Sopsequote:Op donderdag 12 januari 2012 13:52 schreef Qwea het volgende:
nou, de groeten. Ik ga douchen. De afdeling zal het weten
Doei, ik ben soppen
Hem elke keer direct op de grond zetten. Iets beters kan ik niet bedenkenquote:
Vanmorgen moest hij zelf zijn poot schudden om zijn nagels.uit mijn rug te halen, het doet echt zeer!quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hem elke keer direct op de grond zetten. Iets beters kan ik niet bedenken
Naar de tafel lopen, voorover bukken en hem eraf schudden. Denk ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:10 schreef senesta het volgende:
Vanmorgen moest hij zelf zijn poot schudden om zijn nagels.uit mijn rug te halen, het doet echt zeer!
Nu wacht ik dus tot hij los is en probeer hem dan van mijn rug te gooien. Punt is ook dat je er niet goed bij kunt en ik ben bang als ik hem door middel van een houding dwing om eraf te gaan hij zijn nagels weer gebruikt om vast te houden.
Oei dat is lastig en pijnlijk., Kan je niet echt advies geven want heb vroeger ooit wel katten gehad. Maar niet echt ervaring met zulke dingen. Maar mij lijkt idd het ook het beste als je je kat iedere keer weer terug op de grond zet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een probleem. Hummer vind het tegenwoordig een goed idee om op mijn schouders te liggen. Op allerlei momentenAls ik aan afwassen ben, de was aan het doen ben, gewoon even naar buiten kijk....
Heel schattig en grappig natuurlijk maar ik kan melden dat een kat van acht kilo die vanaf de grond op je schouders wil springen en daarvoor ook niet nalaat zijn nagels te gebruiken niet grappig is.
Ten eerste schrik ik me steeds wild en ten tweede liggen inmiddels mijn nek, schouders en rug openEn maar kopjes geven hé, stout ding. Hoe leer ik hem dit nou af?
Het us echt de meest onverstoorbare kat die ik ken en mijn protesterende gebrul maakt alvast geen indruk
Het ruikt hier een stuk frisserquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:20 schreef Qwea het volgende:
Zo, dat was dat. Ging mooi kutkan mijn voet niet normaal neerzetten, dus ik kreeg kramp
enkel begint wel pijn te doen trouwens. Met name aan de binnenkant waar de linkerhechting zit.
Maar goed, ik ben schoon. Nu obstakel baloe uitlaten nog.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 09:49 schreef Qwea het volgende:
Geen Bink TT, want ik had zo'n idee dat Greys dat niet zo kewl zou vinden
quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Croli het volgende:
Linkje naar ontzettend gaaf filmpje van Misty.
http://s14.photobucket.co(...)t=Mistylaserogen.mp4
Echt de moeite waard om even te kijken. Misty was de stoel aan het 'knuffelen' en dat wilde we even filmen. We hadden het 'geluk' dat 1 van de lampen stuk was, want dat leverde een heel cool resultaat op! Zie maar in t filmpje
Nou nog niet echt veel, want ik moest gewoon werken vandaagquote:Op donderdag 12 januari 2012 15:24 schreef _Multiply86_ het volgende:
GreysHoe gaat het? Binkie lekker verwend?
Daar had Goofy hier ook een handje van, heb het hem nooit af kunnen leren, het hield pas op toen meneer te stram werd om te springenquote:Op donderdag 12 januari 2012 14:00 schreef senesta het volgende:
Ik heb een probleem. Hummer vind het tegenwoordig een goed idee om op mijn schouders te liggen. Op allerlei momentenAls ik aan afwassen ben, de was aan het doen ben, gewoon even naar buiten kijk....
Heel schattig en grappig natuurlijk maar ik kan melden dat een kat van acht kilo die vanaf de grond op je schouders wil springen en daarvoor ook niet nalaat zijn nagels te gebruiken niet grappig is.
Ten eerste schrik ik me steeds wild en ten tweede liggen inmiddels mijn nek, schouders en rug openEn maar kopjes geven hé, stout ding. Hoe leer ik hem dit nou af?
Het us echt de meest onverstoorbare kat die ik ken en mijn protesterende gebrul maakt alvast geen indruk
quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou nog niet echt veel, want ik moest gewoon werken vandaag
Maar nu ligt ze naast me op de bankZe was wakker toen ik thuis kwam, maar is alweer in diepe slaap. Straks even lekkere dingen kopen, vanavond krijgt ze rauwe biefstuk in kleine stukjes als avondeten, want dat vindt ze heel lekker.
iig geen t-mobilequote:Op donderdag 12 januari 2012 16:33 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik moet een nieuwe mobiel + abonnement.. geen idee wat ik wil en welke provider
Nee die heb ik ook al gehad.quote:
Aaaah, ik heb nog wel wat was-opvouw-afleidingquote:
ja, die heb ik zelf ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 16:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah, ik heb nog wel wat was-opvouw-afleiding
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!quote:
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!
Ik niet, ik was Vodafone gewend. Veel beter bereik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:58 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ook. Ben er tevreden over hoor!
En hoe lang geleden heb je T-Mobile geprobeerd dan? De laatste tijd heb ik echt niets meer te klagen. Een jaar of twee terug hadden we nog wel eens behoorlijk traag internet soms maar het gaat nu wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik niet, ik was Vodafone gewend. Veel beter bereik.
Niets forceren héquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben lekker met mijn voet aan het wiebelen. Heb het idee dattie wat soepeler wordt. Ik stond er daarstraks perongeluk op, ging eigk best goed
Q, gloeiende...quote:Op donderdag 12 januari 2012 17:02 schreef Qwea het volgende:
ik ben lekker met mijn voet aan het wiebelen. Heb het idee dattie wat soepeler wordt. Ik stond er daarstraks perongeluk op, ging eigk best goed
ik moest wiebelenquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Q, gloeiende...![]()
Pas nou eens een beetje op, je moest toch twee weken blijven liggen oid zo ongeveer?
Straks verpest je het per ongeluk door er nu al per ongeluk op te staan
Ik heb nu t-mobilequote:Op donderdag 12 januari 2012 17:04 schreef senesta het volgende:
[..]
En hoe lang geleden heb je T-Mobile geprobeerd dan? De laatste tijd heb ik echt niets meer te klagen. Een jaar of twee terug hadden we nog wel eens behoorlijk traag internet soms maar het gaat nu wel goed geloof ik.
aaaaaaahwquote:Op donderdag 12 januari 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb meteen Mishka zijn FB account gevolgd
Creepy!quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:07 schreef Croli het volgende:
Linkje naar ontzettend gaaf filmpje van Misty.
http://s14.photobucket.co(...)t=Mistylaserogen.mp4
Echt de moeite waard om even te kijken. Misty was de stoel aan het 'knuffelen' en dat wilde we even filmen. We hadden het 'geluk' dat 1 van de lampen stuk was, want dat leverde een heel cool resultaat op! Zie maar in t filmpje
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mental note: Crackers niet laten liggen als je de Puma op dieet zet
quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:10 schreef PaarsBeestje het volgende:
Mental note: Crackers niet laten liggen als je de Puma op dieet zet
Hi allen!
Nee, helaas nog niet. Ga morgen toch maar weer even bellenquote:Op donderdag 12 januari 2012 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]en
![]()
Heb je nog wat gehoord van de DA? En nog naar het asiel gebeld?
Ben benieuwd of er al meer duidelijkheid is. Hoe is het met De Puma?quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:33 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nee, helaas nog niet. Ga morgen toch maar weer even bellen
Ik zou het echt doen.quote:En het asiel durf ik niet te bellen, eigenlijk. Ze hebben de Puma in goed vertrouwen meegegeven en het niet kwaad bedoeld, dus ik vind het zo inhalig overkomen. Ik wacht de inschatting vd operatie even af, dat motiveert vast wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Arme Puma. Maar het werkt dus wel!quote:Op donderdag 12 januari 2012 18:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Puma heb ik vanochtend gewogen en volgens mij was er gewicht afZe stormt ook weer door het huis heen, dus wel beter! Alleen die honger hè?
Ze is nu de lege voerbak aan het checken op restjes, terwijl ze net mijn pakje melk aan de onderkant probeerde open te knagen
Maar het helpt, dus als ze nog even volhoudt, dan gaat het straks een stuk beter. Ik wilde dat ik het haar uit kon leggen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |