quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef Oognip het volgende:
Het baasje van Lana gaat nadenken over Evi
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]*duimt*
La Bink heeft haar voerbakje vol met rundergehakt leeg geschrokt en at daarna Biet d'r voerbak ook nog leeg, die zo flabbergasted was dat ze niks terug durfde te doenGelukkig had ik nog wat gehakt apart en heb dat aan Biet gegeven. Boor moest het niet, die vond die rare sliertjes maar eng
![]()
En straks krijgt Bink een schoteltje slagroom
En morgenochtend biefstuk.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]*duimt*
La Bink heeft haar voerbakje vol met rundergehakt leeg geschrokt en at daarna Biet d'r voerbak ook nog leeg, die zo flabbergasted was dat ze niks terug durfde te doenGelukkig had ik nog wat gehakt apart en heb dat aan Biet gegeven. Boor moest het niet, die vond die rare sliertjes maar eng
![]()
En straks krijgt Bink een schoteltje slagroom
En morgenochtend biefstuk.
Nee lieverd, ik denk echt niet dat het te vroeg is. Zouden die gezwellen ook niet de nodige voedingsstoffen gebruiken?quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ja ik ga er alleen weer door twijfelen![]()
Of het toch niet te vroeg is. Nu ze twee bakken voer eet, bedoel ik
Ja idd, dat zal ook wel.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nee lieverd, ik denk echt niet dat het te vroeg is. Zouden die gezwellen ook niet de nodige voedingsstoffen gebruiken?
Ja ze schrokte dr gehakt echt naar binnen, daarna liep ze resoluut naar Biet dr bak, die ging van schrik meteen aan de kant en schrokte dat ook nog wegquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Oognip het volgende:
Wat heerlijk dat Bink nog zo genoten heeft van haar etenEn zelfs het eten van Biet heeft gejat
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Binkie
ik denk aan je morgen Greysje
(nu ook hoor)
Ja, dat dus, wat Muis zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Muis006 het volgende:
Binkie
ik denk aan je morgen Greysje
(nu ook hoor)
Tuurlijk snappen we datquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat zal ook wel.
Maar hoe walgelijk en egoïstisch het ook klinkt, ik had liever gezien (ohhh dit klinkt zo fout, maar jullie begrijpen het vast wel hoe ik het bedoel) dat ze vanavond een hoopje ellende was geweest. Nou ja, geen pijn ofzo, maar...
Je zult zien dat ze morgen ook kwispelend op de dierenarts af huppelt als die binnenkomt
Dat snap ik wel ja..quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja idd, dat zal ook wel.
Maar hoe walgelijk en egoïstisch het ook klinkt, ik had liever gezien (ohhh dit klinkt zo fout, maar jullie begrijpen het vast wel hoe ik het bedoel) dat ze vanavond een hoopje ellende was geweest. Nou ja, geen pijn ofzo, maar...
Je zult zien dat ze morgen ook kwispelend op de dierenarts af huppelt als die binnenkomt
Maar dat is toch logisch? Op je werk heb je afleiding en kun je je gedachten verzetten. Thuis is ze om je heen en doe je boodschappen die voor haar de laatste zijn. Dat is ook vreselijk moeilijkquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:52 schreef Greys het volgende:
Het gaat echt zo met vlagen he. Vanmorgen op de heenweg naar mijn werk zat ik weer te janken in de auto. Op het werk ging het eigenlijk goed. Toen ik thuis kwam ging het ook goed. In de supermarkt pakte ik de biefstuk die voor Bink d'r 'laatste maaltijd' bedoeld is en hup, ik moest rap naar de kassa en het scheelde weinig of ik had lopen brullen in de supermarkt.
Idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat is toch logisch? Op je werk heb je afleiding en kun je je gedachten verzetten. Thuis is ze om je heen en doe je boodschappen die voor haar de laatste zijn. Dat is ook vreselijk moeilijk
En op een gegeven moment zijn je tranen ook gewoon op.
Nee johquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:44 schreef Greys het volgende:
Ja ik ga er alleen weer door twijfelen![]()
Of het toch niet te vroeg is. Nu ze twee bakken voer eet, bedoel ik
Allemaal heel logisch ja, maar daarom niet minder vreemd wat je soms voelt inderdaad. En morgen zal je inderdaad ook wel een soort opluchting voelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:54 schreef Greys het volgende:
Strega, dank je
En jullie hebben gelijk hoor Bliss en OognipIk weet het ook. Maar het is zo tegenstrijdig qua gevoel. Ik zei net tegen S dat ik verlang naar dat het klaar is, dat het gebeurd is, omdat ik zo tegen die uren morgenochtend eerst op zie. Dus ergens zit ik te hopen dat de tijd heel snel gaat, terwijl ik ook zou moeten hopen dat de tijd heel langzaam gaat
Nou ja, het zal allemaal wel logisch zijn idd dat soort gevoelens.
Idd, gewoon kijken hoe je je voelt, en heel fijn dat ze meedenkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd.
Mijn vader wordt 65 zaterdag en ze hebben expres niet gevraagd of ik kom, omdat ze weten/denken dat ik dan wel iets anders aan mijn hoofd heb. Maar misschien is het juist ook wel lekker om er even uit te zijn. Of mss moet ik er niet aan denken zaterdag. Ik weet het echt nietNormaal had ik Bink altijd mee naar mijn ouders namelijk. Maar Biet is daar weer nog nooit geweest en dat is ergens ook wel weer leuk. Ik wacht het wel even af tot zaterdagochtend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |