quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat heeft mij al meerdere bans opgeleverdwat een afvoerputje voor triest volk waart daar rond
Ik zeg je weet niet waar de "unfriend" knop zit.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Manco043 het volgende:
Baby zei dit, Baby zei dat
Baby deed dit, Baby deed dat
Boehooeee vandaag mist Mamma haar Baby
Baby liet een poepje
Flikker op met die gedrochten.
Ik zeg terechte klacht !
Ongeleid projectiel is het ja.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oepsss, deze user komt duidelijk uit OUD aanzetten
Was ik onduidelijk? Waarom voel je de sterke neiging om er iets achter te zoeken, wat niet aanwezig is? Ben je soms een zielenknijper? En ik deed nog wel m'n best om mijn kijk hierop zo helder mogelijk naar voren te brengen (volgens mij is dat best goed gelukt).quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is je probleem dan precies? Moet je nog moeder worden en hebben wij je een spiegel voorgehouden, waardoor je nu hevig opziet tegen het krijgen van een kind.
Ik ga er redelijkerwijs van uit dat je uitlatingen op basis van je gevoelens omtrent dit onderwerp op een zekere opvatting omtrent dit onderwerp gestoeld zijn? Moet ik daarvoor een zielenknijper zijn? Is een vrij gangbaar fenomeen namelijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:21 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Was ik onduidelijk? Waarom voel je de sterke neiging om er iets achter te zoeken, wat niet aanwezig is? Ben je soms een zielenknijper? En ik deed nog wel m'n best om mijn kijk hierop zo helder mogelijk naar voren te brengen (volgens mij is dat best goed gelukt).
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze hangen alle 2 tussen je benen te klapperen in de wind.
Want jij bent de autoriteit op humor-gebied die bepaalt wat al dan niet als grappig gekwalificeerd mag worden.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef AliceD.. het volgende:
[..]Je verblindt me met je stompzinnigheid.. doe dan 's tenminste alsof je enige mate van intelligentie bezit. Of humor.
Je faalt op alle fronten. Mijn uitlating is enkel gebaseerd op de wijze waarop jij met dit "onderwerp" "omgaat", niet op het onderwerp op zich. Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga er redelijkerwijs van uit dat je uitlatingen op basis van je gevoelens omtrent dit onderwerp op een zekere opvatting omtrent dit onderwerp gestoeld zijn? Moet ik daarvoor een zielenknijper zijn? Is een vrij gangbaar fenomeen namelijk.
Klopt helemaal.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Want jij bent de autoriteit op humor-gebied die bepaalt wat al dan niet als grappig gekwalificeerd mag worden.
Sorry, heb ik niet. Sterker nog: ik weet niet wat het is: humor. Mijn IQ is bepaald op kamertemperatuur, 20 dus. En ik ben verder volstrekt achterlijk.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:23 schreef AliceD.. het volgende:
[..]Je verblindt me met je stompzinnigheid.. doe dan 's tenminste alsof je enige mate van intelligentie bezit. Of humor.
Ho...wacht even. Wat is een 'jij-bak reactie'?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Je faalt op alle fronten. Mijn uitlating is enkel gebaseerd op de wijze waarop jij met dit "onderwerp" "omgaat", niet op het onderwerp op zich. Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.
Ik zie het.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sorry, heb ik niet. Sterker nog: ik weet niet wat het is: humor. Mijn IQ is bepaald op kamertemperatuur, 20 dus. En ik ben verder volstrekt achterlijk.
Haléquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ho...wacht even. Wat is een 'jij-bak reactie'?
'Jij-bak'? Ik ken wel 'roerbak'.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:25 schreef AliceD.. het volgende:
Dus alle voorgaande jij-bak reacties zijn bij deze verworpen.
Inderdaad. Alice, je stóórt.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:29 schreef kapiteintje het volgende:
Je verpest het topic Alice, er komt niemand meer dankzij jou. Toedels
En ook ong-bak. Dat is een Thaise vechtfilm geloof ik.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:30 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
'Jij-bak'? Ik ken wel 'roerbak'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |