Nee niet eensquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
D'oh. Is het de eerste keer dat ze katten hebben of zo?
Nee, een andere.quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
Bink nog even op schoot bij tante Maes
[ afbeelding ]
Boor en Biet zorgden voor het entertainment:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen Maes weg ging nog een kussie voor de Bink
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Awwquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel te hoge verwachtingen inderdaad. En dan ook nog de kans dat een kitten met een verhuizing het allemaal nog spannender vindt en dan misschien een dagje onder de bank doorbrengt. Dan hadden ze haar vast teruggebracht naar het asielquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Muis006 het volgende:
Gevalletje veel te hoge verwachtingen dus, Oognip?
Wat vervelend dat mensen zo'n instelling hebben als ze naar een potentieel huisier gaan kijken. Alsof die diertjes meteen precies zoals jij ze wil moeten zijn.
Toen wij bij het nestje van Percy gingen kijken, was hij heel timide. Maar wat wil je, allemaal nieuw en eng.
aaaahwquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liefquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat was nog precies haar enige heldere moment. Verder was ze lamlendig, waggelde doelloos af en toe een paar stappen om dan met haar hoofd tegen de rand van de bench te blijven staan. Ze weet niet meer wat ze moet, ze vindt er niets meer aan.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aww
Maar ik zie wat je bedoelt dat ze een andere uitstraling heeft. Ik heb Bink natuurlijk nooit in het echt gezien, maar ze komt anders over nu op foto's.
Ja inderdaad... ik las het net terug en dan is het maar beter misschien ook.quote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Veel te hoge verwachtingen inderdaad. En dan ook nog de kans dat een kitten met een verhuizing het allemaal nog spannender vindt en dan misschien een dagje onder de bank doorbrengt. Dan hadden ze haar vast teruggebracht naar het asiel
Ja zo'n beestje moet wennen natuurlijk, wij zijn wel een keer of 3 bij Cat geweest toen en denk maar niet dat T en O op ons af kwamen rennen, Puma welquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:51 schreef Oognip het volgende:
[..]
Veel te hoge verwachtingen inderdaad. En dan ook nog de kans dat een kitten met een verhuizing het allemaal nog spannender vindt en dan misschien een dagje onder de bank doorbrengt. Dan hadden ze haar vast teruggebracht naar het asiel
Percy heeft bij mij ook eerst een half uur de kat uit de boom gekeken, toen snuffelde hij aan mijn hand en daarna waren zijn broertjes en zusjes veeeel interessanterquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:54 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo'n beestje moet wennen natuurlijk, wij zijn wel een keer of 3 bij Cat geweest toen en denk maar niet dat T en O op ons af kwamen rennen, Puma wel
Ah, wat een lieve/mooie foto's. Brok in m'n keelquote:Op woensdag 11 januari 2012 16:49 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben allebei maar heel even gesnotterd.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Afscheid van tante Maes.![]()
![]()
Hoe was dat voor jullie? Toen ouders, dinnetjes en buurkindjes hier afscheid kwamen nemen van Siets was dat heel mooi maar ook ontzettend verdrietig. Want dan wordt het écht echt.
Niks mis mee....je mag jezelf best ''kietelen'' in moeilijke tijden. Sterkte.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben allebei maar heel even gesnotterd.
Dat komt bij mij ook omdat ik vandaag al zoveel gejankt heb dat het een beetje klaar was voor vandaagEn verder hebben we een lekker sapje gedronken en slagroomsoesjes gegeten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |