alicd ik krijg nog geld van je hoerquote:
O nee..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
alicd ik krijg nog geld van je hoer
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Wat een buitenproportionele reacties van jou.
welquote:
Didn't see ya mama yet?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:35 schreef Boca_Raton het volgende:
Oh nee, we hebben hier een hangjongere
je weet dondersgoed wie ik ben snolquote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:35 schreef AliceD.. het volgende:
[..]
Wie ben jij nou precies? Ik kan ze niet meer bijhouden tegenwoordig..
ik leg zo wel 50ct op je schoteltje neerquote:
Dan ga ik er op stampen!quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik leg zo wel 50ct op je schoteltje neer
moet je zelf wetenquote:
jij had toch helemaal geen vriendin meer?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:55 schreef SpermaDonor het volgende:
Zeer terechte klacht, op mijn vriendins facebook zit er een moedertje die post op haar facebook teksten wat het kindje allemaal gezeg heeft die dag
Hij heeft nog wel gewoon een moeder.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij had toch helemaal geen vriendin meer?
jeetje, mama grappen, hilarischquote:Op vrijdag 13 januari 2012 02:00 schreef rolfson het volgende:
[..]
Hij heeft nog wel gewoon een moeder.
Zie hier de verklaring voor het feit dat die mannen tegen je logen over het willen van kinderen.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:06 schreef Saarbarbaar het volgende:
Man man, wat een bagger hier zegAnyway: ontopic.
Zeer terechte klacht ja, maar ik vind het wel een beetje ironisch eerlijk gezegd. Ik had laatst nog op een feestje discussies met mannen over kinderen. En ik bedenk me laatste tijd steeds vaker dat het internet de omgekeerde wereld is. Hier op Fok! wil geen een enkele man kinderen, maar in het echte leven ben ik nooit een dergelijk type tegengekomen (helaas! - alleen dat geen kinderen willen dan he). Vreemd...
De meeste mannen hier zijn waarschijnlijk gewoon watjes, die IRL baby's hartstikke leuk vinden (eventueel uit 'angst' voor vrouw/vriendinlief) en hier hun gal komen spuwen
Nee maar ook echt Forever Alone-guys die beweren kinderen te willen en als ik mijn standpunten uiteenzet over kinderen, dan staren ze al meteen naar de grond met zo'n grimas van 'ja je hebt wel gelijk, maar ja, geen kinderen willen is ook zo raar, dus ik doe alsof ik ze wel leuk vind'. Trieste bende gewoon.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 03:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zie hier de verklaring voor het feit dat die mannen tegen je logen over het willen van kinderen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |