quote:
rommelt het al?quote:
Nee, niks.quote:
Ik kon een grinnik niet onderdrukkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.![]()
En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje.
Ah, in dat geval is het dus heel goed dat ik mezelf net verslapen heb bij m'n dutje en dus te laat was met kokenquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:37 schreef Soempie het volgende:
Wat er in de horoscoop staat van de steenbok (ga er maar vanuit dat het toch wel een steenbokje wordt): Wat niet dringend is vandaag, zo mogelijk naar een ander tijdstip verplaatsen.![]()
En nee, ik geloof daar niet in, maar verveel me een beetje.
Lekker aan het ijzer dus?quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:51 schreef Kyara het volgende:
nou soemp, jij bent aan de beurt hoor!
Hier alles goed, wel heel slap door bloedverlies. Hb van 4.8
Midas nog wel misselijk. Hopelijk morgen naar huis
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:54 schreef Soempie het volgende:
KyaraHij is zo
Hoe voel je je als mama?
Moetj e vanwege je Hb blijven? En hoe zit het nou met die borstvoeding, kwam het goed op gang na de bevalling?
Bij mij duurde het ruim 4 dagen voor ik melk zag. Geen zorgen daarover dus. Kom wel! En je hebt natuurlijk een vreselijke uitputtingsslag gemaakt en een laag HB dus niet zo gek dat het voelt alsof er niets komt. Veel aanleggen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:12 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Nog even in het algemeen, het duurt vaak wel een paar dagen voordat de borstvoeding echt goed op gang is (stuwing meestal rond dag 3 a 4) de eerste dagen komt er precies genoeg aan colostrum (echt heel weinig, maar precies genoeg) uit wat voldoende is voor je baby..
Ik hoor het namelijk vaker mensen zeggen: de borstvoeding komt maar niet op gang (en dan vaak op dag 2 bijv..) maar dit is dus heel normaal
Bloed krijgen heeft ook zijn nadelen helaas. Maar als je ijzervoorraad gewoon voldoende is, zou het inderdaad vrij snel weer op peil moeten zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:53 schreef Gerberaatje het volgende:
Kun je niet eventueel bloed krijgen? Mijn HB zat op 4 toen en ik heb spijt dat ik geen bloed genomen heb.. schijn je veel sneller weer fit te zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik bang.
Vandaar ook even geen reactie nu op anderen, sorry.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
en toch zal het helemaal goed komen. Die kleine is er klaar voor en jij ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dames met pijn, nog even volhouden.Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz.
![]()
Is het al april?quote:Op donderdag 12 januari 2012 23:08 schreef octopussy het volgende:
Dames met pijn, nog even volhouden.Het is zo heerlijk om straks met je baby in de armen te pronken en Geen pijn te hebben bij het slapen, weer lange stukken te kunnen lopen, er 's nachts niet meer 10 keer uit te hoeven om te plassen, niet meer op te moeten letten dat je uit de auto komt met de toeter enz. enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |