quote:
rommelt het al?quote:
Nee, niks.quote:
Ik kon een grinnik niet onderdrukkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.![]()
En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje.
Ah, in dat geval is het dus heel goed dat ik mezelf net verslapen heb bij m'n dutje en dus te laat was met kokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.![]()
En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje.
Lekker aan het ijzer dus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor!
Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Soempie het volgende:
KyaraHij is zo
Hoe voel je je als mama?
Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
Bij mij duurde het ruim 4 dagen voor ik melk zag. Geen zorgen daarover dus. Kom wel! En je hebt natuurlijk een vreselijke uitputtingsslag gemaakt en een laag HB dus niet zo gek dat het voelt alsof er niets komt. Veel aanleggen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..
Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal
Bloed krijgen heeft ook zijn nadelen helaas. Maar als je ijzervoorraad gewoon voldoende is, zou het inderdaad vrij snel weer op peil moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
Vandaar ook even geen reactie nu op anderen, sorry.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
en toch zal het helemaal goed komen. Die kleine is er klaar voor en jij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames met pijn, nog even volhouden.Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz.
![]()
Is het al april?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef octopussy het volgende:
Dames met pijn, nog even volhouden.Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz.
neuh, waarom?quote:
Ja precies, al zet je het hele topic vol.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 07:11 schreef Marjolijntje het volgende:
En Argento, daar hoef je geen sorry voor te zeggen, wat een heerlijk knulletje!
Ooooooh doe es niet! Mijn hemel, ik rammel er de pan van uit terwijl dat technisch niet kan op het momentquote:
Op en af. Als ik maar helemaal niks, dan blijft het stabiel, maar als ik ook maar iets doen (boodschap, autorijden, sjouwen met moe kind etc) dan wil het allemaal niet meer.quote:
9 weekjes klinkt te overzienquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:20 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Op en af. Als ik maar helemaal niks, dan blijft het stabiel, maar als ik ook maar iets doen (boodschap, autorijden, sjouwen met moe kind etc) dan wil het allemaal niet meer.
Maar goed, nog eventjes volhouden. Nog 9 weken en dan mag ik al thuisbevallen
hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken?
Ik dacht ook dat het niet mocht eigenlijk. * Kuukske gaat morgen tosti met cervelaat makenquote:
maar dan mag je ook geen voorverpakte groenten/sla meer...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:52 schreef Thistleweed het volgende:
Het staat inderdaad op de site van het voedingscentrum dat salami de listeria bacterie kan bevatten. http://www.voedingscentrum.nl/encyclopedie/listeria.aspx
tja...
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 11:16 schreef Thistleweed het volgende:
Maar goed, mijn gezonde verstand ben ik kwijt geraakt sinds ik zwanger ben, dus zal daar maar niet al te veel op vertrouwen, hahaha.
Ja eerlijk zijn natuurlijk..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:49 schreef flugeltje het volgende:
Gewoon zeggen dat je het niet prettig vind als ze hun handen in je kind steken...
Ja lijkt me wel n goede, lekker frisquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:54 schreef Aventura het volgende:
Hier moest bezoek handen wassen als ze de baby wilden vasthouden. Gewoon zeggen. Niemand keek ervan op hier. Of zeiden er iig niks van. Pink in mond vind ik ook een beetje gek.
Ja herkenbaar, ik vind t nu ook al ietsje leuker dan toen t net geknipt wasquote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:48 schreef Zoë23 het volgende:
Fee-nix
Dat is wel jammer, heb zelf meestal t idee (als ik m'n haar echt anders doe) dat t wel eventjes duurt voordat t mooi valt. (week of 2)
Daar is toch niks moeilijks aan? Als je het niet wilt dan doe je dat niet. Jouw baby, jij bent de baas.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 12:53 schreef Thistleweed het volgende:
Lijkt me ook wel moeilijk in het begin. Ik heb nu echt het idee dat ik niemand aan mijn kindje wil laten zitten. (nouja, goed, vooruit, mijn man mag er wel aankomen)
Whehehe, ja hier is het ook altijd eerst 'heeeeeey Jesper' en dan onze namen erbij gemompeldquote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:21 schreef flugeltje het volgende:
Mijn schoonmoeder ziet ons niet eens staan, ze grist meestal Willem weg en is alweer naar binnen voor wij de auto goed en wel uitzijn
Achja, ik kan mezelf er niet druk om maken ook. Ik ben een makkelijke wat dat betreft. Laat 'm ook zonder problemen bij oppas ofzo achter en ook net na de geboorte mag iedereen 'm vasthouden wat mij betreft. Enige wat ik niet prettig vond is dat mensen er bij waren als ik aan het voeden was, niet dat ik preuts ben, maar daar had ik gewoon niet zo'n zin in....
En check!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
maar dan mag je ook geen voorverpakte groenten/sla meer...
Eigenlijk niks meer wat voorverpakt is (volgens mij).
Maar het vleesbeleg wat ik 'vers' koop bij de slager is ook voorverpakt (geweest) en wordt daarna in plakjes gesneden. Dus kortom, eigenlijk mag je dan zo'n beetje alleen nog hagelslag op je brood
Het is soms een wonder dat wij allemaal bestaan en gezond zijnquote:Op vrijdag 13 januari 2012 10:54 schreef Asyniur het volgende:
[..]
maar dan mag je ook geen voorverpakte groenten/sla meer...
Eigenlijk niks meer wat voorverpakt is (volgens mij).
Maar het vleesbeleg wat ik 'vers' koop bij de slager is ook voorverpakt (geweest) en wordt daarna in plakjes gesneden. Dus kortom, eigenlijk mag je dan zo'n beetje alleen nog hagelslag op je brood
Hopelijk wordt snel gevonden waarom zijn ontstekingswaardes verhoogd zijn en is het iets onschuldigs!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:31 schreef Argento het volgende:
Ik ben zo vrij om even een update te geven.
Helaas is bij Midas een verhoogde ontstekingswaarde ontdekt. Hij ligt nu dus op de medium-care aan een antibiotica infuus en hij zal nog zeker een week in het ziekenhuis moeten blijven. Hij doet het verder hartstikke goed voor wat betreft hartritme, zuurstofgehalte en ademhaling. Maar het is heel naar dat ie nu dit weer moet ondergaan. Hij krijgt al heel wat voor zn kiezen, terwijl hij die nog niet eens heeft.
Borstvoeding is een no go. Dat werkt gewoon niet.Niet voor Kyara en niet voor Midas en hij reageert goed op de flesvoeding, dus dat blijven we gewoon doen.
Psst...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 18:00 schreef Kyara het volgende:
en nu soempie nieuws!
Kan alleen niet f5en hier
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:15 schreef Asyniur het volgende:
Fee-nix, je bent helemaal geen zeurpietje hoor! Die laatste loodjes zijn gewoon zwaar.
En ik ben ook geen bikkel. Ik ben gewoon een moeder die doorgaat voor haar kind(eren). Ieder ander zou hetzelfde doen in dezelfde situatie...
Oja, draagdoek is een gouden tip! En ik heb de eerste dag thuis gewoon gezegd (met Harry in draagdoek) dat hij nog niet goed op temperatuur kon blijven en daarom bij mij moest blijven
Dat scheelde ook een boel gezeur
Dan is ze in 't zelfde ziekenhuis bevallen als ikquote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:02 schreef Kuukske het volgende:
Soempie!!! Een bredanaartje!!! Leuke naamproficiat!!
Misschien lees ik iets wat er iet staat, maar de ontsluiting kunnen zie niet knippen... da's iets anders.quote:
Dat hadden wij de.vorige.keer. Althans, voor de zwangerschap waren we al bezig.met.kijken naar.de dakkapel. Toen k zwanger was besteld, werd in januari geplaatst. Maar.toen moesten nog alle.muren geplaatst worden. Was 1 grote ruimte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:57 schreef Phaidra het volgende:
Jee, wat zijn jullie al bezig met het kamertje. Wij willen een dakkapel laten plaatsen en met wat pech gaat alles samen (vergunning, levertijd) 5 maanden duren... Whoops
. Heb wel al ideetjes voor hoe en wat en de kleine gaat waarschijnlijk eerst bij ons op de kamer, dus het komt vast wel goed (ben benieuwd of ik daar over 2 maanden nog zo over denk
).
En een hele mooie mijlpaal nog wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:
Wat een mooi behang Isis.
Vergeet helemaal te melden dat ik vandaag mijn 20 weken mijlpaal heb!!!
Mooie mijlpaal!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:
Wat een mooi behang Isis.
Vergeet helemaal te melden dat ik vandaag mijn 20 weken mijlpaal heb!!!
Prachtig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:22 schreef __Isis__ het volgende:
Wij hebben dat PIP behang op 1 muurtje in het zilver, ik ben er helemaal weg van en meiske ligt er ook altijd aandachtig naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef clauwheee het volgende:
Whaha, eendie je voor de grap opsluit in de waskamer (die op slot kan) en zegt alleen de deur open te doen als je 50x jij bent lief zegt is ook niet goed als je nodig moet plassen en zwanger bent Asy
Eenvoor de mijlpalen!
Kussensloop en dan met shampoo (beetje in een bolletje gieten) wassen! Op 30 graden, of misschien heb je een handwas stand op de machine?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Over wasjes gesproken. Ik heb wat tweedehands knuffeltjes gekregen van m'n schoonzusje. Die zijn best vies eigenlijk (zag ik in het daglicht). Nu staat erop dat ik het niet kan wassen. Kan ik daar schijt aan hebben en toch wassen?. Ik wil het eigenlijk wel proberen.
En moet ik het boxkleed ook wassen voor de beeb in de box komt te liggen straks?
Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je kan t altijd proberen![]()
Desnoods in een kussensloop ofzo en niet hoog.
Goedemorgen trouwens!
Nogvoor de mijlpalen van gisteren en
voor fee nix! Nog eventjes!
Geen ideequote:Op zondag 15 januari 2012 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?
Voor gekleurd haarquote:Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh goed dat lhe dat zegt gerbera, dan ga ik dat vandaag ook nog doen.
Met wat voor shampoo trouwens?
Gewone shampooquote:Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh goed dat lhe dat zegt gerbera, dan ga ik dat vandaag ook nog doen.
Met wat voor shampoo trouwens?
Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Gewone shampoodie je al hebt staan! Is milder voor de knuffels
Die heb ik nietquote:
Idem, ik heb allemaal stuggige Monsieur Lapins, en kreeg toen de tip voor Shampoo... degene die ik daarna met shampoo heb gewassen (en in een kussensloopquote:Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
Beter!quote:Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!!
Goed bezig!!quote:Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!!
Welkom!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Kwisted het volgende:
Hoi meiden,
ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..
Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef KatyM het volgende:
Nou, z'n piemel staat fier overeind! Tis een jongetje.
Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden! Zo plat he
Oh de tijd gaat hard genoeg. Ik vind het wel fijn nu wat belangrijke data te hebben in januari en februari, om naar toe te leven. Dat maakt het minder erg, die donkere maanden. Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hier is het ook puur een schatting hoornog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker!
Nee dat is vreselijk! We hebben nu The Wire gedownload, eens kijken of dat wat isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Fee-nix het volgende:
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk!![]()
We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
Nee nog niet eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt?
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen
Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan hebook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend
Ohh wat lieverdquote:Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame
De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebeloooh dit heb ik echt gemist!
mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn...
![]()
Goed idee!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen
Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan hebook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend
Er is genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!
Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |