+
en dan hebben we bijna alles in huis :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:47:56 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106729429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:

Ah, in dat geval is het dus heel goed dat ik mezelf net verslapen heb bij m'n dutje en dus te laat was met koken :+

Mogge :O
pi_106729539
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor! :*

Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8 :')
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:53:23 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106729606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor! :*

Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8 :')
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
Lekker aan het ijzer dus?

Genieten zo he van die kleine man, ben je ook de hele dag aan 'm aan het sniffen? O+
pi_106729618
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn! :*
pi_106729657
Kyara *O* Hij is zo O+ Hoe voel je je als mama?

Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
pi_106730232
Kyara!!! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!
pi_106730344
Kyara O+ krijg je een ijzer infuus? heb ik gehad
:* hopelijk morgen naar huis!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106730422
mama zijn bevalt prima. het is echt O+
Bloed is niet nodig omdat mijn eigen hb zo hoog was. Ze verwachten dat t snel weer opkrabbelt. Borstvoeding gaat voor geen meter. Hij bijt en ook zonder tandjes doet dat verrekte zeer :x
pi_106730468
Yup je tepels moeten wennen...doet erg veel pijn eerste dagen -O- als je kan..doorzetten en dan is het O+ als je niet kan dan is het ook begrijpelijk :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:34:51 #26
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106730803
Kyara gefeliciteerd!!! *O*
Midas O+

Hopelijk voel je je snel weer beter, en mag je morgen heerlijk met je kleine en grote man lekker naar huis!!! :*

Sorry beetje late felicitatie, maar beetje druk hier...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:56:32 #27
250838 Fee-nix
pi_106731532
Leuk Zoe, al die spulletjes voor de baby die binnen komen :). En fijn zo'n fysio! Heb je bij de kapper een stuk eraf gehaald of gewoon de puntjes? Ik heb eigenlijk een beetje spijt van mijn rigoreuze knipbeurt laatst... Hoop dat het snel weer wat langer is. Wel beetje jammer van de kraamfoto's....

Kyara fijn dat het moeder zijn nu al bevalt! Ik hoop dat je HB snel weer op peil is! Borstvoeding deed bij mij in het begin ook zeer. Dat bleek te komen doordat Jesper 1 van de eerste dagen verkeerd had gehapt en daardoor zaten er bijna onzichtbare blaasjes op mijn tepel. Echt rond het middelste 'gaatje' zeg maar. Toen zei de kraamverzorgster dat ik na elke voeding wat melk erover uit moest smeren en dat was een wondermiddel! Het was zo over! Maar bijten lijkt me ook niet fijn, au zeg! Midas moet even wat tafelmanieren leren :P haha.
pi_106732097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Soempie het volgende:
Kyara *O* Hij is zo O+ Hoe voel je je als mama?

Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4 ;)) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..

Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:21:22 #29
186094 Floria
Ghost of shark
pi_106732367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4 ;)) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..

Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal :)
Bij mij duurde het ruim 4 dagen voor ik melk zag. Geen zorgen daarover dus. Kom wel! En je hebt natuurlijk een vreselijke uitputtingsslag gemaakt en een laag HB dus niet zo gek dat het voelt alsof er niets komt. Veel aanleggen!

Maar daar is natuurlijk een heul ander topique voor ;)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_106733446
Fijn om te horen dat je zo gelukkig bent O+ en ja dat opstarten hoort er allemaal bij.
Het bijten lijkt me ook niet zo fijn nee }:|
pi_106734167
Nog geen Soempiebaby...volgend topic mag ook hoor :P
En Zoe die het kamertje bijna kan inrichten *O*, leuk!
En borstvoeding bij Midas :)
Goed bezig meiden

Net weer echo gehad, ben idd 9 weken ongeveer :)

Hij ligt op zn zij denk ik, hoofdje rechtsboven. 4 Witte vlekjes zijn arm en been stompjes :P
Onze ukkePuk is 2.24 cm, in lengte verdubbeld dus in twee weken tijd :)

mag ik dan in de OP met 13 augustus? (ook al post ik niet zo vaak :@)

[ Bericht 2% gewijzigd door SupremeEvil op 12-01-2012 22:27:33 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:06:03 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106734281
Wat bijzonder toch die eerste echo's O+
pi_106734364
Kyara, zou fijn zijn als jullie morgen naar huis kunnen. Lekker thuis wennen met de kleine :Y
En de bv komt vast wel. Hier ook een moeilijke start, veel afvallen, maar vanaf dag 4-5 ging het steeds beter!
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:18:33 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_106734942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn! :*
Bloed krijgen heeft ook zijn nadelen helaas. Maar als je ijzervoorraad gewoon voldoende is, zou het inderdaad vrij snel weer op peil moeten zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 20:28:34 #35
309370 Nanadu
pi_106735464
SupremeEvil wat fijn dat je een goede echo had *O* En eindelijk weer een augustus baby erbij *O*

Kyara wat fijn dat het zo goed voelt, midas erbij, en hopen dat de borstvoeding nog op gang komt!

Ik begin toch wel steeds zenuwachtiger te worden voor maandag, als wij de echo hebben. Vandaag hoorde ik toevallig wel dat een moeder op mijn werk ook zwanger is en 4 dagen na mij uitgerekend is. Ik wilde bijna vertellen dat ik ook zwanger ben, maar wil toch eerst de echo van maandag afwachten.
pi_106735654
Goede echo voor SE *O*

Nanadu, spannend :Y komt vast helemaal goed! En wat leuk een mede zwangere op het werk :D

Ik heb zojuist 2 volledige maanden ouderschapsverlof aangevraagd :o dat houdt gewoon in, als het goedgekeurd wordt, dat ik pas 2 januari 2013 weer hoef te gaan werken (verlof begint 6 weken van te voren op 10 juni en dan na mijn verlof een maand vakantie en dan 2 maanden Ov!)

Gaan we nu fijn alvast wat extra geld apart leggen voor die maanden O+ maar het is ons bij de dame zó goed bevallen dat ze pas zo 'laat' voor het eerst naar de opvang hoefde en we thuis gewoon een lekker ritme konden aanwennen!!

Ik heb er al helemaal zin in :@ :D
pi_106736507
Mooie echo SupremeEvil!!

Nanadu maandag de echo, spannend hoor!! Ik moet nog een weekje langer geduld hebben. Ik kan het ook maar moeilijk voor mij houden op mijn werk! Vandaag werd nog gevraagd wanneer wij voor een tweede gaan! :)

Gerberaatje, dat klinkt lekker!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:01:08 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106737289
*O* Mooie echo Supreme Evil !

Kyara, ik hoop dat je snel naar huis mag !

Nanadu,, leuk, maandag een echo, altijd weer spannend !
Ik heb maandag ook een echo, en een ctg (is hier schijnbaar standaard....)

En ik ben klaar met de babywasjes ! Alles is gestreken *O* 6 wasmanden vol :X
pi_106737957
Kyara en Argento, gefeliciteerd met jullie kleine Midas! Wat een schatje is ie O+. Wat een zware bevalling heb je achter de rug joh, hopelijk krabbelt je HB snel weer op, en gaat het met de rest van je herstel ook goed! Maar zo'n ventje maakt veel goed hè! Duimen dat de BV ook gaat lopen :).
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:55:08 #40
250838 Fee-nix
pi_106740560
SE een goede echo! Super! *O*

Gerberaatje wat fijn! Logisch dat je er zin in hebt :).

Nanadu spannend!

PE wat veeeeeeel was! Haha! Zoveel heb ik lang niet hoor!

Hier alweer bijna bedtijd. Ik begin er af en toe gewoon tegen op te zien.... omdat alles van het slapen zo stijf wordt en omdraaien en uit bed komen zo pijnlijk is. Pfff... Nouja, welterusten!
pi_106742630
Even zelfde post als in de SC waar ik kom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik bang. :@

Vandaar ook even geen reactie nu op anderen, sorry. :@
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:39:34 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106742797
Soemp, komt goed meis :*

Spannend! Ga nog even lekker languit in bad liggen om te ontspannen en probeer wat te slapen... Nog heel even O+
pi_106742812
Nog even een snelle :W

Voetjes van de vloer op een personeelsfeest was bij nader inzien niet zo'n goed idee.. Lig net plat en vraag me nu al af hoe ik morgen moet opstaan. Au! Dompie dat ik ben :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106742887
Soempie :* Komt helemaal goed!!! Pak nog even jullie rust en geniet nog maar fijn van elkaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106743016
Lieve Soemp probeer te ontspannen inderdaad. Niet dat ik ervaring heb.. Maar hee, ook jij kunt dit dame! Echt! Dikke :*
pi_106743136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik bang. :@
en toch zal het helemaal goed komen. Die kleine is er klaar voor en jij ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:04:24 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106744207
Soemp, komt helemaal goed joh! Echt waar! :*

SupremeEvil, wat een plaatje! O+
pi_106744426
Soempie, het is ook onwijs spannend :Y Onthoud goed dat JIJ de controle hebt bij een inleiding.
Zie je wel dat dit jouw topic wordt ^O^ O+

Kyara, het schijnt dat bloed krijgen bij bloedarmoede maar weinig effectief is. Een heel groot deel daarvan wordt direct door je lichaam afgebroken. IJzerinfuus kan, maar heeft pas na een paar weken goed effect. Als je ijzervoorraad goed is dan kan je lichaam het als het goed is opvangen en zelf oplossen.
*note to self: morgenmiddag even nabellen wat de uitslag is van bloedprikken van dinsdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames met pijn, nog even volhouden. :* Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz. _O_
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:09:48 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106744531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef octopussy het volgende:

Dames met pijn, nog even volhouden. :* Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz. _O_
Is het al april?
pi_106744762
't Komt ook wel goed. :)

Ik heb trouwens nog steeds dat ik deuren tegen m'n buik aanstoot en zwenkproblemen heb met kastjes enzo. :P
pi_106746502
Soemp wat leuk!!! Morgen een minisoempiewiebelkont O+

Heel veel succes, komt allemaal goed hoor, echt waar! :*
Een pijntje hier en daar, maar daar kom je ook wel weer door en dan krijg je de allermooiste en allerliefste baby op aarde O+

Zet m op! :%
pi_106749090
Sorry, nog ff spammen:

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_106749107
Och. O+ O+ O+

Wen je al aan je nieuwe waaktijden? c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:24:14 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106749344
Speciaal voor jullie hebben wij een topic geopend:

Vrouwen die over hun baby vertellen op Facebook

Geeft uw mening!
pi_106749566
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Geeft uw mening!
neuh, waarom?
pi_106750095
soempie komt goed! Ik heb twee keer eeninleiding gehad, prima verlopen! Succes morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:31:09 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106750700
We duimen, Soempie!!!
The love you take is equal to the love you make.
pi_106750752
Wat een bos haar joh, Argento. O+

We mogen ons om 8 uur melden. Zo even snel douchen en de laatste dingetjes in de tas doen. En de paniek is nu over naar nieuwsgierigheid en wat zenuwen. :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:52:48 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106750763
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:06:46 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106750807
Succes soempie!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:07:39 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106750811
Soempie! Daar ga je dan! Zet hem op *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106750835
Succes Soempie, komt helemaal goed! *O*

En Argento, daar hoef je geen sorry voor te zeggen, wat een heerlijk knulletje!
pi_106750862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 07:11 schreef Marjolijntje het volgende:

En Argento, daar hoef je geen sorry voor te zeggen, wat een heerlijk knulletje!
Ja precies, al zet je het hele topic vol. :D O+
pi_106750908
Soemp, Wiebel, succes vandaag!! :%
pi_106750960
Succes Soempie!!! Het komt vast helemaal goed, en dan heb je snel je kindje in je armen! :*
pi_106751096
Kyara & Argento; wow, wat een haar, mooi hoor!

Soempie; heel veel succes vandaag, hopelijk heb je heel snel je kleintje in je armen!
pi_106751110
Soempie heel erg veel succes!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:01:37 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106751116
Soempie, zet 'm op. Vrijdag de dertiende is een geluksdag! (Mn en ik ontmoetten elkaar toen ;) )
pi_106751144
heel veel succes soempie en wiebel. Ik duim voor jullie :*
pi_106751146
Soempie, ik wens je een voorspoedige bevalling toe. :* Strakjes ben je mama!

Tevens F5 *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:13:41 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_106751205
Soempie, je bent nu al in het ziekenhuis, maar toch wil ik je nog even succes wensen. Het gaat je gewoon lukken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:15:29 #72
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106751220
Zet em op Soemps!
F5en tot we er bij neervallen vandaag!
pi_106751299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef Argento het volgende:
Sorry, nog ff spammen:

[ afbeelding ]
Ooooooh doe es niet! Mijn hemel, ik rammel er de pan van uit terwijl dat technisch niet kan op het moment :D

Soemp, you go girl!! *O* :%
pi_106751379
GO SOEMPIE GO SOEMPIE GO SOEMPIE *O* *O* :% :% :%
pi_106751409
Oooh soemp! Spannend! Succes!
pi_106751419
Succes Soempie!!!
pi_106751422
*O* Succes Soempie! *O* :%

Wat een heerlijke foto weer Argento! O+
pi_106751480
Zet het op Soempie vrijdag de 13e wordt voortaan een geluksdag voor jullie!

Wat een dotje argento!

(vandaag vrije dag, kan dus redelijk voluit mee spammen :D)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:54:02 #79
250838 Fee-nix
pi_106751680
Succes Soempie!! *O* Spannend, spannend! Ik hoop dat je vandaag nog mama bent :).

Argento en Kyara: wat een liefje! En dat haar!!! O+

Octo... door jou krijg ik zo'n zin om niet meer zwanger te zijn!!! Heb t sinds gisteren ineens echt zo helemaal gehad. :'(

Nouja... meld maar weer...
pi_106751684
Jaaa soempie! Go! :) succes...
Hier ook dagje vrij, dus kan ook lekker f5en. Alleen vanmiddag even langs de pedicure :)
pi_106751729
Go soempie *O*

Argento, wat een mooierd!
pi_106751796
Oh Soemp, toch jouw topic :o Succes met de inleiding, hopelijk verloopt het soepel *O*

Argento, wat een droppie, en veel haar! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106751856
Soempie spannend! Zet m op vandaag!

Argento, wat een bos haar heeft ie zeg :o O+
pi_106751931
Succes Soempie!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:16:29 #85
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106752022
*O* Soempie, veel succes vandaag !

@ Argento, wat een prachtig manneke ! O+

@ Fee-Nix, nog maar even, dan ben jij ook mama. Komt wel goed ^O^

Bleh, ik heb het zuur }:| .....en ik heb zin in ijsblokjes/water (Craving *O* )
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:23:11 #86
250838 Fee-nix
pi_106752169
Dank je PE! :* Ik hoop dat ik er morgen ook weer zo tegen aan kan kijken... Pfff voel me echt heel erg zielig. En dat terwijl ik al die weken zo positief ben gebleven. Toch die beruchte laatste loodjes dus...
pi_106752403
Soemp you go girl! Zet hem op!

Fee dikke :*

Enne domme vraag misschien, ik eet af en toe cervelaatworst en nu zei gisteren iemand tegen mij dat ik dat eigenlijk niet mag?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:39:06 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106752514
Soemp zet 'm op dame!! *O*

Joe goo gurrul!! :*
pi_106752609
Clauwheee, vorige zwangerschap kwam dat ook ter sprake. Een stagiaire deed de intake en die had het over salami dat dat niet mocht. Stond op de site van het voedingscentrum ofzo. Vk vond t ook vreemd, want had dat nog nooit gehoord. Zij dacht toen dat t dan waarschijnlijk om de gedroogde worst ging. Niet de gewone vleeswaren.
Dat was mij dus gezegd. Maar is ook alweer 2 jaar geleden :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:53:25 #90
250838 Fee-nix
pi_106752808
Volgens mij zijn dingen als salami en cervelaat gewoon verhit geweest en dus veilig :).
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:58:32 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106752937
Volgens mij zijn alle gedroogde worsten bewerkt en mag je ze wel eten :Y

Soempie, zet 'em op! Je kan het hoor!

Fee-nix, je bent er bijna meisje :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 13-01-2012 10:19:02 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:00:50 #92
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106752983
Succes soempie!

En hoe gaat het met asy? :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106753026
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Daarom heb ik er ook niet bij nagedacht. Nou dan maak ik me er maar niet druk om!
pi_106753170
Soempie success!!!!! *O* *O*!!!!!!!!

fee-nix
das niet leuk dat je spijt hebt van je knipbeurt :{
heb alleen puntjes eraf en mn pony weer wat bijgeknipt. Ik ga altijd naar n turkse kapper (met mn friese haar :') ) maar die doet precies wat ik aangeef dat ik wil.
Bij andere kappers raak ik altijd meer cm's kwijt dan nodig, en ook mn pony lijkt dan nergens naar.

ahh :* en de laatste loodjes.. pff kan me voorstellen dat t zwaar is!

SE goede echo! *O*

Argento&kyara wat een knapperd!!! O+

Slecht geslapen :O
vorige week kon ik nog wel half op mn buik liggen maar wordt nu vanbinnen in elkaar gebeukt als ik dat doe :P ligt dus niet zo lekker.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:20:55 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106753376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:

En hoe gaat het met asy? :*
Op en af. Als ik maar helemaal niks, dan blijft het stabiel, maar als ik ook maar iets doen (boodschap, autorijden, sjouwen met moe kind etc) dan wil het allemaal niet meer.
Maar goed, nog eventjes volhouden. Nog 9 weken en dan mag ik al thuisbevallen ;)

hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken?
pi_106753416
Soemp laat weten dat de vliezen zijn gebroken (door de verloskundige) en dat het nu wachten op de weeën is!
pi_106753482
Asy;
lijkt me helemaal zwaar.. met n kleintje er bij
als ik veel pijn heb dan doe ik niets en dan maakt het hier in huis niet zoveel uit
dat alles even stil staat.. maar als je n kleintje hebt dan moet je wel.. pff :*

wiebelkont :D spannend!! :%
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:00 #98
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106753510
Succes Soempie! *O*
A grand adventure has begun.
pi_106753683
fee-nix wat vervelend dat je het even gehad hebt, nog eventjes maar.

Oe, spannend soempie!

Ojee, nooit van gehoord dat salami niet mag, ik eet dat gewoon nog.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:39:17 #100
265732 Keshet
pi_106753848
Als je geen salami mag tijdens je zwangerschap dan wil ik nooit meer zwanger worden. :{w
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:41:19 #101
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106753907
Ik eet ook gewoon salami hoor...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:43:27 #102
190853 RockabeIIa
pi_106753954
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:20 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Op en af. Als ik maar helemaal niks, dan blijft het stabiel, maar als ik ook maar iets doen (boodschap, autorijden, sjouwen met moe kind etc) dan wil het allemaal niet meer.
Maar goed, nog eventjes volhouden. Nog 9 weken en dan mag ik al thuisbevallen ;)

hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken?
9 weekjes klinkt te overzien :*
wel verbeterd maar wel elke dag last van. Vooral veel last rond mijn menstruatie. Blijft een zwakke plek he :)
pi_106754023
Succes Soempie!

En gefeliciteerd Kyara en Argento! Wat een schatje zeg!
pi_106754103
Ik heb nu zin in salami of andere gedroogde worst. En ik zit op mn werk }:|
pi_106754112
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:41 schreef flugeltje het volgende:
Ik eet ook gewoon salami hoor...
Ik dacht ook dat het niet mocht eigenlijk. * Kuukske gaat morgen tosti met cervelaat maken *O*.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:51:03 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106754159
Zoë, dat is iets wat ik nu heel erg merk. Dat het nu zwaarder is dan toen ik nog geen dreumes had. Gewoon omdat je niet even kunt zeggen 'nú éven níet' ;)

Rocka, dat is balen zeg. Hopelijk verbetert het nog wat meer gedurende de jaren. En last tijdens menstruatie herken ik wel hoor. Dat had ik ook na Harry.

En 9 weken is wel te overzien maar het kan ook nog 14 worden hè? ;)

Soempie en wiebelkont: vandaag worden jullie papa en mama! *O*
pi_106754192
Het staat inderdaad op de site van het voedingscentrum dat salami de listeria bacterie kan bevatten. http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/listeria.aspx

tja...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:54:25 #108
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106754243
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:52 schreef Thistleweed het volgende:
Het staat inderdaad op de site van het voedingscentrum dat salami de listeria bacterie kan bevatten. http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/listeria.aspx

tja...
maar dan mag je ook geen voorverpakte groenten/sla meer...
Eigenlijk niks meer wat voorverpakt is (volgens mij).
Maar het vleesbeleg wat ik 'vers' koop bij de slager is ook voorverpakt (geweest) en wordt daarna in plakjes gesneden. Dus kortom, eigenlijk mag je dan zo'n beetje alleen nog hagelslag op je brood ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:56:37 #109
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106754294
Ik kom weer eens binnenvallen... Toevallig zat ik vanochtend ook over salami na te denken, daar heb ik ook wel trek in! Als je het nu zou verhitten, bijvoorbeeld voor door een pastamaaltijd, zou het dan kwaad kunnen?

Ik heb net de nekplooimeting gehad ende was gelukkig goed, 1.5 mm! Nu nog wachten op de bloeduitslag.

Oh, en ik had gelezen dat het vandaag Soempie haar dag is! Succes vandaag meid, en zet m op!
pi_106754391
En je mag je vaatdoekje niet te lang laten liggen, je restjes meteen opeten enz.

Ik vind het zo lastig, ze maken het heel moeilijk terwijl dat volgens mij helemaal niet zo heel moeilijk is allemaal. Daardoor zullen mensen misschien de risico's van bijvoorbeeld rauwmelkse kaas ook minder serieus nemen.

Overigens vind ik het vraagstuk over harde kazen ook nog steeds lastig. Had aan mijn verloskundige gevraagd of ik Parmezaanse kaas mocht die van rauwe melk gemaakt was. Die zei dat dat niet van rauwe melk gemaakt wordt dus dat ik dat gewoon kan eten. Nu zag ik al in de winkel dat ik het toch echt goed had gezien en dat dat wel van rauwe melk wordt gemaakt soms. En nu lees ik dat het geen kwaad kan om harde kazen te eten omdat de bacterie niet kan overleven met zo weinig vocht. Ergens wel slecht dat die verloskundige dat dan niet weet. Gelukkig was het toch een invaller en zie ik die niet meer terug.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:05:28 #111
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106754507
Maar een vlos is geen voedingsdeskundige. Die weet echt niet van álles of je het wel of niet kan eten.

Mij is ook verteld door diverse mensen dat ik geen mousse meer mocht eten ivm rauwe eieren/salmonella. Totdat ik een restauranthouder sprak die zei dat eigenlijk alle restauranthouders gebruik maken van gepasteuriseerd eiwit om het risico te verkleinen.

Ik denk dat als je een beetje op let met de (zeer) hoog risico producten dat de kans op besmetting wel meevalt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 13-01-2012 11:11:16 ]
pi_106754685
Misschien verwacht ik ook wel te veel van de kennis van de verloskundige. Heb dan zo in mijn hoofd zitten dat die alles weten over elk aspect van zwanger zijn :D

Grappig zeg, dat dat zo zit met mousse. Ik vind het wel lastig hoor, vind het moeilijk om te onthouden wat ik nou wel en niet mag eten. Je hoort zo veel verschillende dingen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:12:00 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106754701
Wat Asy zegt dus, gewoon je gezond verstand gebruiken.

Rauwmelkse kaas kijk ik over het algemeen wel altijd naar, maar het is me ook al eens overkomen dat 't blokje kaas al naar m'n darmstelsel onderweg was toen ik pas achter kwam dat het rauwmelks was :+

Zelfde met listerine, de echte voorverpakte vis neem ik niet, verse vis weer wel (zalm, haring etc) Bij zaken als Sushi enzo let ik altijd op de populairiteit van het restaurant, als het heel populair is zal de omloopsnelheid zo groot zijn dat bacterien amper een kans krijgen...
pi_106754849
Ha, die truck gebruik ik met softijs en milkshakes, heb ook wel eens begrepen dat als die apparaten niet vaak genoeg worden gereinigd en het niet genoeg door loopt dat daar ook listeria in kan gaan zitten.

Maar goed, mijn gezonde verstand ben ik kwijt geraakt sinds ik zwanger ben, dus zal daar maar niet al te veel op vertrouwen, hahaha.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:35:48 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106755382
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Thistleweed het volgende:

Maar goed, mijn gezonde verstand ben ik kwijt geraakt sinds ik zwanger ben, dus zal daar maar niet al te veel op vertrouwen, hahaha.
:D
  vrijdag 13 januari 2012 @ 11:40:55 #116
250838 Fee-nix
pi_106755539
Asy en Zoë dank voor de lieve woorden! Asy, vergeleken bij jou ben ik maar een zeurpietje hoor! Bikkel!

Zoë spijt van het knippen... ja ach, heb ik wel vaker, haha. Mijn kapster is heel goed hoor en ze doet ook precies wat ik wil. Alleen blijken sommige dingen die ik wil in de praktijk toch minder leuk dan ik dacht ;). Ach, dat is het risico als je weleens wat experimenteert met je haar.

Tante_Soesa een goede nekplooimeting! *O* Nog even wachten op de bloeduitslag, maar dit is al een erg goed teken natuurlijk :).

Over wat je allemaal wel en niet mag eten: als je op internet gaat zoeken, komt het er vaak op neer dat je echt bijna niks meer mag hebben :P. Zo kwam ik een keer op de site van een of ander kruidenvrouwtje die een enorme lijst had van kruiden die gevaarlijk zouden zijn tijdens de zwangerschap. Basilicum bijvoorbeeld... Aan de dokter gevraagd en die had zoiets van: ja iedereen kan tegenwoordig een site maken op internet en alles erop zetten wat ze willen. Dat betekent natuurlijk nog niet dat ze er verstand van hebben ;).

Ik hou me gewoon maar aan t korte lijstje op de site van mijn vk en verder vind ik het wel prima. Als je niet zwanger bent, eet je al die producten immers ook en ik ben daar in ieder geval nog nooit ziek van geworden. De kans dat zo'n bacterie aanwezig is, is volgens mij heel klein... Dus idd voorzichtig met de hoog risico producten, maar ik denk echt dat het verder zo'n vaart niet zal lopen.
pi_106756404
Ik heb t geluk dat k veel dingen die niet mogen toch al niet eet :P
Kregen gisteren op t werk een brief van de Makro over een of ander worsttrio dat teruggeroepen werd ivm listeria bacterie. Vriend opgezocht wat het was. Hij had zoiets van: ziet er niet uit als iets wat je zou eten :P
En op t moment eet k toch alleen maar zoetigheid op brood...vleeswaren vind bbk nu niet echt lekker :)
+
pi_106757505
Ik ben ook helemaal van het zoete op brood. En tosti's.

Ik heb weer een paraafje van de vk binnen trouwens. Beeb ligt dwars, dat wel. Voeten onder rechterribben en hoofdje onder linkerribben.

Bloed geprikt bij 27 weken was helemaal goed. :)
pi_106757637
Asy, ja kan me voorstellen! :*

Fee-nix
Dat is wel jammer, heb zelf meestal t idee (als ik m'n haar echt anders doe) dat t wel eventjes duurt voordat t mooi valt. (week of 2)

Tante soesa *O* wat fijn!

Kuukske goedgekeurd!

Over eten: ik eet geen kaas en bijna geen vlees dus maak me niet zo druk
Ik vlees eet zorg ik er altijd v dat het goed gaar is.

& verder is hygiëne zoals vaatdoekjes enz altijd belangrijk

Mmm een vriendin van me wast haar handen niet als ze naar de toilet is geweest :X sowieso niet fris maar als ik zometeen een baby heb vind ik t niet zo fris als ze bv een pink in t mondje doet of wat dan ook :{ hoe vraag je mensen in je omgeving hygiënisch te zijn als ze aan je baby willen komen?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:49:42 #120
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106757662
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind als ze hun handen in je kind steken...
pi_106757759
Ik persoonlijk vind het sowieso not-done om jouw vinger in het mondje van andermans kindje te steken.. No way dat iemand dat bij Cas heeft geprobeerd.
pi_106757781
huh, wat! stoppen andere mensen hun pinken in de mond van andermans baby's? Hmm, goed dat ik dat weet, ik denk dat ik dat sowieso niet wil.
Lijkt me ook wel moeilijk in het begin. Ik heb nu echt het idee dat ik niemand aan mijn kindje wil laten zitten. (nouja, goed, vooruit, mijn man mag er wel aankomen ;))

Kuukske, fijn dat je goed gekeurd bent!
pi_106757795
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind als ze hun handen in je kind steken...
Ja eerlijk zijn natuurlijk..
Ik ben van de subtiele aanpak (met iets als hygiëne) maar dat werkt niet echt bij haar haha
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:54:34 #124
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106757831
Je kunt een lijstje met hygienevoorschriften bij het geboortekaartje stoppen :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:54:34 #125
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106757832
Hier moest bezoek handen wassen als ze de baby wilden vasthouden. Gewoon zeggen. Niemand keek ervan op hier. Of zeiden er iig niks van. Pink in mond vind ik ook een beetje gek.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:55:24 #126
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106757869
Dat dus Aventura, daarnaast een fles met van dat desinfectiespul op tafel maakt ook wel wat duidelijk...
pi_106757876
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Aventura het volgende:
Hier moest bezoek handen wassen als ze de baby wilden vasthouden. Gewoon zeggen. Niemand keek ervan op hier. Of zeiden er iig niks van. Pink in mond vind ik ook een beetje gek.
Ja lijkt me wel n goede, lekker fris
Ik deed t uit mezelf als ik op baby bezoek ging.
pi_106758014
Ik had ook grote moeite om Cas aan andere mensen te geven om vast te houden :@ En zelfs nu wil ik het allemaal het liefst lekker zelf doen. Niemand hoeft hier een luier te verschonen 8-) Soms, heel soms dan is schoonmoeder me te snel af })
pi_106758057
Nou de stinkluiers schuif ik met groot gemak door aan ieder die wil hoor :') :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:18:55 #130
250838 Fee-nix
pi_106758763
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef Zoë23 het volgende:

Fee-nix
Dat is wel jammer, heb zelf meestal t idee (als ik m'n haar echt anders doe) dat t wel eventjes duurt voordat t mooi valt. (week of 2)

Ja herkenbaar, ik vind t nu ook al ietsje leuker dan toen t net geknipt was :).

Dat mensen met vieze handen aan mijn baby kwamen, heb ik gelukkig niet meegemaakt... (of niet goed opgelet :P).

Wat ik wel heel vervelend vond: mensen die zooooo graag de baby vast willen houden dat het opdringerig wordt (lees: m'n schoonouders). Jesper werd zowat elke keer dat we daar kwamen (of zij hier) meteen uit m'n handen gegrist. Maarja, ook al vond ik t niet leuk, ik had wel zoiets van: ik kan m inderdaad al elke dag de hele dag vasthouden en zij zien hem veel minder vaak. Dus ook wel weer logisch dat ze hem dan graag knuffelen. Ze zijn ook gek op 'm. Maargoed, iets meer tact had niet vervelend geweest ;).

En stiekem hoop ik dat de borstvoeding dit keer gewoon briljant gaat, dan hoeft ook niemand m een flesje te geven! :@ :')
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:21:47 #131
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106758861
Mijn schoonmoeder ziet ons niet eens staan, ze grist meestal Willem weg en is alweer naar binnen voor wij de auto goed en wel uitzijn :')

Achja, ik kan mezelf er niet druk om maken ook. Ik ben een makkelijke wat dat betreft. Laat 'm ook zonder problemen bij oppas ofzo achter en ook net na de geboorte mag iedereen 'm vasthouden wat mij betreft. Enige wat ik niet prettig vond is dat mensen er bij waren als ik aan het voeden was, niet dat ik preuts ben, maar daar had ik gewoon niet zo'n zin in....
pi_106758937
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Thistleweed het volgende:
Lijkt me ook wel moeilijk in het begin. Ik heb nu echt het idee dat ik niemand aan mijn kindje wil laten zitten. (nouja, goed, vooruit, mijn man mag er wel aankomen ;))
Daar is toch niks moeilijks aan? Als je het niet wilt dan doe je dat niet. Jouw baby, jij bent de baas. :7

Soempie, zet 'em op! *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:27:14 #133
250838 Fee-nix
pi_106759043
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef flugeltje het volgende:
Mijn schoonmoeder ziet ons niet eens staan, ze grist meestal Willem weg en is alweer naar binnen voor wij de auto goed en wel uitzijn :')

Achja, ik kan mezelf er niet druk om maken ook. Ik ben een makkelijke wat dat betreft. Laat 'm ook zonder problemen bij oppas ofzo achter en ook net na de geboorte mag iedereen 'm vasthouden wat mij betreft. Enige wat ik niet prettig vond is dat mensen er bij waren als ik aan het voeden was, niet dat ik preuts ben, maar daar had ik gewoon niet zo'n zin in....
Whehehe, ja hier is het ook altijd eerst 'heeeeeey Jesper' en dan onze namen erbij gemompeld :P.

Mensen erbij met voeden vond ik ook geen succes. Terwijl ik van tevoren dacht: ach geen probleem, ik tover straks vast te pas en te onpas die tiet tevoorschijn ;). Maar dat was dus niet zo.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:28:53 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_106759099
Je mag er inderdaad niet klakkeloos van uit gaan dat iedereen hygiëne net zo belangrijk vindt als jijzelf. Gewoon vragen of visite handen wil wassen voor ze baby aanraken. En vreemde pinken in de mond van mijn baby? Doe eens niet :{w

Soempie, hopelijk gaat alles goed! Doe je best meid ^O^
.... met gevoel voor drama....
pi_106759136
Nog een tip: als je je baby bij je in een draagdoek draagt dan blijft iedereen er ineens vanaf. Ik deed het met Lena als ik naar een verjaardag ging of zo en dan werd er ineens niet meer gevraagd of Lena even op schoot mocht.

Ik ben er zelf trouwens ook niet zo moeilijk mee geweest, maar er zijn grenzen.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:40:43 #136
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_106759487
Oh ja, de draagdoek-tip is ook een goede :Y
Al krijg je dan wel weer ander gezeur ("We zien de baby niet" "We kunnen hem niet vasthouden zo" "Is dat niet gevaarlijk?" "Krijg je geen rugpijn?" "Is niet goed voor baby's ontwikkeling hoor")
Maar hoe dan ook gezeur en ongevraagde meningen krijg je sowieso wel, zeker als nieuwe ouder :D
.... met gevoel voor drama....
  vrijdag 13 januari 2012 @ 13:42:07 #137
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106759542
Ik vind dat gezeur soms heerlijk, ik ga dan lekker overdrijven...

"Nee joh, die valt niet... En zo wel, dan doet ie het vast nooit meer" :')
pi_106760183
Floris is met de vacuümpomp gehaald (5x getrokken, schijnt veel te zijn, gezien de reacties van Vk's, verpleegkundigen, kraamzorg na de geboorte). Dus ons werd geadviseerd de eerste dagen alleen door ons vast te laten houden. Wat in de praktijk op mij neerkwam.
Op zich wel prettig. Floris is op zondag geboren, toen is er in t ziekenhuis de directe familie geweest (dus onze ouders, broer.en zussen). Op maandag toen we thuis kwamen waren mijn ouders.en zus er s middags en s avonds de ouders, zus en broer van vriend en zn opa en oma ook. Hierna hebben we geen visite meer gehad tot donderdag, dit ivm de hoofdpijn van Floris. En dar was ook mijn familie.
Vanaf de zondag hadden we de eerste echte kraamvisite.
Denk dat we dat dit keer ook weer doen.
Floris weggeven ben k nooit zo moeilijk mee geweest. Floris had er zelf.ook geen moeite mee.
Ook niemand geweest die een vinger in zn mond deed gelukkig. Daar zou k niet blij van worden
pi_106760815
Het komt wel een beetje raar over ja. Een vinger in de mond van iemands baby steken. Ik zou het ook niet waarderen overigens.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:23:29 #140
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_106761351
Kyara gefeliciteerd!!!! *O*
Ik hoop dat het snel beter gaat met de borstvoeding!
Rayen 2½ jaar!
pi_106761734
Ik merk wel wat het wordt als de baby er eenmaal is. Misschien vind ik het allemaal wel helemaal niet zo erg. En het is wel een goede tip, de desinfecterende gel. En als ik het wel erg vind, hou ik de baby gewoon bij me, het is mijn baby.

Hoop dat alles voorspoedig aan het verlopen is bij soempie!

De baby is lekker druk aan het doen, ik voel hem vandaag echt duidelijk schoppen, wat is dat leuk zeg!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:38:26 #142
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106761960
Neefjes van 10 die aan je baby willen zitten vind ik nog vervelender. Ik heb er dus 1, die is niet weg te slaan bij d'r, ook als ze ligt te slapen, maar aan d'r handje zitten. Doe dat lekker niet!
Hier overigens ook de eerste week niet uit handen gegeven ivm pomp bevalling maar wilde dat eigenlijk ook niet ;)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 14:47:26 #143
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106762278
O mensen pssst, zie de link onderaan m'n post. Willen jullie effe voor me klikken en liken? :@

Ik hou van jullie allemaal!! O+
pi_106762652
nog geen beeb?

psst flugeltje ik heb de 188e like gegeven hoor O+
Mag ik nu ook komen op het feestje? :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 15:01:24 #145
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106762781
tnx covie, je bent welkom :P

Soemp, lukt het allemaal daar?
pi_106762863
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Maar het vleesbeleg wat ik 'vers' koop bij de slager is ook voorverpakt (geweest) en wordt daarna in plakjes gesneden. Dus kortom, eigenlijk mag je dan zo'n beetje alleen nog hagelslag op je brood ;)

En check! :9
Het regent korrels venz is hier wel van toepassing.

(overigens bijna alles van chocolade :@ )
pi_106763653
Soempie zet hem op :D

Flugeltje 194e stem;)

Ik zou denk ik niet zo'n heel groot probleem hebben met mensen die mn kleine vast willen houden. ik wou dit zelf ook altijd bij anderen. Vingers in mondjes steken zou ik dus wel wat van zeggen ik vind het van mezelf al neit super fris om mijn vinger in de mond van de baby te stoppen terwijl je zelf toch echt wel op je hygiene let zeker met een baby in huis.

Vandaaggoed nieuws gehad. Moesten voorkomen voor gedeelde voogdij over mijn stiefkindje. Deze hebben we gekregen:D Van dat gezeur zijn we dus af. wel moet de omgansgregeling verranderd worden van ieder weekend naar 3 weekenend en een bij mama. Ook al wou zei 1 weekend in de maand en een dag in de maand heeft ze dus niet gewonnen vandaag. Hopelijk schept dit rust:D

Heb vandaag zoveel last van harde buiken:( heb even doro de stad gelopen een half uur maar ik kon niet meer. ook als ik langer dan een half uur zit krijg ik enorm veel pijn aan mijn heupen.Het liefste sta ik hel de dag alleen maar te staan.

p.s is een draagdoek goed te doen met toch een fors gewicht (qua maat) en schouderklachten?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_106765584
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Het is soms een wonder dat wij allemaal bestaan en gezond zijn :D

Ik hou me aan simpele regels, geen rauw vlees, geen alcohol (roken ben ik jaren terug al mee gestopt). Alleen verse rauwe vis. En de rauwmelkse dingen en vacuum-zalm laat ik staan. Heel zelden een boterham met leverpastei-worst. Verder eet ik geloof ik alles...
pi_106768193
Ik ben zo vrij om even een update te geven.

Helaas is bij Midas een verhoogde ontstekingswaarde ontdekt. Hij ligt nu dus op de medium-care aan een antibiotica infuus en hij zal nog zeker een week in het ziekenhuis moeten blijven. Hij doet het verder hartstikke goed voor wat betreft hartritme, zuurstofgehalte en ademhaling. Maar het is heel naar dat ie nu dit weer moet ondergaan. Hij krijgt al heel wat voor zn kiezen, terwijl hij die nog niet eens heeft.

Borstvoeding is een no go. Dat werkt gewoon niet.Niet voor Kyara en niet voor Midas en hij reageert goed op de flesvoeding, dus dat blijven we gewoon doen.
pi_106768256
Och het arme menneke. Wat houdt een verhoogde ontstekingswaarde eigenlijk in Argento? :@.
Veel sterkte gewenst jullie drietjes. :*.
pi_106768592
Dat ie ergens een infectie heeft. Maar waar en wat precies dat weten ze nog niet. De antibiotica wordt voor nu zo breed mogelijk ingezet.
pi_106768717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:31 schreef Argento het volgende:
Ik ben zo vrij om even een update te geven.

Helaas is bij Midas een verhoogde ontstekingswaarde ontdekt. Hij ligt nu dus op de medium-care aan een antibiotica infuus en hij zal nog zeker een week in het ziekenhuis moeten blijven. Hij doet het verder hartstikke goed voor wat betreft hartritme, zuurstofgehalte en ademhaling. Maar het is heel naar dat ie nu dit weer moet ondergaan. Hij krijgt al heel wat voor zn kiezen, terwijl hij die nog niet eens heeft.

Borstvoeding is een no go. Dat werkt gewoon niet.Niet voor Kyara en niet voor Midas en hij reageert goed op de flesvoeding, dus dat blijven we gewoon doen.
Hopelijk wordt snel gevonden waarom zijn ontstekingswaardes verhoogd zijn en is het iets onschuldigs!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:46:39 #153
250838 Fee-nix
pi_106768758
-O- O da's heel naar zeg, Argento! Zo'n klein ventje... Beterschap voor hem!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:46:56 #154
265732 Keshet
pi_106768773
Och wat sneu. Sterkte. :*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:51:22 #155
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106768962
Ach wat naar nou Argento.... Ik hoop dat ze de bron van de onsteking snel vinden en e.e.a. snel verholpen is zodat jullie allemaal lekker naar huis kunnen om echt te gaan genieten...
pi_106769303
Wat Fluug zegt.

Fluug, ik wil straks wel ff klikken. Ik zit mobiel en zie geen sigs. :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 17:59:40 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106769307
ja dat hopen wij ook. Zo'n klein dapper ventje aan al die apparaten. Infuus aanbrengen wij een hummeltje van 2 dagen oud. Maar gelukkig doet ie het verder goed en is hij ook gewoon voldragen en zo.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:00:38 #158
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106769334
en nu soempie nieuws!

Kan alleen niet f5en hier
pi_106769874
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 18:00 schreef Kyara het volgende:
en nu soempie nieuws!

Kan alleen niet f5en hier
Psst...
pi_106770103
Oooh kyara wat naar ;( .. gelukkig doet Midas het verder het goed, maar een infuus lijkt altijd veel te groot voor zo'n kleine krummel. }:|
En het was wel fijn geweest als hij gelijk mee mocht naar huis natuurlijk O+ maar eerst snel beter worden dus :* Ik hoop dat hij er niet al te veel last van heeft!

En verder:

:% :D GOOOOOOOOO SOEMPIE!!!! *O* :%
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:23:33 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106770233
Ach wat naar, dat Midas nu op de mc ligt, hopelijk gaat het snel beter. Gelukkig doet ie het verder hartstikke goed.

Fluug, heb geklikt maar ik heb geen facebook dus dan pakt ie m niet.

Fee, laatste loodjes vallen dus ook zwaar :*
pi_106771041
Kyara en Argento :* Pffff, niet eerlijk is het, zóveel gedoe bij jullie :(.

Soempie!! Maak d'r wat moois van, you gooo girl!!
pi_106771266
Ahhw sneu zo'n klein mannetje, hopelijk weten ze snel waar die ontsteking zit!

Soemp dus al op 8 cm, al kan t dan nog heel lang duren hebben we net gezien :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:15:08 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106772390
volgens mij ben ik nooit op de 10 cm gekomen. Persen bij 9 en de rest geknipt. Is uiteindelijk ook gelukt.
pi_106772943
Soemp, gogogo! :% :% al hoop ik dat het er al op zit! *O*
pi_106773548
Soempie nieuws!!

Gefeliciteerd!!! *O* *O*
*poef* nu is het weg
pi_106773611
Gefeliciteerd Soempie en wiebel!!! *O*
Tralalalaaa
  † In Memoriam † vrijdag 13 januari 2012 @ 19:47:58 #168
309370 Nanadu
pi_106773704
gefeliciteerd Soempie *O* *O* *O*

Kyara wat naar dat je mannetje nog in het ziekenhuis moet blijven en antibiotica moet krijgen, wel fijn at hij het verder goed doet *O* *O*
pi_106773715
Gefeliciteerd Soempie en Wiebel! *O* Mooie naam ook!
pi_106773747
Jaa, gefeliciteerd!! Inderdaad een hele mooie naam :)
pi_106773953
Jippie! Soemp is ook mama! Soempie en Wiebelkont van harte met jullie zoon!

Kyara en Argento wat naar dat ie aan het infuus ligt en moet blijven. Die arme kleine. Gelukkig doet ie het verder wel goed!
pi_106774027
Jeej weer een baby :) Gefeliciteerd Soempie *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:59:25 #173
250838 Fee-nix
pi_106774233
Weer een lief jongetje erbij!! Gefeliciteerd Soempie en Wiebelkont!! *O*
pi_106774264
Soempie en Wiebelkont, het is gelukt *O* *O* *O* Gefeliciteerd met jullie mannetje!

Kyara en Argento, wat rot dat Midas een infectie heeft -O- Begrijpelijk dat bv ook niet lukt op deze manier. Je hebt het geprobeerd :* Ik hoop dat jullie kleine man snel opknapt!
pi_106774339
Yeah!! Weer een baby erbij O+. Soempie & Wiebelkont, gefeliciteerd met jullie zoon *O*

Kyara & Argento, sterkte! Hopelijk is hij er snel weer bovenop :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106774381
Soempie!!! Een bredanaartje!!! Leuke naam :) proficiat!! :*
pi_106774431
Soempie en Wiebelkont, van harte met jullie zoon!!! *O* hopelijk mogen jullie snel naar huis om lekker samen te zijn als gezinnetje! O+

Argento en Kyara, wat naar dat Midas een infectie lijkt te hebben. Gelukkig hebben ze hem dus duidelijk in de gaten gehouden en kunnen ze de boel onder controle houden. :* voor jullie 3!
pi_106774454
Beterschap voor Midas. Zo sneu he zo'n kleintje met infuus.
pi_106774544
Soempie gefeliciteerd!! Wat een bijzondere bevalling, geniet nu maar lekker..

Veel sterkte voor Midas! :*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:09:12 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106774641
Soempie en wiebelkont gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! * O*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:15:30 #181
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106774862
Fee-nix, je bent helemaal geen zeurpietje hoor! Die laatste loodjes zijn gewoon zwaar.
En ik ben ook geen bikkel. Ik ben gewoon een moeder die doorgaat voor haar kind(eren). Ieder ander zou hetzelfde doen in dezelfde situatie...

En ik vergat helemaal te jompelen voor de goede nekplooimeting van Tante_Soesa! *O*

Zoë, sowieso ben ik vrij strikt bij (mijn) pasgeboren baby's: handen wassen. Mijn baby, mijn regels. En vingers/pinken in de mond is alleen voor papa's en mama's. (en later mochten mijn schoonouders het ook omdat zij oppassen maar ik heb wel altijd gezegd dat ze van tevoren dan handen moesten wassen).

Ow en heel herkenbaar dat je kind uit je handen wordt gegrist hoor of dat alleen het kind wordt begroet. Ik bracht 2 dagen per week kindlief naar mijn schoonouders en het was steevast 'hallo Harry'! Totdat ik een keer heel droog en nadrukkelijk zei 'goeiemorgen!'. Sindsdien laten ze gewoon het Harry weg (maar volgens mij praten ze nog alleen maar tegen hem ;) ).

Oja, draagdoek is een gouden tip! En ik heb de eerste dag thuis gewoon gezegd (met Harry in draagdoek) dat hij nog niet goed op temperatuur kon blijven en daarom bij mij moest blijven :@
Dat scheelde ook een boel gezeur ;)

Och jeetje Midas toch! Hopelijk knap je snel op kerel! :*

Soempie en Wiebelkont, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:17:17 #182
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106774929
Jaaaaa vers babynieuws :D Soempie en Wiebel Gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Kyara en Argento... Sterkte met jullie mannetje... wat vervelend die infectie! Hopelijk knapt hij snel op!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106775078
Aww kleine midas.. Hoop dat hij snel opknapt kyara en argento!!

Soempie en wiebelkont *O* gefeliciteerd!!

Fijn om te horen dat jullie dat ook niet prettig vinden (pink in t mondje en hygiëne enz).

Vandaag n baby-slaapzak gekregen van m'n mams O+ zo lief!
Kamertje krijgt ook steeds meer vorm :D zo blij dat alles bijna klaar is..
Nu wachten tot de commode dinsdag *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:28:00 #184
250838 Fee-nix
pi_106775416
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:15 schreef Asyniur het volgende:
Fee-nix, je bent helemaal geen zeurpietje hoor! Die laatste loodjes zijn gewoon zwaar.
En ik ben ook geen bikkel. Ik ben gewoon een moeder die doorgaat voor haar kind(eren). Ieder ander zou hetzelfde doen in dezelfde situatie...

Oja, draagdoek is een gouden tip! En ik heb de eerste dag thuis gewoon gezegd (met Harry in draagdoek) dat hij nog niet goed op temperatuur kon blijven en daarom bij mij moest blijven :@
Dat scheelde ook een boel gezeur ;)

:*

En goed bedacht, van dat niet op temperatuur kunnen blijven, haha! Maar draagdoek lijkt me ook wel een goede ja :).

Zoë wat leuk dat het kamertje bijna klaar is! Toen ik nog zwanger was van Jesper ging ik dan vaak s avonds ff in het kamertje zitten, tegen de baby praten :). (In gedachten hoor... niet hardop ;) )
pi_106775592
Kyara en Argento, van harte met Midas!

Soempie en Wiebelkont, gefeliciteerd met Mattís!
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Soempie!!! Een bredanaartje!!! Leuke naam :) proficiat!! :*
Dan is ze in 't zelfde ziekenhuis bevallen als ik :) leuk.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:15 schreef Kyara het volgende:
Persen bij 9 en de rest geknipt.
Misschien lees ik iets wat er iet staat, maar de ontsluiting kunnen zie niet knippen... da's iets anders. :o
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:32:56 #186
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_106775688
Kyara en Argento beterschap voor jullie kleine Midas :*

Soempie en Wiebel van harte gefeliciteerd met jullie zoon *O*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106775971
Verse baby :D *O*

Soemp en meneer van harte met jullie zoon! Toffe naam :Y
pi_106776190
Soempie, gefeliciteerd met jullie jochie! Mooie naam ook!
*O*
pi_106776363
Oh en jongens, zit ik vanmorgen in de auto naar mijn werk (vroehoeg!!) Radio 538 op, Lange Frans daar, begint te zingen (weet niet hoe ie precies heet dat nummer, maar 't is 'zing een liedje voor me Frans') en ik begin me een partij te brullen :o ik kon niet meer stoppen! Mascara zat op mijn knieën toen ik op mijn werk aankwam...

Hoezo hormonaal :') waar dat nou ineens vandaan kwam? Het luchtte wel op :D dat wel.. maar sjeeee!
pi_106776630
Niks mis een potje janken Gerbera. ;).
Ik ga maar Es' naar bed. Ik ben kapot. :O
pi_106776797
Truste Kuuk ;)
pi_106778058
Kyara en Argento beterschap voor Midas.

Soempie en Wiebel gefeliciteerd met jullie zoon *O*

Tante Soesa wat fijn dat de nekplooimeting er goed uitzag.

Voor de rest wel bijgelezen maar echt niks onthouden dus voor iedereen die het kan gebruiken :*
pi_106778839
Soempie gefeliciteerd met jullie zoon! Nu bijkomen en heerlijk genieten!! *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:32:36 #194
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106778920
*O* *O* *O* Soempie en Wiebelkont Gefeliciteerd *O* *O* *O*

@Argento en Kyara, ik hoop dat jullie manneke snel weer opknapt...
En niks mis met flesvoeding hoor. Als de kleine maar wat drinkt ^O^

--
Vanmiddag nog ff een pak luiers gehaald nr 2, en billencreme bij de kruidvat, Ik kan het maar vast in huis hebben. Heb nog een behoorlijk lijstje met ' kleinigheidjes' die ik moet halen....Maar dat doen we denk ik volgende week wel ofzo.

Oh trouwens, bij de zeeman hebben ze vanaf morgen 50% kassakorting. En ze hebben wel wat leuke babykleding hangen heb ik al gezien. (Ik ga dus maandag ff shoppen :Y )
pi_106779398
Fee-nix
Ahh das lief O+
Ik ga elke dag wel n paar x kijken :@ lekker genieten

Gerberaatje: haha heb ik soms ook
Soms zijn er echt zulke mooie nr's op de radio O+

Zo ook slapen :O morgen weer werken

Trusten!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 21:42:12 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106779524
Gefeliciteerd Soempie en echtgenoot! *O*
pi_106779562
Gefeliciteerd Soempie en man *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:10:12 #198
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106781479
Soempie en Wiebelkont van harte met jullie zoon! *O*
pi_106781558
Jaaaaaaaaaaa Soemp gefeliciteerd!!!!!!!
  Moderator vrijdag 13 januari 2012 @ 22:13:20 #200
5428 crew  miss_sly
pi_106781693
Soempie en man gefeliciteerd!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106782171
Soempie jeeeeeeeuj hij is er! Gefeliciteerd, benieuwd naar de rest van t verhaal! Genietze! O+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:24:39 #202
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_106782343
jaaaaah soemp, goed gedaan meid! Van harte. Wat een mooie naam. Geniet van de kleine. :*

Cantare, geen idee, weet alleen dat ik bij 9 cm moest persen....
pi_106782551
soemp gefeliciteerd!

kyara :*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:33:39 #204
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106782884
Soemp en Wiebelkont, van harte met jullie zoon... *O* *O*

Mooie naam!
pi_106783116
Soempie en man, van harte gefeliciteerd met jullie kleine man met de mooie naam! O+

Kyara en man, veel sterkte met Midas, hopelijk mag hij snel naar huis want dat is natuurlijk waar je met je gezinnetje wil zijn.
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:39:29 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_106783246
Gefeliciteerd Soempie! En een mooie naam! :Y
Staat op mijn als-dan lijstje. :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 22:45:43 #207
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106783608
Gefeliciteerd Soempie en Wiebelkont!
Wij willen fotooooooooooooooooooooooo's!

Kyara (en Argento natuurlijk), wat vervelend dat Midas nog een weekje in het zkh moet blijven... Hij krijgt inderdaad al veel voor z'n kiezen in z'n prille leventje -O- ! Hopelijk knapt hij snel op!
En wat balen dat de bv niet wil, maar ach, geen man overboord, ook kv-kindjes worden groot ;) !
pi_106783920
Gefeliciteerd Soempie, geniet ervan! :)
pi_106794620
Soempie en Wiebel, hoera! Gefeliciteerd!
Hardloper.
IG @webkim
  zaterdag 14 januari 2012 @ 08:07:50 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106794655
Soempie, gefeliciteerd!
pi_106794705
Goedemorgen dames!

Nou, begon al goed hier vanochtend, vriendlief in een melige bui me dik noemen. Ja, mn buik wordt bol, maar ik vind het echt niet leuk om dik genoemd te worden.
Had gisteren mn oma gesproken, vroeg ik aan hem weet je wat ze zei? Komt ie met het geweldige antwoord: dat je dik wordt? Toen was ik het echt zat en ben ik uit bed gegaan. Rot toch op zeg :P

Vandaag eindelijk die slaapbank weg uit de kinderkamer, stucloop leggen op de vloer en behangverwijderaar kopen. En dan morgen het laatste behang eraf! Dan nog de gaten vullen (die zijn huge!) en dan is het eindelijk zo ver dat er nieuw behang op kan (ook dat moeten we nog even uitzoeken..) Maargoed, er zit weer actie achter die kamer! Ik kan er heel slecht tegen dat er tot nu toe bar weinig aan gebeurd is..
pi_106794813
:{w tss jij dik?

Heb je al een idee voor behang (of je kleur oid wilt)?
vond het zelf wel moeilijk, uiteindelijk neutraal gehouden en 1 muur geverfd.

:O van half2 tot half6 wakker gelegen, 7:15 wekker :O
(had n zere buik :{ kan echt niet lekker liggen in bed, en als ik dan een houding heb gevonden wordt de baby super druk. Dan voel ik haar links én rechts, best apart voelt dat :9)
gelukkig is 't rustig @ werk
  zaterdag 14 januari 2012 @ 08:59:01 #213
250838 Fee-nix
pi_106794827
Meld.

Lekker geslapen, ben weer iets positiever meteen :). Ook omdat het lekker weekend is natuurlijk! Mannetje thuis :).

Marjolijntje, fijn dat jullie weer verder kunnen met de kamer.

Pff Zoë dat is een kort nachtje! En dan ook nog aan t werk. Slaap lekker... uhhh werk ze ;).
pi_106794831
:Z haha

Das wel fijn dat je (8> er is, lekker weekend! :*
pi_106794867
Zoe, mn buik was altijd mega plat, dus ik snap wel waar het vandaan komt en hij bedoelt het heus niet zo rot, het kwam er alleen ff rot uit :P

Ik heb nog geen idee wat ik wil! In ieder geval 3 rustige muren en 1 muur met print/patroon oid. Straks bij de bouwmarkt ook gelijk eens bij het behang kijken wat er is :) En ik weet ook nog niet of we de kleur willen aanpassen aan het geslacht etc. Ik vind het nog moeilijk!

Succes op je werk meis, neem gewoon je rust als je het nodig hebt he!

En Fee-nix ook een goede nacht. Fijn dat je weer wat positiever bent! Maakt alles toch net weer iets makkelijker :*
pi_106794876
Soempie, gefeliciteerd!!!

Arme midas! Hoop dat hij snel weer opknapt.

Fijn Fee-nix, hoop dat je lekker in deze positieve vibe kan blijven.

Zoe, rustig aan dan maar op werk.

Marjoleintje, wat lekker dat het weer een beetje opschiet met het kamertje!
pi_106794911
marjolijntje; heeft mijn lief ook weleens gezegt hoor, bedoelen ze idd niet verkeerd O+
komt er soms wat scheef uit :9

Is ook lastig voor 't kamertje! mn zus heeft behang van pip O+ vind ik helemaal leuk, maar wel druk. Had ook 't behang gezien voor bij de gordijntjes en lamp enz (van coming kids) maar dat vond ik ook wel druk bij elkaar..
Wel leuk om lekker rond te kijken O+ zo leuk om met t kamertje bezig te zijn!

:Y kan opzich rustig aan doen hier, mensen worden rustig één voor één wakker dus je hebt niet alles in 1x

Fijne dag iedereen! :W
  zaterdag 14 januari 2012 @ 09:25:47 #218
190853 RockabeIIa
pi_106794981
Soempie *O* van harte gefeliciteerd met jullie zoon!

Frups, welkom terug. Dat je maar een heel fijne zwangerschap mag hebben!
pi_106794988
Soempie gefeliciteerd met je zoon!

Kyara, wat rot dat midas nog een week in het ziekenhuis moet blijven ;( :*

Oh en kamertje, moeten we hier nog aan beginnen. Moeten nog.wat gipsplaten tegen de muren aan en tegen t.plafond. dan nog luiken maken voor de vliering achtig iets, dan laten stucen en vloer erin en dan is t.klaar :P
Denk dat er pas eind februari begonnen gaat worden ;( mn ouders gaan binnenkort.3 weken weg en wij misschien ook..had iig al gezegd dat k t voor 36 weken klaar wil hebben :P maar dat moet wel lukken, meubels zijn iig al in huis :D en vorige keer was t een grotere verbouwing.
pi_106795213
Jee, wat zijn jullie al bezig met het kamertje :o. Wij willen een dakkapel laten plaatsen en met wat pech gaat alles samen (vergunning, levertijd) 5 maanden duren... Whoops _O-. Heb wel al ideetjes voor hoe en wat en de kleine gaat waarschijnlijk eerst bij ons op de kamer, dus het komt vast wel goed (ben benieuwd of ik daar over 2 maanden nog zo over denk :D).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106795407
Gefeliciteerd Soempie en man! Kyara, wat naar dat je mannetje nog een week in het ziekenhuis moet blijven. Ik weet dat ik dat zo erg vond bij mijn eerste. Ik hoop dat hij toch eerder weg mag!

Ik word door man nu al bolle genoemd ook al zie je niets. Hij is er zo blij mee, dus ik ben niet beledigd ofzo.
Zoé, wat een korte nacht zeg, kan je vandaag nog even rusten?

Hier gaan we de stuiterpeuter verhuizen naar een grotere kamer en de mini krijgt dan zijn oude kamer, dus niet zo ingrijpend als bij sommige van jullie zoals Sonnetje en Phaidra. Succes met de verbouwingen!
pi_106795839
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 09:57 schreef Phaidra het volgende:
Jee, wat zijn jullie al bezig met het kamertje :o. Wij willen een dakkapel laten plaatsen en met wat pech gaat alles samen (vergunning, levertijd) 5 maanden duren... Whoops _O-. Heb wel al ideetjes voor hoe en wat en de kleine gaat waarschijnlijk eerst bij ons op de kamer, dus het komt vast wel goed (ben benieuwd of ik daar over 2 maanden nog zo over denk :D).
Dat hadden wij de.vorige.keer. Althans, voor de zwangerschap waren we al bezig.met.kijken naar.de dakkapel. Toen k zwanger was besteld, werd in januari geplaatst. Maar.toen moesten nog alle.muren geplaatst worden. Was 1 grote ruimte.
Nu is de kamer er al, moet alleen nog.afgemaakt worden. Zouden mn vader en vriend vorig jaar al doen :P dus nu moeten ze wel ;)
Oh en er.moeten nog nieuwe ramen in, want.nu kunnen de ramen niet open en alle roosters zijn kapot en staan allemaal open, is best koud.in die.kamer.

Voor Floris hoeven we alleen nieuwe meubels te kopen. Nog even bedenken of we voor een peuterbed of normaal bed gaan.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:22:51 #223
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106796382
Wij hebben dat PIP behang op 1 muurtje in het zilver, ik ben er helemaal weg van en meiske ligt er ook altijd aandachtig naar te kijken O+

Soempie gefeliciteerd me jullie zoon!!! *O*
Kyara :* , hoop dat jullie snel naar huis mogen!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_106797075
Soempie gefeliciteerd!!! :D O+

Aparte naam, die heb ik nog nooit gehoord! Leuk hoor!
Ben zo benieuwd naar een foto :P Zullen we vast snel zien.
Gelukkig is alles goed gegaan :)
pi_106798083
Wat een mooi behang Isis.

Vergeet helemaal te melden dat ik vandaag mijn 20 weken mijlpaal heb!!!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:39:04 #226
250838 Fee-nix
pi_106799670
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:

En een hele mooie mijlpaal nog wel! *O*
pi_106802383
Soempie en man, gefeliciteerd met jullie mannetje! Geniet ervan! *O*

Kyara wat naar dat je ventje in het ziekenhuis moet blijven. Hopelijk snel naar huis... :*

TW mooie mijlpaal!!! *O*

Verder niet bijgelezen, sorry.

Ohja, meld. 38 weken vandaag! *O*
En net ziek geweest. Derde keer deze zwangerschap, bleh. :(
Maar gaat nu beter, en weer lekker aan het poetsen!
Fijn weekend allemaal! :W
Miracles do happen! (al hebben ze soms een beetje hulp nodig)
pi_106803148
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:

Mooie mijlpaal! *O*
  zaterdag 14 januari 2012 @ 16:25:13 #229
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106804294
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:22 schreef __Isis__ het volgende:
Wij hebben dat PIP behang op 1 muurtje in het zilver, ik ben er helemaal weg van en meiske ligt er ook altijd aandachtig naar te kijken O+

[ afbeelding ]

Prachtig!

Frups, gefeliciteerd & welkom!
  zaterdag 14 januari 2012 @ 18:51:59 #230
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106809327
Isla, je bent er gewoon bijna! :o

Thistleweed, *O* voor je mijlpaal! *O*
ik was de mijne alweer bijna vergeten vandaag :D

Ow en Wii fit is niet geschikt voor mij op dit moment. Niet als uitvoerder maar als mijn man aan het schansspringen is, dan lach je je echt bandenpijn...
pi_106810034
Whaha, een O+ die je voor de grap opsluit in de waskamer (die op slot kan) en zegt alleen de deur open te doen als je 50x jij bent lief zegt is ook niet goed als je nodig moet plassen en zwanger bent Asy ;)

Een *O* voor de mijlpalen!

[ Bericht 21% gewijzigd door clauwheee op 14-01-2012 19:22:40 ]
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:20:26 #232
190853 RockabeIIa
pi_106810206
Isla! *O*

en voor de kamertjespraat, daar hebben we helemaal speciaal een eigen topic voor!
pi_106810267
O woepsie, ik verhuis um ff!
pi_106810798
Isla *O* en wat balen dat je ziek bent, hopen dat je voor je bevalling weer helemaal beter bent.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:49:31 #235
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106811145
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef clauwheee het volgende:
Whaha, een O+ die je voor de grap opsluit in de waskamer (die op slot kan) en zegt alleen de deur open te doen als je 50x jij bent lief zegt is ook niet goed als je nodig moet plassen en zwanger bent Asy ;)

Een *O* voor de mijlpalen!
Dan kun je nog zeggen dat hij dadelijk kan gaan dweilen ;)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 19:58:57 #236
250838 Fee-nix
pi_106811478
Isla 38 weken! *O* Fijn dat je je nu weer ietsje beter voelt, want ziek en zwanger is geen goede combi :N .
pi_106811834
Soempie en man, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat hij er is! *O*
En wat een mooie naam. O+

Kyara, beterschap voor Midas. :*

Mmmmh, middagdutjes zijn heerlijk! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106812564
Buh. De werkweek hakt er hier nog steeds in. Niet tof. Wel tof: de hele babyuitzet is nu wel compleet. Nu nog lakentjes en dekentjes wassen O+. En wat andere meuk. Zin in O+.
  zondag 15 januari 2012 @ 08:53:50 #239
250838 Fee-nix
pi_106825698
Jeumig, ik ben de eerste van vanochtend! Meld!

Weer lekker veel pijn gehad vannacht.... (in m'n bekken). Maarrrrrr
vandaag 38 weken! *O*
pi_106825712
Oeh gaat vlot Fee *O*. Wel balen van de pijn vannacht -O-.
pi_106825736
Nog een *O* voor TW 20wkn mijlpaal gister!

Fee-nix 38 wkn *O*
& :* voor de pijn..

kuuske; fijn dat je de baby-uitzet al compleet hebt :D lekker wasjes draaien! O+

Vannacht goed geslapen, baby was rustig in mn buik, maar toch vind ik dát ook weer niet prettig :{ ('t is ook nooit goed :9) hoop dat ze snel weer schopt en draait en alles O+
Nu op 't werk, maar gaat al beter dan gister
pi_106825766
Over wasjes gesproken. Ik heb wat tweedehands knuffeltjes gekregen van m'n schoonzusje. Die zijn best vies eigenlijk (zag ik in het daglicht). Nu staat erop dat ik het niet kan wassen. Kan ik daar schijt aan hebben en toch wassen? :@. Ik wil het eigenlijk wel proberen.
En moet ik het boxkleed ook wassen voor de beeb in de box komt te liggen straks?
pi_106825791
Ook hier nog een *O* voor Soempie, Wiebelkont en Mattís :*

Hier een bijna 3-jarige dreumes die het machtig interessant vindt dat de baby in mama's buik schopt :D hij kijkt helemaal verliefd naar de buik :P
pi_106825812
Je kan t altijd proberen ;)
Desnoods in een kussensloop ofzo en niet hoog.

Goedemorgen trouwens!
Nog *O* voor de mijlpalen van gisteren en *O* voor fee nix! Nog eventjes!
pi_106825846
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Over wasjes gesproken. Ik heb wat tweedehands knuffeltjes gekregen van m'n schoonzusje. Die zijn best vies eigenlijk (zag ik in het daglicht). Nu staat erop dat ik het niet kan wassen. Kan ik daar schijt aan hebben en toch wassen? :@. Ik wil het eigenlijk wel proberen.
En moet ik het boxkleed ook wassen voor de beeb in de box komt te liggen straks?
Kussensloop en dan met shampoo (beetje in een bolletje gieten) wassen! Op 30 graden, of misschien heb je een handwas stand op de machine?

Boxkleed zéker wassen! :Y deed ik gelukkig ruim op tijd, want de kleuren liepen uit }:| god, wat heb ik toen lopen janken (hormonen) maar kreeg gelukkig een nieuwe want mocht niet gebeuren. Je moet zo'n ding gewoon goed kunnen wassen.
pi_106825851
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je kan t altijd proberen ;)
Desnoods in een kussensloop ofzo en niet hoog.

Goedemorgen trouwens!
Nog *O* voor de mijlpalen van gisteren en *O* voor fee nix! Nog eventjes!
Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?
pi_106825857
Oh goed dat lhe dat zegt gerbera, dan ga ik dat vandaag ook nog doen. :)

Met wat voor shampoo trouwens? :D
pi_106825866
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:25 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?
Geen idee :?
K heb veel knuffels niet eens gewassen (maar die zijn ook voor de sier ;))
pi_106825869
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:

Voor gekleurd haar :P
pi_106825870
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:

Gewone shampoo :D die je al hebt staan! Is milder voor de knuffels ;)
pi_106825882
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Gewone shampoo :D die je al hebt staan! Is milder voor de knuffels ;)
Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
pi_106825883
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Voor gekleurd haar :P
Die heb ik niet 8-).
Maar ok. Blond haar shampoo gaat het worden. Bedankt voor de tips! O+.
pi_106825893
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
Idem, ik heb allemaal stuggige Monsieur Lapins, en kreeg toen de tip voor Shampoo... degene die ik daarna met shampoo heb gewassen (en in een kussensloop :P) is nog lekker zacht O+
pi_106825985
haha goede tips hier op zondagochtend :D
pi_106825995
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!! *O*
pi_106826011
Floris zn beren komen wel goed uit de was. Die zijn stug van de viezigheid :') die.moeten nog.steeds.de was in (ze gaan wel regelmatig, maar hij slaapt met allebei, eigenlijk moet k er meer hebben ;) dus tis altijd even plannen wanneer ze gewassen moeten worden. Vind t zonde om de wad aan te zetten voor 2 beren)
pi_106826023
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!! *O*
Beter!
Hier nog niet nodig :')
pi_106826036
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Goed bezig!! :)

Ik lig weer in bed. Misselijk -O-.
pi_106826216
Gerberaatje wat leuk! hoop dat t wat is!
Heb vaak nog mn gewone tshirtjes aan (worden wel lekker uitgerekt :P) en vestjes in een maat groter. Wel positiebroeken natuurlijk..
Positieshirts vallen nogsteeds net iets te groot. Maar mn buik groeit erg hard nu dus die kan ik binnenkort wel aan :P

Zoek nog wel een nieuwe(2ehands)jas -O-
Is weinig leuks op MP in mt S/M en nieuw is best duur :X

Kuukske :{.. :* hoop dat t snel over gaat!
pi_106826268
Lastig he Zoë! Ik ga begin maart nog op wintersport, en ben dan rond de 20 weken.. zoals mijn buik nu al is, vrees ik voor dan dus ik moet echt nog een andere jas hebben die past tegen die tijd.. Dus ik moet ook nog even op zoek.. Voor de 'gewone' kou hier heb ik mijn draagjas.. daar kan ik een opzetstuk opzetten :P Maarja, veel geld uitgeven voor een jas die ik 1 keer draag zie ik ook niet zo zitten eigk..

Kuuk wat vervelend! Hopelijk is het snel over!
pi_106827587
Meld!

Jeetje Fee wat was je weer vroeg vandaag. Slaap ook mega slecht hoor, maar blijf gewoon liggen. Drie uur naar het plafond gestaard vanochtend, toch weer in slaap gevallen.. Balen van de pijn....maar wel 38 weken!!!! *O*

Kuuks ik heb laatst alle knuffels in de wasmachine gegooid. Is helemaal goed gegaan!

Gerberaatje en Zoe, ze hebben vaak sale bij www.mamaenkids.nl. Heb niet naar winterjassen gekeken, maar er is veel leuk spul te koop en niet eens zo duur. Soms 70% korting. Mijn winterjas heb ik tot vorige week ingepast (was zo'n lange gewatteerde slaapzak zeg maar, maat 40, heb normaal 38-40, deze: http://www.wehkamp.nl/dam(...),2,19,6,17&PI=1&SM=0 Wel duur, maar ik kan hem dus normaal ook aan)
Verder schijnen de positiejassen op Bonprix wel te betalen te zijn...
pi_106827618
Wou nog zeggen dat die gewatteerde jas een koordje heeft om te tailleren die je dus op zn wijdst kan dragen als je een dikke buik hebt. Ideale jas, lekker warm, lang en mooi!
pi_106827745
bedankt voor de linkjes IB!
mooie jas van esprit :o

gerberaatje; ja dan moet je idd wel een goede warme jas aan met wintersport!
pi_106827796
Ja die jas is echt ideaal. De capuchon kan er af, en zelf alleen het bontje kan er af. Ben zo'n koukleum, en ben er zoooooo blij mee!
  zondag 15 januari 2012 @ 12:13:17 #265
250838 Fee-nix
pi_106828127
Ben benieuwd of dat pakket wat is, Gerberaatje! Leuk!

Isla, ikke vroeg? Hihi. Ik heb wel al een kleintje rondhupsen he. Dus voor ons was het gewoon normale tijd. Hij had heerlijk 'uitgeslapen' tot 10 voor half 9 vanochtend! Toen lagen mijn man en ik al een tijdje wakker te worden in bed :).
pi_106828254
Hoi meiden,

ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..

Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst. O+
pi_106828262
Fijn dat je weer zwanger bent Kwisted! :*. Gefeliciteerd :).
pi_106828634
kan me voorstellen IB! :s)

*O* welkom terug kwisted!
fijn dat je snel een echo krijgt :*
  zondag 15 januari 2012 @ 13:34:31 #269
250838 Fee-nix
pi_106830454
Kwisted gefeliciteerd! *O* Ik hoop ook op een plakkertje voor jullie! Fijn, zo'n vroege echo :).
pi_106830480
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Kwisted het volgende:
Hoi meiden,

ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..

Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst. O+
Welkom! *O* en nogmaals van harte!

Ben je dan precies 6 weken of net iets eroverheen? Ik had de eerste echo dit keer met 6wken2dagen en toen was er iets heel kleins en knipperends te zien :) maar dat is wel echt op het randje.. als je echo precies op de 6 weken staat zou ik proberen hem een paar dagen te verzetten zodat je zeker weet dat er iets te zien is?
pi_106830525
Oh en goeie tips voor een jas ^O^ ik heb nog een paar opties tot lenen, dus die ga ik uiteraard ook even af :+ mijn meneer is nogal groot, dus ik overweeg zelfs een oude wintersportjas van hem die hij nu toch niet meer past O-) (we hebben nogal veel :') ik ook maar allemaal 2 a 3 maten kleiner dan de maat die ik nu heb :P hoop er over een jaar of 2 weer in te kunnen :P maar voor nu...)
pi_106831519
Oooh thnx Isla.

Winterjas is hier nu ook nodig inderdaad want het gaat toch kouder worden en mijn jas gaat nu echt niet meer. Ik krijg m dicht maar dan gaat de rits automatisch steeds iets verder open omdat het zo strak zit, en bovendien ziet het er gewoon niet uit.

Dus nu hou ik de rits open en een lange warme sjaal om, maar dat is ook niet ideaal }:|

Heb helemaal niet aan bonprix gedacht! Echt handig want ik wil eigenlijk geen geld uitgeven aan een jas die ik maar 2 maanden draag.
  zondag 15 januari 2012 @ 15:04:58 #273
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106833031
Ik heb nog een positiewinterjas liggen van H&M Mama, maat L.
Iemand interesse?
Het is ongeveer zoiets: http://www.hm.com/nl/product/93318?article=93318-A
pi_106835280
Pssst
Het is een L
  zondag 15 januari 2012 @ 16:24:07 #275
250838 Fee-nix
pi_106835488
Mijn jas past nog net!! En nu bij 38 weken ga ik ook echt niet meer iets anders aanschaffen. Dan maar niet meer naar buiten of ff mijn adem inhouden als ik de jas aan heb ;) :P.

Vandaag had ik volgens mij een aanvalletje nesteldrang :P. Het is hier weer helemaal netjes! (Met hulp van manlief hoor, dat dan weer wel). Het hele huis gezogen, beneden gedweild, was weg gewerkt, administratie gedaan, ons glazen bureau met glassex gedaan, vaatwasser uitgeruimd, vuilnisemmers geleegd, gestreken en t bedje van de kleine verschoond (moest wel, want doorgelekt vannacht). Best veel, dacht ik zo! (Vooral voor een zondag, haha).

En dan zijn we ook nog met de kleine naar de kinderboerderij geweest!

Verder hebben we hier een computer crisis... Mijn man heeft voor zijn verjaardag iets nieuws gekocht voor in de server waar hij meerdere harde schijven op aan kon sluiten. Dat zou hij gisteren 'ff' aan de praat krijgen.... Hele dag bezig geweest. Resultaat: server gecrasht en al onze data weg... Gelukkig hebben we goede backups van foto's en belangrijke zaken... Maar al onze films en series zijn foetsie :'( . Vandaag heeft hij er weer de hele dag aan gezeten en geen klap opgeschoten. Nu is hij t maar weer in oude staat aan t terugbrengen. Het ironische is wel: dat ding was gekocht (samen met twee extra harde schijven) voor meer ruimte... Dat hebben we dus nu niet meer nodig _O- .

[ Bericht 0% gewijzigd door Fee-nix op 15-01-2012 16:31:27 ]
pi_106835929
Nou ja dat effect heeft het dus wel gegeven :X pfff... vervelend!

Wel lekker dat je overal nog even langs bent geweest :P wie weet wat er aankomende week allemaal staat te gebeuren? Spannend! :Y
pi_106836262
Lekker bezig geweest fee-nix!

& niet tof dat gedoe met de pc :(

Hier ook lekker gepoetst:
Na t werk hebben m'n lief en ik onze auto's gepoetst, heb ik in t huis wat schoongemaakt/opgeruimd en m'n lief stofgezogen & de was opgevouwen
M'n lief keek boven op de kalender toen bleek dat t de trouwdag van z'n ouders is.. Ben dus niet mee want was kapot van werk+schoonmaak en t was zo op t laatste moment :@.. Wel jammer
  zondag 15 januari 2012 @ 16:51:05 #278
250838 Fee-nix
pi_106836335
Gerberaatje: ja precies, ik hoop dat echt dat er van de week wat gaat gebeuren :). Maar ik voel verder nog niks hoor... Het huis en ik zijn er in ieder geval klaar voor ;).

Zoë: ook lekker bezig geweest dus. Beetje jammer dat je nou niet meekon naar z'n ouders... Maarja, dat snappen ze vast wel. (Hoop ik)
pi_106836338
Ha Kwisted welkom *O* Een vriendin had bij ruim 5 weken een echo (inwendig) en daar was al hartactiviteit te zien. Het kan dus best, ik ga voor je duimen!

Positiekleding, pfft. Ik heb maat XS, maar als er al kleding in die maat is, valt het echt supergroot. Ook bij m'n schouders enzo, echt lastig.. Veel jurkjes aan maar O+.

Ik heb ook slecht geslapen vanacht. Ik heb steeds zo'n last van m'n nek en schouders, ook 's nachts. Nadat ik weer 3 uur wakker heb gelegen met pijn, heb ik vandaag een nieuw hoofdkussen en een voedingskussen gekocht. Hoop echt dat get helpt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106836431
Het kan best ja Phaidra, maar de kans is veel groter dat je nog niets ziet tegen die tijd... dus om wat meer zekerheid te hebben kun je de echo dan beter een paar dagen uitstellen...
  zondag 15 januari 2012 @ 16:55:53 #281
250838 Fee-nix
pi_106836525
Balen van het slechte slapen Phaidra. Voedingskussen deed bij mij heel lang wonderen. Alleen de laatste paar nachten, heb ik het idee dat ik er juist meer pijn van krijg... Ik denk omdat ik met dat ding nogal lang in 1 houding lig en alles wordt dan stijf ofzo. Vannacht dus maar weer eens proberen hoe het gaat zonder voedingskussen...
pi_106836606
Wow Fee-Nix, hoe erg, al je series weg. Ik zou echt in paniek zijn :+. Vanavond weer homeland.

Hier verder best wel rustig. Volgende mijlpaal is pas over 3 weken, de 20 weken echo. Verder hou k het hier wel in de gaten maar heb ik niet altijd wat boeiends toe te voegen.

Ow ja, we hebben een geslachtsecho gehad O+!
pi_106836641
VERTEL VERTEL VERTEL!!!
pi_106836674
Nou, z'n piemel staat fier overeind O+! Tis een jongetje. O+

Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden :o! Zo plat he :')
pi_106836716

O+ een jongen O+

Ik ben erg benieuwd of de gyn hier morgen nog even naar het Nub-je wil kijken O-)
pi_106836766
Ja koddig he O+. Ik dacht het al wel, en het vermoeden werd bevestigd *O*

Ik hoop ook dat ie even wil kijken bij jou. Bij ons wilde hij het echt niet voor de 16 weken. Anders is het alsnog 50% kans dat ik het fout heb etc.

Het zou zo leuk zijn *O*
pi_106836795
Ja hier is het ook puur een schatting hoor ;) nog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker! :D
pi_106836798
Leuk Katy!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:03:19 #289
250838 Fee-nix
pi_106836809
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk! *O*

We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
pi_106836867
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef KatyM het volgende:
Nou, z'n piemel staat fier overeind O+! Tis een jongetje. O+

Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden :o! Zo plat he :')
:D Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106836990
Jongens zijn leuk Katy! Gefeliciteerd

Ik heb bedacht dat k voor t kleding kopen maar een meisje moet krijgen. K heb een beetje veel :') ging floris zn kast opruimen, alle.maat 74 eruit (lag.op een stapel nog). Mn 60 liter krat was te klein :')
Dus bij een jongen kan k t niet maken nieuwe kleding te kopen ;)
pi_106837067
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen :P

Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan heb O-) ook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend :+
pi_106837077
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hier is het ook puur een schatting hoor ;) nog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker! :D
Oh de tijd gaat hard genoeg. Ik vind het wel fijn nu wat belangrijke data te hebben in januari en februari, om naar toe te leven. Dat maakt het minder erg, die donkere maanden. Ben benieuwd!

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Fee-nix het volgende:
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk! *O*

We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
Nee dat is vreselijk! We hebben nu The Wire gedownload, eens kijken of dat wat is :). Ik ga in m'n verlof lekker alle series bekijken :D Jij gaat echt hard :o
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt? ;)
Nee nog niet eigenlijk :). Gaat nog goedkomen! Wil jij het weten? Of weet je het al en heb ik het gemist?

Gerborea, je had het over zwangerschapsverlof he. Ik moet nu ook aangeven hoelang ik van tevoren met verlof wil. Zal ik gewoon 5 weken doen? Dat zit er mooi tussenin, ik heb nogal wat reistijd dus denk dat 5 weken van tevoren wel fijn is O+. Ik kan ook niet helemaal goed inschatten of ik nu na die 16 weken dolgraag weer wil beginnen of juist graag nog thuis zou blijven. Normaal verveel ik me na een week thuis onzettend, maar ik denk dat dat met een baby wel anders is?
pi_106837135
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen :P

Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan heb O-) ook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend :+
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!

Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg :+. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk! O+
pi_106837202
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame ;)

De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebel O+ oooh dit heb ik echt gemist! :D mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn... :D O+
pi_106837289
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame ;)

De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebel O+ oooh dit heb ik echt gemist! :D mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn... :D O+
Ohh wat lieverd O+

Echt zo gaaf dat gekriebel he :D
pi_106837352
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:

Goed idee!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:19:46 #298
250838 Fee-nix
pi_106837364
Leuk Gerberaatje! Gekriebel O+

The Wire krijgt heel goede recensies in ieder geval Katy... staat hier ook nog op het 'nog kijken' lijstje :). Ben benieuwd!
pi_106837434
Gerbera wat een schattige opmerking O+ En gekriebel *O*

Katy, wij willen het geslacht graag weten, maar we doen geen extra echo. Nog 'even' geduld tot 6 feb, dan hebben we de 20 weken echo!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106837447
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!

Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg :+. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk! O+
Er is genoeg :')
In 74 komt dat ook wel doordat ie van februari tot oktober ofzo in 74 zat
pi_106837715
Katy, een jongetje! Wat leuk!!

Verder ben ik een zeef momenteel, heb geen belangrijke dingen gemist toch? Zo wel, sorry en :*!
Oh, en ik zag Kwisted weer hier, fijn! Succes met je echo binnenkort!

Ik heb non-stop 6 uur lang behang af staan halen, ben kapot nu. En flink wat pijn overal. Misschien was het toch teveel.. En het is nog niet klaar, daar baal ik van. Nog een klein stukje bij de grond, maar dat lukte echt niet meer.. Maar of het er nou beter op geworden is.. Niet bepaald, helaas. We hebben er nog flink werk aan ben ik bang..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')