Dat hadden wij de.vorige.keer. Althans, voor de zwangerschap waren we al bezig.met.kijken naar.de dakkapel. Toen k zwanger was besteld, werd in januari geplaatst. Maar.toen moesten nog alle.muren geplaatst worden. Was 1 grote ruimte.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:57 schreef Phaidra het volgende:
Jee, wat zijn jullie al bezig met het kamertje. Wij willen een dakkapel laten plaatsen en met wat pech gaat alles samen (vergunning, levertijd) 5 maanden duren... Whoops
. Heb wel al ideetjes voor hoe en wat en de kleine gaat waarschijnlijk eerst bij ons op de kamer, dus het komt vast wel goed (ben benieuwd of ik daar over 2 maanden nog zo over denk
).
En een hele mooie mijlpaal nog wel!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:
Wat een mooi behang Isis.
Vergeet helemaal te melden dat ik vandaag mijn 20 weken mijlpaal heb!!!
Mooie mijlpaal!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 12:42 schreef Thistleweed het volgende:
Wat een mooi behang Isis.
Vergeet helemaal te melden dat ik vandaag mijn 20 weken mijlpaal heb!!!
Prachtig!quote:Op zaterdag 14 januari 2012 11:22 schreef __Isis__ het volgende:
Wij hebben dat PIP behang op 1 muurtje in het zilver, ik ben er helemaal weg van en meiske ligt er ook altijd aandachtig naar te kijken![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 januari 2012 19:16 schreef clauwheee het volgende:
Whaha, eendie je voor de grap opsluit in de waskamer (die op slot kan) en zegt alleen de deur open te doen als je 50x jij bent lief zegt is ook niet goed als je nodig moet plassen en zwanger bent Asy
Eenvoor de mijlpalen!
Kussensloop en dan met shampoo (beetje in een bolletje gieten) wassen! Op 30 graden, of misschien heb je een handwas stand op de machine?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:10 schreef Kuukske het volgende:
Over wasjes gesproken. Ik heb wat tweedehands knuffeltjes gekregen van m'n schoonzusje. Die zijn best vies eigenlijk (zag ik in het daglicht). Nu staat erop dat ik het niet kan wassen. Kan ik daar schijt aan hebben en toch wassen?. Ik wil het eigenlijk wel proberen.
En moet ik het boxkleed ook wassen voor de beeb in de box komt te liggen straks?
Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?quote:Op zondag 15 januari 2012 09:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
Je kan t altijd proberen![]()
Desnoods in een kussensloop ofzo en niet hoog.
Goedemorgen trouwens!
Nogvoor de mijlpalen van gisteren en
voor fee nix! Nog eventjes!
Geen ideequote:Op zondag 15 januari 2012 09:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken. We hebben ook een paar van die schattige knuffeltjes nieuw gekregen. Het is vast voldoende als ik die op luchten zet in de droger denk?
Voor gekleurd haarquote:Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh goed dat lhe dat zegt gerbera, dan ga ik dat vandaag ook nog doen.
Met wat voor shampoo trouwens?
Gewone shampooquote:Op zondag 15 januari 2012 09:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh goed dat lhe dat zegt gerbera, dan ga ik dat vandaag ook nog doen.
Met wat voor shampoo trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |