Helaas luistert die man niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Dan kan je dat toch tegen zijn vader zeggen van te voren, dat ie niet te wild moet doen
Lady shave, die vind ik zo raarquote:Op woensdag 29 april 2009 13:45 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik doe dat altijd met de ladyshave, anders overleef ik dat ook niet.
Net hier: "IKKUH POESJUH OPTILLUH"
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef oh-oh het volgende:
Q. tis maar goed dat jij geen naakthond hebt dan!
Ik scheer Chico zn gezicht zowat zonder te kijken met een mesje, droog nog wel
Poesje is te zwaar om opgetild te worden, maar ze laat alles toe. Ze heeft een speciale stoel en daar mag de kleine alles met 'r doen. Anders loopt ze weg.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lady shave, die vind ik zo raar
En mocht het poesje opgetild worden?
Ik vind het wel een beetje eng worden trouwens met die varkensgriep nu
De eerste dode is buiten mexico ( in de VS) gevallen. En 2 jarig kind. Nu is dat niet zo heel verwonderlijk, want jonge kinderen en hoge koorts is gewoon altijd riskant. Maar toch. Misschien gaan we naar fase 5
Ik wilde tamiflu inslaan, MM lachte me uit![]()
![]()
Ik scheer alleen m'n benen met de ladyshave, de rest durf ik niet. Dat doe ik met creme.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef Qwea het volgende:
[..]ik kan echt niet fatsoenlijk scheren. Met name mn benen niet. Heb 1x een stukje van MM zn gezicht gedaan omdat hij het niet goed kon zien, ook geen succes
Lief poesjequote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Poesje is te zwaar om opgetild te worden, maar ze laat alles toe. Ze heeft een speciale stoel en daar mag de kleine alles met 'r doen. Anders loopt ze weg.
Blazen of krabben heb ik haar nog nooit zien doen.
Grey's anatomy.
de rest gaat juist altijd wel goedquote:Op woensdag 29 april 2009 13:54 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik scheer alleen m'n benen met de ladyshave, de rest durf ik niet. Dat doe ik met creme.
Ja ze heeft 4 rijstwafels op nu maar normaal schrokt ze die echt naar binnen, en nu ging het met pijn en moeite. Dus ik gok haast dat ze iets aan haar tanden of keel heeft. Ze heeft net ook weer flink gedronken en ik wacht nu even tot ze slaapt, dan ga ik zelf ook slapen.quote:Op donderdag 30 april 2009 01:28 schreef MissBliss het volgende:
Aaawww, wat rot muis
Ze heeft iig wat brokken en water op en dat is goed! Hou het nog even in de gaten en bel morgenochtend de dierenarts! Mocht je het echt niet vertrouwen zijn er ook spoedklinieken voor dieren die 24 uur per dag bereikbaar zijn.
Sterkte!
Fotooooooooooooooooo's!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:43 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt even binnen gevallen....
Ik heb sinds gister een kitten van 8 weken.... Hartstikke lief beestje, durfde gister nog niet onder de keuken uit te komen...Heeft gisteravond lekker door de kamer heen geracet en durfde vandaag al een beetje gewoon rond te lopen terwijl iedereen in de buurt was....Ligt nu ook op de bank te slapen ipv weggedoken in een hoekje....
Maar volgende week komt zoessie ( draculettetje) met man en hond en mijn poezebeest is nog niet ingeënt... Verstandig om ze een beetje bij elkaar uit de buurt te houden?
Hartverscheurend!quote:
Dat kan ie ( katertje dus) wel! Maaruh...qua ziekjes enzo? Nou heeft Ronja natuurlijk dr prikjes gehad enzo...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Als kitty jouw monstertjes kan handelen kan ie Ronja ook wel aan
Wat is het? Katertje, poesje? PicsGeef ons heden zachte pluizigheid.
Hoe weet je dat? Dat hij niet zielig is? Zeg je dat nou om mij gerust te stellen?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Lieffff![]()
En Greys...dat is een heul bekend internetplaatje heur...en hondje is echt niet zielig.
Nou...omdat ik er ooit veel meer van heb gezien... en hij woonde toen bij mensen die hem heeeel lief vondenquote:Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Dat hij niet zielig is? Zeg je dat nou om mij gerust te stellen?
Serieus?quote:Op zondag 3 mei 2009 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou...omdat ik er ooit veel meer van heb gezien... en hij woonde toen bij mensen die hem heeeel lief vonden![]()
Zusje heeft er sinds een paar maanden ook weer een pup bij (kruising Kelpy - nog wat).
En die komt helemaal niets te kort en toch ist een scharminkeltje![]()
Nu die wat ouder (en groter) wordt, is ie wel wat voller.
Maar het zal denk ik geen vetklep worden
quote:Op zondag 3 mei 2009 23:07 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat kan ie ( katertje dus) wel! Maaruh...qua ziekjes enzo? Nou heeft Ronja natuurlijk dr prikjes gehad enzo...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe kom je daaaaar nou bij.....quote:Op maandag 4 mei 2009 08:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die ziet er wel uit alsof je Ronja tegen hem moet beschermen.
quote:Op maandag 4 mei 2009 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Greys, Billy is net zo mager op het moment.
Hormonen en de lente, en dies heeeeeeeeel niet zielig hoor![]()
Lieve kitten Vamp!
Als Ronja gewoon geënt is is dr niks aan de hand
Ronja kent wel wat katten uit de buurt, we hebben er zelf geen maar er komen hier genoeg in de tuinquote:Op maandag 4 mei 2009 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Is Ronja katten gewend?
Mijn chihuahua's vinden katten leuk, maar de chinezen![]()
Echt, oh boy, die trekken ze aan hun staart van het aanrecht af en gaan voor de kill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |