Ik ging 's avonds wel wat vriendinnen bellen toen James was overleden..zat ik onverstaanbaar aan de telefoon te snikken.. Een vriendin heeft de broer van James..die was toen op een feestje..en zat ook mee te jankenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn directe collega verteld en :meteen
![]()
gezegd
dat
dit
![]()
![]()
![]()
de reden was dat ze het maar even voor zich moest houden. En na een weekje bracht ik het bij andere collega's ter sprake.
http://frontpage.fok.nl/s(...)ry-of-the-heart.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wil ik overigens heel graag heen.
Dr.Gunther![]()
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Nou da's ook een beetje de reden dat het een vrijdag is gewordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al bleef ik de dag erna wel thuis, want juist erover praten maakt me dan aan het janken en dat wil ik niet op het werk.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkendquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.
Cool
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkend
Maar als ik zo die repo op de fp bekijk is het maar beter dat ik dit jaar niet ga, hartinfarct en longkanker, meh hoef ik niet perse te zien
Lijkt me juist wel een fijne afleiding, ff lekker met Biet bezig zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook een beetje de reden dat het een vrijdag is geworden![]()
Dat wordt ook wat de volgende ochtend op de Bietenklas
Kan ik me voorstellen, al zou het voor mij dan juist nog meer reden zijn om te gaan denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkend
Maar als ik zo die repo op de fp bekijk is het maar beter dat ik dit jaar niet ga, hartinfarct en longkanker, meh hoef ik niet perse te zien
Ik zit weer door van alles heen te tetteren zie ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja![]()
Dat geeft toch niet, doe ik ook altijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit weer door van alles heen te tetteren zie ikSorry, was aan het bijlezen en dan reageer ik, terwijl er daarna nog pagina's meer posts zijn. I
Kan me voorstellen hoe moeilijk alle laatste keren voor jou zijn nu
Moet je echt doen hoor, tis heel gaaf!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een fijne afleiding, ff lekker met Biet bezig zijn.
Thuiskomen is daarna wel weer kut
[..]
Kan ik me voorstellen, al zou het voor mij dan juist nog meer reden zijn om te gaan denk ik![]()
Maar ik ben luguber, aldus meneer I.![]()
Ik wil er echt heen, lijkt me heel gaaf
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Tetter alsjeblieft gewoon juist wel overal doorheen Bliss!
Anders heb ik juist zo'n topickaapgevoel. Dus gewoon doen, graag zelfs
die had een cafe in mn ouderlijke woonplaats die afgefikt was en toen waren ze niet goed verzekerdquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Nog even heel iets anders
Wat idioot dat die Raffaëla helemaal niet bij haar kind woont, al meer dan een jaar niet.
Het afgelopen jaar bracht ze per maand een week met haar kind door.![]()
En nu is ze kennelijk weer terug bij haar ex, die in Groningen woont met hun dochtertje. Maar Raffa blijft lekker in Amsterdam wonen voor haar carrière
Zo, altijd lekker, even Raffabashen
Ik vond het al zo'n unlikable wicht, maar het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuwwe keihard "Boeeeeeh!" gaan roepen de 26e?
Ja dat las ik net ook idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die had een cafe in mn ouderlijke woonplaats die afgefikt was en toen waren ze niet goed verzekerd
Ja joh, dat was al zo raar toen ze vorig jaar in the Voice zat toch? Toen was dat al een rare situatie met dat kind, maar het werd niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Nog even heel iets anders
Wat idioot dat die Raffaëla helemaal niet bij haar kind woont, al meer dan een jaar niet.
Het afgelopen jaar bracht ze per maand een week met haar kind door.![]()
En nu is ze kennelijk weer terug bij haar ex, die in Groningen woont met hun dochtertje. Maar Raffa blijft lekker in Amsterdam wonen voor haar carrière
Zo, altijd lekker, even Raffabashen
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind haar ook stom![]()
M_M, jouw ouderlijk huis is toch daar waar Q is gemolesteerd gisteren?
Daar waar het ieder jaar weer feest is op het Starterseiland?quote:
En zo goed was ze nou ook weer niet in The Voice, zo heel ver kwam ze niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, dat was al zo raar toen ze vorig jaar in the Voice zat toch? Toen was dat al een rare situatie met dat kind, maar het werd niet zo duidelijk.
Man, in Idols was ze al niet om uit te staan"Ik ben verliefd op Henk-Jan!!1!*giebel*Hihhii"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar waar het ieder jaar weer feest is op het Starterseiland?
Reuze gezellig is het er danquote:
jaja feestcafe de kletserquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Reuze gezellig is het er dan![]()
Nooit geweten dat hij daar een kroeg had
Ze kan performen, en dat kunnen veel Voice-kandidaten niet, maar verder valt het inderdaad wel mee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo goed was ze nou ook weer niet in The Voice, zo heel ver kwam ze niet.
Wat een onsympathiek mens is dat zeg, kan er echt niks aan doen maar ik mot ;'r echt niet.
De Kletserquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaja feestcafe de kletsermaar toen woonde ik er al niet meer
Vooral met dat Eurovisie songfestival, dan zijn ze er al twee weken van te voren met allemaal persfeestjes enzo. Jaren geleden werd bij het optreden van Linda Wagenmakers door diverse buitenlandse commentatoren gezegd tegen de tv kijkende buitenlandse stemmers dat ze zich zo arrogant had opgesteld in de weken er voor en op de persconferenties. Ja, dan stemmen er meteen een stuk minder mensenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kan performen, en dat kunnen veel Voice-kandidaten niet, maar verder valt het inderdaad wel mee hoorEn ze komt totaal niet sympathiek over, er is niks leuks aan haar... Tja, dan kom je niet ver.
nee dat niet volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Kletser![]()
Zat er toevallig ook een Swetser in Snits?
Dat zou me niet verbazen nee, met Raffaelaquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral met dat Eurovisie songfestival, dan zijn ze er al twee weken van te voren met allemaal persfeestjes enzo. Jaren geleden werd bij het optreden van Linda Wagenmakers door diverse buitenlandse commentatoren gezegd tegen de tv kijkende buitenlandse stemmers dat ze zich zo arrogant had opgesteld in de weken er voor en op de persconferenties. Ja, dan stemmen er meteen een stuk minder mensen
Zoiets ben ik dus ook bang voor met die Raffaela.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh shit, ik zou bijtijds op bed![]()
Greys, geniet ff flink van je onkruidje en geef haar een dikke knuffel van mij![]()
Trusten
Zat Mike je stiekem te opereren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:51 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Godsklere, sinds in ene vannacht enorme steken aan de onderkant van mijn voet. Alsof iemand er met een mes ofzo in zit te poerenen pijn dat het doet
Greysgeniet nog ff van Binkie
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |