abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106835929
Nou ja dat effect heeft het dus wel gegeven :X pfff... vervelend!

Wel lekker dat je overal nog even langs bent geweest :P wie weet wat er aankomende week allemaal staat te gebeuren? Spannend! :Y
pi_106836262
Lekker bezig geweest fee-nix!

& niet tof dat gedoe met de pc :(

Hier ook lekker gepoetst:
Na t werk hebben m'n lief en ik onze auto's gepoetst, heb ik in t huis wat schoongemaakt/opgeruimd en m'n lief stofgezogen & de was opgevouwen
M'n lief keek boven op de kalender toen bleek dat t de trouwdag van z'n ouders is.. Ben dus niet mee want was kapot van werk+schoonmaak en t was zo op t laatste moment :@.. Wel jammer
  zondag 15 januari 2012 @ 16:51:05 #278
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106836335
Gerberaatje: ja precies, ik hoop dat echt dat er van de week wat gaat gebeuren :). Maar ik voel verder nog niks hoor... Het huis en ik zijn er in ieder geval klaar voor ;).

Zoë: ook lekker bezig geweest dus. Beetje jammer dat je nou niet meekon naar z'n ouders... Maarja, dat snappen ze vast wel. (Hoop ik)
pi_106836338
Ha Kwisted welkom *O* Een vriendin had bij ruim 5 weken een echo (inwendig) en daar was al hartactiviteit te zien. Het kan dus best, ik ga voor je duimen!

Positiekleding, pfft. Ik heb maat XS, maar als er al kleding in die maat is, valt het echt supergroot. Ook bij m'n schouders enzo, echt lastig.. Veel jurkjes aan maar O+.

Ik heb ook slecht geslapen vanacht. Ik heb steeds zo'n last van m'n nek en schouders, ook 's nachts. Nadat ik weer 3 uur wakker heb gelegen met pijn, heb ik vandaag een nieuw hoofdkussen en een voedingskussen gekocht. Hoop echt dat get helpt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106836431
Het kan best ja Phaidra, maar de kans is veel groter dat je nog niets ziet tegen die tijd... dus om wat meer zekerheid te hebben kun je de echo dan beter een paar dagen uitstellen...
  zondag 15 januari 2012 @ 16:55:53 #281
250838 Fee-nix
pi_106836525
Balen van het slechte slapen Phaidra. Voedingskussen deed bij mij heel lang wonderen. Alleen de laatste paar nachten, heb ik het idee dat ik er juist meer pijn van krijg... Ik denk omdat ik met dat ding nogal lang in 1 houding lig en alles wordt dan stijf ofzo. Vannacht dus maar weer eens proberen hoe het gaat zonder voedingskussen...
pi_106836606
Wow Fee-Nix, hoe erg, al je series weg. Ik zou echt in paniek zijn :+. Vanavond weer homeland.

Hier verder best wel rustig. Volgende mijlpaal is pas over 3 weken, de 20 weken echo. Verder hou k het hier wel in de gaten maar heb ik niet altijd wat boeiends toe te voegen.

Ow ja, we hebben een geslachtsecho gehad O+!
pi_106836641
VERTEL VERTEL VERTEL!!!
pi_106836674
Nou, z'n piemel staat fier overeind O+! Tis een jongetje. O+

Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden :o! Zo plat he :')
pi_106836716
:D

O+ een jongen O+

Ik ben erg benieuwd of de gyn hier morgen nog even naar het Nub-je wil kijken O-)
pi_106836766
Ja koddig he O+. Ik dacht het al wel, en het vermoeden werd bevestigd *O*

Ik hoop ook dat ie even wil kijken bij jou. Bij ons wilde hij het echt niet voor de 16 weken. Anders is het alsnog 50% kans dat ik het fout heb etc.

Het zou zo leuk zijn *O*
pi_106836795
Ja hier is het ook puur een schatting hoor ;) nog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker! :D
pi_106836798
Leuk Katy!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  zondag 15 januari 2012 @ 17:03:19 #289
250838 Fee-nix
pi_106836809
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk! *O*

We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
pi_106836867
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef KatyM het volgende:
Nou, z'n piemel staat fier overeind O+! Tis een jongetje. O+

Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden :o! Zo plat he :')
:D Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt? ;)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106836990
Jongens zijn leuk Katy! Gefeliciteerd

Ik heb bedacht dat k voor t kleding kopen maar een meisje moet krijgen. K heb een beetje veel :') ging floris zn kast opruimen, alle.maat 74 eruit (lag.op een stapel nog). Mn 60 liter krat was te klein :')
Dus bij een jongen kan k t niet maken nieuwe kleding te kopen ;)
pi_106837067
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen :P

Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan heb O-) ook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend :+
pi_106837077
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hier is het ook puur een schatting hoor ;) nog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker! :D
Oh de tijd gaat hard genoeg. Ik vind het wel fijn nu wat belangrijke data te hebben in januari en februari, om naar toe te leven. Dat maakt het minder erg, die donkere maanden. Ben benieuwd!

quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Fee-nix het volgende:
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk! *O*

We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
Nee dat is vreselijk! We hebben nu The Wire gedownload, eens kijken of dat wat is :). Ik ga in m'n verlof lekker alle series bekijken :D Jij gaat echt hard :o
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt? ;)
Nee nog niet eigenlijk :). Gaat nog goedkomen! Wil jij het weten? Of weet je het al en heb ik het gemist?

Gerborea, je had het over zwangerschapsverlof he. Ik moet nu ook aangeven hoelang ik van tevoren met verlof wil. Zal ik gewoon 5 weken doen? Dat zit er mooi tussenin, ik heb nogal wat reistijd dus denk dat 5 weken van tevoren wel fijn is O+. Ik kan ook niet helemaal goed inschatten of ik nu na die 16 weken dolgraag weer wil beginnen of juist graag nog thuis zou blijven. Normaal verveel ik me na een week thuis onzettend, maar ik denk dat dat met een baby wel anders is?
pi_106837135
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen :P

Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan heb O-) ook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend :+
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!

Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg :+. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk! O+
pi_106837202
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame ;)

De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebel O+ oooh dit heb ik echt gemist! :D mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn... :D O+
pi_106837289
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame ;)

De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebel O+ oooh dit heb ik echt gemist! :D mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn... :D O+
Ohh wat lieverd O+

Echt zo gaaf dat gekriebel he :D
pi_106837352
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:

Goed idee!
  zondag 15 januari 2012 @ 17:19:46 #298
250838 Fee-nix
pi_106837364
Leuk Gerberaatje! Gekriebel O+

The Wire krijgt heel goede recensies in ieder geval Katy... staat hier ook nog op het 'nog kijken' lijstje :). Ben benieuwd!
pi_106837434
Gerbera wat een schattige opmerking O+ En gekriebel *O*

Katy, wij willen het geslacht graag weten, maar we doen geen extra echo. Nog 'even' geduld tot 6 feb, dan hebben we de 20 weken echo!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106837447
quote:
14s.gif Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:

[..]

Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!

Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg :+. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk! O+
Er is genoeg :')
In 74 komt dat ook wel doordat ie van februari tot oktober ofzo in 74 zat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')