Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.quote:Op zondag 15 januari 2012 09:29 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Gewone shampoodie je al hebt staan! Is milder voor de knuffels
Die heb ik nietquote:
Idem, ik heb allemaal stuggige Monsieur Lapins, en kreeg toen de tip voor Shampoo... degene die ik daarna met shampoo heb gewassen (en in een kussensloopquote:Op zondag 15 januari 2012 09:31 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Wel een goeie.tip trouwens. K heb een nala.met stug haar nu. Was zelf.niet snel op shampoo gekomen.
Beter!quote:Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!!
Goed bezig!!quote:Op zondag 15 januari 2012 09:48 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik heb op marktplaats 2 pakketten positiekleding voor weinahg gescoord! Nu hopen dat het ook wat is.. want ik kan wel wat kleding gebruiken... Ben zo benieuwd!!
Welkom!quote:Op zondag 15 januari 2012 12:18 schreef Kwisted het volgende:
Hoi meiden,
ik kom hier weer eens stiekem om de hoek kijken. Heb afgelopen donderdag positief gepiest. Jippie!! Het is nog heel pril en ik hoop op een plakkertje. Heb wel al erg gevoelige borsten en kramp in mijn bm, lijkt me een goed teken
Volgende week naar de verloskundige en de week erop al een eerste echo. Mag dit keer al een vroege echo bij 6wkn, vanwege mk vorige keer. Ik hoop dat ik dan iets kan zien..
Oh ik ben trouwens 24 en vriend is 30. Zijn al 5 jaar samen en wonen in Brabant. Was in augustus met de pil gestopt, en dit wordt ons eerste kindje en het is meer dan gewenst.
quote:Op zondag 15 januari 2012 16:59 schreef KatyM het volgende:
Nou, z'n piemel staat fier overeind! Tis een jongetje.
Ik wilde gelijk iets zeggen over de gelijkenis met z'n vader, maar ik kon het gelukkig net inhouden! Zo plat he
Oh de tijd gaat hard genoeg. Ik vind het wel fijn nu wat belangrijke data te hebben in januari en februari, om naar toe te leven. Dat maakt het minder erg, die donkere maanden. Ben benieuwd!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:02 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja hier is het ook puur een schatting hoornog iets minder dan 3 weken dan staat de geslachtsecho dus dan weten we het zeker!
Nee dat is vreselijk! We hebben nu The Wire gedownload, eens kijken of dat wat isquote:Op zondag 15 januari 2012 17:03 schreef Fee-nix het volgende:
Oe KatyM een jongen!!! Leuk leuk!![]()
We waren gelukkig wel redelijk 'bij' met het kijken van al onze series... maar we gaan zo snel mogelijk weer downloaden hoor! Echt niet leuk om helemaal zonder te zitten.
Nee nog niet eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 17:05 schreef Phaidra het volgende:
[..]Maar een jochie, wat leuk!!! Heb je al geshopt?
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen
Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan hebook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend
Ohh wat lieverdquote:Op zondag 15 januari 2012 17:15 schreef Gerberaatje het volgende:
Qua kledingkeus ben ik wel blij met mijn dame
De weerstand in mijn baarmoeder heeft sinds vanmiddag plaatsgemaakt voor af en toe een kriebeloooh dit heb ik echt gemist!
mijn meneer zei net al: dat zijn nou wel de dingen waar ik jaloers op kan zijn...
![]()
Goed idee!quote:Op zondag 15 januari 2012 17:11 schreef Gerberaatje het volgende:
Haha jawel, joh.. als we nou allebei een jongen krijgen, dan doneer je het aan mij en mag je zelf opnieuw gaan shoppen
Ergens goed dat ik bijna alles van de muppet al weggedaan hebook als het weer een meid is, moet ik opnieuw aan de shop.. echt heel erg vervelend
Er is genoegquote:Op zondag 15 januari 2012 17:13 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh ja dan delen we wel de buit van Sonnetje he!
Damn meiden zijn ook leuk hoor. Om later gezellig mee te gaan winkelen, weekendjes weg. En inderdaad, qua kleertjes ook heeeerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |