Asy en Zoë dank voor de lieve woorden! Asy, vergeleken bij jou ben ik maar een zeurpietje hoor! Bikkel!
Zoë spijt van het knippen... ja ach, heb ik wel vaker, haha. Mijn kapster is heel goed hoor en ze doet ook precies wat ik wil. Alleen blijken sommige dingen die ik wil in de praktijk toch minder leuk dan ik dacht

. Ach, dat is het risico als je weleens wat experimenteert met je haar.
Tante_Soesa een goede nekplooimeting!

Nog even wachten op de bloeduitslag, maar dit is al een erg goed teken natuurlijk

.
Over wat je allemaal wel en niet mag eten: als je op internet gaat zoeken, komt het er vaak op neer dat je echt bijna niks meer mag hebben

. Zo kwam ik een keer op de site van een of ander kruidenvrouwtje die een enorme lijst had van kruiden die gevaarlijk zouden zijn tijdens de zwangerschap. Basilicum bijvoorbeeld... Aan de dokter gevraagd en die had zoiets van: ja iedereen kan tegenwoordig een site maken op internet en alles erop zetten wat ze willen. Dat betekent natuurlijk nog niet dat ze er verstand van hebben

.
Ik hou me gewoon maar aan t korte lijstje op de site van mijn vk en verder vind ik het wel prima. Als je niet zwanger bent, eet je al die producten immers ook en ik ben daar in ieder geval nog nooit ziek van geworden. De kans dat zo'n bacterie aanwezig is, is volgens mij heel klein... Dus idd voorzichtig met de hoog risico producten, maar ik denk echt dat het verder zo'n vaart niet zal lopen.