Hopen dat je uurtje korter wel gaat lukkenquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:32 schreef Greys het volgende:
Wat tof, Q!![]()
Ik baal dat ik Bink vandaag wat uren alleen moet laten ivm werk![]()
(Vrij kan niet, uurtje korter ga ik wel proberen).
De buren liepen al te klagen over stankoverlastquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:51 schreef Qwea het volgende:
Baloe met de rolstoel uitlaten is fucking zwaarmaar hij heeft wel geplast
Over 2u mag ik mijn verband eraf halen. Ben benieuwd hoe de enkel eruit ziet. Kan ik ook gelijk douchen.
Zorg jij nou maar dat je eten te vreten isquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De buren liepen al te klagen over stankoverlast
a : Kloptquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:15 schreef miss_dynastie het volgende:
a. Je bent te vroeg
b. Je had geen hechtingen verwacht, begrijp ik? Wat dan wel?
c. Niet mogen douchen is gewoon k#t
Dat wou ik dus inderdaad net vragenquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef Qwea het volgende:
geen ideeee wat die vlekjes zijn trouwenslijkt op bloeduitstorting
Ik heb geen flauw idee wat het isquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wou ik dus inderdaad net vragen
Dat mag ook welquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, lijkt mij ook Q, dat 'ie nu wat dunner is....
Ja, ik 6 weken lang in aprilquote:Op donderdag 12 januari 2012 11:35 schreef Troel het volgende:
Wat een mooi voetje Q
En met wondpleister mag je ook niet douchen
vuilniszak en dichttapen maar! Heb ik een aantal maanden moeten doen met gips
Nee. Ik heb expliciet gevraagd of ik mocht douchen, helemaal.quote:Op donderdag 12 januari 2012 11:38 schreef Croli het volgende:
douchen mag wel mits je de wond goed afdekt?? Misschien bedoelden ze het zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |