Dat is zoeen sjappie die mensen rondleidt in een museum ofzo.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
En met je vocabulaire, want ik kende heel dat woord niet hoor![]()
Ik kende het woord zonder 'ne' wel uit de tango van Chicagoquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat is zoeen sjappie die mensen rondleidt in een museum ofzo.
En de woordenschat heb ik van mijn vader en zijn 'wist-je-dat'jes
Leuk liedje is datquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik kende het woord zonder 'ne' wel uit de tango van Chicago
He had it cominggggggggquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Leuk liedje is dat
He asked for it, he asked for it
Nou moet ik die dit weekend weer opzettenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
He had it comingggggggg
He had it comingggggg
*rook uitblaast*
je moet toch wat verzinnenquote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
En WTF is 'soera' nou weer?
Hoe komen jullie in godsnaam aan zulke woorden?
Een soera is geloof ik een tekstdeel uit de koran.quote:Op woensdag 11 januari 2012 21:45 schreef Greys het volgende:
En WTF is 'soera' nou weer?
Hoe komen jullie in godsnaam aan zulke woorden?
Omdat je energiezuinig speeltquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Muis006 het volgende:
Waarom is mijn score bij grees groen?
Ik zal het je even uitspellen...quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:02 schreef Muis006 het volgende:
Waarom is mijn score bij grees groen?
Maar multi is rood en die staat niet achter.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal het je even uitspellen...
OMDAT JE RUIM VOOR STAAT
Dan is het rood omdat jij in dat spel achter staatquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar multi is rood en die staat niet achter.
Ik niet snap.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
Oh nee, want jij bent bij mij ook rood en jij staat voor![]()
Pics?quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er geen speciaal wordfreubeltopic ofzo?![]()
Haaaai, ik ben klaar met verven....en ik ben er ook wel klaar mee
Misschien dat Ll er eentje kan aanmaken!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Is er geen speciaal wordfreubeltopic ofzo?![]()
Tevreden met het resultaat?quote:Haaaai, ik ben klaar met verven....en ik ben er ook wel klaar mee
Van die teringbende die het er nu is?quote:
Eerst zien hoe het morgen is opgedroogd, ik zat nogal in m'n eigen schaduw te werken geloof ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien dat Ll er eentje kan aanmaken!
[..]
Tevreden met het resultaat?
Leukquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:38 schreef Qwea het volgende:
Lol, ik kijk net die foto van de OK terug, als je inzoomt op de spiegel boven de lampen zie je me liggenonherkenbaar, want je ziet geen gezicht, maar je ziet me liggen en mensen om me heen staan
Ik haaaaat behangenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eerst zien hoe het morgen is opgedroogd, ik zat nogal in m'n eigen schaduw te werken geloof ik![]()
Morgen afwerken, zaterdag behangen en zondag laminaat....en dan moet het ook echt klaar zijn.
M.i.v. zaterdag gaan we apart slapen
Ik heb ooit met Zusje de kamer van Frummel behangen en dat was lachen gieren brullen als er iets fout ging, inclusief keihard liedjes meejengelen.quote:
Oh tof!quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier wil ik overigens heel graag heen.
Dr.Gunther![]()
http://www.bodyworlds.com/nl/amsterdam/welkom.html
Heb je zijn shows toen op TV gezien?quote:
Geen idee, ik zag het op Nu.nl netquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Greys het volgende:
Da's dezelfde expositie die hier in Rotterdam was eerst, toch?
Nee, helaasquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heb je zijn shows toen op TV gezien?
Het is net Herr Flick, maar ik vond het zo gaaf om te zien allemaal!
Heb even gekeken en ja idd, da's hetzelfdequote:Op woensdag 11 januari 2012 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Geen idee, ik zag het op Nu.nl net
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.quote:Op woensdag 11 januari 2012 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb even gekeken en ja idd, da's hetzelfde
Is heel erg goed bezocht in Rotterdam destijds (was van september 2010 - januari 2011).
Toen ging het ook over het hartquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.
Cool
Oooh, daar wil ik ook heen! Vorig jaar was het in Rotterdam (althans zoiets, weet niet of dat ook van hem was), maar toen kwamen we er steeds niet aan toe. Even aan mister_d meldenquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dr.Gunther![]()
Nee, was idd hetzelfde zag ikquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ging het ook over het hart
BODY WORLDS & The Story of the Heart
Maar mss toch ander thema hoor
Nee, want hoe idioot het ook vast klinkt, ik heb daar denk ik niet het idee dat ik naar *echt* sta te kijken. Voor mij lijkt het teveel op van die poppen die bij de dokter of bij biologieles staanquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, was idd hetzelfde zag ik![]()
Ben je heen geweest toen?
Moet je ff de filmpjes op de site kijken, daar gooien ze gewoon iemand in een acetonbadquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want hoe idioot het ook vast klinkt, ik heb daar denk ik niet het idee dat ik naar *echt* sta te kijken. Voor mij lijkt het teveel op van die poppen die bij de dokter of bij biologieles staan
Geen idee.quote:
Braafquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
De ouderts kwamen bankspotten en daarna ben ik naar de repetitie gegaan.
Hoe lang moeten we wachten voor we het sms alert opstarten?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Braaf![]()
Ik ga ff rondje terpetine doen en dan onder de douche.
Tozzooo
Voor of achter de komma?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Oeoeoeh! Bidding war op mijn oude bank!We zijn nog niet boven de twee cijfers.
Beide.quote:
Ik kan je vertellen dat die uurtjes echt vreselijk gaan zijn en dat je mss zelfs "opluchting" gaat voelen als het echt gebeurd is, ook al ga je haar vreselijk missen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Morgen het laatste nachtje met Bink op het voeteneind.
Ik vind het ineens weer zo erg![]()
Morgen krijgt ze als avondeten biefstuk.
Ik weet niet zo goed wat ik allemaal nog meer kan doen.
En ik zie zo tegen vrijdagochtend op, dat je zo op de klok zit te kijken van 'nog drie uurtjes'.
Ja, de 'laatste keren' komen er nu aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:49 schreef Greys het volgende:
Morgen het laatste nachtje met Bink op het voeteneind.
Ik vind het ineens weer zo erg![]()
Morgen krijgt ze als avondeten biefstuk.
Ik weet niet zo goed wat ik allemaal nog meer kan doen.
En ik zie zo tegen vrijdagochtend op, dat je zo op de klok zit te kijken van 'nog drie uurtjes'.
+1.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die uurtjes echt vreselijk gaan zijn en dat je mss zelfs "opluchting" gaat voelen als het echt gebeurd is, ook al ga je haar vreselijk missen.
De wetenschap wat er te wachten stond vond ik persoonlijk echt killing en daarna ben je natuurlijk hartstikke verdrietig, maar die spanning valt weg.
Tenminste.....zo heb ik het destijds ervaren
Nou ik werd net misselijk van mezelf haast, omdat ik bijna dacht 'was het maar vast vrijdagmiddag'quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat die uurtjes echt vreselijk gaan zijn en dat je mss zelfs "opluchting" gaat voelen als het echt gebeurd is, ook al ga je haar vreselijk missen.
De wetenschap wat er te wachten stond vond ik persoonlijk echt killing en daarna ben je natuurlijk hartstikke verdrietig, maar die spanning valt weg.
Tenminste.....zo heb ik het destijds ervaren
Ja. En dan daarna brengen we haar zelf van huis naar het dierencrematorium.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
Komt de dierenarts bij jullie thuis?
Nee, Maes vanmiddag vond ik fijn, maar verder hoeft het van mij ook niet echtquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, de 'laatste keren' komen er nu aan.Kijk naar wat ze zelf fijn vindt (doe je vast al). Ik wilde Siets op haar laatste nacht een lekker zacht bedje bij mij bieden. Ik kon middenin de nacht een poes naar beneden dragen want die wilde niet bij mij maar naar buiten. Dus dan doe je dat.
![]()
En vrijdagochtend lijkt me hell en echt aftellen. Aan de ene kant gaat de tijd te langzaam en aan de andere kant te snel. Komen er nog mensen afscheid nemen van de Bink?
Ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik werd net misselijk van mezelf haast, omdat ik bijna dacht 'was het maar vast vrijdagmiddag'![]()
Dit nu zo, die anderhalve dag nog, da's echt...
[..]
Ja. En dan daarna brengen we haar zelf van huis naar het dierencrematorium.
Goffer Greys, niets "gebruik maken van ..."quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:57 schreef Greys het volgende:
En ik maak dus gewoon maar weer 'gebruik' van het feit dat ik het er hier over mag hebben
Want van S mag ik het er ook over hebben, maar ik merk heel erg de weerstand, dat hij het heel vervelend vindt om over te praten. Logisch ook wel. Iedereen doet dat op zijn eigen manier.
Nou iddquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kan het me helemaal voorstellen![]()
Ik heb nooit langer dan een dag hoeven wachten....
Alleen bij Mickey kreeg de DA een migraine-aanval terwijl ze rond half 8 bij ons zou zijn.
Half 11 was ze er nog niet en even later belde ze huilend op dat ze in slaap was gevallen en of ze nu nog moest komen.
Heeft me ongeveer 6 jaar van m'n leven gekost geloof ik
Moet ik meebieden?quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:35 schreef Cat22 het volgende:
Oeoeoeh! Bidding war op mijn oude bank!We zijn nog niet boven de twee cijfers.
Als ik belde (3x gedaan, dat ik nog leef is een wonderquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou iddDat kan je dan net niet gebruiken inderdaad, dat wachten en de onzekerheid.
En ik dacht dat het 'fijn' zou zijn, twee dagen van te voren afsprekenDaar heb ik me wel in vergist.
Ze had van te voren gezegd dat het bijna nooit dezelfde dag kan, als je het thuis wilt, hier.quote:Op woensdag 11 januari 2012 23:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik belde (3x gedaan, dat ik nog leef is een wonder) dan spraken we ook echt af voor die dag.
En die uurtjes vond ik dan al niet om door te komen.
Doe maar!quote:
Had ik ookquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had van te voren gezegd dat het bijna nooit dezelfde dag kan, als je het thuis wilt, hier.
Dat als het even kon het liever 2 dagen zou zijn en anders 1 dag. En ik dacht dat het wel fijn zou zijn, nog 2 dagen 'afscheid' nemen. Maar pffffffff![]()
Elke keer als ze me aankijkt voel ik me schuldig dat ik haar doodvonnis getekend heb vandaag.
En als ik er aan denk dat morgen het laatste nachtje is met de Bink dan word ik bijna hysterisch.
Jij hebt haar doodvonnis niet getekend. Dat heeft die k*tkanker gedaan. Jij zorgt ervoor dat ze pijnloos en waardig kan sterven.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze had van te voren gezegd dat het bijna nooit dezelfde dag kan, als je het thuis wilt, hier.
Dat als het even kon het liever 2 dagen zou zijn en anders 1 dag. En ik dacht dat het wel fijn zou zijn, nog 2 dagen 'afscheid' nemen. Maar pffffffff![]()
Elke keer als ze me aankijkt voel ik me schuldig dat ik haar doodvonnis getekend heb vandaag.
En als ik er aan denk dat morgen het laatste nachtje is met de Bink dan word ik bijna hysterisch.
En daarom ging ik heel lafjes naar het spreekuur. Want dan hoefde ik niet te bellen.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik ookDan komen ze zo heel lief bij je zitten
en dan heb je al gebeld... Mijn beestjes kienden dat altijd in een vakantie uit zodat het bij de DA onderbezet was en ze niet konden komen
Had je het bellen (jankend), het ophalen van rustig-maak-pilletjes voor thuis (janken) en dan het bezoek aan DA (janken)... ik was altijd helemaal kapot de dagen erna
vond ik zielig, moesten ze mee naar die enge DAquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En daarom ging ik heel lafjes naar het spreekuur. Want dan hoefde ik niet te bellen.(want janken, so what, denk ik achteraf?) En in de wachtkamer kon ik me wel goedhouden. Maar in de spreekkamer gingen de sluizen geheid open.
De DA doet het hier buiten werktijd op een tijd die je zelf graag wil, da's wel ideaalquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, niet echt, lijkt me.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:06 schreef Greys het volgende:
Ze heeft nu in anderhalf uur vier keer een grote plas in de keuken gedaan.
En dat dweilen zou ik graag nog een week of wat doen hoor, maar het is echt geen goed teken he, zo vaak?
Ik weet het, zieke poes meeslepen naar DA.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vond ik zielig, moesten ze mee naar die enge DAEn dan kon het dus niet thuis...
en die pilletjes ophalen moest ook met reden
Idd ditquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De DA doet het hier buiten werktijd op een tijd die je zelf graag wil, da's wel ideaal![]()
Al hoop ik dat ze hier voorlopig ff wegblijft...
Hysterisch.....herkenbaar![]()
Zo voelt het ook; jij bepaalt over Bink en die zit je gewoon onschuldig en onwetend aan te staren.
Bah![]()
Maar je hebt echt de juiste beslissing genomen; wat je ook al aan gaf....thuiskomen en haar dood vinden en niet weten of ze rustig gestorven is blijft je altijd achtervolgen.
Ik denk haast dat je zaterdag al kunt zeggen dat het goed is zo....en dat je er vrede mee hebt, ondanks verdriet en gemis.
Met Muis ben ik ook heen gegaan en toen zei ze iets van "dit gaat niet meer zo he?" en toen kon ik niets anders dan "Neeeeeeee!" jankenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet het, zieke poes meeslepen naar DA.Doe ik een volgende keer echt niet meer, dan maar snotterend aan de foon.
Siep lag dood te gaan en de DA had spreekuur dus toen was het logisch dat ik ging, en Mikan was nog zo klein, die kreeg het allemaal niet mee en dat leek me stress voor Yoko, maar voor Siets had ik prima een afspraak kunnen maken.
Hier ook iddquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd ditMn moeder had bij mn liefste kat de dag erna vrij genomen omdat ze echt dacht dat ik in zou storten... Maar ervóór ben je er al ZO mee bezig dat dat bij mij heel erg meeviel
Volgens mij hebben wij dezelfde DA.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Met Muis ben ik ook heen gegaan en toen zei ze iets van "dit gaat niet meer zo he?" en toen kon ik niets anders dan "Neeeeeeee!" janken
Ik heb het aan mijn directe collega verteld en :quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al bleef ik de dag erna wel thuis, want juist erover praten maakt me dan aan het janken en dat wil ik niet op het werk.
Ik ging 's avonds wel wat vriendinnen bellen toen James was overleden..zat ik onverstaanbaar aan de telefoon te snikken.. Een vriendin heeft de broer van James..die was toen op een feestje..en zat ook mee te jankenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb het aan mijn directe collega verteld en :meteen
![]()
gezegd
dat
dit
![]()
![]()
![]()
de reden was dat ze het maar even voor zich moest houden. En na een weekje bracht ik het bij andere collega's ter sprake.
http://frontpage.fok.nl/s(...)ry-of-the-heart.htmlquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Dr.Gunther![]()
Nou da's ook een beetje de reden dat het een vrijdag is gewordenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook idd![]()
Al bleef ik de dag erna wel thuis, want juist erover praten maakt me dan aan het janken en dat wil ik niet op het werk.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkendquote:Op woensdag 11 januari 2012 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het is weer een ander thema; dit keer is het hart en vaatstelsel.
Cool
Daar kan ik me iets bij voorstellen jaquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkend
Maar als ik zo die repo op de fp bekijk is het maar beter dat ik dit jaar niet ga, hartinfarct en longkanker, meh hoef ik niet perse te zien
Lijkt me juist wel een fijne afleiding, ff lekker met Biet bezig zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou da's ook een beetje de reden dat het een vrijdag is geworden![]()
Dat wordt ook wat de volgende ochtend op de Bietenklas
Kan ik me voorstellen, al zou het voor mij dan juist nog meer reden zijn om te gaan denk ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest, erg indrukwekkend
Maar als ik zo die repo op de fp bekijk is het maar beter dat ik dit jaar niet ga, hartinfarct en longkanker, meh hoef ik niet perse te zien
Ik zit weer door van alles heen te tetteren zie ikquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen ja![]()
Dat geeft toch niet, doe ik ook altijdquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zit weer door van alles heen te tetteren zie ikSorry, was aan het bijlezen en dan reageer ik, terwijl er daarna nog pagina's meer posts zijn. I
Kan me voorstellen hoe moeilijk alle laatste keren voor jou zijn nu
Moet je echt doen hoor, tis heel gaaf!quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel een fijne afleiding, ff lekker met Biet bezig zijn.
Thuiskomen is daarna wel weer kut
[..]
Kan ik me voorstellen, al zou het voor mij dan juist nog meer reden zijn om te gaan denk ik![]()
Maar ik ben luguber, aldus meneer I.![]()
Ik wil er echt heen, lijkt me heel gaaf
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:33 schreef Greys het volgende:
Tetter alsjeblieft gewoon juist wel overal doorheen Bliss!
Anders heb ik juist zo'n topickaapgevoel. Dus gewoon doen, graag zelfs
die had een cafe in mn ouderlijke woonplaats die afgefikt was en toen waren ze niet goed verzekerdquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Nog even heel iets anders
Wat idioot dat die Raffaëla helemaal niet bij haar kind woont, al meer dan een jaar niet.
Het afgelopen jaar bracht ze per maand een week met haar kind door.![]()
En nu is ze kennelijk weer terug bij haar ex, die in Groningen woont met hun dochtertje. Maar Raffa blijft lekker in Amsterdam wonen voor haar carrière
Zo, altijd lekker, even Raffabashen
Ik vond het al zo'n unlikable wicht, maar het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Zuwwe keihard "Boeeeeeh!" gaan roepen de 26e?
Ja dat las ik net ook idd.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die had een cafe in mn ouderlijke woonplaats die afgefikt was en toen waren ze niet goed verzekerd
Ja joh, dat was al zo raar toen ze vorig jaar in the Voice zat toch? Toen was dat al een rare situatie met dat kind, maar het werd niet zo duidelijk.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Greys het volgende:
Nog even heel iets anders
Wat idioot dat die Raffaëla helemaal niet bij haar kind woont, al meer dan een jaar niet.
Het afgelopen jaar bracht ze per maand een week met haar kind door.![]()
En nu is ze kennelijk weer terug bij haar ex, die in Groningen woont met hun dochtertje. Maar Raffa blijft lekker in Amsterdam wonen voor haar carrière
Zo, altijd lekker, even Raffabashen
waarschijnlijk welquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind haar ook stom![]()
M_M, jouw ouderlijk huis is toch daar waar Q is gemolesteerd gisteren?
Daar waar het ieder jaar weer feest is op het Starterseiland?quote:
En zo goed was ze nou ook weer niet in The Voice, zo heel ver kwam ze niet.quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja joh, dat was al zo raar toen ze vorig jaar in the Voice zat toch? Toen was dat al een rare situatie met dat kind, maar het werd niet zo duidelijk.
Man, in Idols was ze al niet om uit te staan"Ik ben verliefd op Henk-Jan!!1!*giebel*Hihhii"
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Daar waar het ieder jaar weer feest is op het Starterseiland?
Reuze gezellig is het er danquote:
jaja feestcafe de kletserquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Reuze gezellig is het er dan![]()
Nooit geweten dat hij daar een kroeg had
Ze kan performen, en dat kunnen veel Voice-kandidaten niet, maar verder valt het inderdaad wel mee hoorquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
En zo goed was ze nou ook weer niet in The Voice, zo heel ver kwam ze niet.
Wat een onsympathiek mens is dat zeg, kan er echt niks aan doen maar ik mot ;'r echt niet.
De Kletserquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jaja feestcafe de kletsermaar toen woonde ik er al niet meer
Vooral met dat Eurovisie songfestival, dan zijn ze er al twee weken van te voren met allemaal persfeestjes enzo. Jaren geleden werd bij het optreden van Linda Wagenmakers door diverse buitenlandse commentatoren gezegd tegen de tv kijkende buitenlandse stemmers dat ze zich zo arrogant had opgesteld in de weken er voor en op de persconferenties. Ja, dan stemmen er meteen een stuk minder mensenquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ze kan performen, en dat kunnen veel Voice-kandidaten niet, maar verder valt het inderdaad wel mee hoorEn ze komt totaal niet sympathiek over, er is niks leuks aan haar... Tja, dan kom je niet ver.
nee dat niet volgens mijquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Kletser![]()
Zat er toevallig ook een Swetser in Snits?
Dat zou me niet verbazen nee, met Raffaelaquote:Op donderdag 12 januari 2012 00:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral met dat Eurovisie songfestival, dan zijn ze er al twee weken van te voren met allemaal persfeestjes enzo. Jaren geleden werd bij het optreden van Linda Wagenmakers door diverse buitenlandse commentatoren gezegd tegen de tv kijkende buitenlandse stemmers dat ze zich zo arrogant had opgesteld in de weken er voor en op de persconferenties. Ja, dan stemmen er meteen een stuk minder mensen
Zoiets ben ik dus ook bang voor met die Raffaela.
quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh shit, ik zou bijtijds op bed![]()
Greys, geniet ff flink van je onkruidje en geef haar een dikke knuffel van mij![]()
Trusten
Zat Mike je stiekem te opereren?quote:Op donderdag 12 januari 2012 07:51 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Godsklere, sinds in ene vannacht enorme steken aan de onderkant van mijn voet. Alsof iemand er met een mes ofzo in zit te poerenen pijn dat het doet
Greysgeniet nog ff van Binkie
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |