abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106719368
2012

28 januari: IslaBonita (meisje)
29 januari: Fee-nix (jongen)

11 februari: CrazyMoon
14 februari: klavertje-4
*** 17 februari: Tha_Duck en Ivetje ***

12 maart: Webkim
20 maart: PureEvil
***21 maart: Kuukske en JDude*** (jongen)
27 maart: Oeke
*** 31 maart: flugeltje en Martijn_AR *** (jongen)

01 april: Superwormjim (jongen, papa)
07 april: Asyniur (jongen)
12 april: Marrije (meisje)
13 april: Rixtje (jongen)
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
06 mei: Soohr (papa)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

16 juni: adesse
23 juni: Phaidra
26 juni: KatyM
26 juni: Marjolijntje
29 juni: bijtje84
30 juni: clauwheee

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes
17 juli: Sonnetje85
21 juli: Gerberaatje
24 juli: Tante_Soesa
26 juli: Troeta

1 augustus: Nanadu
13 augustus: SupremeEvil

1 september: Sopho
13 September: Frups

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 2% gewijzigd door BE op 13-01-2012 22:56:37 ]
pi_106719407
Als er nog toevoegingen voor de OP zijn, roept u maar.

Dit is Soempie's topic *O*
  donderdag 12 januari 2012 @ 13:29:32 #3
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106720762
Kyara, van harte, jij sterke vrouw! Supermooie naam. Ik hoop dat je voorspoedig herstelt, een beetje slaap kunt pakken maar dat je vooral enorm kunt genieten van je kleine man.
pi_106721367
Mijn datum blijft trouwens staan, de mevrouw had erg goed gemeten vorige keer.

Ik heb in 1 dag allemaal kwaaltjes die ik hier lees, willen jullie dat gewoon lekker bij je houden?
pi_106722345
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 12:51 schreef octopussy het volgende:

Dit is Soempie's topic *O*
O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  donderdag 12 januari 2012 @ 14:23:44 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106722450
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Soempie het volgende:

[..]

O+
rommelt het al?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106722528
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:23 schreef flugeltje het volgende:

[..]

rommelt het al?
Nee, niks. :N
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106723386
Dus als dit mijn topic is, dan moeten we heel traag posten. :+

Of even doorspammen naar deel 900.
pi_106725776
900 is ook een mooi nummer om jouw topic te worden!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106727123
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.

:D :')

En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje. :P
pi_106727146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.

Ik kon een grinnik niet onderdrukken :D.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106727237
Er staat ook: Snuif wat frisse lucht op! Het verhoogt de weerstand en levert volop energie! Beweging in open lucht is trouwens niet alleen vandaag belangrijk.

Dus nu ben ik in verwarring... :P
pi_106727292
Maar zo zie je maar weer, met die dingen kun je altijd alle kanten op, klopt altijd. :')
  donderdag 12 januari 2012 @ 16:55:21 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106727771
Whehehe die horoscoop! Ik denk niet dat ze bedoeld zijn voor steenbokjes-in-de-buik ;).

Trage dag hier in het topic trouwens! Maar ik heb ook geen interessante nieuwtjes helaas...
pi_106728146
Kyara en Argento, hij is er!! *O* Van harte gefeliciteerd met Midas... heftige bevalling, hopelijk kan het grote genieten nu gaan beginnen!
pi_106728582
Hah horoscopen :9..

Vandaag naar de fysio geweest, ze heeft alles even los gemasseerd,
Maandag er weer naar toe. Kan goed met dr praten over zw.schap enz :) das wel fijn. Vanm ook nog naar de kapper geweest *O* wat ik al een tijdje uitstel :@
En vanaaf naar n vriendin :) gezellig.

Enn de gordijntjes voor de babykamer zijn binnen O+
dinsdag komt de commode, box en kinderwagen+luiertas O+
en dan hebben we bijna alles in huis :D
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:47:56 #17
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106729429
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:

Ah, in dat geval is het dus heel goed dat ik mezelf net verslapen heb bij m'n dutje en dus te laat was met koken :+

Mogge :O
pi_106729539
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor! :*

Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8 :')
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:53:23 #19
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106729606
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor! :*

Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8 :')
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
Lekker aan het ijzer dus?

Genieten zo he van die kleine man, ben je ook de hele dag aan 'm aan het sniffen? O+
pi_106729618
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn! :*
pi_106729657
Kyara *O* Hij is zo O+ Hoe voel je je als mama?

Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
pi_106730232
Kyara!!! *O* *O* *O*

Gefeliciteerd met jullie mooie mannetje!
pi_106730344
Kyara O+ krijg je een ijzer infuus? heb ik gehad
:* hopelijk morgen naar huis!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106730422
mama zijn bevalt prima. het is echt O+
Bloed is niet nodig omdat mijn eigen hb zo hoog was. Ze verwachten dat t snel weer opkrabbelt. Borstvoeding gaat voor geen meter. Hij bijt en ook zonder tandjes doet dat verrekte zeer :x
pi_106730468
Yup je tepels moeten wennen...doet erg veel pijn eerste dagen -O- als je kan..doorzetten en dan is het O+ als je niet kan dan is het ook begrijpelijk :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:34:51 #26
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_106730803
Kyara gefeliciteerd!!! *O*
Midas O+

Hopelijk voel je je snel weer beter, en mag je morgen heerlijk met je kleine en grote man lekker naar huis!!! :*

Sorry beetje late felicitatie, maar beetje druk hier...
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:56:32 #27
250838 Fee-nix
pi_106731532
Leuk Zoe, al die spulletjes voor de baby die binnen komen :). En fijn zo'n fysio! Heb je bij de kapper een stuk eraf gehaald of gewoon de puntjes? Ik heb eigenlijk een beetje spijt van mijn rigoreuze knipbeurt laatst... Hoop dat het snel weer wat langer is. Wel beetje jammer van de kraamfoto's....

Kyara fijn dat het moeder zijn nu al bevalt! Ik hoop dat je HB snel weer op peil is! Borstvoeding deed bij mij in het begin ook zeer. Dat bleek te komen doordat Jesper 1 van de eerste dagen verkeerd had gehapt en daardoor zaten er bijna onzichtbare blaasjes op mijn tepel. Echt rond het middelste 'gaatje' zeg maar. Toen zei de kraamverzorgster dat ik na elke voeding wat melk erover uit moest smeren en dat was een wondermiddel! Het was zo over! Maar bijten lijkt me ook niet fijn, au zeg! Midas moet even wat tafelmanieren leren :P haha.
pi_106732097
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Soempie het volgende:
Kyara *O* Hij is zo O+ Hoe voel je je als mama?

Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4 ;)) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..

Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal :)
  donderdag 12 januari 2012 @ 19:21:22 #29
186094 Floria
Ghost of shark
pi_106732367
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4 ;)) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..

Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal :)
Bij mij duurde het ruim 4 dagen voor ik melk zag. Geen zorgen daarover dus. Kom wel! En je hebt natuurlijk een vreselijke uitputtingsslag gemaakt en een laag HB dus niet zo gek dat het voelt alsof er niets komt. Veel aanleggen!

Maar daar is natuurlijk een heul ander topique voor ;)
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_106733446
Fijn om te horen dat je zo gelukkig bent O+ en ja dat opstarten hoort er allemaal bij.
Het bijten lijkt me ook niet zo fijn nee }:|
pi_106734167
Nog geen Soempiebaby...volgend topic mag ook hoor :P
En Zoe die het kamertje bijna kan inrichten *O*, leuk!
En borstvoeding bij Midas :)
Goed bezig meiden

Net weer echo gehad, ben idd 9 weken ongeveer :)

Hij ligt op zn zij denk ik, hoofdje rechtsboven. 4 Witte vlekjes zijn arm en been stompjes :P
Onze ukkePuk is 2.24 cm, in lengte verdubbeld dus in twee weken tijd :)

mag ik dan in de OP met 13 augustus? (ook al post ik niet zo vaak :@)

[ Bericht 2% gewijzigd door SupremeEvil op 12-01-2012 22:27:33 ]
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:06:03 #32
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106734281
Wat bijzonder toch die eerste echo's O+
pi_106734364
Kyara, zou fijn zijn als jullie morgen naar huis kunnen. Lekker thuis wennen met de kleine :Y
En de bv komt vast wel. Hier ook een moeilijke start, veel afvallen, maar vanaf dag 4-5 ging het steeds beter!
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:18:33 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_106734942
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn! :*
Bloed krijgen heeft ook zijn nadelen helaas. Maar als je ijzervoorraad gewoon voldoende is, zou het inderdaad vrij snel weer op peil moeten zijn.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 12 januari 2012 @ 20:28:34 #35
309370 Nanadu
pi_106735464
SupremeEvil wat fijn dat je een goede echo had *O* En eindelijk weer een augustus baby erbij *O*

Kyara wat fijn dat het zo goed voelt, midas erbij, en hopen dat de borstvoeding nog op gang komt!

Ik begin toch wel steeds zenuwachtiger te worden voor maandag, als wij de echo hebben. Vandaag hoorde ik toevallig wel dat een moeder op mijn werk ook zwanger is en 4 dagen na mij uitgerekend is. Ik wilde bijna vertellen dat ik ook zwanger ben, maar wil toch eerst de echo van maandag afwachten.
pi_106735654
Goede echo voor SE *O*

Nanadu, spannend :Y komt vast helemaal goed! En wat leuk een mede zwangere op het werk :D

Ik heb zojuist 2 volledige maanden ouderschapsverlof aangevraagd :o dat houdt gewoon in, als het goedgekeurd wordt, dat ik pas 2 januari 2013 weer hoef te gaan werken (verlof begint 6 weken van te voren op 10 juni en dan na mijn verlof een maand vakantie en dan 2 maanden Ov!)

Gaan we nu fijn alvast wat extra geld apart leggen voor die maanden O+ maar het is ons bij de dame zó goed bevallen dat ze pas zo 'laat' voor het eerst naar de opvang hoefde en we thuis gewoon een lekker ritme konden aanwennen!!

Ik heb er al helemaal zin in :@ :D
pi_106736507
Mooie echo SupremeEvil!!

Nanadu maandag de echo, spannend hoor!! Ik moet nog een weekje langer geduld hebben. Ik kan het ook maar moeilijk voor mij houden op mijn werk! Vandaag werd nog gevraagd wanneer wij voor een tweede gaan! :)

Gerberaatje, dat klinkt lekker!!
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:01:08 #38
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106737289
*O* Mooie echo Supreme Evil !

Kyara, ik hoop dat je snel naar huis mag !

Nanadu,, leuk, maandag een echo, altijd weer spannend !
Ik heb maandag ook een echo, en een ctg (is hier schijnbaar standaard....)

En ik ben klaar met de babywasjes ! Alles is gestreken *O* 6 wasmanden vol :X
pi_106737957
Kyara en Argento, gefeliciteerd met jullie kleine Midas! Wat een schatje is ie O+. Wat een zware bevalling heb je achter de rug joh, hopelijk krabbelt je HB snel weer op, en gaat het met de rest van je herstel ook goed! Maar zo'n ventje maakt veel goed hè! Duimen dat de BV ook gaat lopen :).
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:55:08 #40
250838 Fee-nix
pi_106740560
SE een goede echo! Super! *O*

Gerberaatje wat fijn! Logisch dat je er zin in hebt :).

Nanadu spannend!

PE wat veeeeeeel was! Haha! Zoveel heb ik lang niet hoor!

Hier alweer bijna bedtijd. Ik begin er af en toe gewoon tegen op te zien.... omdat alles van het slapen zo stijf wordt en omdraaien en uit bed komen zo pijnlijk is. Pfff... Nouja, welterusten!
pi_106742630
Even zelfde post als in de SC waar ik kom:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu ben ik bang. :@

Vandaar ook even geen reactie nu op anderen, sorry. :@
  donderdag 12 januari 2012 @ 22:39:34 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106742797
Soemp, komt goed meis :*

Spannend! Ga nog even lekker languit in bad liggen om te ontspannen en probeer wat te slapen... Nog heel even O+
pi_106742812
Nog even een snelle :W

Voetjes van de vloer op een personeelsfeest was bij nader inzien niet zo'n goed idee.. Lig net plat en vraag me nu al af hoe ik morgen moet opstaan. Au! Dompie dat ik ben :D
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_106742887
Soempie :* Komt helemaal goed!!! Pak nog even jullie rust en geniet nog maar fijn van elkaar.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_106743016
Lieve Soemp probeer te ontspannen inderdaad. Niet dat ik ervaring heb.. Maar hee, ook jij kunt dit dame! Echt! Dikke :*
pi_106743136
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:36 schreef Soempie het volgende:
En nu ben ik bang. :@
en toch zal het helemaal goed komen. Die kleine is er klaar voor en jij ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:04:24 #47
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106744207
Soemp, komt helemaal goed joh! Echt waar! :*

SupremeEvil, wat een plaatje! O+
pi_106744426
Soempie, het is ook onwijs spannend :Y Onthoud goed dat JIJ de controle hebt bij een inleiding.
Zie je wel dat dit jouw topic wordt ^O^ O+

Kyara, het schijnt dat bloed krijgen bij bloedarmoede maar weinig effectief is. Een heel groot deel daarvan wordt direct door je lichaam afgebroken. IJzerinfuus kan, maar heeft pas na een paar weken goed effect. Als je ijzervoorraad goed is dan kan je lichaam het als het goed is opvangen en zelf oplossen.
*note to self: morgenmiddag even nabellen wat de uitslag is van bloedprikken van dinsdag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dames met pijn, nog even volhouden. :* Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz. _O_
  donderdag 12 januari 2012 @ 23:09:48 #49
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106744531
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef octopussy het volgende:

Dames met pijn, nog even volhouden. :* Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz. _O_
Is het al april?
pi_106744762
't Komt ook wel goed. :)

Ik heb trouwens nog steeds dat ik deuren tegen m'n buik aanstoot en zwenkproblemen heb met kastjes enzo. :P
pi_106746502
Soemp wat leuk!!! Morgen een minisoempiewiebelkont O+

Heel veel succes, komt allemaal goed hoor, echt waar! :*
Een pijntje hier en daar, maar daar kom je ook wel weer door en dan krijg je de allermooiste en allerliefste baby op aarde O+

Zet m op! :%
pi_106749090
Sorry, nog ff spammen:

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_106749107
Och. O+ O+ O+

Wen je al aan je nieuwe waaktijden? c_/
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:24:14 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106749344
Speciaal voor jullie hebben wij een topic geopend:

Vrouwen die over hun baby vertellen op Facebook

Geeft uw mening!
pi_106749566
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Geeft uw mening!
neuh, waarom?
pi_106750095
soempie komt goed! Ik heb twee keer eeninleiding gehad, prima verlopen! Succes morgen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:31:09 #57
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106750700
We duimen, Soempie!!!
The love you take is equal to the love you make.
pi_106750752
Wat een bos haar joh, Argento. O+

We mogen ons om 8 uur melden. Zo even snel douchen en de laatste dingetjes in de tas doen. En de paniek is nu over naar nieuwsgierigheid en wat zenuwen. :+
  vrijdag 13 januari 2012 @ 06:52:48 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106750763
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:06:46 #60
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_106750807
Succes soempie!!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 07:07:39 #61
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106750811
Soempie! Daar ga je dan! Zet hem op *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106750835
Succes Soempie, komt helemaal goed! *O*

En Argento, daar hoef je geen sorry voor te zeggen, wat een heerlijk knulletje!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106750862
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 07:11 schreef Marjolijntje het volgende:

En Argento, daar hoef je geen sorry voor te zeggen, wat een heerlijk knulletje!
Ja precies, al zet je het hele topic vol. :D O+
pi_106750908
Soemp, Wiebel, succes vandaag!! :%
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106750960
Succes Soempie!!! Het komt vast helemaal goed, en dan heb je snel je kindje in je armen! :*
pi_106751096
Kyara & Argento; wow, wat een haar, mooi hoor!

Soempie; heel veel succes vandaag, hopelijk heb je heel snel je kleintje in je armen!
pi_106751110
Soempie heel erg veel succes!
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:01:37 #68
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_106751116
Soempie, zet 'm op. Vrijdag de dertiende is een geluksdag! (Mn en ik ontmoetten elkaar toen ;) )
pi_106751144
heel veel succes soempie en wiebel. Ik duim voor jullie :*
pi_106751146
Soempie, ik wens je een voorspoedige bevalling toe. :* Strakjes ben je mama!

Tevens F5 *O*
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:13:41 #71
35189 Troel
scherp en bot
pi_106751205
Soempie, je bent nu al in het ziekenhuis, maar toch wil ik je nog even succes wensen. Het gaat je gewoon lukken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:15:29 #72
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_106751220
Zet em op Soemps!
F5en tot we er bij neervallen vandaag!
pi_106751299
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:13 schreef Argento het volgende:
Sorry, nog ff spammen:

[ afbeelding ]
Ooooooh doe es niet! Mijn hemel, ik rammel er de pan van uit terwijl dat technisch niet kan op het moment :D

Soemp, you go girl!! *O* :%
pi_106751379
GO SOEMPIE GO SOEMPIE GO SOEMPIE *O* *O* :% :% :%
pi_106751409
Oooh soemp! Spannend! Succes!
pi_106751419
Succes Soempie!!!
pi_106751422
*O* Succes Soempie! *O* :%

Wat een heerlijke foto weer Argento! O+
pi_106751480
Zet het op Soempie vrijdag de 13e wordt voortaan een geluksdag voor jullie!

Wat een dotje argento!

(vandaag vrije dag, kan dus redelijk voluit mee spammen :D)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 08:54:02 #79
250838 Fee-nix
pi_106751680
Succes Soempie!! *O* Spannend, spannend! Ik hoop dat je vandaag nog mama bent :).

Argento en Kyara: wat een liefje! En dat haar!!! O+

Octo... door jou krijg ik zo'n zin om niet meer zwanger te zijn!!! Heb t sinds gisteren ineens echt zo helemaal gehad. :'(

Nouja... meld maar weer...
pi_106751684
Jaaa soempie! Go! :) succes...
Hier ook dagje vrij, dus kan ook lekker f5en. Alleen vanmiddag even langs de pedicure :)
pi_106751729
Go soempie *O*

Argento, wat een mooierd!
pi_106751796
Oh Soemp, toch jouw topic :o Succes met de inleiding, hopelijk verloopt het soepel *O*

Argento, wat een droppie, en veel haar! O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106751856
Soempie spannend! Zet m op vandaag!

Argento, wat een bos haar heeft ie zeg :o O+
pi_106751931
Succes Soempie!! *O*
Tralalalaaa
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:16:29 #85
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_106752022
*O* Soempie, veel succes vandaag !

@ Argento, wat een prachtig manneke ! O+

@ Fee-Nix, nog maar even, dan ben jij ook mama. Komt wel goed ^O^

Bleh, ik heb het zuur }:| .....en ik heb zin in ijsblokjes/water (Craving *O* )
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:23:11 #86
250838 Fee-nix
pi_106752169
Dank je PE! :* Ik hoop dat ik er morgen ook weer zo tegen aan kan kijken... Pfff voel me echt heel erg zielig. En dat terwijl ik al die weken zo positief ben gebleven. Toch die beruchte laatste loodjes dus...
pi_106752403
Soemp you go girl! Zet hem op!

Fee dikke :*

Enne domme vraag misschien, ik eet af en toe cervelaatworst en nu zei gisteren iemand tegen mij dat ik dat eigenlijk niet mag?
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:39:06 #88
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106752514
Soemp zet 'm op dame!! *O*

Joe goo gurrul!! :*
pi_106752609
Clauwheee, vorige zwangerschap kwam dat ook ter sprake. Een stagiaire deed de intake en die had het over salami dat dat niet mocht. Stond op de site van het voedingscentrum ofzo. Vk vond t ook vreemd, want had dat nog nooit gehoord. Zij dacht toen dat t dan waarschijnlijk om de gedroogde worst ging. Niet de gewone vleeswaren.
Dat was mij dus gezegd. Maar is ook alweer 2 jaar geleden :)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:53:25 #90
250838 Fee-nix
pi_106752808
Volgens mij zijn dingen als salami en cervelaat gewoon verhit geweest en dus veilig :).
  vrijdag 13 januari 2012 @ 09:58:32 #91
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106752937
Volgens mij zijn alle gedroogde worsten bewerkt en mag je ze wel eten :Y

Soempie, zet 'em op! Je kan het hoor!

Fee-nix, je bent er bijna meisje :*

[ Bericht 0% gewijzigd door Asyniur op 13-01-2012 10:19:02 ]
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:00:50 #92
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_106752983
Succes soempie!

En hoe gaat het met asy? :*
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_106753026
Ja dat dacht ik ook inderdaad. Daarom heb ik er ook niet bij nagedacht. Nou dan maak ik me er maar niet druk om!
pi_106753170
Soempie success!!!!! *O* *O*!!!!!!!!

fee-nix
das niet leuk dat je spijt hebt van je knipbeurt :{
heb alleen puntjes eraf en mn pony weer wat bijgeknipt. Ik ga altijd naar n turkse kapper (met mn friese haar :') ) maar die doet precies wat ik aangeef dat ik wil.
Bij andere kappers raak ik altijd meer cm's kwijt dan nodig, en ook mn pony lijkt dan nergens naar.

ahh :* en de laatste loodjes.. pff kan me voorstellen dat t zwaar is!

SE goede echo! *O*

Argento&kyara wat een knapperd!!! O+

Slecht geslapen :O
vorige week kon ik nog wel half op mn buik liggen maar wordt nu vanbinnen in elkaar gebeukt als ik dat doe :P ligt dus niet zo lekker.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:20:55 #95
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106753376
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:

En hoe gaat het met asy? :*
Op en af. Als ik maar helemaal niks, dan blijft het stabiel, maar als ik ook maar iets doen (boodschap, autorijden, sjouwen met moe kind etc) dan wil het allemaal niet meer.
Maar goed, nog eventjes volhouden. Nog 9 weken en dan mag ik al thuisbevallen ;)

hoe gaat het eigenlijk met jouw bekken?
pi_106753416
Soemp laat weten dat de vliezen zijn gebroken (door de verloskundige) en dat het nu wachten op de weeën is!
pi_106753482
Asy;
lijkt me helemaal zwaar.. met n kleintje er bij
als ik veel pijn heb dan doe ik niets en dan maakt het hier in huis niet zoveel uit
dat alles even stil staat.. maar als je n kleintje hebt dan moet je wel.. pff :*

wiebelkont :D spannend!! :%
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:27:00 #98
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106753510
Succes Soempie! *O*
A grand adventure has begun.
pi_106753683
fee-nix wat vervelend dat je het even gehad hebt, nog eventjes maar.

Oe, spannend soempie!

Ojee, nooit van gehoord dat salami niet mag, ik eet dat gewoon nog.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 10:39:17 #100
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_106753848
Als je geen salami mag tijdens je zwangerschap dan wil ik nooit meer zwanger worden. :{w
A grand adventure has begun.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')