Pics?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er geen speciaal wordfreubeltopic ofzo?![]()
Haaaai, ik ben klaar met verven....en ik ben er ook wel klaar mee
Misschien dat Ll er eentje kan aanmaken!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er geen speciaal wordfreubeltopic ofzo?![]()
Tevreden met het resultaat?quote:Haaaai, ik ben klaar met verven....en ik ben er ook wel klaar mee
Van die teringbende die het er nu is?quote:
Eerst zien hoe het morgen is opgedroogd, ik zat nogal in m'n eigen schaduw te werken geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Ll er eentje kan aanmaken!
[..]
Tevreden met het resultaat?
Leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
Lol, ik kijk net die foto van de OK terug, als je inzoomt op de spiegel boven de lampen zie je me liggenonherkenbaar, want je ziet geen gezicht, maar je ziet me liggen en mensen om me heen staan
Ik haaaaat behangenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zien hoe het morgen is opgedroogd, ik zat nogal in m'n eigen schaduw te werken geloof ik![]()
Morgen afwerken, zaterdag behangen en zondag laminaat....en dan moet het ook echt klaar zijn.
M.i.v. zaterdag gaan we apart slapen
Ik heb ooit met Zusje de kamer van Frummel behangen en dat was lachen gieren brullen als er iets fout ging, inclusief keihard liedjes meejengelen.quote:
Oh tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wil ik overigens heel graag heen.
Dr.Gunther![]()
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Heb je zijn shows toen op TV gezien?quote:
Geen idee, ik zag het op Nu.nl netquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Da's dezelfde expositie die hier in Rotterdam was eerst, toch?
Nee, helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je zijn shows toen op TV gezien?
Het is net Herr Flick, maar ik vond het zo gaaf om te zien allemaal!
Heb even gekeken en ja idd, da's hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het op Nu.nl net
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en ja idd, da's hetzelfde
Is heel erg goed bezocht in Rotterdam destijds (was van september 2010 - januari 2011).
Toen ging het ook over het hartquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.
Cool
Oooh, daar wil ik ook heen! Vorig jaar was het in Rotterdam (althans zoiets, weet niet of dat ook van hem was), maar toen kwamen we er steeds niet aan toe. Even aan mister_d meldenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wil ik overigens heel graag heen.
Dr.Gunther![]()
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |