Hopen dat je uurtje korter wel gaat lukkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef Greys het volgende:
Wat tof, Q!![]()
Ik baal dat ik Bink vandaag wat uren alleen moet laten ivm werk![]()
(Vrij kan niet, uurtje korter ga ik wel proberen).
De buren liepen al te klagen over stankoverlastquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Qwea het volgende:
Baloe met de rolstoel uitlaten is fucking zwaarmaar hij heeft wel geplast
Over 2u mag ik mijn verband eraf halen. Ben benieuwd hoe de enkel eruit ziet. Kan ik ook gelijk douchen.
Zorg jij nou maar dat je eten te vreten isquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De buren liepen al te klagen over stankoverlast
a : Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
a. Je bent te vroeg
b. Je had geen hechtingen verwacht, begrijp ik? Wat dan wel?
c. Niet mogen douchen is gewoon k#t
Dat wou ik dus inderdaad net vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
geen ideeee wat die vlekjes zijn trouwenslijkt op bloeduitstorting
Ik heb geen flauw idee wat het isquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wou ik dus inderdaad net vragen
Dat mag ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, lijkt mij ook Q, dat 'ie nu wat dunner is....
Ja, ik 6 weken lang in aprilquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Wat een mooi voetje Q
En met wondpleister mag je ook niet douchen
vuilniszak en dichttapen maar! Heb ik een aantal maanden moeten doen met gips
Nee. Ik heb expliciet gevraagd of ik mocht douchen, helemaal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef Croli het volgende:
douchen mag wel mits je de wond goed afdekt?? Misschien bedoelden ze het zo?
Kun je dan gewoon onder de douche staan???quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:42 schreef indaha het volgende:
Mooi pootje Q , hier hebben wij zo'n ding al jaren is echt handig en waterdicht.
http://www.handigvooru.nl(...)Omyq0CFUGIDgodf199gQ
Oeeehw. ff apotheek bellen dan.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:46 schreef indaha het volgende:
Ja hoor, daar kun je gewoon mee douchen , die rubber rand sluit heel goed af .
Wij hebben hem al een jaar of 5 .
Dat is aardig aan de prijs voor een stukkie plasticquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
Hey indaha?die op de site he... http://www.handigvooru.nl(...)-heel-been-volw.html
is die herbruikbaar?? Hier kosten ze 32.95
O ik heb die site alleen gezocht voor het plaatje, ik heb hem toendertijd in een winkel voor medische spullen gekocht.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:52 schreef Qwea het volgende:
Hey indaha?die op de site he... http://www.handigvooru.nl(...)-heel-been-volw.html
in zo
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:55 schreef indaha het volgende:
O wacht ik snap hem,je moet idd wel kijken naar de stevige variant niet die weggooidingen.
Ik weet niet meer wat ik heb betaald maar het was niet heel goedkoop
En dan lekker douchenquote:Op donderdag 12 januari 2012 12:03 schreef Qwea het volgende:
Gevonden. 18 of 19 euro op de gipskamer in het gemini. Nu eens kijken of ik iemand kan vinden die hem voor me zou willen halen
Nope. Gipskamer is tot 16u open, Mo is pas om 18u thuis.quote:
+1quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Pfffff, zo weer verder werken, geen zin meer
+2quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef tombolafan het volgende:
+3quote:Op donderdag 12 januari 2012 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Ja, die heb ik niet over douchen gehoord (niet gevraagd want ik had het al aan de zuster gevraagd)quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:50 schreef senesta het volgende:
Ik zou het advies aanhouden dat je van de opererende arts hebt gekregen.
Fijn altijd he, hoe die lui zo op een lijn kunnen zitten... not..quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:41 schreef Qwea het volgende:
Echtafdeling gebeld... ik mag toch echt douchen volgens de afdeling. En volgens de poli niet
Ja, en nu?
Sopsequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef Qwea het volgende:
nou, de groeten. Ik ga douchen. De afdeling zal het weten
Doei, ik ben soppen
Hem elke keer direct op de grond zetten. Iets beters kan ik niet bedenkenquote:
Vanmorgen moest hij zelf zijn poot schudden om zijn nagels.uit mijn rug te halen, het doet echt zeer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hem elke keer direct op de grond zetten. Iets beters kan ik niet bedenken
Naar de tafel lopen, voorover bukken en hem eraf schudden. Denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef senesta het volgende:
Vanmorgen moest hij zelf zijn poot schudden om zijn nagels.uit mijn rug te halen, het doet echt zeer!
Nu wacht ik dus tot hij los is en probeer hem dan van mijn rug te gooien. Punt is ook dat je er niet goed bij kunt en ik ben bang als ik hem door middel van een houding dwing om eraf te gaan hij zijn nagels weer gebruikt om vast te houden.
Oei dat is lastig en pijnlijk., Kan je niet echt advies geven want heb vroeger ooit wel katten gehad. Maar niet echt ervaring met zulke dingen. Maar mij lijkt idd het ook het beste als je je kat iedere keer weer terug op de grond zet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een probleem. Hummer vind het tegenwoordig een goed idee om op mijn schouders te liggen. Op allerlei momentenAls ik aan afwassen ben, de was aan het doen ben, gewoon even naar buiten kijk....
Heel schattig en grappig natuurlijk maar ik kan melden dat een kat van acht kilo die vanaf de grond op je schouders wil springen en daarvoor ook niet nalaat zijn nagels te gebruiken niet grappig is.
Ten eerste schrik ik me steeds wild en ten tweede liggen inmiddels mijn nek, schouders en rug openEn maar kopjes geven hé, stout ding. Hoe leer ik hem dit nou af?
Het us echt de meest onverstoorbare kat die ik ken en mijn protesterende gebrul maakt alvast geen indruk
Het ruikt hier een stuk frisserquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was dat. Ging mooi kutkan mijn voet niet normaal neerzetten, dus ik kreeg kramp
enkel begint wel pijn te doen trouwens. Met name aan de binnenkant waar de linkerhechting zit.
Maar goed, ik ben schoon. Nu obstakel baloe uitlaten nog.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:49 schreef Qwea het volgende:
Geen Bink TT, want ik had zo'n idee dat Greys dat niet zo kewl zou vinden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Croli het volgende:
Linkje naar ontzettend gaaf filmpje van Misty.
http://s14.photobucket.co(...)t=Mistylaserogen.mp4
Echt de moeite waard om even te kijken. Misty was de stoel aan het 'knuffelen' en dat wilde we even filmen. We hadden het 'geluk' dat 1 van de lampen stuk was, want dat leverde een heel cool resultaat op! Zie maar in t filmpje
Nou nog niet echt veel, want ik moest gewoon werken vandaagquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
GreysHoe gaat het? Binkie lekker verwend?
Daar had Goofy hier ook een handje van, heb het hem nooit af kunnen leren, het hield pas op toen meneer te stram werd om te springenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een probleem. Hummer vind het tegenwoordig een goed idee om op mijn schouders te liggen. Op allerlei momentenAls ik aan afwassen ben, de was aan het doen ben, gewoon even naar buiten kijk....
Heel schattig en grappig natuurlijk maar ik kan melden dat een kat van acht kilo die vanaf de grond op je schouders wil springen en daarvoor ook niet nalaat zijn nagels te gebruiken niet grappig is.
Ten eerste schrik ik me steeds wild en ten tweede liggen inmiddels mijn nek, schouders en rug openEn maar kopjes geven hé, stout ding. Hoe leer ik hem dit nou af?
Het us echt de meest onverstoorbare kat die ik ken en mijn protesterende gebrul maakt alvast geen indruk
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nog niet echt veel, want ik moest gewoon werken vandaag
Maar nu ligt ze naast me op de bankZe was wakker toen ik thuis kwam, maar is alweer in diepe slaap. Straks even lekkere dingen kopen, vanavond krijgt ze rauwe biefstuk in kleine stukjes als avondeten, want dat vindt ze heel lekker.
iig geen t-mobilequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet een nieuwe mobiel + abonnement.. geen idee wat ik wil en welke provider
Nee die heb ik ook al gehad.quote:
Aaaah, ik heb nog wel wat was-opvouw-afleidingquote:
ja, die heb ik zelf ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah, ik heb nog wel wat was-opvouw-afleiding
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!
Ik niet, ik was Vodafone gewend. Veel beter bereik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!
En hoe lang geleden heb je T-Mobile geprobeerd dan? De laatste tijd heb ik echt niets meer te klagen. Een jaar of twee terug hadden we nog wel eens behoorlijk traag internet soms maar het gaat nu wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik niet, ik was Vodafone gewend. Veel beter bereik.
Niets forceren héquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben lekker met mijn voet aan het wiebelen. Heb het idee dattie wat soepeler wordt. Ik stond er daarstraks perongeluk op, ging eigk best goed
Q, gloeiende...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben lekker met mijn voet aan het wiebelen. Heb het idee dattie wat soepeler wordt. Ik stond er daarstraks perongeluk op, ging eigk best goed
ik moest wiebelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, gloeiende...![]()
Pas nou eens een beetje op, je moest toch twee weken blijven liggen oid zo ongeveer?
Straks verpest je het per ongeluk door er nu al per ongeluk op te staan
Ik heb nu t-mobilequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef senesta het volgende:
[..]
En hoe lang geleden heb je T-Mobile geprobeerd dan? De laatste tijd heb ik echt niets meer te klagen. Een jaar of twee terug hadden we nog wel eens behoorlijk traag internet soms maar het gaat nu wel goed geloof ik.
aaaaaaahwquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb meteen Mishka zijn FB account gevolgd
Creepy!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Croli het volgende:
Linkje naar ontzettend gaaf filmpje van Misty.
http://s14.photobucket.co(...)t=Mistylaserogen.mp4
Echt de moeite waard om even te kijken. Misty was de stoel aan het 'knuffelen' en dat wilde we even filmen. We hadden het 'geluk' dat 1 van de lampen stuk was, want dat leverde een heel cool resultaat op! Zie maar in t filmpje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mental note: Crackers niet laten liggen als je de Puma op dieet zet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mental note: Crackers niet laten liggen als je de Puma op dieet zet
Hi allen!
Nee, helaas nog niet. Ga morgen toch maar weer even bellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]en
![]()
Heb je nog wat gehoord van de DA? En nog naar het asiel gebeld?
Ben benieuwd of er al meer duidelijkheid is. Hoe is het met De Puma?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet. Ga morgen toch maar weer even bellen
Ik zou het echt doen.quote:En het asiel durf ik niet te bellen, eigenlijk. Ze hebben de Puma in goed vertrouwen meegegeven en het niet kwaad bedoeld, dus ik vind het zo inhalig overkomen. Ik wacht de inschatting vd operatie even af, dat motiveert vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Arme Puma. Maar het werkt dus wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Puma heb ik vanochtend gewogen en volgens mij was er gewicht afZe stormt ook weer door het huis heen, dus wel beter! Alleen die honger hè?
Ze is nu de lege voerbak aan het checken op restjes, terwijl ze net mijn pakje melk aan de onderkant probeerde open te knagen
Maar het helpt, dus als ze nog even volhoudt, dan gaat het straks een stuk beter. Ik wilde dat ik het haar uit kon leggen...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef Oognip het volgende:
Het baasje van Lana gaat nadenken over Evi
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]*duimt*
La Bink heeft haar voerbakje vol met rundergehakt leeg geschrokt en at daarna Biet d'r voerbak ook nog leeg, die zo flabbergasted was dat ze niks terug durfde te doenGelukkig had ik nog wat gehakt apart en heb dat aan Biet gegeven. Boor moest het niet, die vond die rare sliertjes maar eng
![]()
En straks krijgt Bink een schoteltje slagroom
En morgenochtend biefstuk.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]*duimt*
La Bink heeft haar voerbakje vol met rundergehakt leeg geschrokt en at daarna Biet d'r voerbak ook nog leeg, die zo flabbergasted was dat ze niks terug durfde te doenGelukkig had ik nog wat gehakt apart en heb dat aan Biet gegeven. Boor moest het niet, die vond die rare sliertjes maar eng
![]()
En straks krijgt Bink een schoteltje slagroom
En morgenochtend biefstuk.
Nee lieverd, ik denk echt niet dat het te vroeg is. Zouden die gezwellen ook niet de nodige voedingsstoffen gebruiken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ja ik ga er alleen weer door twijfelen![]()
Of het toch niet te vroeg is. Nu ze twee bakken voer eet, bedoel ik
Ja idd, dat zal ook wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik denk echt niet dat het te vroeg is. Zouden die gezwellen ook niet de nodige voedingsstoffen gebruiken?
Ja ze schrokte dr gehakt echt naar binnen, daarna liep ze resoluut naar Biet dr bak, die ging van schrik meteen aan de kant en schrokte dat ook nog wegquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Wat heerlijk dat Bink nog zo genoten heeft van haar etenEn zelfs het eten van Biet heeft gejat
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Binkie
ik denk aan je morgen Greysje
(nu ook hoor)
Ja, dat dus, wat Muis zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Binkie
ik denk aan je morgen Greysje
(nu ook hoor)
Tuurlijk snappen we datquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat zal ook wel.
Maar hoe walgelijk en egoïstisch het ook klinkt, ik had liever gezien (ohhh dit klinkt zo fout, maar jullie begrijpen het vast wel hoe ik het bedoel) dat ze vanavond een hoopje ellende was geweest. Nou ja, geen pijn ofzo, maar...
Je zult zien dat ze morgen ook kwispelend op de dierenarts af huppelt als die binnenkomt
Dat snap ik wel ja..quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat zal ook wel.
Maar hoe walgelijk en egoïstisch het ook klinkt, ik had liever gezien (ohhh dit klinkt zo fout, maar jullie begrijpen het vast wel hoe ik het bedoel) dat ze vanavond een hoopje ellende was geweest. Nou ja, geen pijn ofzo, maar...
Je zult zien dat ze morgen ook kwispelend op de dierenarts af huppelt als die binnenkomt
Maar dat is toch logisch? Op je werk heb je afleiding en kun je je gedachten verzetten. Thuis is ze om je heen en doe je boodschappen die voor haar de laatste zijn. Dat is ook vreselijk moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Het gaat echt zo met vlagen he. Vanmorgen op de heenweg naar mijn werk zat ik weer te janken in de auto. Op het werk ging het eigenlijk goed. Toen ik thuis kwam ging het ook goed. In de supermarkt pakte ik de biefstuk die voor Bink d'r 'laatste maaltijd' bedoeld is en hup, ik moest rap naar de kassa en het scheelde weinig of ik had lopen brullen in de supermarkt.
Idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Op je werk heb je afleiding en kun je je gedachten verzetten. Thuis is ze om je heen en doe je boodschappen die voor haar de laatste zijn. Dat is ook vreselijk moeilijk
En op een gegeven moment zijn je tranen ook gewoon op.
Nee johquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ja ik ga er alleen weer door twijfelen![]()
Of het toch niet te vroeg is. Nu ze twee bakken voer eet, bedoel ik
Allemaal heel logisch ja, maar daarom niet minder vreemd wat je soms voelt inderdaad. En morgen zal je inderdaad ook wel een soort opluchting voelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
Strega, dank je
En jullie hebben gelijk hoor Bliss en OognipIk weet het ook. Maar het is zo tegenstrijdig qua gevoel. Ik zei net tegen S dat ik verlang naar dat het klaar is, dat het gebeurd is, omdat ik zo tegen die uren morgenochtend eerst op zie. Dus ergens zit ik te hopen dat de tijd heel snel gaat, terwijl ik ook zou moeten hopen dat de tijd heel langzaam gaat
Nou ja, het zal allemaal wel logisch zijn idd dat soort gevoelens.
Idd, gewoon kijken hoe je je voelt, en heel fijn dat ze meedenkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd.
Mijn vader wordt 65 zaterdag en ze hebben expres niet gevraagd of ik kom, omdat ze weten/denken dat ik dan wel iets anders aan mijn hoofd heb. Maar misschien is het juist ook wel lekker om er even uit te zijn. Of mss moet ik er niet aan denken zaterdag. Ik weet het echt nietNormaal had ik Bink altijd mee naar mijn ouders namelijk. Maar Biet is daar weer nog nooit geweest en dat is ergens ook wel weer leuk. Ik wacht het wel even af tot zaterdagochtend
Oh bahquote:
Ach wat sneuquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:25 schreef Greys het volgende:
En ze liep net naar de hoek van de kamer en duvelde zo voorover met haar hoofd de gordijnen in.
Dus het is toch idd maar goed dat het morgen al is.
Ik bedacht me alleen net dat ik geen mandje heb om haar 'daarna' in te doen
Morgenochtend nog maar even snel halen.
Jij legt vieze woorden!quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef ElisaB het volgende:
Haar favo fleeceje
Het is écht niet te vroeg Greys. Het is mooi op tijd. Sneu, kut, vreselijk moeilijk, maar mooi op tijd
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Multi, watje!
En gewonnen van Elies
Ja wtf, opgeven en dan weer uitdagenquote:
Well done dearquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:33 schreef tombolafan het volgende:
Multi, watje!
En gewonnen van Elies
Ja ik kon niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja wtf, opgeven en dan weer uitdagen![]()
Dan moet je passen, hert!quote:
Je liet me winnen hequote:
quote:
Neequote:
Ik had mn letters opquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik hoopte op nog een beurt, want ik kon nog en dan was ik al mijn letters kwijt. Maar toen was het ineens over
Het is je gegund hoor; mooi gespeeldquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik had mn letters opDat moest, anders had je alsnog gewonnen
Da's heul geen stout woordquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:48 schreef Cat22 het volgende:
En weer een stout woord van Elies.![]()
Wat ik ga onthouden voor als ik de Y krijg.![]()
quote:Op donderdag 12 januari 2012 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da's heul geen stout woord
Een gestileerde weergave van het vrouwelijke geslachtsdeel, oid
Geen ideequote:Op donderdag 12 januari 2012 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Tombooo? Waarom wil je in het engels met mij gaan feuden?![]()
*accepteert*
Very cool!quote:
Ik ben ook aan het verliezen nuquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Very cool!
En waarom mag zeikgeneuk niet?Eliesje is killing me, ik heb kutletters.
Da's gezellig uitlatenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Morgen op 12 honden passen![]()
Veel poep en pies opruimen
Ik ben zoooo obvious.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen idee wie wie is. Ik weet alleen Qwea en Greys
Wie was jij ook al weer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:12 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen idee wie wie is. Ik weet alleen Qwea en Greys
Oh, dan valt het wel meequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:14 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]7 hoef ik er niet uit te laten.. die zijn pas 6,5 week.
Tegen Oognip heb ik geopend met 'Slank'quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Baafje... wat een woorden, reet en luier. Past goed bij elkaar
H4O1I2quote:
Hallon.quote:
Wat gemeen!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Tegen Oognip heb ik geopend met 'Slank'
[..]
H4O1I2
En wie ben jij?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:25 schreef Ikina het volgende:
Zo, maar even een foto bij mn naam gezet... en mijn geslacht veranderd hihi stond kennelijk niet goed.
Bedankt! En welkomquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:28 schreef Ikina het volgende:
een al weken (maanden) fanatiek lurker op dit forum (A) ---> Sterkte morgen, Greys
Mij lijkt het niks aanquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
Echt puur uit nieuwsgierigheid he.. is dat nou echt leuk om in een SC te lurken?Ik ben altijd wel benieuwd hoeveel lurkers we hier hebben, was daar niet een of ander tooltje voor? Even zoeken zo. Maar zijn we zo interessant ja?
Ik heb ook lang gelurkt hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
Echt puur uit nieuwsgierigheid he.. is dat nou echt leuk om in een SC te lurken?Ik ben altijd wel benieuwd hoeveel lurkers we hier hebben, was daar niet een of ander tooltje voor? Even zoeken zo. Maar zijn we zo interessant ja?
Nee, ik was niet thuis.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
deed de verwarming het niet dan?
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooitquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks aan. Ik post gewoon mee en lees op die manier ook mee. Ik lees niet terug, ongeschreven FOK!-regel
.
Ik lees voor ik m'n eerste post maak wel even waar het een beetje over gaat. Maar ik ga niet eerst een maand meelezen en dan hoi zeggen of zoquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooit) als schattig verlegen lurkertje binnengekomen hier
![]()
Ik heb wel een paar weken gelurkt voordat ik hier kwam postenquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedankt! En welkom
En nu heeft ze de grootste waffel van allemaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar Muis bv is ook ooit (dat vergeet ik nooit) als schattig verlegen lurkertje binnengekomen hier
![]()
awwwquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Jullie zijn nog steeds eng hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jullie waren toen nog te eng om mee te doen
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Dit topic heeft 53 volgers die niet gereageerd hebben.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lang gelurkt hoor
Mooi. Daar houden we van.quote:
Nee joh!quote:
Wat maakte ons minder eng? Aka, wanneer ben je mee gaan posten? (met linkje natuurlijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook lang gelurkt hoor
Niet over Elies praten als ze er niet bij isquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Cat, wat een rotpot hebben wij op webfeud![]()
De helft van mijn potten staat muurvast.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Die weet dat al.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Niet over Elies praten als ze er niet bij is
Die zijn vrij simpel terug te zoeken. Heb ik ooit voor een KSC-video ook gedaan. Alle firstposts van alle vaste users.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt, ik wilde dat ik nog een link had naar haar eerste post![]()
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?quote:
Ook voor een bepaald topic? Ik had al eerder in F&F gepost voor ik me in de SC waagde.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn vrij simpel terug te zoeken. Heb ik ooit voor een KSC-video ook gedaan. Alle firstposts van alle vaste users.
Ik heb vanavond tot nu toe ook alleen gelurktquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?
Jup, maar dat zijn er geen 53quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar met dat gereeks hebben ook mensen zoals Maes, Ll, GB etc dit topic gevolgd zonder nog te reageren toch?
Oh, was dat in Slank dan, die verlegen eerste post die ik voor me zie?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Dr eerste post is heul niet zo leuk hoor Gres
(SC) #155 Waar we tripjes plannen !
Maar iedereen die ooit gereageerd heeft en niet op ontvolgen heeft geklikt wordt wel meegeteld?quote:
Jup, maar kan me voorstellen dat je dat op een gegeven moment toch uit je MyAT lijst klikt, anders staat die vol steeds met SC topicsquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar iedereen die ooit gereageerd heeft en niet op ontvolgen heeft geklikt wordt wel meegeteld?
En the usual suspects waren toen al dabei.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Je kunt zoeken op subforum met een reactie door jezelf en dan sorteren op oudste eerstquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook voor een bepaald topic? Ik had al eerder in F&F gepost voor ik me in de SC waagde.
Neequote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef tombolafan het volgende:
GREYS!
[SC] Deel 165 - 't poesje van ElisaB en de kater van Q
Was dat wapper al?
Muis noemt hem McWapperquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Deze bleek later 21 te zijn ofzo![]()
Jeej! Lana en Evi konden het voorheen goed met elkaar vinden, toch? (jaja, lurker in oognip topic)quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Oognip het volgende:
De baasjes van Lana komen Evi bezoeken
Ik zie het iddquote:
Zegquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:38 schreef Greys het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:48 schreef Ikina het volgende:
[..]
Jeej! Lana en Evi konden het voorheen goed met elkaar vinden, toch? (jaja, lurker in oognip topic)
Ah, gelukkig.....daar ben je al.quote:
Zij *wijst* begon!quote:
Wanneer?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:46 schreef Oognip het volgende:
De baasjes van Lana komen Evi bezoeken
Ik was er toen nog nietquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.....daar ben je al.
Je mag ze slaan![]()
Ik zat net ff die topics weer terug te lezen, hoe enig
Daarom was het toen nog enigquote:
Nee dat was in Slankquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Sammyquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
Jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ah, gelukkig.....daar ben je al.
Je mag ze slaan![]()
En da's niet liefquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Ik heb nooit geweten dat F&F ook een slowchat topic heeft!
Dat is een fijn idee! En idee rijmt op TeeVeePee!
Dankjewel en slaap lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:55 schreef Samzz het volgende:
Tijd om te douchen en lekker in bed te duiken.
Fijne avond allen en sterkte morgen, Greys!
En meteen helemaal poëtisch en zulks.quote:
Ik zie nu ook dat ik al de eerste Asielactie mede-organiseerde toen ik dus nog heul niet in de SC zat toenquote:
Was dat daar ook al ja? In de dieetclub ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dat was in Slank
Pre-miss s-rel-tijdperk.
Die goeie ouwe tijd.
Dat moeten we nog afsprekenquote:
Ja. Toen kwamen echt mijn klauwen naar buiten hoor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Was dat daar ook al ja? In de dieetclub ook![]()
Ik zit even in de historie te kijken en blijkbaar tellen alle delen mee, ook die van heeeeeel lang geleden.... toen was ik hier ook al
Jaaaaa, ik maak me er ook veel minder druk om, maar toen, ohhhhhhhhh grrrrrrquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:02 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja. Toen kwamen echt mijn klauwen naar buiten hoor.
Maar nu ben ik kalm ende sereen.
Kumbaya enzulks.
Ik heb geloof ik nog iets gezegd in de trant van "my mother eats people like you for breakfast"quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik maak me er ook veel minder druk om, maar toen, ohhhhhhhhh grrrrrr![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
Ik loop ook al een tijdje rond met het idee een dierentuin te bezoeken, een meet lijkt me wel leuk.
Eigenlijk zocht ik dit topic op om te melden dat ik een gehakkelde aurelia heb 'gevangen'. (lees: van een winderige buitenmuur geplukt en in de bijkeuken gezet). Ik dacht eerst dat haar vleugels gehavend waren maar dat blijkt te horen bij deze soort:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afb. http://www.vlindernet.nl/
Had ik haar toch bijna uit haar lijden verlost, gelukkig zag ik net op tijd dat die vleugels wel erg symmetrisch gehavend waren. 't Viel me ook op dat er maar twee paar poten zichtbaar zijn. Misschien blijft ze bij me overwinteren, anders weet ze morgen de weg naar buiten wel te vinden. Ben haar alweer kwijt, heeft vast een donker hoekje opgezocht (en daar heb ik er nogal wat van).
Nou, dat ging echt wel heel ver hoor, toen, wat die er allemaal uitgooide. En dat in een topic waar we best gewend waren ons kwetsbaar op te stellen naar elkaar. Dendert er even iemand doorheen met al haar "levenservaring"... man o manquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
vrouwen en die eeuwige jaloezie en haat
Hoezo, trut? Sommige mensen vragen er ook omquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog iets gezegd in de trant van "my mother eats people like you for breakfast"
En toen kreeg ik een hele lelijke opmerking terug
Wat ben ik ook een trut soms
Daarna zijn we erin gekomen volgens mij....en toen had Senes nog zo'n opmerking dat er eindelijk es leven in de brouwerij was daarquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie nu ook dat ik al de eerste Asielactie mede-organiseerde toen ik dus nog heul niet in de SC zat toenIk dacht echt dat dat andersom was.
Nou ik had ook wel een toontje lager mogen zingenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, dat ging echt wel heel ver hoor, toen, wat die er allemaal uitgooide. En dat in een topic waar we best gewend waren ons kwetsbaar op te stellen naar elkaar. Dendert er even iemand doorheen met al haar "levenservaring"... man o man
[..]
Hoezo, trut? Sommige mensen vragen er ook omMaar eerlijk is eerlijk, ze is absoluut ten goede veranderd en geeft haar fouten van destijds toe, daar heb ik wel respect voor
Toen was ik nog toejuichertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:02 schreef Ingetje79 het volgende:
In Huize Ingetje heeft de hele dag een mega-opruiming plaatsgevonden, dus spulletjes genoeg!![]()
Heeft 3xZiggy nog plek in de auto trouwens?![]()
Wat doen "mensen" hun beestjes soms toch om walgelijke redenen weg!![]()
Ik zal de actie iig van harte steunen...geweldig initiatief!![]()
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:29 schreef MissBliss het volgende:
Hoi
We zijn terug en we hebben zóóóóóóóveel leuke en lieve poezels gezien
En we hebben er 1 gereserveerdEen oude dame van 16 (!!) jaar
Ze heet Tiggy en het is een klein lapje (of schildpadje, ik weet het verschil nooit
)
Dat was in het asiel in Krimpen, daar waren we als eerst. Ze hadden ook hele lieve jonge katten enzo, maar ik wilde dus ook de andere 2 asiels af eerst. Dus ook in Rotterdam en Spijkenisse geweest en die zitten ook bomvol met lieve poezels! Daar kon je alleen niet reserveren, dus we hebben het bij Tiggy gehouden (voor vandaag)
Zometeen (brakke) foto's!
Oh en ik heb Bowie gezien, dus die leeft gewoon nog!
Ik weet verder niks van de huispoes, ook niet in welk asiel dat was.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:57 schreef Re het volgende:
ik was mee en ja ik was het er gelijk mee eens, zo'n klein murmeltje
, ik schatte haar op een jaartje of 4
...
quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:17 schreef Cat22 het volgende:
Verloren van Eliesje.Zelfs mijn eindsprint mocht niet helpen.
Ja, die las ik ook weer iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:19 schreef Harajuku. het volgende:
Oh god ja, de rel over Morretje in OUD
Damn! De helft gemist!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:24 schreef Muis006 het volgende:
TLC
"Ik ga met de kinderen met de veerboot"
En die moeder kijkt alsof ze een hartaanval krijgt
Vorige week mocht een jongetje van 11 zijn eigen eten niet snijden.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:29 schreef Muis006 het volgende:
Die dochter van 20 mag niet met het OV
Oh myquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vorige week mocht een jongetje van 11 zijn eigen eten niet snijden.
En daar heb je IRL dan weer totaal geen last vanquote:
niet zeuren, er liggen nu overal W2's vrij nadat ik 7 letters achterelkaar legdequote:
En maar miepen hequote:
Die kende ik niet.... geen woorden voor eigenlijk, wat daar gebeurtquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:32 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wachten op het tweede streepje deel 149
en verder lezen....
Het is er pas een week op.quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:49 schreef Muis006 het volgende:
Hoe kan het dat ik dit programma nu pas voor het eerst zie
Sommige daarvan wel voor nummer 2 al....quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:46 schreef tombolafan het volgende:
God die OUD-rel
Wel sneu dat sommige meiden van toen nog steeds bezig zijn volgens mij
MMM, PZE volgens mij voor de eerste, en m ijsje is helemaal gestopt dacht ik?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Sommige daarvan wel voor nummer 2 al....
Welk programma gaat dit over?
*klikt niet*quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)ettafel/m1fz4imfopkj
Ik keek
Ik las de titel en ik dacht heel heel heel even "hoe passen er nou 750 honden op een tafel?"quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
http://www.zie.nl/video/a(...)ettafel/m1fz4imfopkj
Ik keek
in kleine stukjes snijdenquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik las de titel en ik dacht heel heel heel even "hoe passen er nou 750 honden op een tafel?"
Dat was de bedoeling wel iddquote:
Ja he!quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh en dat engels webfeuden is best moeilijk
noooooquote:Op donderdag 12 januari 2012 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he!Ik kom nauwelijks verder dan drieletterwoorden.
Kewl accepteert hij wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |