SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaatje zit onderaan de rok, en door de plooien zie je 'm niet, maar toch, 2 euro.
Heerlijke rok <3 mijn favoriet. H&M maat L. 4 euro.
Grijs jurkje van Mamalicious, XL, weinig gedragen, in supergoede staat. Best warme stof, niet voor hoogzomer10 euro.
Nog zo'n leuk jurkje <3 Vind ik dan. Merk is Fragile, mt XL. Supergoede staat. 7,50.
Witte blouse 44/46 van Yessica/C&A/Wehkamp. Nauwelijks gedragen want verkeerde maat gekocht. 5 euro.
Paars tuniekje waarvan je natuurlijk onmogelijk de kleur goed op de foto krijgt. XL, Vero Moda. Huh, misschien is dit wel helemaal geen positiekleding. Nou ja, hij werkt wel als positiejurk5 euro.
Buikband mt L 'ik lig nu al dwars', nauwelijks gedragen want niet mijn smaak (maar ja gekregen he.). 1 euro.
Hele donkere spijkerbroek van Noppies, met stretch, zit goddelijk. mt 42/44 (er staat geen maat in). Hij is donkerder dan op de foto, want moest flitsen.
Tuniekje + zwarte broek + spijkerbroek, allemaal niet meer helemaal sjofel (1 vlekje op tuniekje, verfvlekken op zwarte broek, 1 vlekje boven rechterknie bij spijkerbroek) maar wel goede kwaliteit verder, mag weg tegen verzendkosten met z'n allen. Of erbij gepropt als je wat anders koopt ofzo.
Kinderkleertjes maat 50 en 56
2 rompertjes van Friends (V&D) mt 50-56, 1 euro p.st.
Noppies broekje <3 Valt wat klein en mijn kind groeit nogal hard dus nauwelijks gedragen, en hij was pokkeduurdus 4 euro.
Hemashirtje mt 56, 1 euro.
Noppies shirtje mt 56, sorry voor de brakke foto. 4 euro.
Nijntje overslagvestje, hooguit 1x gedragen. mt 56. 2 euro.
H&M vestje maat 50. 3 euro
Hema shirtje maat 50, maar muppet paste nooit in maat 50.1,50.
Nijntjepakje Prenatal mt 50, 2 euro
H&M romper maat 50, 1x gedragen. 2 euro
Lichtroze (!) vestje H&M maat 50, nóóit gedragen3 euro.
Nog een nijntjepakje, deze is wat dikkere stof, maat 56. 2,50.
En m'n pièce de resistencemn mooie kikkid pakje, maat 56, past niet meer, na echt maar 3 keer dragen ofzo
Nieuwprijs is 35 euro, ik wil er graag 12,50 voor hebben.
Bieden mag, pakketjes ook, en over een week of 2 heb ik vast nog een hele stapel babykleertjes maat 56 erbij want 't kind groeit nogal![]()
Hahaha, liefquote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:06 schreef Lijnloos het volgende:
Raissa, je spulletjes zijn binnen! Dankjewel!
[ afbeelding ]
Moest meteen aan...
Wij hebben hem ook al (2e hands) en het is een ideaal ding. Het is ook snel klaar. Ik maak er voor ons heel vaak appelmoes mee want ja nog 9 maanden werkloos in de kast zetten is ook zondequote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:03 schreef wickie het volgende:
FR, ik heb waarschijnlijk wel interesse in de babycook. Zeker als Wies allergisch aangelegd is, dan wil ik zelf alles gaan kokkerellen en het lijkt me een uitermate handig ding.
Zonder baby-Rienk?quote:Op maandag 9 januari 2012 10:24 schreef Vlindur het volgende:
Te koop
Mijn Hoppediz Timbuktu 4.6.
Met doos en handleiding.
[ afbeelding ]
PM bij interesse!
Ik had wicky al een pm met foto gestuurd. Maar wellicht is er iets niet goed gegaan vandaar dat ik hier de foto ook maar even plaats.quote:Op maandag 9 januari 2012 12:51 schreef Asyniur het volgende:
Ik geloof dat wicky interesse had ferrari-rood, anders heb ik misschien wel interesse.
Hoeveel vraagt ze er voor?
Vlindur, ik was er al bang voor dat het excl kinderen was...
pff gelukkig *tilt kont van handen af*quote:
Wat moet jij met een set maatje 50?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
pff gelukkig *tilt kont van handen af*
Een baby proberen te maken die daarin past!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:15 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Wat moet jij met een set maatje 50?
shit, ik dacht effe een kloon te ontmaskerenquote:Op maandag 9 januari 2012 18:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Een baby proberen te maken die daarin past!
Nee joh, ik kloon echt nietquote:Op maandag 9 januari 2012 18:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
shit, ik dacht effe een kloon te ontmaskeren
Okidoquote:
quote:
Haha die "oude" Barbapapa is toch nog erg gewildquote:Op maandag 9 januari 2012 18:11 schreef Poppejans het volgende:
[..]
pff gelukkig *tilt kont van handen af*
Natuurlijk!quote:Op maandag 9 januari 2012 18:25 schreef Marjolijntje het volgende:
Daar hou ik je aan!Volgens mij moet dat lukken, toch?
quote:Op maandag 9 januari 2012 17:20 schreef TimeJumper het volgende:
Ik kan al een aantal kleertjes kwijt aangezien ik een snelgroeiend knulletje heb![]()
Maat 44
[ afbeelding ]
V&D soepel pakje met voetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broekje met voetjes 1 euro
[ afbeelding ]
Rompertje Frendz 1,50 euro
[ afbeelding ]
Close-up
[ afbeelding ]
Rompertje Frendz 1,50 euro